دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 9 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۸    
مصوبه مذکور در موعد مقرر به تائید فرمانداری تهران رسید و طبق ماده 6 آن مصوبه، ' صدور پروانه بهره برداری از سیستم های رادیویی به منزله مجوز نصب دکل نیست ' ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۲    
زن از ترس جان کودکش به سختی او را روی زمین می کشد تا کمی از محل دور کند به خیال اینکه موتور سوار دست از سر آن ها بر خواهد داشت، اما رفتار وحشیانه زن همچنان ادامه داشته و فریادهای کودک بی اثر می ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۱    
محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11، یازدهم فروردین 96 در وضعیت پاک بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۷    
حماسه دوازدهم فروردین ماه سال 1358 یادآور انتخاب تاریخ ساز جمهوری اسلامی به عنوان نظام حاکم از سوی ملت بیدار ایران است؛ روزی که نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۶    
در سال 95 افزون بر 40.4 میلیون تن بار توسط خطوط ریلی کشور جابجا شد که این، یک رکورد بی سابقه در سامانه حمل و نقل ریلی بوده و یک موفقیت بسیار ارزشمند برای حمل و نقل ریلی کشور به شمار می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در آستانه ورود به ماه های رجب و شعبان، گزیده ای از توصیه های عملی حضرت آیت الله خامنه ای برای این دو ماه بافضیلت را منتشر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۷    
این مجتمع به عنوان بخشی از مجتمع بندری کاسپین تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید که امکان پهلوگیری 350 قایق مسافری – تفریحی به صورت همزمان و کشتی کروز در این اسکله فراهم می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۵    
رعد جودت اضافه کرد که آنها سعدالله ابوشعیب، وزیر بهداشت داعش و دو محافظ او را هم کشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۶    
دونالد ترامپ در 25 ژانویه با امضای یک فرمان اجرایی دستور ساخت دیواری بین آمریکا و مکزیک را صادر کرد و گفت که ساختن دیوار مرزی بین دو کشور "در عرض چند ماه" آغاز خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۰    
شستشوی پوست با استفاده از لیف نرم و صابون مناسب باید هفته ای 2 تا 3 بار و در صورت چرب بودن، هفته ای 4 بار صورت گیرد و چنانچه پس از استحمام خشکی پوست بیش از حد باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۵:۳۰    
علاوه بر این شبکه المیادین نیز روز 17 مارس گزارش داد که بر اثر حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ساحل غربی یمن 31 نفر از جمله زنان و کودکانی از مهاجران سومالیایی کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۳:۳۰    
رژیم غذایی کم فیبر که عمدتا متشکل از مواد غذایی فرآوری شده است به معنای سوخت کمتر برای باکتری های روده بوده و در حقیقت این باکتری ها تا زمان مرگ گرسنه باقی خواهند ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۳۹    
نوشیدن به اندازه آب: نوشیدن آب٬ نمک اضافی را از بدن دفع می کند و در نتیجه٬ دچار ورم و اضافه وزن کاذب ناشی از احتباس آب در بدن٬ نخواهیم شد. همچنین٬ نوشیدن آب٬ نیم ساعت قبل از غذا٬ اشتها را کمتر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۳۶    
ساژین همچنین با اشاره به ابعاد اقتصادی مطرح در جریان مذاکرات مسکو، گفت: طرفین با تأئید تلاش های مشترک برای گسترش مناسبات اقتصادی در آینده با سود دوسویه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۰۹    
این شیرها پس از حمله آمریکا در سال 2003 به این باغ وحش منتقل شدند. عدی صدام 22 ژوئیه 2003 در پی حمله نیروهای آمریکایی به پناهگاهشان در موصل کشته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۲:۰۰    
تیم ایران موفق شد یکی از بازی های دشوار خود را با شایستگی پشت سر گذاشته و سه امتیاز سرنوشت ساز آن را ذخیره کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۵۷    
صالحی امیری گفت که انتظار داریم برای گشایش روابط بانکی مساعدت فرمایید .انتظاریم داریم در خصوص اجلاس اتحادیه عرب در امان اردن از صدور بیانیه علیه ایران پیشگیری کنید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۵۱    
حضور طولانی مدت مقدید در فنلاند بعد از بازگشت تیم ملی اسکی به ایران باعث بروز برخی شایعات شده بود که این ورزشکار کشورمان امروز با بازگشت به تهران این شایعات را به صورت رسمی و عملی تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۴۵    
رئیس جمهوری روز شنبه پنجم فروردین سال جاری همراه با تعدادی از وزرای کابینه به استان کردستان سفر کرده بود و در این سفر چند طرح بزرگ صنعتی، کشاورزی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۳۹    
اعلام این تصمیم با انتشار بیانیه ای پس از برگزاری جلسه شورای امنیت ملی ترکیه صورت گرفت؛ جلسه ای که در آن رجب طیب اردوغان نیز حضور داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۳۶    
این پدر وارسته با ایمانی راسخ به آموزه های اسلامی، علاوه بر تقدیم فرزندان دلبندش به اسلام و انقلاب، در طول عمر پربرکت خود، منشاء خدمات ماندگاری به کشور و جامعه بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۳۳    
کسانی که دل در گرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره مندی از برکات آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۲۴    
همسر مدافع تیم ملی فوتبال چین گفته که روابط خارج از ازدواج علت اصلی اشتباه منجر به گل جیانگ ژیپنگ در بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل ایران بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۳    
ما دوست و متحد نزدیک اتحادیه اروپا و همچنین شریکی متعهد باقی می مانیم. انگلستان سهم خود در تضمین حفظ و دفاع از ارزش های اروپا را خواهد پرداخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۰    
من یک سال و نیم مشکل سربازی داشتم و خیلی سخت بود آن روزها. خیلی رفقای واقعی ام را آنجا شناختم. برخی از آن ها در آنجا از من فاصله گرفتند و بعدا که به اوج بازگشتم دوباره به سمت من آمدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۷    
زمانی که سردار اسعد بختیاری متوجه حمله محمدعلی شاه به مجلس شد، از پاریس به ایران آمد و به خانه آقا نورالله در اصفهان مراجعه و برای قیام قوم بختیاری اجازه شرعی دریافت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۸    
طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در قالب سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده که در بخش کوتاه مدت 120 طرح تا پایان دولت یازدهم در اولویت قرار گرفت و شاهد توفیقات خوبی در اجرای این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۵    
در این بیانیه بر حمایت از قانون اساسی یمن و ائتلاف عربی نیز تأکید شده است و آغاز مذاکرات یمن را بر اساس طرح شورای همکاری خلیج فارس، نتایج گفتگوهای ملی و قطعنامه های بین المللی خواستار شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۲    
سیاستهای کلی نظام که با اشراف و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تدوین شده و به تأیید و تصویب معظم له رسیده است، منظومه جامعی از ارزشها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۱۲    
قصد امتیازدهی ندارم و این مجال را فرصت لازم برای ارائه ی آمار و بررسی اقتصادی- اجتماعیِ عملکرد ایشان در تهران نمی دانم و حتی از دیگر اعضای حاضر در شورا نیز صرف نظر می کنم و صرفاً قضاوت را به مخاطب می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۳    
بنده این احتمال را ضعیف می دانم چراکه با توجه به منع صریح رهبری از ورود آقای احمدی نژاد به عرصه انتخابات وی این ریسک را نمی کند که در لحظه آخر ثبت نام کند به این دلیل که شورای نگهبان آنچه را که رهبری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۰    
پس از سه ساعت و نیم مذاکرات خصوصی، نشست عمومی و ضیافت ناهار، پوتین نسخه خطی نفیس قرآن کریم به خط احمد نیریزی (صفویه) را به دکتر روحانی اهدا نمود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۷    
بلایی که در این صورت بر سرتان خواهد آمد، بزرگ تر از شکست شما در موصل و حلب خواهد بود که به دلیل حضور مردم و فرارتان به اشد مجازات نرسیدید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۴    
ماموران آگاهی هنگام ورود به منزل با جسد مرد و زنی مواجه شدند که ظاهرا بر اثر مسمومیت ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست داده بودند در صورتی که هیچ اثری از خرابی وسایل گازسوز وجود نداشت و شواهد نشان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۱    
طرح عجیب آسمانخراش به شرکت معماری Clouds Architecture Office تعلق دارد که پیش از این نیز طرحی برای ساخت خانه در مریخ و احداث شهری روی ابر را نیز ارائه کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۸    
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در 12 ماهه سال 1395 تراز تجاری مثبت 246 میلیون دلاری ثبت شد؛ به عبارت دیگر، ارزش صادرات غیرنفتی ایران 246 میلیون دلار بیشتر از کل واردات بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۹    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در خانه پدری، تصویری از آن را به همراه خاطره ای از روزهای گذشته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۳    
آلبی سلسته در غیاب مسی نتیجه را دو بر صفر به بولیوی واگذار کرد و همین امر سبب شد تا در جایگاه پنجم جدول انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای جنوبی قرار بگیرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۰    
حوثی ها به دنبال تغییر دادن هویت عربی یمن که هویت تاریخی این کشور است هستند.آنها می خواهند هویت این کشور را به ایران سوق دهند که مخالف آن هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۷    
تیم مقاومت گلساپوش یزد امشب در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد با غلبه بر حریف پرتغالی خود با نتیجه هفت بر صفر بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۷    
محمود واعظی وزیر معین اقتصاد مقاومتی در مازندران عصر چهارشنبه به مازندران سفر و از برخی طرح های تولیدی و اقتصادی در غرب مازندران بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۴    
در این مراسم از مجمسه ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال هم رونمایی شد، مجسمه ای که انتقادهای زیادی را به همراه داشته و بسیاری بر این باورند که مجسمه وی به خوبی طراحی و ساخته نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۵    
بنا به گزارش مرکز مدیریت راههای استان و مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تخطی از سرعت مطمئنه عامل واژگونی اتوبوس حامل زائران راهیان نور شهرستان ترکمن بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۲    
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، عبدالله بوشعیب، "وزیر بهداشت" گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۲    
هواداران ما برابر چین فوق العاده بودند. حمایت آنها آن هم در عید نوروز بی نظیر بود. به خوبی از ما حمایت کردند و فکر می کنم توانستیم آنها را خوشحال به خانه ها بفرستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۹    
در تازه ترین رده بندی فیفا تیم ملی ایران با 5 پله صعود همچنان نیم نخست فیفا در بین آسیایی ها است که در رده 28 جهان نیز قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۳    
طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در قالب سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده که در بخش کوتاه مدت 120 طرح تا پایان دولت یازدهم در اولویت قرار گرفت و شاهد توفیقات خوبی در اجرای این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۰    
وی در پست اخیر خود نوشته است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۷    
متن پیام تشکر کی روش از علی دایی بدین شرح است: دوست عزیز علی دایی، من کلمات به اندازه کافی برای حمایت شما و مهربانی شما ندارم. از شما بسیار سپاسگزارم برای پیام دیروزتان.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۱    
سیاوش خیرابی در اینستاگرامش نوشت: حمایت تیم ملی همیشه جواب داده.با افتخار به دیدن بازی تو استادیوم آزادی نشستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۳    
معاون اول رییس جمهور پس از شترخوار به روستای وهن آباد رفته و از دو واحد بزرگ تولیدی صندلی های اداری و مبل بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۰    
روزی که نیویورک تایمز شکست خورد و از مشترکینش به دلیل پوشش غلط رسانه ای عذرخواهی کرد به خاطر می آورید. درست بعد از انتخابات بود. حالا اوضاع بدتر شده است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۷    
درحال حاضر در 450 شهرستان و استان دفتر جبهه مردمی راه اندازی شده و مجمع عمومی اول با سه هزار نفر از آحاد مختلف از نقاط کشور برگزار و جمع بندی اولیه صورت گرفته است و مجمع دوم نیز در فروردین سال96 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۰    
ارگ بم از دو بخش حاکم نشین و عامه نشین تشکیل شده است، بخش حاکم نشین این بنای تاریخی بعد از گذشت 14 سال همزمان با نوروز 96 بازگشایی شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۱    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه ثبت نام 3 هزار نفر برای 21 صندلی شورای شهر تهران...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۸    
محمد حقانی درباره ازدیاد موش ها در پایتخت گفت: امروزه راهکارهای زیادی برای مبارزه با موش وجود دارد که ناامن کردن محیط زندگی، کمبود غذا و آب برای این موجودات در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۵    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش 3 هزار و 219 تن کاغذ سیگار به صورت رول، به شکل دفترچه و لوله از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۲    
بحران لیبی خطری است که امنیت منطقه را تهدید می کند. از کشورهای عربی و اسلامی دعوت می کنم تا تلاشهای خود برای حفظ تمامیت ارضی لیبی را تقویت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۹    
این قاتل پس از حدود 12سال متواری بودن در هشت فروردین ماه که برای خداحافظی از خانواده اش به قصد فرار به خارج از کشور به شهر کرمان عزیمت کرده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی استان کرمان دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۷    
علی زندوکیلی با انتشار عکسی از مادرش نوشت برای تولد و حضور و وجود او خدا را سجده می کند. علی زندوکیلی خواننده موسیقی تلفیقی با انتشار عکسی از خود در کنار مادرش در صفحه اینستاگرامش نوشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۴    
صبح امروز هر اونس طلا در بازار لندن به بهای یک هزار و 249 دلار در هر اونس معامله شد، در حالی که در سپتامبر 2013 (شهریور 1392) هر اونس آن به بهای یک هزار و 400 دلار خرید و فروش می شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۱    
مصوبات حساب نشده و کلنگ زنی های بی شمار دولت قبل،تبدیل به میراثی پردردسر برای دولت روحانی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۵    
وی افزود : شعبه یک دادگاه کیفری 2 شهرستان آستارا این متخلف را که اقدام به تخریب اراضی ساحلی کرده بود ، به 3 سال حبس تعزیری محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۵    
وی از دیگر اقدام های این سازمان را تهیه طرح ساماندهی گردشگری سواحل مکران عنوان کرد و بیان داشت :در این طرح ایجاد، تاسیس و ساماندهی تاسیسات گردشگری در سواحل جنوب بویژه قطار ساحلی در آن دیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۲    
در جریان اعتراضات علیه حکمرانی هند بر منطقه کشمیر هند، 3 نفر از شهروندان مسلمان این منطقه به دست نیروهای امنیتی هند کشته و 28 تن دیگر زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۲    
مت دیمون در نقش مردی بازی کرده که همسرش باید در یک جنایت کشته می شد، اما به نظر می رسد مسایل بیشتری در این باره وجود دارد که وی از گفتن آنها امتناع می ورزد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۹    
حجت الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ در این باره گفت: افرادی که مشهور می شوند باید مراقب رفتار خود باشند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۹    
به نظر می رسد که بیشتر کشورهای عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) توافق را تمدید خواهند کرد، اما برای ارزیابی شرایط و دیدارهای مستقیم و بحث با دیگران، زمان لازم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۳    
این کشاوزران به دلیل خشکسالی یا نتوانستند محصولی کشت کنند یا به دلیل بی کیفیتی محصولشان، عاجز از فروش آن هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
فکر می کنم اگر بهار امسال چیزی برای سینمای ایران نداشته، این همراهی و همدلی بزرگترین دستاورد آن بوده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۷    
نظافی امروز (چهارشنبه، 9 فروردین ماه) به ایسنا گفت: اکنون مشکلی در مرزهای زمینی و هوایی وجود ندارد و همه زائران حتی کاروان های هوایی تا این لحظه بدون ممانعت وارد عراق شده اند و زائری پشت مرزها معطل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۴    
او ادامه داد: اتفاق خاصی برای هیچ کدام از اعضای خانواده و ساکنان ساختمان نیفتاد و همه در سلامت کامل هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱    
رهبر کاتولیک های جهان در ادامه گفت: هدف از امحای کامل تسلیحات اتمی هم یک نوع چالش است و هم امری اخلاقی و انسانی و یک رویکرد معین باید بیانگر امنیت جمعی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱    
از سال های گذشته، تعداد قابل توجهی نقشه گردشگری تهران باقی مانده بود و امسال فقط سه هزار نسخه برای اطمینان بیشتر با همان طرح و جانمایی گذشته بازنشر شد و اعلام 100 هزار نقشه گردشگری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۸    
همچنین مقرر شد به منظور تسهیل در تامین تسهیلات مالی خارجی و داخلی برای اجرای این مصوبه، بررسی خارج از نوبت صدور مجوز استفاده از تسهیلات مالی خارجی برای طرح های اولویت دار توسط شورای اقتصاد و تامین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۸    
ایران در حالی به این مهم می رسد که تنها تیم رقابت هاست که دروازه خود را بسته نگه داشته و در طرف دیگر ژاپن با 19 گل زده بهترین خط حمله را دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۲    
پیش بینی ها درباره تخریب ها و ویرانی های زلزله تهران که شاید 7.3 ریشتر قدرت داشته باشد، هولناک است. دکتر فریبرز ناطقی الهی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۳    
رسانه های آمریکایی پیش از این فاش کرده بودند که ملانیا، همسر دونالد ترامپ تصمیم گرفته است که پس از انتقال شوهرش به کاخ سفید، همچنان در نیویورک بماند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۴    
شبکه گوگل پلاس یک شکست بزرگ اما پذیرفته نشده این شرکت غول آساست و امکان پیام رسانی و پیامک گوگل تاک نیز سرنوشتی مشابه داشته است که امروز پذیرفته شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۱    
شهرهای کفریا و فوعه در استان ادلب در شمال غرب سوریه، شهرهای شیعه نشینی هستند که ماه هاست به محاصره شورشیان سوری درآمده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۵    
میرخشتی ادامه داد:خوشبختانه با حضور به موقع تکنسین های فوریت های پزشکی 115 دهدز در محل و اقدام به موقع مامای حاضر در تیم اعزامی، زایمان در آمبولانس بر روی دریاچه سد کارون سه انجام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۵    
شرکت معادن طلای این استان روز چهارشنبه در گزارشی که روزنامه مردم ارگان حزب حاکم چین به آن اشاره کرده، آورده است که ارزش تقریبی معدن بالاتر از 22 میلیارد دلار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۶    
اما اگر ایالات متحده بخواهد وارد تقابل با ایران شود، پیامدهای آن از لحاظ سیاسی بسیار پیچیده و خطرناک خواهد بود. ما در عراق و سوریه نیرو پیاده کرده ایم. با کره شمالی درگیر هستیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۰    
این روانشناس افزود: دید و بازدیدهای نوروزی به کودکان و نوجوانان احترام به بزرگترها، اهمیت و لذت دیدار از خویشاوندان و... را می آموزد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۷    
امید ابراهیمی، هافبک ملی پوش استقلال در اولین جلسه تمرینی آبی پوشان حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان و کادرفنی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
جلسه هیات دولت صبح امروز چهارشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۳    
با توجه به درخواست باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر تغییر ساعت دیدار با گسترش فولاد تبریز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل خرابی سیستم روشنایی ورزشگاه یادگار امام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۳    
رامین رضاییان که در اردوی دبی از سوی برانکو ایوانکووی به دلیل درگیری با علی علیپور اخراج شد، هنوز وضعیت نامشخصی بعد از سه هفته پشت سر می گذارد و مسوولان پرسپولیس تصمیم قطعی در خصوص این مساله را به او ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۰    
بر اساس گزارش پارس تودی از لندن وزارت تجارت بین المللی بریتانیا در دستورالعمل جدید به صادرکنندگان اعلام کرد نام شرکت های ایرانی را از فهرست مراقبت های ویژه خود حذف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۰    
وزارت حمل و نقل پرو از آغاز تحقیقات در مورد این حادثه خبر داده و بنا بر اعلام رسانه های محلی شکستن بال راست این هواپیما موجب این آتش سوزی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۴    
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان جوانان هلال احمر، معصومه ابتکار با حضور در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان بجنورد واقع درخراسان شمالی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۱    
: قرآن به زبان فرانسوی، کتاب هایی در مورد نماز و نیز نهج البلاغه نخستین هدیه ای بود که از ایشان دریافت کردم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۸    
آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته هرگز اینقدر تعطیلی ندارند، گفت: باید ارباب فکر و برنامه بنشینند و با مطالعه و تحقیق یک راه حل مناسبی برای این تعطیلات پیدا کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۴    
قاضی سراج خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور نه تنها هیچ موقع مانعی برای سرمایه گذاری های صحیح و قانونی نبوده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۸    
سردار تقی مهری صبح امروز در قرارگاه ترافیکی سال 96 اظهار داشت: همانگونه که می دانید طرح ترافیکی نوروز با اجرای رزمایش هماهنگ در سطح کشور از 24 اسفند ماه سال 95 شروع شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
باخت دیروز قطری ها در تاشکند باعث قطعیت حذف این تیم از کورس صعود به رقابت های 2018 روسیه شد تا بازیکنان ثروتمند یک بار دیگر در صف ناکام ها جای بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
روز گذشته و از سوی باشگاه پرسپولیس 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم به حساب آن ها واریز شد تا جمع دریافتی سرخ پوشان به حدود 70 درصد برسد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۲    
این چندمین بار است که کشورهای عربی چنین ادعاهایی درباره ایران مطرح می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶    
معاون وزیر ارتباطات افزود: مذاکراتی برای تامین بخشی از ظرفیت ترافیک کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام شده اما هنوز قراردادی منعقد نشده است و همچنین مذاکراتی برای انتقال ترافیک به کشور هندوستان انجام شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۹    
وقتی دروغ ها نجومی و از حد و اندازه خارج شد همه پدیده ها نجومی جلوه می کند. حتی حضور عدد و رقم های معمولی چون دو دوتا چهارتا تبدیل به اعداد نجومی می شوند و جمعیت 3 هزار نفری که هر کدام نمایندگی 50 ...
  • ۱