دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 21 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۸    
عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور با بیان این که دانشگاه سبز باید یک خط سبز در چیدمان اجتماعی ایجاد کند، گفت: متأسفانه سال 96 سیاه ترین سال برای محیط زیست ایران بوده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
همه ساله در روزهای پایانی اسفند، رفتارهای افراطی و پرخطر برخی به بهانه برگزاری یک سنت و یا تخلیه هیجان ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۳    
دفتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اعلام اینکه نشست آتی کمیسیون مشترک برجام 25 اسفند برگزار خواهد شد، تصریح کرد که این نشست فرصتی برای بازبینی اجرای توافق هسته ای است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون راهبرد نظام جمهوری اسلامی مبارزه با چهارشنبه سوری نبوده و حتی رهبر معظم انقلاب فرموده اند که چهارشنبه سوری با منابع دینی ناسازگاری ندارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
حضور کمرنگ شرکت های بیمه ای و بورسی خارجی در نمایشگاه های داخلی باعث شده که ما در وصل شدن به بازارهای مالی دنیا عقب بیفتیم و کیفیت این نمایشگاه ها نیز نسبت به نمایشگاه هایی که در کشورهای توسعه یافته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۳    
یان بیگز سفیر استرالیا در ایران از توسعه روابط بین تهران و کانبرا در حوزه های فرهنگی و گردشگری استقبال کرد و از افزایش شمار دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۸    
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات در هفته چهارم جام قرهرمانان آسیا به نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۳    
بسیاری در بازار سکه سرمایه گذاری کرده بودند تا در زمان مناسب و هنگامی که قیمت ها بالا رفت، سکه هایشان را بفروشند اما اکنون که خرید و فروش در بازار جریان گرفته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهوری فرانسه گفت، کشورش آماده است هر سایتی را که در سوریه از آن حملات شیمیایی منجر به کشتار غیرنظامیان صورت گیرد، مورد هدف حملات هدفمند قرار دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۸    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران تاکید کرد: همه باید در یک کمپین جهانی برای حقوق بشر آزاد قیام کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۳    
دیدار تیم های استقلال و العین در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی خاتمه یافت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۸    
بر اساس تازه ترین تحقیقات صورت گرفته، استفاده از گوشی های همراه به خودی خود موجب مرگ انسان نمی شوند اما نکاتی است که باید برای حفظ سلامتی خود آن ها را رعایت کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۳    
ورود تویوتا لندکروز 2016 به ناوگان نیروی انتظامی
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۸    
خلبانان همیشه تمایل دارند از تندبادها دوری کنند، با این وجود تخمین زده می شود هر هواپیمای تجاری سالانه یکبار با رعد و برق برخورد می کند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۸    
تحقیقات نشان می دهد زنانی که در هفته حداقل دو بار آجیل می خورند، کمتر شاهد اضافه وزن خواهند بود. اگر می خواهید از شر اضافه وزن و چربی شکمتان خلاص شوید گردو، بادام زمینی، پسته ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۸    
به تازگی دانشمندان برنامه سم شناسی ملی آمریکا (NTP) دو تحقیق دولتی را در مورد تاثیر امواج گوشی های موبایل بر روی سلامت انسان انجام داده اند که بر اساس نتایج آن ها می توان گفت که این امواج خطر قابل ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۳    
اینفوگرافی؛ استفاده رده های سنی مختلف از شبکه های اجتماعی
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۳    
خالکوبی که برخی به آن تَتو یا تاتو می گویند، یکی از موضوعات جنجالی و خاص در جوامع است که افراد اکثرا اتفاق نظری در مورد آن ندارند و در حالی که برخی چنین کاری را نوع شگفت انگیزی از هنر می دادند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۸    
آدم ربایان با سرقت خودرو مادر و فرزند را در هم شیراز دزدیدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۳    
رئیس دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروها و موتورسیکلت های هنجار شکن در چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۸    
رئیس پلیس پایتخت از فعالیت نزدیک به 10 هزار بازرس نامحسوس و فرهنگیار ترافیک در تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت که خودروهای شهر تهران بیش از هشت برابر ظرفیت معابر این شهر هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
در نشت شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت مطرح شد که با هدف افزایش کیفیت پخت غذا، در مکه مکرمه غذای 15 هزار نفر از زائران در آشپزخانه چند هتل و بقیه در 2 آشپزخانه مرکزی طبخ خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۸    
اولویت های فضای مجازی کشور در حوزه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و اجتماعی برای سال 1397 تعیین شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۳    
همزمان با سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات، دو اپراتور خصوصی پست، پروانه فعالیت خود را دریافت کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۸    
یکی از سخنگویان پارلمان انگلیس اعلام کرد که به دنبال کشف بسته حاوی ماده مشکوک، پلیس خیابان وِست مینستر را مسدود کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
مشاور فنی و نظامی رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: روسیه اجرای قرارداد ارسال سامانه اِس- 400 به ترکیه را در اوایل سال 2020 میلادی شروع خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
هواداران استقلال از ساعاتی قبل از بازی با العین تمام برنامه های خود را مرور می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
محمدرضا گلزار و جمعی دیگر از بازیگران سینما به عنوان بازرس نامحسوس افتخاری پلیس راهور معرفی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۸    
دل مشغولی های بیش از حد انسان ها، آن ها را دچار کم خوابی می کند که این موضوع می تواند از نظر جسمی و روحی اثرات مخربی برای افراد در پی داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: حوادث زمینی برای ما عادی شده است و به همان میزان که به حوادثی مانند سقوط هواپیما توجه می شود باید به حوادث زمینی هم توجه کنیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
تیم فوتبال الدوحیل با برتری 2 بر یک برابر لوکوموتیو تاشکند نخستین تیم صعود کرده به دور حذفی فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
سازمان هواپیمایی کشوری خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم اجازه ایران به فرود اضطراری هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۸    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: 9 برنامه اردویی داخلی و برون مرزی تا بازی های آسیایی جاکارتا برای تیم ملی امید پیشبینی کرده ایم و هدف ما ساختن تیمی قدرتمند برای صعود به المپیک 2020 است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۸    
شرکت هواپیمایی آسمان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: زنده یاد خلبان فولاد پس از عمل قلب، مجاز بوده تا با یک کمک خلبان بدون محدودیت پزشکی و عملیاتی پرواز نماید که این امر توسط شرکت هواپیمایی آسمان کاملاً ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ارائه توضیحاتی درباره ی دلایل گرانی سفر حج 97 تاکید کرد: پرونده شهدای منا مختومه و فراموش نشده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
بانک تسویه حساب بین الملل اعلام کرد با وجود آن که تعداد بیشتری از مردم از کارت های اعتباری، تلفن همراه و فناوری پرداخت با شناسایی صورت برای معاملات خود استفاده می کنند اما نشانه ای از این که دوره وجه ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
عضو برد سلامت در بلایای وزارت بهداشت هشدارها و توصیه هایی را برای ایمن ماندن از خطرات چهارشنبه سوری مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: 73 درصد از تصادفات جاده ای مربوط به خودروهای سواری بوده که 52 درصد آنها مربوط به پراید و پژو است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
یک فروند جت شخصی بمباردیه CL60 متعلق به هواپیمایی Basaran ترکیه که شارجه را به مقصد استانبول ترک کرده بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
رئیس تنها بیمارستان فوق تخصصی درمان سوختگی تهران به بهانه نزدیک بودن چهارشنبه سوری، درباره کبودهای تجهیزاتی در زمینه درمان سوختگی می گوید ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۳    
درحالی که از زمان اعلام خبر سقوط هواپیمای تهران - یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، ابهامات متعددی درباره تعداد مسافران حاضر در این پرواز وجود داشت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: تعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، خوش خدمتی دولت انگلیس به خرید تسلیحاتی میلیاردی ولیعهد عربستان از این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران عامل شرکت های بیمه بر اخذ تصمیمات مبتنی بر رعایت حقوق مشترک شرکت های بیمه در سندیکا تاکید کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۳    
بسیاری از صاحبان ایکس باکس وان از قابلیت های متنوع این کنسول خبر ندارند و عمدتا فقط برای بازی کردن از آن استفاده می کنند. اما این کنسول از تعداد زیادی قابلیت جالب توجه بهره می برد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۸    
بانک تسویه حساب های بین المللی اعلام کرد بانک های چینی وام دهی خود را بصورت چشمگیری افزایش داده اند و در عین حال، آنها سومین تامین کننده بزرگ دلار آمریکا در جهان هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی از ادغام موسسه تعاونی اعتبار ثامن و مهر اقتصاد در بانک انصار خبر داد و گفت: تا بهار 97 کار ادغام انجام خواهد گرفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۸    
مقامات کره ای در حال بررسی طرحی برای ارائه کمک مالی به جنرال موتورز برای جلوگیری از بسته شدن نمایندگی این واحد تولیدی د ر کره هستند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۳    
براساس نمودار تغییرات میزان بارش کشور در بازه های زمانی مختلف میزان بارش ها در 40 سال اخیر حدود 41 میلی متر کاهش داشته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۳    
رئیس قوه قضاییه با دستور به دادستان های سراسر کشور برای ملزم ساختن دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع خطرات نقاط حادثه خیز جاده ای با توجه به در پیش بودن سفر های نوروزی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۳    
براساس اطلاعات به دست آمده، HMD درنظر دارد تا گوشی پرچمدار Nokia 9 را به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز کند؛ ضمن اینکه احتمال عرضه این گوشی با بریدگی در بالای صفحه نمایش، وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل الوصل امارات را در صعود سرخپوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تعیین کننده دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۸    
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان گزینه اصلی برای هدایت تیم امید است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۸    
وزیر نفت درباره آخرین وضع پرونده اختلاس گر فعال در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: با پیگیری دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، آنطور که به من گفته اند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۸    
مجید مجیدی در خاطراتش چنین نوشته :جهت تهیه قسمتی از فیلم به روستایی رفتیم بخاطر اینکه نخواهیم مسافتی را تا امامزاده های اطراف طی کنیم وبچه ها اذیت نشوند یک اتاقک کوچک شبیه امامزاده بنا کردیم و چند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۳    
صادق زیبا کلام صبح امروز به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
مدیر کل شبکه سلطنتی انگلیس گفته است در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه مقامات ایرانی به دلیل آنچه وی آزار و اذیت کارکنان بی بی سی فارسی نامید، شکایت خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طللب با اشاره به خلا موجود در حوزه زنان، در جریان اصلاحات اظهارداشت: درجریان اصلاحات به رغم تاکیدی که به حضور زنان در انتخابات دارد و به رغم توجهی که به حضور زنان در لیست های ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
روز دوشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز جمعه افزایش یافت و به 62.10 دلار رسید. از دلایل افزایش قیمت نفت در روز جاری می توان به کاهش تعداد دکل های فعال نفتی در آمریکا و افزایش ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۳    
ما باید بتوانیم مشکلات را از طریق گفت وگو حل کنیم نه اینکه هر حرف و اعتراض مردم را به یک اغتشاش ربط دهیم. این مقدمه باعث شد که کمیته گفت وگوی ملی را در فراکسیون امید راه بیندازیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
رییس کمیته پیگیری سانحه نفتکش ایرانی در مجلس گفت که قرار است سازمان بنادر و دریانوردی مجموعه ای از افراد متخصص را برای حضور در نفتکش سانچی و ماندن در زیر آب آن هم به مدت یک هفته به چین بفرستد تا ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۸    
فرودگاه محل استقرار نیروهای روس در سوریه هدف حمله پهپادها قرارگرفت
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح از معافیت علیرضا کریمی از انجام خدمت سربازی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
بالگرد برای سومین بار به محل سقوط هواپیمای ترکیه ای اعزام شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
اگر هرکسی بخواهد از قدرتی که در اختیار دارد استفاده کند به کجا می رویم؟ آیا می شود در یک کشور و در دو شهر دو سلیقه متفاوت حاکم باشد؟ آن فردی که قدرت دارد اگر تشخیص می دهد این قانون نباید اجرا شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص ثبت نام متقاضیان برای دریافت آرم طرح ترافیک گفت: طی روزهای آینده در خصوص ثبت نام اطلاع رسانی صورت می گیرد و سایت اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (21 اسفندماه) در برخی از نقاط استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، تهران، البرز، قزوین، قم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (21 اسفندماه) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است و انتظار می رود تا فردا شرایط کیفیت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۳    
برخی منابع خبری از سه سفر مهم روحانی در فروردین 97 خبر داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۳    
وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه بعید است مدرسه ای اعلام کرده باشد که بچه ها از شنبه آینده به مدرسه نیایند گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
مردان آهنین بعد از شش سال به تلویزیون برمی گردند. استارت برنامه مردان آهنین در سال 1377 خورد؛ یک برنامه جالب و پرانرژی که بیشتر سرگرمی محور بود تا ورزشی.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز میزان ذخیره آب سد کرج را 53 و سد طالقان را 61 درصد اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونین مدیرعامل بانک گردشگری در روز 20 اسفند ماه 96، از سامانه های جدید اینترنت بانک و همراه بانک گردشگری به شکل رسمی رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای ترکیه ای در کوههای هلن شهرستان کیار خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 619 سارق ، مال خر، خرده فروش در طرح رعد خبر داد و گفت: از مقامات قضایی و دادستان تهران درخواست کردیم برای ایام نوروز به هیچ سارقی مرخصی داده نشود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
به ازای هر 10 هزار خودرو در اروپا، 12 تا 13 نفر کشته می شوند و متاسفانه این آمار در ایران حدود 37 مورد است بیش از 30 سال است که چشم به راه خودروی استاندارد هستیم ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: پلیس هرگز شادی و تخلیه هیجان را در نسل جوان جامعه نکوهش نمی کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
کانال ده تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفته است که اگر توافق هسته ای با ایران اصلاح نشود آمریکا به آن پایان خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرد که در نظر دارد با همکاری دولت های ایالتی، دوره های آموزش استفاده از سلاح برای معلمان و کادر داوطلب مدارس تدارک ببیند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون شوراها از تصویب اضافه شدن 40 نماینده به تعداد نمایندگان کنونی در مجلس یازدهم خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: قرار است تا ساعاتی دیگر پلیس اتریش اطلاعات تکمیلی را در مورد حمله جوانی - که گویی دارای تابعیت اتریشی است - به محل اقامت سفیر ایران در این کشور اروپایی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۳    
جریان المستقبل لبنان اسامی 38 نامزد شرکت در انتخابات پارلمانی که ششم مه برگزار می شود، اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
روسای هیات های کشتی استان ها پیش از برپایی مجمع امروز فدراسیون کشتی، در نشستی ویژه، آخرین برنامه های خود برای بازگشت خادم یا تعیین جانشین او را مرور می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۸    
دو نماینده فوتبال ایران امروز در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۳    
بورس تهران بیستمین روز اسفندماه را با کاهش 6/0 درصدی شاخص کل پشت سر گذاشت تا هشتمین افت متوالی نماگر بازار ثبت شود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
بررسی ها نشان می دهد که رشد 18 درصدی بدهی بانک ها به بانک مرکزی عامل اصلی ایجاد پایه پولی در 10 ماه نخست سال جاری بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۳    
روز یکشنبه، قیمت دلار افزایشی را تجربه نکرد تا برای چهارمین روز متوالی در محدوده 4 هزار و 490 تومان نوسان کند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۸    
سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای پرواز تهران-یاسوج به انجام عمل قلب باز خلبان این پرواز و بی توجهی هواپیمایی آسمان به این محدودیت اشاره کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
پلیس اتریش از حمله یک فرد مسلح به محل اقامت سفیر ایران در وین و از پای درآمدن او به ضرب گلوله محافظان خبر داد.