دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۰۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۸    
مرکز آموزش های عالی هوانوردی، مرکز تحقیقات بالگردی و مرکز تعمیرات تخصصی بالگرد هوانیروز سپاه، صبح چهارشنبه 9 اسفند در محل پایگاه فتح تهران به منظور تربیت و آموزش کادر تخصصی بالگردی سپاه پاسداران با ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۸    
همه ی چیزهایی که ما در مورد تمدن دوست داریم، محصول هوش است؛ بنابراین تقویت هوش انسانی ما با استفاده از هوش مصنوعی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به کاربردهای فراوان صنعت هوافضا گفت: در این صنعت نباید فقط به فکر پرتاب ماهواره بود و می توان به خدمات فراوان ناشی از داده های این صنعت توجه کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۳    
وزیر نیرو گفت: در سال 97 سالی در کل سالی خشک نسبت به 50 سال گذشته درپیش داریم و باید با این پدیده سازگار شویم تا روند توسعه کشور حفظ شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور تعامل و گفت وگو را مهمترین ویژگی فناوری ارتباطات نوین برشمرد و با تاکید بر این که دوران پهنای باند است، نه تنگنای باند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
پول های آلوده را به صورتِ مشروع و عاری از هرگونه آلودگی در می آورند. سپس چون پاک ترین و سالم ترین درآمدها که گویی عرق جبین برایش ریخته اند، از آن ها استفاده می کنند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۸    
نماینده دائم سوریه در شورای امنیت با اشاره به جنایت های ائتلاف موسوم به ائتلاف ضد داعش آمریکا در سوریه، خواستار انحلال سریع این ائتلاف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۸    
در مراسم دیدار رییس جمهور با برگزیدگان و نخبگان استان هرمزگان، 17 پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و عملیات اجرایی 11 پروژه دیگر نیز به دستور رییس جمهور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳    
حسینی وکیل حمید بقایی از ممنوع الخروجی احمدی نژاد و بقایی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این موضوع به شخص ابلاغ نمی شود به همین دلیل من از آن اطلاع ندارم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور، وزیر ورزش، دبیر شورای عالی امنیت ملی و در راس همه مقام معظم رهبری درخواست کرد تا با تدبیر حکیمانه خود نسبت به رفع موانع فراروی کشتی گیران چاره جویی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۳    
معاون اول رییس جمهور گفت:باید کاری کنیم که امنیت مردم و سرمایه گذار در کشور در بالاترین سطح ممکن باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سبد کالا هفته آینده بین 11میلیون خانوار ایرانی توزیع می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۸    
معاون امور اقتصادی استاندار تهران از خرید 2500 تن سیب و 4000 تن پرتقال مرغوب برای شب عید خبر داد و گفت: این میزان میوه از 20 اسفند در سطح استان توزیع خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۸    
آیت الله جوادی آملی گفت: مبارزه با اراجیف منتشر شده در این فضا [فضای مجازی] بسیار مشکل است و نیازمند یک راه حلی است و ما با چنین دشمنی روبرو هستیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ایم و قطعا با استعفای خادم مخالف هستیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه درباره خبر منتشر شده مبنی بر عدم سوخت رسانی شرکتهای سوخت رسان در مونیخ به هواپیمای ظریف ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
در راستای هم افزایی و گسترش تعاملات با بانک های کارگزار به ویژه در کشورهای اروپایی، بانک رفاه و بانک ارس اسپانیا جلسه ای تعاملی برگزار کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی مدعی شده که این کشور و متحدان اروپایی اش درباره آنچه خطر ایران خواند دیدگاه مشترکی دارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
نایب رییس مجلس، تصمیمات نشست امروز نمایندگان سران سه قوه درباره تعاونی ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
در نامه رئیس کل بانک مرکزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است: همچنان امکان ثبت سفارش واردات کالا با دلار آمریکا در سامانه سازمان توسعه تجارت فراهم است، در حالی که سیاست دولت حذف دلار از مبادلات است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
یکی از اعضای شورای فنی کشتی از استعفای اعضای شورای فنی کشتی فرنگی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
بندرعباس - رئیس جمهور گفت: اگر می خواهیم با رانت و فساد مبارزه کنیم راهش شفافیت است و اگر بخواهیم مردم آرامش داشته باشند راهکار آن داشتن دولت الکترونیک است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر به دیدار فینال رقابتهای جام حذفی ایتالیا صعود کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
مدیرعامل استقلال در اردوی تیمش حاضر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
محمدجواد ظریف در ادامه سفر منطقه ای خود به کشورهای حوزه بالکان و شرق اروپا وارد کرواسی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
کمیته بین المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که محرومیت روسیه از حضور در بازی های المپیک برداشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
رئیس جمهوری افغانستان با ابراز تمایل دولت این کشور برای انجام گفتگوها با طالبان گفت که این گروه می تواند به عنوان یک گروه سیاسی مشروع به کار خود ادامه دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
رئیس جمهوری آمریکا و امیر قطر به صورت تلفنی درباره روابط دوجانبه بین واشنگتن-دوحه گفتگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
روابط عمومی گمرک ایران در اطلاعیه ای ضمن تصریح و تاکید بر اینکه تخلف کشف شده اخیر در گمرک تهران حاصل تلاش بخش های نظارتی آن سازمان بوده، به ارائه توضیحات پیرامون این موضوع پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۸    
استاندار تهران گفت: جامعه برای پیشرفت نیاز به هم دلی، همکاری و پویایی و نشاط دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۳    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال 95 حدود 5100 نفر که دارای نشانه های خودکشی بودند با مداخله و راهنمایی از خودکشی منصرف شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۳    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به هواداران دربی86 پیام های پیشگیرانه اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۸    
آیا پس از بیدار شدن از خواب نخستین کاری که انجام می دهید نوشیدن قهوه است؟ خب، این ایده خوبی نیست، زیرا قهوه حتی اگر از نمونه های بدون کافئین باشد، تولید اسید معده را تحریک می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۳    
استرس و اضطراب این روزها واژه های غریبی نیستند، در زندگی پرهیاهوی امروز و سبک زندگی ماشینی و تغذیه ناسالم، اغلب افراد از اضطراب رنج می برند، اما کارشناسان برای کاهش این مشکل روش هایی توصیه می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۸    
تبدیل کارت های ملی کاغذی قدیمی به کارت هایی هوشمند علاوه بر مزایای زیادی که می تواند به واسطه امکانات الکترونیکی جدید برای شهروندان داشته باشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۳    
بامداد امروز به دستور مقام قضایی، با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی، مرکز تجاری ضیافت در بازار بزرگ تهران پلمب شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۸    
دکتر آزاد ارمکی گفت: چرا ما با وجود اینکه این همه کار در دنیا می کنیم، حساب منطقه و غرب را رسیده ایم و رادیکالیسم را در منطقه نابود کرده ایم اما خسته و ناراحتیم؟ چرا اینقدر نق می زنیم؟ آماده اتفاق ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد با تشریح جزئیات لغو قرارداد با برخی اساتید گفت: آنها که بدون مجوز دانشگاه مبداء در دانشگاه آزاد فعالیت می کنند، باید حقوقی که دریافت کرده اند به خزانه دولت بازگردانند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۸    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای از احتمال وقوع سیل در7 استان هرمزگان، کرمان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شمالی طی امروز چهارشنبه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۸    
حسام الدین علاء نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو تأکید کرد که دمشق هم اکنون هیچ زرادخانه شیمیایی در اختیار ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۳    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف بهینه آب در ایام خانه تکانی لازم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۳    
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مدتی است که درخواست استعفای خود را به هیأت امنای این دانشگاه ارائه داده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ژوئن آتی به برزیل سفر می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: ما به این اصل اعتقاد داریم که مصرف کنندگان محصولات فولاد مبارکه که عمدتا صنایع هستند زیرا کالای ما خوراک واحدهای تولیدی است و بر این باور هستیم که این ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
زینی وند گفت: در ماده 13 تاکید شده است علاوه بر عوارضی که شهرداری ها می گیرند باید تا 5 درصد عوارض صدور پروانه را برای آموزش وپرورش در نظر بگیرند و این مسئله در برخی مناطق انجام نمی شود یا اگر انجام ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۳    
منابع اطلاعاتی غربی مدعی پرده برداری از گذرنامه برزیلی محرمانه کیم جونگ اون شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
رییس فدراسیون جهانی فوتبال که قرار بود امشب به تهران سفر کند، با تغییر در برنامه های خود یک ساعت دیگر وارد تهران می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۳    
فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم ایران مدال طلای کشتی فرنگی آسیا را از آن خود کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس پارلمان بلغارستان دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۳    
رئیس جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی تاکید کرد که غوطه شرقی به عنوان پایگاهی جهت بمباران مناطق دیگر توسط تروریست ها مورد استفاده قرار می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۳    
یک سازمان یهودی آمریکا اعلام کرد، براساس آماری که جمع آوری کرده سال گذشته میلادی حوادث یهودی ستیزانه در آمریکا افزایش چشمگیری معادل 57 درصد داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۸    
ستادکل ارتش ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی، اعلام کرد که دو هزار و 184 تروریست را کشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۳    
تصمیم غیرمنتظره رسول خادم مبنی بر کناره گیری از ریاست فدراسیون کشتی شوک بزرگی بود که مطمئنا پس لرزه های فراوانی در روزهای آتی خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۸    
پس از این که بانک مرکزی روسیه در ماه گذشته دارایی های طلای خود را 20 تن افزایش داد و سطح دارایی های طلای این کشور را به 1857 تن رساند، روسیه به پنجمین دارنده بزرگ طلا در جهان تبدیل شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۸    
صادرات تجهیزات جنگی سوئیس در سال گذشته میلادی به 64 کشور با افزایش 80 درصدی نسبت به 2016 به 477 میلیون دلار (446.6 میلیون فرانک) رسید اما در کل، صادرات این کشور یک درصد کاهش نشان می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل خانه شهریاران جوان از برگزاری جشن پایان سال در آستانه فرارسیدن فصل بهار به منظور آشنایی جوانان با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیخبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۳    
از مدیریت شرکت تله کابین توچال به منظور تلاش در ارتقاء کیفیت ، تامین ایمنی و استاندارد سازی تجهیزات و اخذ مجوزهای استاندارد برای بهره برداری کلیه تجهیزات این مجموعه ، تقدیر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۳    
برخی منابع اعلام کردند هفته آینده نمایندگانی از اوپک و تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا، در ایالت تگزاس این کشور دیدار می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
نظارت و کنترل بر جایگاه ها به منظور توزیع و عرضه مطلوب سوخت، از پانزدهم اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی شدت بیشتری می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۳    
ثبت سفارش واردات با نوع ارز دلار امریکا ممنوع شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۳    
رئال مادرید بدون ستاره پرتغالی اش بی انگیزه و کم فروغ بازی می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۳    
پیشرفت تکنولوژی های سه بعدی در سال های اخیر چشمگیر بوده و با اقبال عمومی خوبی مواجه شده است. یکی از محصولات جالب که نتیجه پیشرفت اسکنرها و پرینترهای سه بعدی است مجسمه سه بعدی می باشد و پیش بینی می ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۸    
تیراندازی در میدان آزادی تهران درحالی خبرساز شده که چنین اتفاقی امروز در این محدوده رخ نداده و ماجرا مربوط به روز گذشته و دستگیری سه برادر سارق در محدوده شهرک آپادانا است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
یک منبع دولت عربستان سعودی اعلام کرد: انتظار می رود محمد بن سلمان ولیعهد این کشور از 19 تا 22 مارس (28 اسفند تا دوم فرودین) به آمریکا می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
انتخابی تیم ملی تنیس ایران با حاشیه همراه بوده است. حاشیه ای که با اختلاف سرمربی و مدیر تیم های ملی بر سر دعوت دو بازیکن شروع و با قهر سرمربی ادامه می یابد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۸    
بازار ارز در محدوده خیابان فردوسی با حضور نیروهای انتظامی به دور از معاملات صوری و فعالیت دلالان به معاملات خود ادامه می دهد که در این شرایط صرافی ها به دلخواه خود ارز به میزان محدود به مشتریان عرضه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۸    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از وقوع خشکسالی در 97 درصد مساحت کشور خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر با اعلام اینکه اجازه نمی دهیم ریسک و اصرار باعث ایجاد خطر برای امدادگران شود، تاکید کرد: اگر بهمن در دهلیزی که لاشه وجود دارد رخ بدهد، لاشه هواپیما ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد حمله به دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری تهران گفت: فرد ضارب دستگیر شده و پیگیری های قضایی در ارتباط با جنایتی که از ناحیه این فرد رخ داده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل ستاد دیه کشور موضوعات قضایی مربوط به مهریه های پرداخت نشدنی را یک معضل ملی مطرح کرد و گفت: در حال حاضر دوسوم زندانیان غیرعمد استان کرمان را بدهکاران مهریه شامل می شوند که این آمار هرگز در ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: افرادی که به دنبال شرارت هستند و می خواهند نظم و آرامش را در شب چهارشنبه سوری برهم بزنند بدانند که ناجا با برنامه ریزی صحیح و هماهنگی قضایی مانع از حرکت آنها شده و با آنها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
معاون پژوهشی وزیر علوم در خصوص بیکاری فارغ التحصیلان با توجه به تحصیلات آنان گفت: نرخ بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی 18.5 درصد بوده که این میزان از نرخ عمومی بیکاری بیشتر اعلام شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۸    
سارقان زورگیری که با آگاهی از حضور ماموران کلانتری 135 آزادی متواری شده بودند، با عکس العمل سریع ماموران دستگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۳    
معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به 10 عامل خطر سلامت در ایران، برنامه های این معاونت برای اجرای بسته سلامت کارکنان را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۳    
در پی روند اخراج اساتید مطرح از دانشگاه آزاد اسلامی گودرز افتخار جهرمی استاد سرشناس حقوق نیز خبر از اخراج خود از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۸    
محمدعلی اسفنانی رئیس اداره تعزیرات حکومتی تهران با اشاره به افزایش قیمت تور های مسافرتی در ایام نوروز گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی گفت: اگر موارد ناایمن در پاساژ علاءالدین اصلاح و نگهداری نشود، در صورت وقوع حریق حداقل 350 نفر جان خود را از دست می دهند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۸    
ویترین فروشگاه های موبایل به تسخیر لشکری از گوشی های پرچمدار زشت درآمده است. این زشتی نه در ظاهر که در باطن موبایل ها ریشه دوانده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۳    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از آنجایی که پرسپولیس می خواهد قهرمانی اش را با شکست استقلال شیرین تر کند تا حدود زیادی محتاط بازی خواهد کرد تا بازنده نباشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۳    
موج حوادث و سوانح غم انگیز می آیند و ایران را در اندوه فرو می برند و پس از چندی در پی موج ویرانگر دیگر یا روزمرگی و سیاست زدگی فراموش می شوند و خانواده هایی می مانند با داغ جگرسوز فقدان عزیزانشان.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۳    
رئیس جمهور با اشاره به جنگ های متعددی که در منطقه خلیج فارس رخ داده است، گفت: مردم ایران و مردم هرمزگان، نخواسته اند از کسی انتقام بگیرند و مردم جهان را از نظر انرژی تحت فشار بگذارند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۸    
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که این کشور به حمایت از ارتش سوریه تا نابودی کامل تهدید تروریستی ادامه می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۳    
اوپک، روسیه و سایر تولیدکنندگان مشارکت کننده در توافق کاهش تولید در پایبندی به تعهداتشان، فراتر از انتظارات بازار ظاهر شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۸    
جنگنده های ائتلاف ضد داعش دوباره مرتکب کشتار جدیدی شده و با بمباران محل تجمع مهاجران در منطقه ای در حومه شرقی دیر الزور 24 غیرنظامی را از پای درآوردند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۳    
آزمون مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه، صبح امروز با حضور معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۳    
همایش فصلی خانه احزاب با حضور دبیران کل احزاب، فردا در وزارت کشور برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: رفع سوءاثر از سوابق چک های برگشتی به 6 روش قابل انجام است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۳    
تمرینات تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی از 7 فروردین ماه آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۸    
فرحنوش کوه نشین، دختر "هجده "ساله ایست که در روستای دهرود سفلی در بخش تنگ ارم منطقه دشتستان در استان بوشهر و در خانواده ای "هفت" نفره زندگی می کند. خانواده آنها از ایل قشقایی شیراز هستند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۸    
سه مرکز تخصصی هوانوردی نیروی زمینی سپاه با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه افتتاح شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
ولیعهد سعودی با رد انتقادات درباره سیاست های خطرناکش مدعی شد هرچه که انجام می دهد برای توسعه عربستان و مبارزه با دشمنان ضروری است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۸    
جدیدترین پروژه موشکی هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام آذرخش رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
ایران خودرو اولین تولیدکننده ی خودرو در ایران است که با توجه به سابقه ی فعالیتش در حوزه ی صنعت کارنامه ی قابل دفاعی ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
رییس جمهور افغانستان به طالبان پیشنهاد داد که به عنوان بخشی از روند سیاسی ارائه شده، مذاکرات صلح را با دولت آغاز کند تا شاید به درگیری های 16 ساله این کشور خاتمه دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا به قانونگذاران گفت، رئیس جمهور هنوز به روسای جامعه اطلاعاتی و جاسوسی خود دستور نداده تا علیه مداخله روسیه در انتخابات آمریکا دست به اقدامی تلافی جویانه بزنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۳    
رئیس جمهور گفت: امیدوارم با بهره برداری از پروژه هایی که در این سفر به بهره برداری می رسد، شاهد آبادانی بیشتر برای مردم استان هرمزگان باشیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۸    
سامسونگ می گوید گلکسی نوت 9 به فناوری بیکسبی 2 مجهز خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۳    
آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان با دفاع از حضور رسول خادم در راس تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: او از قهرمانان بزرگ این رشته بوده و کمتر کسی می تواند به سرمربی گری او ایراد بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قصد ندارد که کاپیتان اینتر را به جام جهانی 2018 روسیه ببرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۳    
یک عضو دولت یازدهم با تاکید بر ورود جدی تر مسئولان به موضوع برخورد با فساد، گفت: با برخورد با چند نفر نمی توان با فساد مقابله کرد. باید از تجارب دنیا استفاده نمود تا موفق شویم.
  • ۱