دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۴۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 13 اسفند 1396 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 31 فروردین 1396 شفاف 31 اردیبهشت 1396 شفاف 31 خرداد 1396 شفاف 31 تیر 1396 شفاف 31 مرداد 1396 شفاف 31 شهریور 1396 شفاف 30 مهر 1396 شفاف 30 آبان 1396 شفاف 30 آذر 1396 شفاف 30 دی 1396 شفاف 30 بهمن 1396 شفاف 1 اسفند 1396 شفاف 2 اسفند 1396 شفاف 3 اسفند 1396 شفاف 4 اسفند 1396 شفاف 5 اسفند 1396 شفاف 6 اسفند 1396 شفاف 7 اسفند 1396 شفاف 8 اسفند 1396 شفاف 9 اسفند 1396 شفاف 10 اسفند 1396 شفاف 11 اسفند 1396 شفاف 12 اسفند 1396 شفاف 13 اسفند 1396 شفاف 14 اسفند 1396 شفاف 15 اسفند 1396 شفاف 16 اسفند 1396 شفاف 17 اسفند 1396 شفاف 18 اسفند 1396 شفاف 19 اسفند 1396 شفاف 20 اسفند 1396 شفاف 21 اسفند 1396 شفاف 22 اسفند 1396 شفاف 23 اسفند 1396 شفاف 24 اسفند 1396 شفاف 25 اسفند 1396 شفاف 26 اسفند 1396 شفاف 27 اسفند 1396 شفاف 28 اسفند 1396 شفاف 29 اسفند 1396 
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۳    
هر فرد با توجه به نیاز بدنش باید خواب کافی در شب داشته باشد که در این خصوص بسیاری از پزشکان خواب کافی را هشت ساعت می دانند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۸    
روز 13 اسفند 1358، به دنبال پایان مهلت 48 ساعته دفتر طرح خرید و واگذاری خانه های خالی - مستقر در بنیاد مسکن انقلاب - به مالکان، صدها خانه خالی در شهر تهران تصرف شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: اگر بخواهیم برگردیم به وضعیت گذشته دست ما خیلی باز است. ما کار های زیادی می توانیم انجام بدهیم از نظر سطح و مقدار غنی سازی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
رسانه های آرژانتینی خبر دادند از دستگیری ماتیاس مسی خبر داده اند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه یکشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار با جابر انصاری اعلام کرد که ائتلاف به اصلاح ضد داعش به رهبری آمریکا عملا به نیروهای هوایی داعش تبدیل شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳    
جمعی از اعضای لیست امید مجلس شورای اسلامی به مناسبت دومین سالگرد انتخابات مجلس دهم با سیدمحمد خاتمی دیدار و گفت وگو کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، جلسه امروز این کمیسیون را که در آن موضوع استیضاح وزیر کار مورد بررسی قرار گرفت، تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز(یکشنبه، 13 اسفند) این کمیسیون ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
بررسی های یک پژوهش در دومین کنفرانس اقتصاد ایران سه دسته اصلاحات مالی، ارزی و پولی را برای خروج از تله رشد پایین تشریح کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۳    
ویتامین هاترکیبات آلی هستندکه بدن به مقدار خیلی جزئی برای متابولیسم مواد غذایی،رشد و تندرستی به آنها نیاز دارد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۳    
عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما در مطلبی در کانال تلگرامی اش ضمن تعریف از الهام چرخنده (بازیگر) او را یک هنرمند واقعی توصیف کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۸    
شهردارمنطقه13 از بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در این منطقه خبر داد و گفت: طبق توافق صورت گرفته این کار در ابتدای سال 97 آغاز خواهد شد و ظرف 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۳    
بهاره رهنما به شایعه ای که درباره حمایت او از چند همسری منتشر شده بود، در اینستاگرام پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۳    
در راستای اجرای طرح GGP و امضای توافق نامه با ژاپن، یک باب مدرسه سه کلاسه در مناطق زلزله زده کرمانشاه ساخته خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۳    
با وجود آن که هفته ی گذشته مسئولان دامپزشکی فارس از دقت نظر مناسب برای مقابله با ورود ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و پیشگیری جدی از بروز این بیماری در فارس خبر داده بودند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۸    
وزیر بهداشت گفت: در کشور ما بیش از 50 درصد علت مرگ ایرانیان را سکته های قلبی و مغزی تشکیل می دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۳    
در حالی که دو هفته به انتخابات 14 مارس زمان باقی مانده است، رئیس جمهوری روسیه در سخنانی به سبک کمپین های انتخاباتی وعده ساخت آینده ای روشن و رو به جلو را داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۸    
آاِک آتن که در ترکیب از بازیکن ایرانی اش بهره می برد پانیونیوس را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۳    
بارسلونا با پیروزی خفیف برابر اتلتیکومادرید توانست اختلافش را با این تیم به هشت امتیاز برساند و به قهرمانی در لالیگا نزدیک شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور وزیر و معاونان این وزارتخانه و نمایندگان استیضاح کننده در کمیسیون عمران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۳    
سه جنگنده نیروی هوایی مصر به استقبال از هواپیمای ولیعهد عربستان که امروز وارد قاهره شد، آمدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: فرصت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان آزمون سراسری سال 97 از امروز مهیا شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۸    
یک متخصص طب سنتی درباره چاقی موضعی شکم اظهار کرد: چاقی موضعی شکم معمولاً ناشی از پرخوری نیست و کم خوری هم درمان آن نیست؛ علت آن معمولاً سردی گوارش است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۳    
کامیون حامل بار اکریلیک از کشور ازبکستان به ترکیه بارگیری شده بود و این افراد قصد داشتند از این مسیر به طور قاچاق از ایران خارج شده و به ترکیه بروند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۳    
عدم پرداخت حقوق به کارمندان شهرداری، باعث شده تا کارکنان ایستگاه های اتوبوس به صورت نقدی هزینه حمل و نقل را از مردم دریافت کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۸    
رییس دادگستری کل گلستان گفت: محکومان 30 فقره پرونده در گالیکش واقع در شرق استان به جای حبس، 3 هزار و 410 نهال در عرصه های منابع طبیعی، حاشیه جاده ها، فضای سبز شهری و مدارس غرس می کنند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال گفت: هزینه ثبت نام ناموفق افرادی که برای تعویض کارت های ملی نمونه قدیم خود اقدام کرده اند به آنان عودت داده می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۳    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا، گفت: شهروندان برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در مطبوعات ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۸    
چندی پیش خبری مبنی بر واردات 160تن کود انسانی از ترکیه در برخی رسانه ها منتشر شد، درحالی که بنا به گفته شرکت واردکننده ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۳    
"عمارت جنانی" نخستین بنای چند طبقه همدان که به عنوان یک اقامتگاه و مسافرخانه به یک برند در همدان تبدیل شده است، در حالی به تخریب نزدیک می شود که با تبدیل آن به یک هتل سنتی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۳    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه پاسداران اعلام کرد: نیروهای این قرارگاه مستقر در سیستان و بلوچستان موفق به کشف بزرگترین محموله بذر خشخاش کشور در مناطق مرکزی شهر زاهدان شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۸    
چند روزی است که آسمان کاشمر بارانی است و پس از روزها چشم انتظاری سرانجام لطف خداوند متعال شامل حال این مردم شد و شاهد بارندگی های بسیاری در منطقه بودیم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۸    
دادستان تهران با اشاره به به موضوع اخیر منطقه پاسداران تهران گفت: ریشه این آشوب ها به گذشته و دو اتفاق قبلی شامل تجمع گروهی از یکی فرقه خاص مقابل زندان اوین و اجتماع آن ها در منطقه پاسداران باز می ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف، تاکید کردند:اگر تعهد دینی و انقلابی نباشد، پیشرفت علمی به تنهایی یک کشور را خوشبخت نمیکند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۸    
وزیر امور خارجه فرانسه، به جای طرح نگرانی های پاریس درباره برنامه دفاع موشکی ایران بهتر است به نگرانی های تهران و حمایت های فرانسه از گروهک تروریستی منافقین پاسخ دهد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
گزارش های رسمی گمرک گویای آن است که تا روزهای پایانی سال بیش از 9.5 میلیون تن کالا از مسیر ایران ترانزیت شده است که عراق ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به احتمال وقوع تخلف در برخی از جایگاه های دولتی و خصوصی بنزین گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۳    
طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن اعلام وصول شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از توقف ساخت پلاسکو خبر داد و گفت: باید پیش پروانه حفاری برای کار صادر شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل زکات کمیته امداد گفت: تا امروز 241 میلارد تومان زکات فطریه در قالب مستحبی و واجب جمع آوری شده که نسبت به سال قبل 29 درصد افزایش یافته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
احسان محمدی در عصر ایران نوشت: انتشار ویدئویی که در آن جمعی از هم وطنان همیشه در صحنه در حال غارت نرگس زارهای جره کازرون شیراز هستند تکان دهنده بود ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۳    
یک عضو هیات رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از اعمال فشار گروهی به استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای ممانعت از واگذاری جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج به دادستانی دنا خبر داد و گفت که این ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
بی تعارف باید گفت که شهردارتهران در این قریب هفت ماه جز تخطئه دوران پیش از خود و ناله و ضجه از حجم بدهکاری ها به پیمانکاران شهرداری و گلایه از اصحاب رسانه، کار مفید چندانی نکرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۸    
یک کارشناس تغذیه با هشدار نسبت به مصرف چای با معده خالی گفت: نوشیدن چای اسید معده را افزایش داده و در صورتی که معده خالی باشد این امر باعث ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۳    
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از همکاری نکردن دستگاه های مختلف برای ادامه طرح تحول سلامت، گفت: بویژه سازمان تامین اجتماعی در این مدت بسیار اذیت کردند و شادابی طرح تحول نظام سلامت را از ما گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
در سال های اخیر همواره این موضوع مطرح بوده است که در تیم اقتصادی دولت چه کسی به عنوان مغز متفکر اقتصادی مطرح می باشد و تایید نهایی این سیاست ها بر عهده چه کسی است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
رئیس کمیسیون بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج: نفوذ آب به بردهای جعبه سیاه به معنای پاک شدن اطلاعات نیست و حافظه این دستگاه در برابر آسیب ها مقاوم است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
در حالی که کاهش تولید نفت توسط ونزوئلا در سال جاری تقریبا قطعی است، تغییر در میزان تولید نفت ایران (در نتیجه ی بازگرداندن مجدد تحریم ها) به عنوان یکی از اعضای اوپک ممکن است بازار جهانی نفت را با ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
همه دختران شین آبادی از روند درمانشان ناراضی بودند و از عوارض عمل های جراحی و بیهوشی های ممتد صحبت می کردند؛ حرفشان یک چیز بود آن هم اعزام به خارج از کشور برای ادامه روند درمان.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
ریییس پلیس پایتخت از عملیات گسترده پلیس برای دستگیری مواد فروشان و جمع آوری معتادان متجاجر خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد که فرافکنی و تکرار ادعاهای واهی مشکل حکومت بحرین را حل نخواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
در جریان سقوط هواپیمای ATR72 با توجه به شرایط ایجاد شده جوی شامل تولید ابر CB (ابر مخاطره آمیز برای پرواز) و توفان تندری ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۸    
با وجود اینکه برخی واحدهای صنفی تقریبا هر ماه در صدر گزارش شکایات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار دارند ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در راس هیاتی 75 نفره متشکل از مقامات دولتی و بخش خصوصی برای برگزاری چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه وارد مسکو شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه اجازه صحبت به دشمنان درباره موشک های مان را نمی دهیم، گفت: امروز یقه آمریکا در دستان ایران است و مدام از ما سیلی می خورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
پزشکان به دلیل پیشرفت بیماری سعید پاژخ یک پای او را قطع کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
چه چیزی یک سلاح را قدرتمند می سازد؟ قدرتمندترین سلاح های جهان در طول تاریخ کدامند؟ البته در مورد سلاح ها واژه ی قدرتمند می تواند معانی مختلفی داشته باشد که بر اساس دیدگاه شخصی هر فردی متفاوت خواهد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
52 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار اجرای مصوبه شورای عالی اداری در مورد کاهش 8 ساله سن مدیران کشور شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
آقای لاریجانی اساسا اهل این که بخواهد گزارش کار بدهد یا دقت کند که ببیند آیا دوربین ها حضور دارند و عکاس ها من را می بینند یا خیر، نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۳    
شاید خیلی از افراد فکر کنند چین کشوری است که پر از گوشی های ارزان قیمت و فیک است. اما این تصور درست نیست ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۳    
تازه ترین آماری که مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی اعلام کرد نشان داد که در جریان پیش فروش سکه، تاکنون حدود 600 هزار قطعه فروخته شده است، این تعداد رقمی حدود 800 میلیارد تومان را در بر می گیرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت : هیچ کمبودی برای تامین آجیل و خشکبار شب عید مورد نیاز مردم وجود ندارد و قیمتی که برای نمایشگاه های بهاره در نظر گرفته ایم، کیلویی 35 تا 60 هزار تومان است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
بر اساس آمارهای منتشر شده، در بین سال های 2010 تا 2015 تولید نفت خام توسط آمریکا تا 4 میلیون بشکه در روز افزایش داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که با دولت مخالفت می کنند، بیشتر بر مبنای کمبود عقل است، گفت: مخالفت با دولت معنی ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در عملیات حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های تکفیری داعش در دیرالزور ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۸    
آمارها نشان می دهد، رقم هزینه های مردم ایران در شب عید نجومی است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر امور خارجه فرانسه همراه با یک هیات بلند پایه امشب وارد تهران می شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۳    
به گزارش شفاف ، منطقه زنجان، سردار داوود آذرنوش شامگاه دیروز در حاشیه آیین گرامی داشت شهید ورزشکار سهراب اسماعیلی و تکریم پدران و مادران دارای دو فرزند شهید شهر زنجان که در حسینیه اعظم زنجان برگزار ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
بنیاد مستضعفان اعلام کرده به دنبال عدم همکاری و کارشکنی تعدادی از کسبه ساختمان پنج طبقه پلاسکو، شهرداری کارگاه عملیاتی پروژه بازسازی پلاسکو را پلمب کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۳    
بزرگترین اقتصاد جهان عرب برای تامین کسری بودجه خود به استقراض اقدام کرده و تقاضای افزودن 6 میلیارد دلار دیگر به وام سندیکایی مورد نیاز خود را مطرح کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش تردیدها درخصوص آینده کاری او بعد از پیشروی تحقیقات مربوط به فساد، اعلام کرد، با برگزاری انتخابات زودهنگام مخالف است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۳    
جوانی فلسطینی امروز یکشنبه با خودرو گروهی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهر اشغالی عکا زیر گرفت که در این عملیات، 2 نظامی ارتش و یک نیروی پلیس زخمی شدند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۳    
رئیس جمهور گفت: مخالفت با دولت بی عقلی است! مبارزه با دولت یعنی مبارزه با منافع ملی، مبارزه با منافع یک ملت، ضربه زدن به امید یک ملت و اعتماد مردم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۸    
مراسم کلنگ زنی و شروع به کار احداث مجموعه ورزشی چند منظوره مهر توسط بانک کشاورزی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۸    
یک دیپلمات بلندپایه چینی در واکنش به طرح رییس جمهور آمریکا برای وضع تعرفه سنگین برای واردات فولاد و آلومینیوم، گفت: چین جنگ تجاری با واشنگتن نمی خواهد اما از منافع خود دفاع خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به صدور حکم محرومیت از تحصیل 5 دانشجوی در شورای انضباطی این دانشگاه گفت ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۳    
مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر سازمان ملل در پیامی توئیتری اوضاع یمن را نشانه ای از نوع حکومتداری ولیعهد عربستان دانست.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۳    
به دنبال سرمای شدید هوا در هلند کانال های آب عبوری از وسط شهر آمستردام یخ زده و فرصتی را برای شهروندان جهت اسکیت بازی فراهم کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۸    
ده ها هزار نفر از شهروندان روسی در میتینگ انتخاباتی ولادیمیر پوتین که در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار شد شرکت کردند. انتخابات ریاست جمهوری روسیه دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۳    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از 11 هزار واحد مسکونی تعمیری شهری، 9 هزار واحد آن تا پایان اسفند 96 و 2 هزار واحد باقی مانده تا پایان فروردین 97 به اتمام خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۸    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تشریح پیشرفتهای دفاعی ایران در عرصه هوافضا، گفت: هم اکنون در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین در وضعیت مطلوبی قرار داریم.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
وزیر صنعت گفت: طی ده ماه گذشته بالغ بر 4 هزار و 700 واحد صنعتی جدید آغاز به کار کرده و طی این سالها، میزان رویش واحدهای جدید از ریزش، فزونی گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
ارتش مصر با صدور بیانیه ای از تازه ترین نتایج عملیات گسترده خود در صحرای سیناء خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۸    
مسئولان فدراسیون تنیس مجددا سعید احمدوند را به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس انتخاب کردند.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۸    
رئیس پلیس پایتخت تهران گفت: در 11 ماه گذشته 20 تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۳    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آمریکا منطقه حفاظت شده ای را برای تروریست ها در التنف سوریه ایجاد کرده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
دونالد ترامپ در اظهاراتی در یک مراسم به شوخی این سوال را مطرح کرد: نفر بعدی که کاخ سفید را ترک می کند چه کسی است؟ استیو میلر یا ملانیا؟!
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفت و مهدی بی باک از این سمت کنار رفت.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در 11 ماهه سال جاری کمک های مردمی به این کمیته 30 درصد افزایش یافته و 2 هزار میلیارد تومان مستقیم از مردم دریافت شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۸    
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن درباره وضعیت پنج بازیکن مصدوم این تیم قبل از دیدار برابر رئال مادرید سخن به میان آورد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
فرماندار شهرستان دنا گفت: جعبه سیاه به شهر سی سخت منتقل شده است.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۳    
صدراعظم آلمان منتظر نتایج آرای شریک احتمالی ائتلافش "چپ میانه سوسیال دموکرات" است تا بداند که آیا قادر است دولت جدید تشکیل دهد یا خیر.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۸    
مسعود کرباسیان می گوید که طبق تعریف او از رکود ، بنگاه های اقتصادی از رکود خارج شده اند و رشد اقتصادی در اغلب بخش ها اعم از خودروسازی ...
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۸    
طی 11 ماه امسال شش هزار و 219 تن خوراک آبزیان از استان صادر شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۳    
خط لوله بنزین جنوب به شمال در شهرستان پلدختر دچار نشتی شده و این امر موجب مسدود شدن جاده پلدختر - اندیمشک و همچنین آلودگی خاک منطقه شد.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۳    
نمایندگان پارلمان مصر طرحی را به پارلمان ارائه می کنند که بر اساس آن قانون مجازات این کشور در خصوص اقدام علیه نظامیان مصری اصلاح شده و هرگونه انتقاد از نیروی مسلح مصر جرم شناخته شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
وزیر کشور عربستان امروز (یکشنبه) در سفری رسمی به الجزایر می رود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۳    
ایتالیا امروز یکشنبه صحنه برگزاری انتخابات پارلمانی است؛ رقابتی که ممکن است یکی از مهمترین سنگرهای اروپا توسط پوپولیست ها فتح شود.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۸    
توئیت فرستاده صلح ترامپ به منطقه که طی آن از حماس خواسته 4 نظامی اسیر اسرائیلی را آزاد و جسد هدار گولدن، افسر اسرائیلی را تحویل دهد، در رسانه های صهیونیستی جنجال آفرید.
شفاف   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپا از دیر باز و در مقاطع مختلف و در موضوعات گوناگون گفت وگوهایی با یکدیگر داشته اند و اصولا طرفین هیچ مانعی برای رایزنی ...
  • ۱