دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۴۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 27 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
مدتی قبل بیمه ایران در راستای شفاف سازی و فرار از پرداخت خسارت های تقلبی در بخشنامه ای از کارشناسان خود خواسته بود برای اثبات بازدید از ماشین عکس گرفته و در پایان بازدید نیز یک عکس سلفی با مورد بیمه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
خوراکی هایی همچون سیب، سیر، سنجد، سماق، سمنو و سرکه در سفره هفت سین به نوعی نمادهای خاصی از سلامتی هستند که مصرف منظم از هرکدام در رژیم غذایی می تواند در سلامتی بدن نقش موثری داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۷    
مهاجم بایرن مونیخ می گوید آن ها به دنبال رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در این فصل هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۲    
مسئول ثبت و تعیین حریم آثار فرهنگی و تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: اولین بیمارستان سمنان در فهرست میراث ملی غیر منقول کشور به ثبت رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۷    
رییس سازمان میراث فرهنگی کشور پیش بینی کرد که میزان سفرهای برون مرزی در نوروز 97 کاهش پیدا می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۲    
رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد که بر اساس آن همان طور که انتظار می رفت، ولادیمیر پوتین توانسته پیروزی را از آن خود کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۲    
تیم فوتبال بارسلونا توانست به راحتی اتلتیک بیلبائو را در نوکمپ شکست دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۲    
مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از خدمت رسانی شبانه روزی بیش از 7500 خادم افتخاری برادر و خواهر در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی تا روز دوشنبه در کشور فعال است، گفت: در روزهای سه شنبه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۷    
رییس پلیس راهور ناجا با بیان این که در نوروز 97 تعداد 27 میلیون راننده، 21 میلیون خودرو و 11.5 میلیون موتور داریم، از مسافران خواست زمان سفرهای نوروزی خود را مدیریت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۷    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ابراز امیدواری کرد که حج سال آینده؛ حجی مطلوب باشد تا در نتیجه مقدمات سفرعمره نیز فراهم شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۲    
کاخ موزه سبز مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مدیر دفتر منطقه ای یونسکو در ایران، بازگشایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور سوریه در دیدار با سربازان ارتش این کشور در غوطه شرقی گفت که شما امروز وارد جنگ علیه تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده اید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
محمد ابراهیم امامی گفت: اتحادیه جهانی کشتی، آخرین تغییرات در قوانین داوری کشتی را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
وزیر نفت با اشاره به تشکیل شرکت های E&P و نقد برخی افراد نسبت به تشکیل این شرکت ها، گفت، در ایران این طور است که عده ای در مورد یک موضوع صحبت و نقد می کنند اما بعد از چند سال طوری رفتار می کنند که ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۲    
بدون شرح...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۷    
در این مطلب با 7 تا از عادت هایی را که می توانند شخصیت مان را فاش کنند ب آشنا می شوید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۲    
معاونت برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تا سال 1392 بیش از 90 درصد کشفیات به پرونده های زیر 10 میلیون تومان مربوط می شد اما خواست مسئولان این بوده که از ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
در روز پایانی سومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان بهمن عسگری و حمیده عباسعلی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره دست یافتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۲    
مدیر ناحیۀ آهن سازی گفت: برای نخستین بار یکی از دیسکهای (05A14) واحد گندله سازی فولاد مبارکه با اتکا به تجربه و دانش فنی کارشناسان فولاد مبارکه و با همکاری شرکتهای توانمند سازندۀ داخلی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۲    
منابع از شهادت یک فلسطینی که دست به عملیات با سلاح سرد علیه یک صهیونیست در قدس اشغالی زده بود، خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۲    
سایپا در دیداری تدارکاتی مقابل سپاهان به برد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
مدیرکل دفتر گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به طرح های توسعه ای برای گیاهان دارویی با تسهیلات کم بهره شش درصدی گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۷    
حسن روحانی رییس جمهور قانون بودجه 1397 کل کشور را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۲    
وزرای خارجه مصر و امارات با یکدیگر دیدار و ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۲    
شمارش معکوس برای لحظه تحویل سال 1397 در حالی آغاز شده که رییس جمهور سال آینده را سال سرمایه گذاری، رشد، توسعه و عدالت می داند. رییس کل بانک مرکزی هم به تک رقمی ماندن نرخ تورم امیدوار است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: رحیم مشایی اتهامات متعددی دارد و بر این اساس روز گذشته دستگیر شده و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با حفظ انضباط پولی و مالی دولت، در سال آینده هم تورم تک رقمی خواهیم داشت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۲    
مشکل ساز نبودن افزایش تولید نفت ایران برای رقبای اوپکی، ادامه کاهش صدور نفت ونزوئلا به آمریکا، رقابت معامله گران سوئیسی برای افزایش سهم بیشتری از بازار نفت روسیه و احتمال رشد اقتصادی آنگولا با رشد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
مشاهدات میدانی و آماری از بازار مسکن نشان می دهد علی رغم آنکه حجم معاملات در اسفند ماه با کاهش فوق العاده ای روبه رو بود، اما خبری از کاهش قیمت ها نیست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
مایکروسافت روز گذشته دو نسخه پیش نمایش جدید از ویندوز 10 را برای استفاده در رایانه های شخصی عرضه کرد که در آنها از فرمت نوظهور HEIF پشتیبانی شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به فعالیت گمرک زنجان اشاره کرد و گفت: درآمد گمرک استان زنجان از آغاز سال تا پایان بهمن ماه 170 میلیارد تومان بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمهور گفت:جمهوری اسلامی ایران مصمم به توسعه همه جانبه روابط و مناسبات و همکاری ها با عمان است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس کل موزه ملی ایران گفت: در مدت 12 روز گشایش موزه لوور در تهران، بیش از 14 هزار نفر از آثار به نمایش گذاشته شده این موزه بازدید کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
مستند مسابقه فاز از اول فروردین 97 به مدت 14 شب از شبکه مستند پخش می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور و زیارت سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته برای ایام نوروز ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو گفت: کار امداد خودرویی در ایام نوروز 97 از سوی چهار شرکت این انجمن پوشش داده می شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۷    
پس از 6 ماه تلاش ضربتی دولت برای ساماندهی بازار گوشی های موبایل، بیش از 50 درصد بازار از گوشی های وارداتی قاچاق پاک شد و پرونده رجیستری تلفن همراه در سال 96 به اتمام رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
در عید نوروز و بهار طبیعت اغلب خانواده ها مسافرت و گشت و گذار به دامن طبیعت را بیش از دیگر ماه های سال ترجیح می دهند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی در کشور می گوید بر اساس آمارها ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
آمار دقیقی از دانشجویان خارج کشور وجود ندارد همان طور که آمار دقیقی از تعداد ایرانیان خارج از کشور نداریم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
هفت تن از کارشناسان بین المللی حقوق بشر از عربستان خواستند حکم اعدام 15 متهم به جاسوسی را لغو کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ایران می گوید همه کار می کند تا با به دست آوردن سلامتی دوباره در جام جهانی به تیم ملی کمک کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی فضای مجازی و پیام رسان های داخلی آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
زمین لرزه ای به بزرگی4.6درجه در مقیاس ریشتر کلاته خیج شاهرود را لرزاند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
یک خبرنگار خارجی مطلبی در مورد وزنه برداری ایران نوشته که برخی توصیف های او از شرایط وزنه برداری در ایران کمی عجیب به نظر می رسد و شاید اطلاعات کاملی به او داده نشده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۷    
دستگاه تصفیه آب یکی از فناآوریهای نوین هستند که همانند بسیاری از فناآوری های نوین در جهت بهبود کیفیت زندگی، افزایش طول عمر و تضمین سلامت انسان ها به وجود آمده اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور گفت: کشور ما در مقایسه با رشد و توسعه کشورهای دیگر یا حتی کشورهای در حال توسعه و نوظهور، شرایط مناسبی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
فدراسیون ووشو در آخرین روزهای کاری سال 96 اسامی کادر فنی تیم های ملی ووشو را برای حضور در رقابت های جهانی و آسیایی سال 2018 اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی جنبش حماس به حملات رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در نوار غزه واکنش نشان داده و اعلام کرد که این حملات از اراده مردم فلسطین برای رویارویی با دشمن صهیونیستی نمی کاهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۷    
بهرام قاسمی از لغو ملاقات های دیروز و امروز وزیر امور خارجه کشورمان با همتای عمانی اش به دلیل کسالت شدید خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۷    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مصوبه شورای اسلامی یکی از شهرها، در خصوص دریافت عوارض از تبلیغات را باطل کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۷    
عضو هیات تطبیق فرمانداری تهران از تصویب نرخ پیشنهادی شورای شهر تهران برای مترو در سال 97 خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
سال 96 سال پرحادثه ای بود. هم انتخابات داشت و شادی، هم غم داشت و زلزله. مردم ایران کمتر سالی را به یاد دارند که حادثه هوایی دیده باشند هم دریایی. هم مرگ جان انسان را در معدن بگیرد هم روی زمین.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
آدرس هفت پایگاه برای سهولت پذیرش و ساماندهی مسافران نوروزی در طرح اسکان آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
نماینده حقوقی ناجا با بیان اینکه در حادثه پاسداران از سلاح استفاده نکردیم، گفت: می توانستیم با قدرت و سلاح، آشوب ها را در نطفه خفه کنیم اما به دلیل رعایت اخلاق اسلامی این کار را نکردیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
عضو هیات رئیسه مجلس درباره علت غیرعلنی شدن نشست امروز مجلس توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از کشور، افزایش دمای چهار تا پنج درجه ای را در هفته جاری برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
دردهای معده به دلیل برخی ناپرهیزی ها بسیار شایع است، برای پیشگیری از ابتلا به این عارضه باید از حال معده خود آگاه باشید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
رئیس جمهور گفت: کشور ما در مقایسه با رشد و توسعه کشورهای دیگر یا حتی کشورهای در حال توسعه و نوظهور، شرایط مناسبی دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
یکی از رهبران مخالفان سوریه و دیده بان حقوق بشر این کشور که وابسته به مخالفان است، اعلام کردند، نیروهای ترکیه و شورشیان ارتش آزاد سوریه وارد شهر عفرین شده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی از فردا (28 اسفندماه) کمتر می شود از برقراری جو پایدار در کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۸    
ناسا از مردم درخواست کرده است تا از ابرها عکس بیاندازند و از طریق یک اپلیکیشن ارسال کنند تا به بررسی داده های ماهواره های ناسا کمک شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۲    
با بررسی یک سال اجرای برجام در دولت دونالد ترامپ و دیگر اعضای 1+5 این سوال مطرح می شود که اساسا اصلاح یا مذاکره مجدد بر سر برجام هدف اصلی آمریکا است یا از ابتدا آنها چیز دیگری را دنبال می کردند؟
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
منابعی در یمن از تلاش های بین المللی برای از سرگیری مذاکرات میان طرف های درگیر یمنی در نروژ خبر دادند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
بانوی رکابزن کوهستان ایران گفت: چهارسال است منتظر شرکت در بازی های آسیایی هستم و قطعا نمی خواهم در جاکارتا فقط حضور داشته باشم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
هور آمریکا همچنین وزارت خارجه، جایی که چند روز پیش شاهد اخراج رکس تیلرسون از سمت وزیر امور خارجه بود و وزارت دادگستری را نیز هدف حمله قرار داده و همه آنها را متهم به "افشاگری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
بحران مناطق مورد مناقشه میان بغداد و اربیل یکی از بزرگترین بحران ها از زمان اشغال عراق توسط آمریکا تا به امروز بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۷    
جدیدترین بروزرسانی بازی Plants Vs Zombies 2 یک حالت رقابتی به نام Battlez به بازی اضافه می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۲    
با خبر شدیم پدر همسر دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی به رحمت خداوند متعال شتافتند
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۲    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم های تونس و الجزایر در حالی اعلام شد که پس از مدتها نام مسعود شجاعی هم در این فهرست دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
جنگنده های رژیم صهیونیستی دست به چندین حمله در مناطق شرقی غزه زدند و صدای سلسله انفجارهای مهیب در نوار غزه شنیده شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
در حالی که تیم ترامپ بر ضرورت بازنگری اصرار می نمایند، اتحادیه اروپا بر عزم خود بر ادامه برجام، چه با آمریکا و چه بی آمریکا، تأکید می نماید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۲    
جلسه تعیین دستمزد شورای عالی کار با گذشت 9 ساعت مذاکره و رایزنی باز هم بی نتیجه ماند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۷    
از روز گذشته شنبه 26 اسفندماه ثبت نام طرح ترافیک جدید پایتخت آغاز شد اما این ثبت نام سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.