دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۲۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 19 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۵:۴۲    
متخصص پوست استرس را یکی از عوامل مهم بروز اگزما برشمرد و گفت: از هر سه مورد مراجعه به متخصصان پوست، یک مورد به دلیل اگزما است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۷    
رئیس پلیس امنیت سوئد همچنین گزارش داده است که مشابهت هایی روشن میان این حادثه و حمله ای که اخیراً با توسل به یک خودرو در لندن صورت گرفت و کشته شدن شش عابر پیاده را در پی داشت دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۷    
آیت الله باریک بین در طول حیات پربرکت خود در ترویج معارف نورانی اسلام اهتمام ویژه ای داشتند و خدمات شایسته ای به انقلاب اسلامی ارائه کردند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۱    
مراسم تشییع پیکر آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور پرشور دوستداران و ارادتمندان به این عالم گرانقدر در قزوین برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۶    
به همین دلیل هم هست که از سال گذشته تعداد زیادی مربی برای این آموزش ها تربیت شدند تا جوانان را در مواردی مثلِ آشنایی با مراحل ازدواج ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۴۳    
عکسی از زوج هنرمند بابک حمیدیان و مینا ساداتی را مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۳    
سازندگان این آسمان خراش به دنبال دریافت نشان LEED Gold برای معماری آن هستند و برخی از جدیدترین و پایدارترین فناوری های روز جهان در حوزه انرژی را در آن به کار گرفته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۷    
کاروان تیم فوتبال الریان قطر شب گذشته ساعت 22:30 وارد تهران شدند تا خود را برای دیدار برگشت مقابل پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد درباره بازپس گیری زمین های مناطق آزاد، گفت: نمی توانم بگویم اراضی را که توانستیم از تصرف دربیاوریم، توسط آقای بقایی به تصرف رفته بود یا از طریق وی واگذار شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۴    
.... به هرحال به نظر من این کار یک حسنه است که شماها دارید دنبال میکنید و ان شاءالله که این حسنه ی شما مورد قبول الهی قرار می گیرد و برکت پیدا می کند و کَشَجَرَةٍ طَیِّبَة ان شاءالله خواهد بود که ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۱    
این تجاوز آمریکا بر عزم و اراده ملت، ارتش و دولت سوریه در ادامه جنگ و اقدام در بالاترین سطح علیه تشکیلات تروریسم و شکست دادن آنان و پاکسازی سرزمین های سوری از تروریست ها می افزاید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار یک اشتباه راهبردی و اساسی است / نگاه ایشان به تحولات منطقه از عمق اندکی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۴۰    
دربی شهر مادرید با نتیجه تساوی به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۲۲    
سایت گل بعد از آن که عکسی از ایسکو در حال خوردن چیپسی با برند بارسلونا منتشر شد، این کارتون را منتشر کرد؛ رئال مادرید نمی خواهد ستاره اش را از دست بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۰۱    
اواخر هفته گذشته 6 تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه ها توسط مامورین کشف و ضبط شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۶:۴۰    
پولاد کیمیایی در اینستاگرام خود یادی از سعید راد کرد و از خاطراتی که با فیلم های او دارد نوشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۲    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از تپه های شن های روان دره مرگ شهر شارجه امارات اختصاص یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۵:۴۰    
مدیرکل سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 12.7درصد از جمعیت بزرگسال ایران دچار افسردگی هستند و شیوع این بیماری در زنان 16.5 درصد و در مردان 12.7درصد است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۵:۲۲    
واژگونی خودروی پراید در خیابان دماوند منجر به مرگ راننده که زن جوانی بود، شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۵:۰۱    
رییس فدراسیون فوتبال از تذکر جدی فیفا به ایران به دلیل پرتاب نارنجک در بازی ایران و چین خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۴:۴۰    
تیم های منچسترسیتی و لیورپول موفق شدند حریفانشان را در لیگ برتر انگلیس شکست دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۴:۲۲    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد سیگار کشیدن عامل 10 درصد مرگ ومیرها در سراسر جهان است و نیمی از این آمار به امریکا، روسیه، چین و هند اختصاص دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۴:۰۱    
بایرن مونیخ در آلیانس آره نا جشنواره گل به راه انداخت و بوروسیا دورتموند را با نتیجه چهار بر یک در هم کوبید تا با روحیه خوبی به مصاف رئال مادرید برود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۳:۴۰    
در حاشیه فاصله زیاد پرسپولیس با سایر تیم های لیگ برتر، شهاب جعفرنژاد این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۳:۰۱    
رضا کیانیان و همسرش را در این تصویر ببینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۲:۲۲    
در تصویر زیر نمایی از خط تولید بویینگ777 را مشاهده می کنید. هما سفارش 30 فروند بویینگ 777 را نهایی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۲:۰۱    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در دفاع از خاک کشور خود مقابل حملات مداوم جنگنده های ائتلاف عربی به رهبری عربستان، مواضع نیروهای دشمن را در استان های تعز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۱:۴۰    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به مردم به ویژه زنان توصیه کرد که لوازم آرایشی را هرگز از دوره گردها و دستفروشان کنار خیابان نخرند؛ چراکه این فرآورده ها تهدید جدی سلامت پوست هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۱:۰۱    
دانشمندان موفق به کشف یک ماده شیمیایی در مغز گورخرماهی شده اند که به فهم رشد مجدد شبکیه چشم کمک می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۸    
ده ها هزار تظاهرکننده ضد دولتی خشمگین ضمن درگیری با پلیس ضد شورش ونزوئلا، کاراکاس را به تعطیلی کشاندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۵    
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی طی سفر یکروزه خود به خراسان جنوبی و شهر فردوس علاوه بر افتتاح مرکز آموزشی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۰    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 181تن در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه سال گذشته (1395) در این استان خبر داد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۲۲    
بی تمایلی فزاینده در میان مردان و زنان ژاپنی برای ازدواج و تشکیل خانواده به یکی از معضلات نگران کننده اجتماعی در این کشور تبدیل شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۱    
محققان یک شرکت تولیدکننده کفش قصد دارند محصولاتی تولید کنند که کفی آن ها از جنس ذرت و رویه آن از جنس پنبه ارگانیک است. این محصول کاملا غیر سمی و زیست تخریب پذیر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا که به بهانه مبارزه با تروریسم صورت گرفته است، گفت: این گونه اقدامات، نه تنها موجب از بین رفتن تروریسم نمی شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
یک شرکت خودروسازی به تازگی گهواره ای ساخته که با تقلید از شرایط نور، صوت و احساس سفر با خودرو، خوابی آرام را برای نوزادان فراهم می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۲    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین در خصوص شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در مرز پرویزخان گفت: صبح امروز (شنبه) یک مورد انفجار مین در مرز داشتیم که به دنبال آن مرکز مین زدایی به محل اعزام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۹    
یک نشریه هنگ کنگی در گزارشی اعلام کرد که چین به شدت با اعمال فشار بر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه مخالف بوده و این موضوع را بارها اعلام کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۶    
نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون از کاهش پیشنهادات تلویزیون سخن گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۴۶    
معاون سیاسی فرمانداری قصرشیرین از انفجار مین در حاشیه بازارچه پرویزخان در این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پیش در واکنش به حملات موشکی کشورش به یک پایگاه هوایی در سوریه، این اقدام را مورد تمجید قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۲    
شبکه سی ان ان روز شنبه گزارش داد حمله های هوایی جدیدی با هدف قرار دادن شهر سوری خان شیخون صورت گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۱۹    
امکان دریافت تسهیلات بدون ضامن در قالب طرح یکتا ی بانک گردشگری میسر شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری ، طرح جدید موسوم به یکتا که در تمام شعب بانک گردشگری پرداخت می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از عزیمت تیم های کارشناسی کشورمان به عربستان برای فراهم کردن امکانات لازم برای اعزام 86 هزار زائر حج تمتع 96 خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۱    
منابع امنیتی سوریه از وقوع انفجار در جنوب حمص و زخمی شدن 25 نفر از شهروندان سوری خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۰۱    
بانوی نیکوکار ایرانی با اعلام خبر صدور مجوز خروجش از هند گفت: هفته آینده در ایران خواهم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۷    
عصر امروز مدیران ارشد صنعت بیمه در نشست صمیمی با رئیس کل و هیات عامل بیمه مرکزی، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل روز بیمه مطرح کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه خواستار ادامه روند حمله آمریکا به سوریه شد و گفت: اقدام دیروز پاسخ کافی نیست و به نظر من باید این روند ادامه داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۶    
آیت الله محسن غرویان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۲    
تحلیل مجله گلوبال فاینانس نشان می دهد بعضی از کوچکترین کشورهای جهان همچنان در صدر فهرست ثروتمندترین کشورهای جهان قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۶    
کره شمالی امروز (شنبه) حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه را محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۳    
در پی لغو توافق هماهنگی نظامی روسیه و آمریکا در سوریه، بلژیک حملات هوایی خود در سوریه را به حالت تعلیق درآورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۳    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری پاکدشت از کشف جسد نوجوان غرق شده در کانال آب این شهرستان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت روحانی جلیل القدر آیت الله شیخ هادی باریک بین، ابوالشهید، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۶    
اجازه دهید بحث را با قبول این نکته شروع کنیم که ما خوش شانس هستیم. وضعیت دنیایی که در آن زندگی می کنیم با وضعیت دنیای مادران یا مادربزرگان مان بسیار متفاوت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۷    
صدها تن از فعالان مدنی روز شنبه در منطقه کرویدن واقع در جنوب لندن که اخیرا شاهد حمله نژادپرستانه به یک نوجوان ایرانی بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۷    
مهم ترین دستاورد و نقطه قوت دولت در عرصه اقتصادی به باور کارشناسان، ثبات و پیش بینی پذیری بازارها برای فعالان اقتصادی طی سال گذشته بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۹    
خبرگزاری 'نینا' عراق روزشنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در یک جنایت وحشتناک جدید 50 غیرنظامی را در بخش غربی موصل به قتل رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۹    
فرمانده نیروی هوافضای روسیه اعلام کرد: واحدهای پدافند موشکی و هوایی روسیه به زودی به سامانه های اس 500 مجهز می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۶    
روسای ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و روسیه با محکوم کردن عملیات موشکی آمریکا علیه سوریه، آن را تجاوز قطعی به یک کشور مستقل دانسته و تاکید کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۵    
محققان ماده ای ساخته اند که 99.98 درصد از نور ماورای بنفش، مادون قرمز و مرئی را جذب خود می کند و این یعنی سیاه ترین ماده دنیا، جالب اینکه این ماده در قالب اسپری ارایه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۲    
در حاشیه افزایش تعداد نامزدهای انتخاباتی و داغ شدن احساس تکلیف .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۱    
نیروهای امنیتی بحرین در ادامه سرکوب اعتراضات به سیاست های دولت و تعقیب معارضان امروز نیز به منازل شهروندان در شهرک القدم یورش بردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۸    
پلیس امنیت روسیه سه مسافر مترو در مسکو را بازداشت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۵    
دادگاه رم به تاکسی آنلاین اوبر 10 روز وقت داد تا کاسه کوزه خود را از این شهر جمع کرده و برود!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
روزنامه ایران از تحقق شاخص های بودجه سال گذشته به ارایه گزارشی پرداخت و آورد: دولت یازدهم توانست با دو ابزار سیاست های پولی و مالی اقتصاد ملی ایران را به سمت تعادل دوباره هدایت کند که کلید واژه این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۷    
منابع آگاه در پلیس سوئد از کشف یک بمب دست ساز در زیر صندلی راننده کامیونی خبر دادند که که روز گذشته با زیرگرفتن مردم در استکهلم پایتخت سوئد، 4 نفر را کُشت و 12 نفر را مجروح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۷    
واکنش ایران و روسیه به حمله موشکی ترامپ به روسیه می تواند در بازگشت "مازاد خطر" به قیمت نفت، نقشی تعیین کننده داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۴    
دروازه بان پرسپولیس گفت: در تهران به دنبال انتقام بازی رفت از الریان هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۹    
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با انتقاد از عملیات سنگ فرش کردن سه چهارراه مرکز پایتخت که تحت عنوان طرح ارتقای کیفیت زندگی در حال اجراست گفت: در شرایطی که شهر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان دولت یازدهم 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور به سیستم اینترنت پرسرعت مجهز خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی از افتتاح سه پروژه صنعت هسته ای در روز ملی فناوری هسته ای (فردا 20 فروردین) خبر داد و گفت: دستاوردهای صنعت هسته ای در سال 95 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۹    
پس از پایان جلسه امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس با رامین رضائیان که علی پروین هم در آن حضور داشت، این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بیش از 10 برابر سایر دولتها تخت بیمارستانی به مجموع تختهای بیمارستانهای کشور افزوده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دوره دوازدهم قصدی ندارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۴    
لازم به ذکر است، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش متولی برگزاری نمایشگاه ها در منطقه آزاد کیش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۸    
با توجه به استقبال صورت گرفته از این استاندارد ملی و درخواست متقاضیان دریافت پروانه، شاهد بهبود کیفیت خدمت رسانی در صنعت هتلداری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۸    
همچنین پس از اجرایی شدن برجام ایران به عضویت مجمع بین المللی تایید صلاحیت درآمد این مجمع به کشورهای مختلف اعتبار دهی و اجازه صدور گواهی محصول و تائید صلاحیت می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۲    
بانک صادرات ایران در کنار حمایت از طرح های کلان اقتصادی، پرداخت تسهیلات خرد را نیز در دستور کار قرار داده و در سال گذشته 34 هزار میلیارد ریال را در قالب 205 هزار فقره تسهیلات در سرفصل مرابحه پرداخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۹    
شرکت سهامی بیمه ایران درخصوص واریز بازخرید بیمه نامه های عمر و پس انداز صادره شرکت بیمه توسعه به شماره شبای بانک زیاندیدگان اطلاعیه ای صادر کرد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۳    
خواننده گروه پالت در برنامه شنبه 19 فروردین دورهمی به پرسش های مهران مدیری پاسخ می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۳    
رهبر جریان صدر عراق از رئیس جمهوری سوریه خواست تا از قدرت کناره گیری کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: براثر درگیری طایفه ای در روستای توانه نهاوند یک نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
ویکی لیکس در تازه ترین اسنادی که در مورد جاسوسی های سایبری سازمان سیا منتشر کرده از وجود بدافزاری به نام Grasshopper خبر داده که برای حمله به سیستم عامل ویندوز به کار می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
منابع عراقی از ادامه پیشروی نیروهای این کشور در جنگ با داعش در غرب موصل و بمباران مواضع تکفیری ها از سوی جنگنده های اف 16 عراق خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۷    
بانک ملی ایران در طی سال های گذشته نیز با هدف پیشرفت علم و دانش و توسعه فناوری، حمایت مالی این مسابقات را بر عهده گرفته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۱    
یوسف زی 19 ساله به دلیل دفاع از آموزش دختران در پاکستان مورد اصابت گلوله طالبان در این کشور و در اکتبر 2012 قرار گرفت و برای انجام طول درمان به انگلیس رفت و از آن زمان تاکنون و پس از بهبودی برای کمک ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۸    
جامعه مدرسین با اهدافی چون ترویج و گسترش معارف اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت معصومین (علیهم السلام) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۵    
اگر تعدد کاندیداهای اصولگرا همچنان ادامه پیدا کند اصولگرایان برای انتخابات سال 1400 برنامه ریزی خواهند کرد چراکه با چند کاندیدای انتخاباتی هیچ امیدی به پیروزی وجود نخواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۹    
رامین رضاییان با وساطت علی پروین توانست رضایت نامه خود را بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
دولت عراق از اظهارات وزیر خارجه ترکیه مبنی بر دخالت نظامی در این کشور انتقاد و تاکید کرد که اجازه هرگونه دخالت نظامی در خاک این کشور را نخواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
قیمت مسکن در منطقه 2 تهران به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۸    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از تایید حکم قصاص عامل قتل عام خانوادگی در اراک توسط دیوان عالی کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۹    
ایران در یک اقدام تلافی جویانه در برابر تصمیم دهلی نو برای کاهش واردات نفت از این کشور، مهلت زمان پرداخت پول نفت برای پالایشگاه های هندی را یک سوم کاهش داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در هفته جاری در مورد تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۳    
برنی سندرز سناتور دمکرات آمریکایی با ابراز نگرانی عمیق خود از اقدام یکجانبه نظامی دولت آمریکا در سوریه گفت: این حمله آمریکا را بار دیگر گرفتار باتلاق مداخله نظامی بلندمدت در خاورمیانه می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۳    
روز گذشته براثرانفجار مین بجا مانده از دوران جنگ تحمیلی یک کشاورز جانش را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
بیست و نهمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در شهر اسن آلمان برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۲    
در این گزارش نگاهی داریم به خسارات وارد شده به پایگاه هوایی شعیرات سوریه از حمله موشکی دیروز ارتش آمریکا. برخی از هواپیماها که قبل از حمله از پایگاه خارج شده بودند، آسیبی ندیده اند.
  • ۱