دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 5 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۴    
در ادامه این مراسم، اشعاری از سوی نبی الله معصومی قرائت شد و سپس موسیقی محلی ایرانی اعزامی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اجرا و اشعار بهاری نیز در مورد نوروز و بهار نیز خوانده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۸    
در ادامه برنامه بازدید های سرزده از واحدهای بانک، زراعتی روز پنج شنبه سوم فروردین ماه از شعب کشیک مدیریت شعب استان گیلان شامل؛ بندر انزلی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۵    
مدیر عامل بانک ملی ایران در این بازدید با بیان اینکه همه کارکنان در بانک ملی ایران عضو یک خانواده هستند ، گفت: داشتن روحیه بالا باعث تسریع در روند بهبودی شده و از این رو سالی خوش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۵    
ذوالقدر با بیان اینکه اقدامات خوب و موثر دولت تدبیر و امید را نباید نادیده گرفت، اضافه کرد:از کارهای مهمی که در این دولت و در شرق استان هرمزگان انجام شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۸    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پیکر بی جان یکی از 2 فرد نورآبادی که در کوه های اطراف این شهر از روز گذشته گم شده بودند با تلاش امدادگران این جمعیت پیدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
معاون حقوقی رییس جمهوری، تبیین و بازگویی دستاوردها را گامی در مسیر تقویت نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۵    
17 روز است که ترامپ برای توئیت کردن از گوشی اندرویدی خود استفاده نکرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل ایران ایر گفت: قرار است تا پایان 2017 میلادی تعداد 4 فرورند ایرباس 320 دیگر به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی اضافه شود؛ ضمن اینکه در سال 2018 5 فروند ایرباس 321 تحویل ما خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
بر اثر تصاعد گاز مونوکسیدکربن در یکی از تالارهای عروسی شهر بوکان، 15 نفر راهی بیمارستان شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این رویه شوراست. وقتی فرد برای تائید رای نمی آورد، آقایان پیشنهاد میکنند که اگر مایل هستند، میتوانند انصراف دهند که ما نتیجه ای اعلام نکنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: چهار استان فارس، بوشهر و هرمزگان و جنوب استان کرمان، روزهای یکشنبه و دوشنبه (ششم و هفتم فروردین) در معرض بارندگی و سیلاب قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۴    
پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد 13 محور مواصلاتی کشور خبر داد و به رانندگان هشدار داد زمان بازگشت خود را برنامه ریزی کرده و از عجله و شتاب اجتناب کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۳    
وزیر دفاع آلمان مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا را مورد انتقاد قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۲    
جایگاه سی. ان. جی مسجدسلیمان منفجر و پنج نفر در این حادثه مصدوم شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۲۱    
برای پیشگیری از مبتلاشدن به آرتروز بهتر است از امگا 3 کمک بگیرید .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۳    
شهرهای در ایران وجود دارند که دارای ویژگی های عجیب تری نسبت به شهرهای دیگر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۸:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین جلسه رسمی مجلس پس از تعطیلات، طرحی دو فوریتی را در خصوص تروریستی بودن ارتش و سازمان اطلاعاتی امریکا مطرح خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۷:۲۱    
گروه های مسلح و تروریستی مناطق زینبیه و القصور در دمشق را به همراه منطقه السحاری در درعا هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که حدود 10 شهید و زخمی برجای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۷:۰۰    
ششمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران با حواشی جالبی همراه بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۶:۴۲    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی 150 پرواز تا هفدهم فروردین ماه برای سومین ایرباس پسابرجامی خبر داد و گفت: تا 2 هفته دیگر مدیران شرکت آ.تی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۶:۲۱    
در روز ایران در پاریس مراسم بزرگداشت یادبودی برای شاعر و ترانه سرای ایران دکتر افشین یداللهی در نمایشگاه کتاب پاریش برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۶:۰۰    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اطلاعیه ای مذاکره با پیام رسان خارجی را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۵:۴۰    
بیشترین تخلفات گردشگری در فضای مجازی اتفاق می افتد. این اعلان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری براساس گزارش ها و شکایت های دریافت شده از مردم است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۵:۰۱    
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از اقامت دو میلیون و 600 هزار گردشگر نوروزی در این استان تاکنون خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۴:۲۲    
فرمانده انتظامی زرندیه گفت: قاتلی که در هشتم اسفند ماه دریک نزاع برادر نامادری خود را به قتل رسانده بود توسط نیروهای آگاهی شهرستان دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۴:۰۱    
گروه تروریستی داعش دریک جنایت تازه دربخش غربی موصل تنها به بهره گیری از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی اکتفا نکرد بلکه 36 غیرنظامی را که در صدد فرار به سمت نیروهای امنیتی عراق بودند، به قتل رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۳:۴۰    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از کاهش مرگ و میر مادران در کشور خبرداد و گفت:براساس داده های سرشماری سال 1390 حدود 70درصد زنان کشور حداقل یک بار تجربه زایمان داشته و مادری را تجربه کرده اند که میانگین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۳:۰۱    
رئیس جمهوری روسیه پس از درخواست ایران دستور اعمال تغییرات در پروتکل همکاری حقوقی با تهران را صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۲:۲۲    
مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در تابستان گذشته با وزیر خارجه ترکیه و داماد اردوغان در خصوص استرداد فتح الله گولن به ترکیه مذاکره کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۱    
منابعی در سازمان ملل اعلام کرده اند که استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل و اتحادیه عرب در سوریه، اواسط ماه آینده میلادی از سمت خود کناره گیری می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۴۰    
تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که امانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه رو خواهد توانست در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به پیروزی دست یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۲    
یک کارشناس بازار خودرو از حضور خودروهای چینی در رنج 50 تا 80 میلیون تومان در بازار داخلی به دلیل نبودن رقیب قدرتمند در سال 96 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۱    
جیک جیلنهال در فیلمی اقتباس شده از مقاله آنارشیست ها علیه داعش به کارگردانی دنیل اسپینوزا بازی خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۲    
سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه به مناسبت آغاز سال نو با علی نصیریان بازیگر پیشکسوت در منزل ایشان دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۲    
جنجال های انتخابات امریکا، دخالت روسیه و رفتارهای جنجالی ترامپ همچنان ادامه دارد، سایت کگل این کارتون را بخاطر همین حواشی منتشر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۲    
سومین هواپیمای ایرباس خریداری شده جمهوری اسلامی ایران در پسابرجام که از نوع 330 سری 200 است، ساعت 17:40 امروز (شنبه) با شماره پرواز همای 700 به فرودگاه مهرآباد تهران وارد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۴    
ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است . ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۱    
این روزها با پیشرفت تکنولوژی سدی در برابر دسترسی به اینترنت وجود ندارد، کافی است شما گوشی تلفن خود را که مجهز به اینترنت است، تبدیل به مودم کنید تا اطرافیانتان نیز از اینترنت بهره مند شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۵    
سومین فروند از ایرباس های جدید خریداری شده کشور پس از اجرای برجام، با پوشش کامل بیمه ای بیمه ایران امروز در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۹    
انتخابات شورای شهر تهران در سال جاری یکی از عجیب ترین انتخابات های انقلاب اسلامی ایران هست که در آن لشگری از ژنرالهای همیشه حاضر در عرصه سیاسی دو طرف به علاوه تعداد پر شماری از جوانانی که سودای خدمت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۰    
در حاشیه تهدید اردوغان مبنی بر اینکه اگر اتحادیه اروپا رویکردهای خصمانه خود را حفظ کند، دیگر اروپایی ها نمی توانند یک قدم امن در خیابان ها بردارند سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۲    
رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم ملوک رشیدی؛ مادر گرامی شهیدان سرافرار محمدجواد، محمدرحیم و حمید ساعدی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مادر صبور علو درجات و همجواری با فرزندان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۲    
دویدن نسبت به پیاده روی بهتر منجر به تنظیم هورمون های اشتها می گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۱    
وزیر نیرو گفت: کردستان محدودیتی در تامین زیرساخت های انرژی از جمله آب، برق و گاز برای ادامه فعالیت های سرمایه گذاری نداشته و این استان اکنون توانایی صادرات برق به خارج از کشور را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۹    
ظهر ششمین روز انتخابات که شد 233 نفر از 1هزار و 418نفری که در پایتخت برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده بودند را زنان تشکیل داده بودند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۹    
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سانحه رانندگی برای اتوبوس مسافربری در محور زاهدان به زابل 26 مجروح به جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۱    
پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: همچنان بارش برف و باران در برخی استان های کشور ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی باختر با اشاره به این که هم اکنون حدود 700 نفر در پتروشیمی کردستان مشغول به کار هستند، گفت: بیش از 90 درصد این کارکنان بومی استان هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
رسانه های صهیونیستی اذعان کردند که اسرائیل از ترور مازن فقها سود می برده و پاسخ حماس به ترور این عضو برجسته خود احتمالا خطرناک تر از شلیک موشک خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۹    
ریزش کوه در جاده بروجرد به روستای ونایی 5 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۹    
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا نسبت به دریافت فایل های ویروسی و در نهایت دریافت اطلاعات خصوصی افراد از طریق افراد سودجو هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۷    
عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96 خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۱    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی، حدود چهار میلیون مسافر با 30 هزار و 500 سورتی پرواز در فرودگاه های کشور جابه جا شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۱    
12 تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قطعنامه ای را برای به رسمیت شناختن اهمیت فرهنگی و تاریخی نوروز تهیه کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۷    
معاون اول رئیس جمهوری درنخستین روزکاری سال 96، با برخی وزرا، معاونان رئیس جمهوری و شماری از مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۴    
مراسم شصتمین سالگرد امضای 'معاهده رم' با حضور سران دولت ها و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در پایتخت ایتالیا آغاز شد، جایی که رهبران 27 کشور عضو اتحادیه اروپا یک بیانیه مشترک امضا می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۴    
نوروز قدیمی ترین عید ایرانیان است و هر سال با برگزاری آیین ها، آداب و رسوم گوناگونی برگزار می شود. این عید و مراسم آن تنها به مرزهای ایران محدود نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۱    
مقام معظم رهبری رسیدگی به وضعیت معیشتی جامعه و بهبود شرایط اقتصادی در کنار برگزاری باشکوه و سالم انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را اولویت های سال جدید خوانده و دیدگاه های خود را در این زمینه در پیام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۱    
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به بارش برف در جاده کرج - چالوس، گفت: هم اکنون در راه های این استان سنگین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۴    
تصادف و ترافیک شدید در محور مشهد به تربت حیدریه
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۲    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح جدید 4 هزارتومان نسبت به ایام قبل از عید گران شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۹    
یک کارشناس اقتصادی می گوید: دولت نهم و دهم ربع قرن اقتصاد ایران به عقب برگرداند و سبب شکل گیری طبقه نوکیسه در اقتصاد ایران شد که امروز ماشین های پورشه سوار می شوند و خانه های میلیاردی دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۹    
وقتی با آرزوی رسیدن به پاستور، مسیر ورود به سیاست را در پیش گرفت شاید تصور نمی کرد روزی از جایگاه ریاست بر یک قوه تبدیل به فردی تاثیرگذار در فضای سیاست ایران شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۹    
اختلاف بر سر مالکیت جزایر دوکدو در دریای شرقی و برگزاری رزمایش نظامی کره جنوبی در اطراف این منطقه از یک سو و انتشار کتب درسی در ژاپن در باره تملک بر این جزایر، روابط دو کشور را به تنش کشانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۶    
نوه امام راحل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از کودکی خود به همراه پدرش، آیت الله طالقانی و آیت الله اشراقی در مدرسه فیضیه قم منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۱    
نیروهای داوطلب مردمی عراق از محاصره تروریست های داعشی در داخل شهر تلعفر خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۸    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از مه گرفتگی در آزادراه باغچه- مشهد و تعدادی از محورهای دیگر استان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۸    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: تورم در سال پایانی دولت تدبیر و امید به زیر 8 درصد رسیده که این رویداد یک معجزه اقتصادی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۱    
10 دستگاه خودروی صفر کیلومتر و فرسوده امروز در پارکینگی در حاشیه شهر مشهد طعمه آتش شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۱    
اکبرعبدی برای دومین شب متوالی مهمان برنامه دورهمی خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام اینکه بیشینه هوای تهران در روز شنبه 7 درجه است پیش بینی کرد : بیشینه هوای در روزیکشنبه 12 و روز دوشنبه به 15 درجه افزایش پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۸    
مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: سقوط پراید به داخل کانال آب و زیرگذر جاده در مسیر قوچان به مشهد مرگ راننده را رقم زد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۸    
فرماندار شهرستان خاش گفت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات سیستان و بلوچستان تمامی 10 داوطلب نامزدی انتخابات شورای اسلامی در روستای افضل آباد دهستان پشتکوه بخش مرکزی شهرستان خاش تاکنون بصورت 100 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 550 تومانی نرخ مرغ خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی مقتدی صدر رهبر جوان صدری ها در عراق مدعی شد که برخی طرف های خارجی و داخلی در پس تهدید مقتدا صدر به قتل قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۹    
تورم در حالی امسال روی تک رقمی را دید که طی 25 سال گذشته ایران هیچ گاه تورم تک رقمی را در آیینه اقتصاد خود رویت نکرده بود .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۹    
وزارت خارجه تونس به دنبال تصمیم انگلیس برای ممنوع کردن حمل تجهیزات الکترونیک در سفرهای هوایی، سفیر این کشور در تونس را فراخواند و تاکید کرد که این تصمیم غیر موجه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران از تخریب رقبا در انتخابات گلایه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۵    
جشن جهانی نوروز با حضور سفرای کشورهای مختلف دنیا در کاخ گلستان برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۵    
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی پر حادثه ترین استان های کشور است گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
دانشمندان می گویند گام بلندی در جهت تولید انبوه گلبول های قرمز خون که برای اهدا مناسب است برداشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
دیدار تیم های ملی ایران و چین روز برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه رایگان خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری جاعل حرفه ای 159 تراول چک جعلی در قم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۴    
رئیس جمهور از برنامه ریزی برای ایجاد 130 هزار شغل در کشور خبر داد و گفت: بخشی از بار اشتغال بر دوش وزارتخانه ارتباطات است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۸    
محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۳    
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای، اولویت های حج تمتع سال 1396 را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۳    
وزیر نفت گفت: با ایجاد مجتمع های جدید پتروشیمی ، حدود 9،5 میلیون تن به تولیدات پتروشیمی کشور افزوده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
کارنامه دولت یازدهم در پارس جنوبی در سالی که گذشت، پربار بود؛ به گونه ای که میزان تولید گاز ایران و قطر در این میدان عظیم گازی پس از سال های طولانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل 16 تا 31 فروردین ماه سال 1396، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 6 فروردین ماه آغاز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
دولت تدبیر در چهار سال فعالیت در عرصه اجتماعی با برنامه ریزی و آسیب شناسی توانست به پیشرفت های فراوانی دست یابد که منشور حقوق شهروندی و طرح تحول سلامت از مهم ترین اقدام های اجتماعی در رفع مشکل های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
خبرگزاری رویترز امروز نوشت که با شکست رئیسان جمهوریخواه دولت و مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب طرح جدید بیمه درمانی که وعده داده بودند تا جایگزین بیمه درمانی کنونی (اوباماکر) شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۴    
کارخانه پتروشیمی کردستان با 14 هزار و 140 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ارزی روز شنبه با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله سید مهدی ابن الرضا خوانساری را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۴    
مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه های کشور را در روز شنبه پنجم فروردین ماه اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۳    
رئیس اداره امور عشایر اسفراین از جان باختن یک تن از عشایر و همچنین تلف شدن70 راس گوسفند در حادثه برخورد با قطار در شهرستان جوین خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۳    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: در پایان سال 94 مهلت ده ساله سهام عدالت به پایان رسید و ما سود سال 94 را در سال 95 خواهیم پرداخت و با احتساب سال 94 در مجموع 532 هزار تومان برای هر مشمول در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۰    
داعش ضمن پذیرش مسئولیت حمله انتحاری اخیر در ایست بازرسی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بنگلادش از کشته شدن تعدادی افسر پلیس در این حمله خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۲    
مهناز افشار با اشاره به فعالیت های اجتماعی اش در فضای مجازی هم گفت: با گسترش فضای مجازی دیگر لازم نیست روی اطلاع رسانی تلویزیون حساب کنیم و می شود به تلویزیون گفت هر چه قدر دلت می خواهد سانسور کن ما ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۶    
رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت هرچه بیشتر ازسوی دیوان محاسبات شد و گفت ...
  • ۱