دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 14 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۶    
شبنم قلی خانی امشب مهمان خندوانه می شود. خندوانه امشب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۵:۴۲    
مخالفت دولت ترکیه با برافراشتن پرچم اقلیم کردستان عراق در شهر کرکوک؛ همچنان ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۱    
موضوعی که البته ازسوی روابط عمومی ایرلاین های کوچک رد می شود و آنها توضیح می دهند: این جلیقه ها تنها برای خطوطی مورد استفاده قرار می گیرد که از فراز آب ها عبور می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
این درحالی است که بسیاری از مساجد لندن با مشکل افزایش جمعیت و کمبود ظرفیت روبرو هستند. به طوری که بعضی مساجد مجبور هستند نماز جماعت روز جمعه را در خیابان ها برگزار کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۷    
مهم برای وزارت کشور برگزاری انتخابات قانونی، سالم و با مشارکت بالا و توام با امنیت است. من از مقام معظم رهبری درخواست کردم که وظایف وزارت کشور را بیان کنند که ایشان به همین موارد اشاره کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۱    
یک روز پیش از حادثه همسر وی به همراه سمسار به آپارتمان آمد و تمام وسایل او را به قیمت 3 میلیون تومان فروخت و پولش را برداشت. پس از آن دیگر مرد میانسال را ندیدم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
در حال حاضر کمیته ای برای بررسی اثرات رایگان بودن تماس صوتی شبکه اجتماعی تلگرام بر روی اپراتورهای داخلی تشکیل شده است و قرار است این کمیته اثرات راه اندازی تلگرام صوتی را برروی اپراتورهای داخلی مشخص ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹    
وی اعلام کرد: از بهار امسال تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس آغاز و تا پایان این فصل تولید آن تثبیت خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۰    
مقام های ترکیه از زمان این کودتا بیش از 113 هزار نفر را از نیروی پلیس، ارتش، بخش دولت، قوه قضائیه و سایر نهاد بازداشت، اخراج یا بازنشسته کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۰    
یکی از ماموران قیمت نوشابه های داخل یخچال را می پرسد که فرد در ابتدا یک قیمت و بار دیگر قیمت بالاتری می گوید که همین موضوع موجب بازرسی جدی تر ماموران می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۱    
نشست عوامل سازنده سریال علی البدل، عصر دوشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۹    
انفجار بمب در ایستگاه متروی سن پترزبورگ روسیه دست کم 10 کشته و 50 زخمی بر جای گذاشت. این انفجار همزمان با سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به این شهر به وقوع پیوست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۸    
با دستور قضائی 281 نفر از این کودکان و نوزادان به بهزیستی ارجاع و تحویل داده شدند و 450 مورد آنها به خانواده بازگردانده شدند و کفالت 36 نفر آنها نیز به علت عدم صلاحیت والدین به اقوامشان واگذار شد و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۳    
ژولت شیمن، معاون نخست وزیر مجارستان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های شهر قم در بخش های مختلف فرهنگی و اقتصادی از جمله صنعت فرش دستباف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۴۵    
رضاییان در طول حضورش در پرسپولیس بارها حاشیه ساز شد و نتوانست جایگاه مناسبی در این تیم برای خود دست و پا کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۴۲    
مرکز زلزله در 10 کیلومتری بندرعباس، 14 کیلومتری جزیره هرمز و 27 کیلومتری قشم بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۳۹    
در این بازی سردار آزمون از ابتدا در ترکیب روستوف به میدان رفت و در دقیقه 69 جای خود را به بخاروف داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۳۳    
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ساخت فیلم انتخاباتی آقای حسن روحانی، توسط آقای اصغر فرهادی منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۲۴    
عادل فردوسی پور که امشب برای بخش کارشناسی داوری اش از محمد فنایی دعوت کرده بود، هنگام صحبت با او، در خصوص داورانی که برای شرکت در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند هم به صحبت پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۱۸    
دیدار رهبران دو کشور در شرایطی صورت می گیرد که ترامپ وعده کاهش 28 درصدی یا 10 میلیارد و 900 میلیون دلاری بودجه وزارت امور خارجه را در سال 2018 داده و این موضوع آینده کمک های مالی واشنگتن به دیگر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۲:۰۶    
دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی در این باره گفت: وحشتناک است. وحشتناک است. (این اتفاقات) دارند همه جا رخ می دهند. اتفاق کاملاً وحشتناکی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۵۷    
مطابق این بیانیه، عبادی در این دیدار درباره عملیات آزادسازی موصل از چنگ گروه تروریستی داعش، آموزش و تسلیح نیروهای امنیتی عراق با کوشنر و دانفورد رایزنی کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۵۱    
پلیس انگلیس بعد از این حادثه نژادپرستانه در مرحله اول سه نفر و در مرحله بعد حدود هفت نفر از حمله کنندگان را شناسایی و دستگیر کرده است که برخی از آنان با اتهامات بسیار سنگینی مواجه هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۴۵    
در غیاب آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی از اشخاص سیاسی و چهره های فرهنگی و رسانه ای به دیدار خانواده آن مرحوم رفتند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۱۸    
این گونه پرونده ها در سیستم های قضایی کشورها روند خود را طی می کند و دستگاه قضایی با حفظ استقلال خود به آنها رسیدگی می کند که این امر شامل پرونده اخیر نیز می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۱:۰۳    
در این مسیر باید اهدافی را تبیین و دنبال کنیم که مهم ترین آنها ادامه سیر رفع موانع خارجی است. آنچه در مذاکرات هسته ای به دست آمد در همین راستا و برای رفع موانع خارجی و بروز استعدادهای داخلی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۰:۵۴    
امام راحل (ره) بارها به دولت ها گفتند کاری که مردم می توانند انجام دهند، دولت ها حق دخالت در آن را ندارند و هر کاری که بر زمین مانده و مردم انجام نمی دهند، باید از سوی دولت ها انجام شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۱    
بسیار خوشحالیم که با مدیریت جهادی توانستیم مانع خروج بخشی از منابع ارزی کشور و هجمه فرهنگی به گردشگرانی که در نبود فضای مناسب گردشگری کیش به خارج از کشور می رفتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۵    
چقازردی به فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان زیرمجموعه بانک سپه اشاره کرد و گفت: این هلدینگ بزرگ دارای پرتفوی متنوعی از فولاد، معدن، نفت، صنایع بالادستی، پایین دستی و.. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۴۲    
بر اساس این گزارش ، برداشت گندم در برخی استان ها از جمله سیستان و بلوچستان آغاز شده است و خرید تضمینی این محصول در سال جاری نیز با عاملیت بانک کشاورزی انجام خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
بر اساس این گزارش، پخش پیام نوروزی دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، اجرای تواشیح ، مسابقه و دیگر برنامه های فرهنگی از جمله بخش های این جشن بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۳    
اجتناب از خام فروشی معادن ترجمان پایبندی به مولفه های اقتصاد مقاومتی است و برای این منظور علاوه بر برنامه ریزی برای جذب منابع خارجی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
یکی از خصایص مدیریت بانک شهر آماده سازی زیرساخت ها برای بهره مندی تمامی شهروندان از خدمات به روز و لحظه ای بانکی است و این، موضوع مهمی است که سبب ارتقا کیفیت زندگی شهروندان می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۷    
از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده این محصولات ، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی www.isiri.gov.ir اعلام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۴    
با احتساب تعداد استانداردهای جدید تدوین شده، تعداد کل استانداردهای ملی در پایان سال 95 به 31293 استاندارد رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۸    
سال گذشته از رشد 5 درصدی 8 درصد رشد در شاخص های اقتصادی رسیدیم در تولید گندم خودکفا شدیم و شاهد افزایش سطح صادرات بودیم و علاوه برآن در صنعت نفت و گاز نیز موفقیت های بزرگی را بدست آوردیم .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۲    
ترامپ در دیدار 27 اسفند ماه (17 مارس) گذشته مرکل از واشنگتن، در مقابل خبرنگاران و دوربین های خبری، از دست دادن با میهمانش امتناع کرد درحالی که مرکل دستش را به سوی ترامپ دراز کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۹    
علی رغم اینکه برخی رسانه ها اعلام کردند که پوتین رئیس جمهور روسیه قرار بوده از این خط مترو امروز استفاده کند، سخنگوی کرملین این خبر را رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۳    
پیشوایان ما هیچ گاه شادی حلال را منع نکرده اند بلکه به تشویق و ترغیب آن نیز پرداخته اند. آن چیزی که ممنوع شده است، لذات نامشروع است چرا که مطابق آیات قرآن کریم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۳    
پارک گون هه شنبه 12 فروردین ماه بازداشت شد و بر اساس اعلام دادگاه، دادستانی کره جنوبی می بایست اتهامات رئیس جمهور برکنار شده کره جنوبی را به صورت واضح و روشن اعلام کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۷    
اصولگرایان با این استدلال که کشورشان دربرابر مواضع ترامپ در قبال ایران نیاز به رئیس جمهور سختگیرتری دارد سعی میکنند از آب گل آلود فعلی ماهی خودشان را بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۴    
تجربه گذشته نشان داده که مجموعه این اقدامات به اشتغال مولد و گسترده در سطوح مختلف صنعتی و خدمات فنی نیز منجر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۲    
بر اساس آنچه که خود غربی ها در رسانه هایشان ارزیابی کرده اند، کف و سقف حضور مردم ایران در انتخابات های گوناگون به مراتب بهتر از ایالات متحده آمریکا است و بر این اساس می توان گفت مردم سالاری ما بسیار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۶    
'یانوش کواچ'، سفیر مجارستان در تهران نیز دراین دیدار گفت: در گام جدید همکاری های میان دو کشور، دیدار نخست وزیر مجارستان با رهبر ایران از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۳    
او درباره حساسیت در صدر جدول اظهار کرد: ما 9 امتیاز از دو تیم تراکتورسازی و استقلال بیشتر داریم و تلاش مان این است که به بهترین نحو ممکن بتوانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
وزیر اسبق نفت خاطر نشان کرد: من پیرو جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستم و به تصمیمات احترام می گذارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۷    
بهره گیری حداکثری از ظرفیت های همکاران در سراسر کشور از اولویت های اصلی سازمان تأمین اجتماعی است و این مهم با اعلام آغاز جشنواره خلاقیت در این سازمان با جدیت پیگیری می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
مردم سوریه خود در نهایت تصمیم خواهند گرفت که رئیس جمهورشان چه کسی خواهد بود و چه کسی بر این کشور حکومت خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۷    
دکتر احمدی پور استفاده از زیرساخت های دانشگاه آزاد را به واسطه تفاهم نامه ای که وجود دارد برای حذف اسکان مدارس پیشنهاد کرده و گفته شده که این مراکز با تغییر وضعیت به ظرفیت اقامتی اضافه شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۴    
آسمان تهران فردا نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود و روز چهارشنبه آسمان تهران صاف است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 13 و 2 درجه خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۱    
این منبع محلی گفت که هدف داعش از این اقدام پس از سلسله شکست های سنگینی که متحمل شده است، زهر چشم گرفتن از اهالی است تا آنها را مجبور به اجرای عملیات تروریستی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۸    
در همین حال، جنگنده های ائتلاف سعودی بامداد امروز در هفت نوبت منطقه "جبل النار" در شهرستان مخاء را هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۵    
دیدار نوروزی محمدرضا عارف صبح امروز ( دوشنبه ) در دفتر امید ایرانیان انجام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۵۱    
اولین خواست مهدی علنی کردن جلسات دادگاه بود و من هم نمی دانم چرا قوه قضاییه با دادگاه علنی موافقت نکرد. دومین خواست مهدی اعاده دادرسی و انتقال پرونده به دیوان عالی بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۲    
در حوزه سیاست داخلی در شرایط مطلوبی هستیم و احزاب و گروه های سیاسی با هیچ محدودیت، زحمت و اعمال نظر از طرف دولت مواجه نیستند و جلسات خود را برگزار می کنند
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۹    
کرباسیان خواستار سرمایه گذاری در حوزه آلومینیوم، مس و فولاد شد و افزود: یک بخش اصلی مصرف کنندگان فولاد، مس و آلومینیوم در کشور حوزه مسکن است که امیدواریم این بخش رونق بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۶    
مبارزه با تروریسم و پاکسازی مناطق باقیمانده عراق از لوث وجود تروریست های تکفیری و داعش، مهمترین مساله دولت و مردم عراق بوده که جمهوری اسلامی ایران نیز از آن حمایت کرده و به حمایت های خود در این زمینه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
در این دوره ها که برای دختران و پسران به صورت مشترک برگزار می شود دانش آموزان مهارت های مختلف نظامی همچون آماده کردن تفنگ، تیراندازی و پرش با چتر را آموزش ببینند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
امیر کربلایی زاده کمدین و بازیگر تئاتر در اینستاگرام خود به برادران هاشمی درگذشت مادرشان را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۷    
پرسپولیس در هفته بیست وپنجم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان بود و در روز بازی کمیته استیناف محرومیت هواداران این تیم آبادانی را لغو کرد تا سرخپوشان تهرانی از این اتفاق غافلگیر شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۱    
همچنین در دوازده فروردین با حضور 15950 نفر رکورد بیشترین تعداد مخاطب در یک روز از سال 1396 نیز از در این سینما اتفاق افتاده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۹    
این اظهارنظر از سوی پسکوف در حالی مطرح شده که تحقیقات درباره احتمال دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و روابط میان معاونان ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی وی با مقام های روسیه در حال انجام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
سوشما سوراج وزیر خارجه هند طی پیام توئیتری از آزادی 15 ماهیگیر هندی که سال گذشته وارد آبهای ایران شده و دستگیر شده بودند، خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
ناصر میکائیلی با اشاره به اینکه خوشبختانه این تصادف هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، افزود: با این حجم تصادف خوشبختانه هیچ فوتی و جرحی در این تصادف شاهد نبودیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
اولین محموله های گندم تولید داخلی در منطقه حسین آباد قلعه گنج در استان کرمان و منطقه سرباز در استان سیستان و بلوچستان خریداری و تحویل مراکز خرید شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
در نیمه شب یکشنبه به دلیل پاره شدن سیم برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاه های خط پنج، پذیرش مسافر در ایستگاه های این خط از ساعت 5 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تامین امنیت انتخابات و برخورد با مجرمان و افردای که قصد بر هم زدن فضای انتخابات را دارند از جمله وظایف ماست که در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۳    
به منظور نگهداری طولانی مدت روغن، به اجبار باید برخی مواد افزودنی و نگهدارنده به روغن های خام اضافه شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۷    
رضا در زمان فارسی به معنای "رضایت" است و خانواده اش به خاطر امام رضا (ع) این نام را برای او انتخاب کردند. شهر مشهد که زادگاه قوچان نژاد است، سال ها است که میزبان شیعیان در سراسر جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۱    
دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخم گذار ادامه داد: علت این اشتباه کم سواد بودن کارگرهای واحدهای تولید تخم مرغ یا واحدهای سطح کار چاپ تاریخ تولید و مصرف بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۹    
تنها چند کشور بوده اند که توانسته اند اشتغال بالای 600 هزار نفر ایجاد کنند ، گفت: درسال گذشته به طور میانگین موفق شدیم 700 هزار اشتغال ایجاد کنیم اما باید برای بالا بردن این رقم با توجه به آمار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
تمرینات نفس گیر نیروهای ویژه چین
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۳    
ما انتظار داریم دولت مجارستان هم در سطح ملی و هم در اتحادیه اروپا و هم درسطح بین المللی از نفوذ خود استفاده کند تا تعهدات بین المللی از جمله در قالب برجام بطور کامل اجرایی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
رفیعی مدت هر برنامه را 35 دقیقه اعلام کرد و اظهار داشت: مهمانان هر شب ترکیبی از حامیان و منتقدان دولت و صاحب نظران مختلف خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۷    
دیدار دو تیم ملی فوتبال فیلیپن وامارات امروز و از ساعت 19 به وقت محلی برگزار می شود که مهسا قربانی به عنوان داور و انسیه خبار مافی نژاد به عنوان کمک داور اول در این دیدار قضاوت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۴    
پس از ارائه گزارش به رییس جمهور درباره زمان آن نیز تصمیم گیری خواهد شد، اما از نظر بنده بهتر است بعد از تعطیلات نوروزی این گزارش منتشر شود و ما نظرات خود را در جلساتی با مسئولان ریاست جمهوری منعکس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۸    
اسپوتنیک نوشته است که این مذاکرات در سال 2016 آغاز شد و توافق های مقدماتی هم برای تحویل سوپر جت 100 به دست آمد، اما به دلایلی قرارداد آن امضا نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
از طرف دیگر پرداخت نرخهای سود بالا از سوی بانکها باعث عدم رغبت به سرمایه گذاری در سطوح تولیدی شده است. برخی بانک ها هنوز مصوبات شورای پول و اعتبار را دور می زنند و سودهای بالا پرداخت می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵    
به طور عمده کارآمدی رئیس جمهور و دولت اهمیت دارد چرا که آنچه مردم از آن در رنج هستند، حاصل ناکارآمدی های بخش اجرایی کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
وضعیت نامناسب اقتصادی و افزایش بی سابقه نرخ تورم در ونزوئلا موجب شده تا معترضان در خیابان های کاراکاس علیه نیکولاس مادورو رئیس جمهوری این کشور تظاهرات کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۳    
بازدید کوشنر از عراق به دعوت جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا انجام گرفته و خود وی نیز در این سفر داماد ترامپ را همراهی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۷    
خبر صید این ماهی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد و مسئولان شیلات گلستان ضمن تایید این خبر از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۴    
ترامپ در جریان امضای لایحه بودجه آتی ناسا به ویژگیهای چشمگیر آن اشاره کرده و آن را پدیدآورنده فرصتهای شغلی توصیف کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۱    
از یک سو، شناسایی و مدیریت فرصت ها و تهدیدهای پیش روی سیاست های اقتصادی درون زا در محیط اقتصاد بین الملل؛ و از سوی دیگر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۸    
با توجه به اینکه فرمانداری تهران با هرگونه افزایشی در نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو مخالف است، مصوبه ارسالی شورا که تغییرات بر روی آن اعمال شد بار دیگر مورد مخالفت فرمانداری قرار گرفته است و بدین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۸    
روسای جمهور دو کشور پیش از این و طی سال های فعالیت دولت تدبیر و امید 8 ملاقات به صورت دو جانبه یا در حاشیه نشست های بین المللی با یکدیگر داشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۲    
با نگاهی به کاندیداهای احتمالی و رسمی انتخابات ریاست جمهوری امسال تا اینجای کار و پیش از ثبت نام و تأیید صلاحیت ها می توان انتخاباتی سه قطبی را محتمل دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۹    
با این حال تمامی گروه های درگیر در نهایت در مراسم اختتامیه این نشست سه روزه که از روز یکشنبه آغاز شد، حضور یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۹    
ارتفاع برف در این شهرها که از دیشب بارش آن آغاز شده به بیش از پنج سانتی متر و در ارتفاعات تا بیش از 10 سانتی متر نیز رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۶    
بر اساس این گزارش، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز سه شنبه 15 فروردین، بارش پراکنده و خفیف تا ساعات ابتدایی روز ادامه داشته و به تدریج در طول روز از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و تنها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۶    
باتوجه به سردی هوا، در برخی نقاط شاهد ایجاد یخبندان هستیم؛ از این رو رانندگان باید لوازم ایمنی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در نهایت دقت و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی رانندگی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۷    
حتی اگر وی نماینده و یا پسر من باشد. ما هرگونه ارتباط با سازمان فتح الله گولن(روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه که آنکارا وی را عامل اصلی کودتای نافرجام ژوئیه می داند) را تحمل نخواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۴    
ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان در محل اظهارکرد: شدت حادثه به حدی بود که پراید با صخره ها برخورد و اتاقک آن کاملا متلاشی شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۱    
تحلیلگران براین باورند که احتمال استفاده ترامپ از تجارت به عنوان اهرمی برای تضمین همکاری چین علیه کره شمالی، از افزایش قیمت طلا حمایت خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۱    
نیروهای عراقی اکنون در محله راس الجاده و اطراف ورزشگاه موصل با داعش درگیر شده اند. خیابان های تنگ و محله های شلوغ و مخفی شدن تروریست ها در میان ساکنان به آن ها اجازه نمی دهد بیشتر پیشروی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۸    
سی و ششمین جشنواره فیلم استانبول از 16 تا 27 فروردین در ترکیه برگزار خواهد شد و کتایون شهابی در میان اعضای هیات داوران جشنواره حضور دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۵    
فدراسیون فوتبال ایران از کمیته داوران تا کمیته انضباطی و استیناف به عملکرد خود در سال های اخیر بنگرند و بگویند عدالت برقرار بوده و تبعیضی در کار نبوده است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
وضعیت نفرات حاضر در اردو هم نسبت به چهار ماه پیش خیلی بهتر شده و اکثرا پیشرفت داشته اند اما آن طور نبوده که 100درصد قول طلای آسیا را بدهیم. با این حال تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۲    
بازماندگان این حادثه با بیان اینکه شرایط در محل، بسیار فاجعه بار است اظهار داشتند: نیروهای امداد در تلاش برای یافتن قربانیان در میان گل ولای هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۲:۰۲    
الریان قطر حریف پرسپولیس در جام قهرمانان آسیا بود که سه بار دروازه پرسپولیس را باز کرده بودند.
  • ۱