پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۵:۴۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 10 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۳    
رییس جمهور روز پنجشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی وارد فرودگاه سمنان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۵    
استفاده از سفیدآب برای لایه برداری پوست جزو پرطرفدارترین روش های جوان سازی پوست صورت به شمار می آید اما آیا این روش کاملا بی ضرر است؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۳:۱۳    
یک خصوصیت دیگر هم در روز جمهوری اسلامی ما هست و آن این که آن روز عید فقط ما مردم ایران نیست، بلکه عید همه کسانی می تواند باشد که مسلمانند، یعنی نزدیک به یک میلیارد جمعیت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
مسابقات اسب دوانی در جریان جشن های نوروزی در زمان ناصرالدین شاه قاجار
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۴    
وفادار نبودن به عهد یکی از نمایندگان محترم شورای اسلامی دوره چهارم، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انتخابات شورای شهر تهران نصب العین شورای عالی سیاستگذاری خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۹    
در اکران نوروزی سینماهای ایران، فیلم های کمدی خوب بد جلف کار پیمان قاسم خانی و گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی رتبه های اول و دوم فروش را در اختیار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۳    
هم اکنون عملیات کاوش و جستجو در مسیر این کانال در مناطق التیمور، کنویست و همت آباد توسط گروه های امداد و نجات آتش نشانی در حال انجام است و از نیروهای هلال احمر نیز برای پیدا کردن این کودک کمک گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۰    
این نوع کلاهخود 22 درصد سبک تر از کلاهخودهای از جنس 'کولار' (فیبر مصنوعی بسیار محکم و سبک) است و به گفته کارشناسان، می تواند گلوله های 9 میلیمتری و ترکش های مختلف را دفع کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۷    
اوایل مارس، پیتر پیلز وابسته به حزب مخالف سبز اتریش که در مسائل امنیتی متخصص است خواستار هشدار رسمی به کسانی بود که قصد دارند به ترکیه سفر کنند و از مظنونان مخالف رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۶    
بیش از 245 هزار نفر از مردم نیویورک ظرف دو هفته گذشته با امضای طوماری بر ملانیا ترامپ فشار آورده اند که این شهر را ترک کند و به واشنگتن نقل مکان کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۳    
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران استان و رسانه های گروهی خوزستان با قطار گردشگری استان از مقصد اهواز به سمت تنگ 5 و شهرستان اندیمشک سفر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۲    
از سوی دیگر، اگر قرار بر این باشد که در هر مقطع زمانی، تصمیماتی علیه این شعب و بانک های متعلق به بانک های ایرانی در خارج از کشور گرفته شود، آنها حساب شده تر عمل خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۴    
این برنامه ها در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام شده و هدف از این برنامه ها نیز رفع موانع و مشکلات حوزه تولید و رونق اقتصادی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۷    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه، 10 فروردین، با خانواده شهیدان فلاح پور در شهر کوهسار استان البرز دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۱    
ویدئویی که رسانه های ژاپنی در روز پنجشنبه منتشر کردند ظاهرا دو نفر از مظنونان - یک کارمند سفارت کره شمالی و یک کارمند خطوط هوایی کره شمالی - را در هواپیمایی حاوی تابوت آقای کیم نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۱:۰۴    
با حضور دکتر روحانی دو واحد تولیدی فیبر خام در شهرک صنعتی سفیدرود افتتاح شد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۵۲    
یوسف تیموری بازیگر طنز سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود و پسرش را به اشتراک گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۴۶    
لازم به ذکر است با جوسازی و اعتراض داور اسراییلی، ناظر روسی تبار مسابقات گزارشی را علیه اقدام تحسین برانگیز و اعتقادی داور بین المللی کشورمان تهیه و به مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون جهانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۳۷    
در شکایت نامه تنظیم شده علیه قاسم پور ادعا شده که وی با راه اندازی چندین شرکت صوری و کمک به دوستان پدرش در ایران برای پولشویی و وارد کردن تجهیزات ممنوعه به این کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۳۷    
جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی ناجا فعالیت استان ها را در این ایام بیش از روزهای عادی دانست و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۳۴    
وی ادامه داد: سال 95 برای من به خوبی و خوشی تمام شد و کسب مدال المپیک باعث شد تا این سال به عنوان یکی از بهترین سال های دوران ورزشی من لحاظ شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۸    
عکسی از احمد پورمخبر بازیگر طنز سینما و تلویزیون در کنار زحمتکشان حرم امام رضا (ع) را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۸    
با کمک 4 ایستگاه عملیاتی آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای مسکونی بالایی این مرکز تجاری جلوگیری و آتش مهار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۵    
بهرام قاسمی با بیان این که اخبار منتشر شده در مورد حضور وزیر امور خارجه در اجلاس بین المللی سوریه در بروکسل مورد تایید نیست، اظهار کرد: هر گونه تصمیم گیری در این زمینه در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۵    
پس از اعلام این خبر به مرکز ارتباطات اورژانس 115، سریعا 2 آمبولانس اورژانس به محل اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۲۲    
هترین کارشناسان و متخصصان داخلی معتقد بودند که لغو قطعنامه ها شدنی نیست اما خط قرمز اصلی ما لغو قطعنامه ها بود و در این زمینه موفق شدیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۰۷    
پارلمان کره جنوبی، پیشتر پارک گئون های که در سال 2013 به عنوان رئیس جمهور کره انتخاب شده بود را در ارتباط با چندین اتهام از جمله دریافت رشوه از سمتش عزل کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۵    
آگهی ترحیم شبنم رحمتیان، همسر زنده یاد افشین یداللهی با قسمتی از یکی از ترانه های همسرش در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۳    
گفتنی است که مقامات آمریکا و اتحادیه اروپا در واکنش به بازداشت تعدادی از تظاهرات کنندگان در تجمعات اعتراضی روز یکشنبه در روسیه خواستار آزادی آنان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۰    
همچنین از همه قاره ها به جز اروپا، یک تیم به همراه کشور میزبان جام جهانی در یک تورنمنت کوچک 6 تیمی شرکت خواهند کرد و از این بین دو تیم به جام جهانی راه پیدا می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۷    
ترامپ صبح روز پنج شنبه در واکنش به ممانعت این گروه از محافظه کاران از الغای قانون مراقبتهای مقرون به صرفه پیشنهاد شده از سوی وی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۴    
اولویت ما دیگر یکجا نشستن و تمرکز بر برکناری [بشار] اسد نیست. اولویت ما آنست که به نحوه به انجام رساندن امور و افراد مورد نیازمان برای همکاری در خصوص ملت سوریه نگاهی دقیق بیاندازیم .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۳    
فعالان حقوقی زن عربستان از مدت ها پیش از نظام حاکم کشور خود می خواهند که به زنان و دختران اجازه رانندگی خود را بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
این منبع میدانی افزود: امین البیور یکی از سرکرده های سرشناس گروه تروریستی جیش آزادی ادلب در جریان درگیری های امروز در شهرک بلحسین کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۵    
معبد داش کسن بنایی صخره ای است که در حاشیه روستای ویر در حدود 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر تاریخی سلطانیه (زنجان) واقع شده است. معبد سنگی داش کسن یکی از بی نظیرترین معابد ایران است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۳    
درباره روابط دوجانبه و مبارزه با تروریسم با همتای آمریکایی ام گفتگو کردم. دولت سابق آمریکا با یگان های مدافع خلق، تعامل داشت که این مسئله تأثیر منفی بر روابط دو کشور گذاشته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۳    
حاجی دلیگانی تاکید کرد: اگر اعضای جمنا هم به همین جمع بندی برسند که از آقای رئیسی به عنوان کاندیدای واحد اصولگرایان حمایت کنند و بر روی انتخاب وی به اجماع برسند اتفاق میمون و مبارکی در جهت حفظ وحدت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۰    
25 اسفند سال گذشته، افشین یداللهی، شاعر و ترانه سرا در تصادف رانندگی در مسیر هشتگرد به تهران درگذشت و همسر و برادر همسرش که همراه او در اتوموبیل بودند، به بیمارستان منتقل شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۷    
نادر نصیری، استاد و هنرمند پیشکسوت معرق که از دی سال گذشته بر اثر ضایعه مغزی به کما فرو رفته بود، صبح امروز (دهم فروردین) درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۴    
آن ها همچنین در بیانیه خود بر حمایت از ائتلاف متجاوز سعودی به رهبری عربستان و آغاز مذاکرات یمنی بر اساس طرح شورای همکاری خلیج فارس تاکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۵    
سامانی با اشاره به این که نتایج این بازرسی ها در رسیدگی به صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر لحاظ می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
اگرچه مالزی هرگز به طور رسمی قتل را به مامورین کره شمالی نسبت نداد، کشورهای غربی تلاش زیادی برای جلوه دادن موضوع به این شکل از خود نشان دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
گفتنی است این دو بازیگر معروف سینما و تلویزیون در سال 1389 ازدواج کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۴    
سمانه پاکدل، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، مهمان امشب برنامه دورهمی خواهد بود.این برنامه ساعت 21 امشب (پنجشنبه) از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۴    
بازیکنان فوق باید روز جمعه11 فروردین ماه راس ساعت 10 در مرکز ملی فوتبال ایران(کمپ تیم های ملی) خود را به کادر فنی معرفی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در کمپین "آری" به رفراندوم 16 آوریل گفت: همه بحران ها و دردهای گذشته در سیستم جدید حل خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۸    
فدراسیون کاراته علاقه مند است تا کمپ های تمرینی بین المللی را با حضور کاراته کاهای مختلف جهان در ایران برگزار کند و انتظار داریم تا فدراسیون جهانی کاراته در این زمینه ما را حمایت و همراهی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان ضرورت همکاری جهادکشاورزی در حوزه ترویج زراعت چوب خاطر نشان کرد: راه اندازی این واحدها مشوقی ارزشمند برای ترغیب کشاورزان و زارعان چوب محسوب می شود تا علاوه بر ایجاد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
جای بسی حیرت است که قدرت های سلطه گر و مدعیان دروغین دموکراسی مدرن، نظام مردم سالار محور دینی جمهوری اسلامی را در تبلیغات سیاه خود مغایر با دموکراسی و رأی مردم در تعیین سرنوشت معرفی اما در مقابل نظام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۹    
احداث راه آهن رشت به آستارا ، با کمک کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان به زودی شروع می شود و در سفر رئیس جمهوری آذربایجان، تقریبا نهایی شده و انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
در خلاصه داستان جنجال در عروسی که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۲    
سفیر انگلیس در یمن در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت آینده یمن به راه حل سیاسی پایدار بستگی دارد و از ایران خواست تا از چنین راه حلی حمایت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۹    
با این نوشته کی روش اگر هم قصد بازگرداندن جواد نکونام را داشت این پرونده را برای همیشه بست و باید تا زمان حضور کی روش در تیم ملی پروسه بازگشت جواد نکونام را فراموش کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۶    
سعودی ها منشأ و از حامیان اصلی تروریسم در منطقه هستند و با ارائه کمک های مالی به تکفیری ها در عراق و سوریه موجب ویران شدن این دو کشور شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۳    
بررسی وضعیت محمد هاکان آتیلا معاون مدیر اجرایی بانک خلق ترکیه که 2 روز پیش به اتهام دور زدن تحریم های ایران در فرودگاه جان اف کندی نیویورک بازداشت شد نیز از جمله موضوعات مورد بحث است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۷    
بررسی مسائل روز جهان اسلام و کشور و وضع اقتصادی و فرهنگی جامعه، مهم ترین محور سخنان مراجع تقلید و استادان برجسته حوزه علمیه در این دیدارها بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهوری با اشاره به حادثه خیز بودن کشور ما گفت: جمعیت هلال احمر، نهادی است که در زمان سختی ها و بحران ها چشم امید مردم است که باید با تقویت این نهاد بزرگ بشر دوست بتوانیم کشوری آماده در برابر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۴    
اعضای شورایاری و هیات امنا درخواستی را مبنی بر قرار گیری محله مذکور در بافت فرسوده واستقرار مأموران نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت و مقابله با افراد معتاد و سرقت در سطح محله داشته اند که این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۵    
.همچنین رییس جمهور پیش از این مراسم، دو پست اسکله بندر کاسپین و شرکت تولیدی آرین تخته و آرین مریم را افتتاح کرد و عملیات اجرایی طرح احداث آکواریوم و باغ خزندگان و مجموعه مارینای بندر کاسپین با حضور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۲    
وی گفت وگو پیرامون شرایط ناظران صندوق رای، فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان ، شکایت احتمالی و بازرسی از برگزاری انتخابات و روند رای گیری و شمارش آرای و تشکیل کمیته حقوقی به عنوان بازوی مشورتی هیت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۷    
متاسفانه تلاش های پزشکان برای بهبود و درمان شبنم رحمتیان نتیجه بخش نبود و صبح امروز؛ پنجشنبه 10 فروردین؛ وی به افشین یداللهی پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
دادگاه، زهرا دوگان را به عضویت در حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) متهم کرده است؛ اما وکیل زهرا دوگان اظهار می دارد که این حکم حمله به هنر است و موکلش جرمی مرتکب نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور سالخورده لبنان، در این حادثۀ آسیبی ندید و پس از آن به سخنرانی در حضور سران عرب پرداخت و از آنان خواست به جنگ و برادرکشی پایان دهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۳    
اگرچه دوران بازنشستگی و سالمندی با زوال جسم همراه است، اما با بلوغ فکر، خرد و کمال زیستی توام بوده که می تواند دوران سالمندی را به دوران سرزندگی، اراده و عزت اجتماعی تبدیل کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۳    
همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب 687 و 372 هزار تومان فروخته می شوند که نیم سکه با کاهش 5000 هزار تومانی همراه شده اما ربع سکه ثابت مانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
به گفته وظیفه، اوایل وقت روز جمعه در جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست، همچنین روز جمعه خلیج فارس و روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۳    
ترکیه مصرانه از آمریکا می خواهد که برای بازپس گیری شهر الرقه پایگاه داعش در سوریه، وارد عملیات نظامی مشترک شوند اما نیروهای کُرد مورد حمایت آمریکا در این عملیات شرکت نکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۰    
در شورای عالی سیاست گذاری رای گیری شد و از ایشان دعوت شده در قالب شخصیت حقیقی در این شورا حضور پیدا کرده و هم اینک ایشان عضو شورای عالی سیاست گذاری محسوب می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۷    
نمی توانیم تاسف عمیق خود را از اینکه برخی سران عربی و اسلامی به جای پرداختن جدی به مهمترین معضلات منطقه و جهان اسلام و خطرات مشترکی که تمامی کشورهای اسلامی را تهدید می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۴    
از سوی دیگر میرلوحی، حسن رسولی، افشین حبیب زاده، محسن مهرعلیزاده، صوفی، حق شناس و مجید فراهانی مورد حمایت بسیاری از گروه ها و اعضای شورای عالی اصلاح طلبان هستند که پیش بینی می شود 4 تا 5 نفر از آنها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۱    
با ارسال نامه ترزا می، نخست وزیر انگلیس به اتحادیه اروپا، رسما فرآیند خروج این کشور از اتحادیه اروپا آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۹    
دریک کامپانا، متخصص عضو مرکز نگهداری از حیوانات در ویرجینیای آمریکا، با ساخت پای مصنوعی برای حیوانات مختلف به آنها کمک می کند تا دوباره بتوانند راه بروند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۰    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برای دیدار با مقامات عراقی و همچنین بحث و تبادل نظر درباره مبارزه با تروریست های داعش به بغداد سفر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۰    
بر اساس این آمار که در فروردین سال جاری شامل گزارش همه سینماها نیست، فروش سینماها 1/056 میلیارد تومان افزایش یافته که معادل 17٪ افزایش است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۷    
در پی بارش های پیاپی عصر دیروز، دختر بچه2 ساله در کانال آبی در بلوار رسالت مشهد مفقود شد که عملیات جست و جو برای یافتن وی همچنان ادامه دارد و متاسفانه تا کنون نشانه ای از این کودک به دست نیامده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۸    
بارها و بارها در ذهنم گفته های او را مرور کردم که می گفت ساخت قسمت هشتم حتمی است. وی افزود: همیشه فکر می کردم او ناظر کارهای ماست و ما نمی توانیم او را نادیده بگیریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۵    
این پروژه، برنامه سرمایه گذاری به ارزش یک تریلیون دلار را طی 10 سال هدف قرار داده و شامل زیرساخت حمل و نقل، انرژی، آب و پهنای باند و توسعه بیمارستان های قدیمی آمریکا است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۹    
واعظی از تحت پوشش اینترنت قرار گرفتن 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان دولت خبر داد و گفت: در بخش نظارت بر فضای مجازی تلاش بسیار شد و برخورد با فعالیت غیر اخلاقی و خلاف امنیت کشور در فضای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۸    
افتتاح راه آهن قزوین به رشت در سال جاری و همچنین رشت به آستارا که در سفر روسیه با مقامات آن کشور درباره این خط ترانزیتی نیز بحث و بررسی شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱    
انگلیس باید اول تمام تعهدات خود را در قبال اتحادیه اروپا لغو کند تا بعد مذاکرات مربوط به روابط آینده این کشور با اتحادیه اروپا انجام شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱    
از ویژگی های بارز معماری این بنا می توان به چهار سوقی در آن اشاره کرد که بر فراز آن گنبد کاشی کاری وجود دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
اعضای شورای شهر باید پای کار بیایند. اکنون اصلاح قانون مدیریت شهری در دستور کاری دولت قرار دارد. درآمد های شهرداری از فروش تراکم و فروش شهر باید قطع شود و دولت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
این گزارش می گوید که اکثریت این 500 دانشجویی که امسال از دانشگاه های آمریکا پذیرش گرفته اند، ایرانی هستند و ایران به ویژه در زمینه مهندسی و علوم کامپیوتری برنامه های تحصیلی معتبری برای مقطع کارشناسی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
ساعت 3 بامداد امروز فردی در تماس با پلیس از وجود یک جسد در سه راهی وراغول به سمت نگین بتون مشگین شهر خبر داد. با حضور تیم های ویژه پلیس آگاهی در صحنه تحقیقات اولیه آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۹    
سهامی زاده گفت که این نمایش بر 8 شخصیت ایرانی که به استرالیا عزیمت کرده و در بازداشتگاه های اقیانوس آرام نگهداری می شدند، متمرکز بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶    
مگر نیمار که طی دیدار برزیل - کلمبیا در کوپا آمه ریکا 2015 پس از سوت پایان کارت قرمز گرفت و طی رسیدن تا رختکن داور را تهدید کرده بود با چهار جلسه محرومیت روبرو نشده بود؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۰    
جان دردن تحلیلگر فوتبال آسیا در مقدمه این گفتگو نوشته است: همه معتقدند بزرگترین بازی باشگاهی جهان ال کلاسیکو است، اما دربی تهران را چگونه می توان با آن مقایسه کرد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۷    
شهر دیر حافر اولین و مهم ترین پایگاه داعش در سوریه به شمار می آمد به طوریکه نام دار الفتح را برای آن انتخاب کرده و مقرهای فرماندهی و مهندسی و سنگرهای پیچیده زیادی را در این شهر به وجود آورده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۷    
در اثر این حادثه 5 نفر از افرادی که دچار مسمومیت شدید شده بودند توسط نیروهای هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۴    
بر اساس آخرین گزارش های دریافتی مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، در استان خراسان رضوی محور های مشهد-چناران و مشهد-نیشابور بارانی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۱    
در این نامه که به امضای 13 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده، آمده است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۸    
یکی از بستگان این فرد تاکید کرد که او از افسردگی دوقطبی رنج می برد. خانواده اورت چندی پیش از قاضی دادگاه درخواست کردند که دستور بررسی اورژانسی وضعیت سلامتی اش را صادر کند اما قاضی این در خواست آنها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۷    
مهدی یوسفی اضافه کرد: بازدید از پالایشگاه های فازهای 20 و 21، بازدید از تاسیسات استحصال اتان فاز 12 پتروپالایش کنگان و بازدید از فاز 19 پارس جنوبی از دیگر برنامه های وزیر نفت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۷    
آژانس پناهجویان سازمان ملل اعلام کرد درپی واژگونی یک قایق حامل مهاجران غیرقانونی در نزدیکی ساحل لیبی و دریای مدیترانه، حدود 146 نفر ناپدید شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۴    
رئیس جمعیت هلال احمر قصرشیرین ادامه داد: پس از اطلاع این حادثه به نیروهای هلال احمر این شهرستان بلافاصله تیم واکنش سریع متشکل از غواصان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به منطقه اعزام شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۴    
سلیمی از انتقال 1754 نفر به مراکز درمانی خبر داد و گفت: در این مدت، 1705 نفر نیز از خدمات سرپایی نیروهای امداد و نجات برخوردار شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۱    
از سال 93 مشکل تنفسی داشتم و به راحتی نمی توانستم راه بروم و بدوم و به همین خاطر جلوی دوربین و روی صحنه تئاتر حضور پیدا نمی کردم و تنها در شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی مشغول بودم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۸    
در بازار گوشت نیز کمبودی وجود ندارد، چرا که گوشت قرمز گرم و منجمد به اندازه کافی در بازار عرضه می شود و جای نگرانی وجود ندارد و امیدواریم بازاری آرام و کم تنش را در سال جاری داشته باشیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۸    
بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه امارات این فعال حقوقی به دلیل انتشار پستهای انتقادی در توییتر به 10 سال حبس محکوم شد.
  • ۱