دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 28 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۳:۴۱    
در بین مواد غذایی کاهنده فشارخون بالا، می توان به موارد زیر اشاره کرد: لیموترش، گلابی هندی، تخم شربتی، گوجه فرنگی، آناناس، موز و کلم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۸    
برای دانشجویان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بن کارت های 100 هزار تومانی درنظر گرفته شده است که 40 هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 60 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
این پرنده در اجرای عملیات شناسایی، امداد و نجات کاربرد دارد و اعضای تیم برآیند علم و صنعت، ساخت نمونه های تکمیلی آن را با شعاع علمیاتی وسیع تر، مداومت پروازی طولانی تر و قدرت حمل بار بیشتری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۴    
در حاشیه ثبت نام غیرمنتظره احمدی نژاد برای انتخابات، سمانه روح اللهی این کارتون را در روزنامه قانون منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۴    
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از انسداد 11 راه مواصلاتی کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۸    
پژوهشکده بیمه به منظور سهولت در فرایند صدور، بررسی و پرداخت خسارت و رسیدگی به شکایات مشتریان اقدام به تدوین شرایط عمومی بیمه های عمر و طراحی فرم های استاندارد آن کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی قبل از رویارویی با استقلال صحبت هایی را خطاب به هواداران تیمش عنوان کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۲:۰۰    
معاون رییس جمهوری آمریکا در جریان بازدید از منطقه غیرنظامی حائل میان کره جنوبی و کره شمالی تاکید کرد که صبر استراتژیک کشورش دیگر به اتمام رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۴    
در حاشیه اعلام نتایج همه پرسی ترکیه و موج اعتراض ها، سایت کگل این دو کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۰    
دولت تایلند با هدف ارتقاء صنعت گردشگری و افزایش جذب گردشگران ایرانی که سال گذشته نقش مهمی در اهداف گردشگری این کشور ایفا کردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۱    
پرسپولیس تا هفته بیست و هفتم لیگ برتر، در 22 هفته صدرنشین جدول لیگ بود و با توجه به قهرمانی زودهنگام این تیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۹    
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی است تا شرکت های بیمه توانایی خود را در ارائه خدمات نمایش دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۶    
سلسه مراتب و رشد افراد در صنعت بیمه باید مبتنی بر اصول باشد و انجمن حرفه ای صنعت بیمه با پیشنهادات خود می تواند در این حوزه نقش خوبی ایفا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۷    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی طی سخنانی عنوان کرد رقیب فرد خاصی در انتخابات نیست و رقیب وی بیکاری، ناکارآمدی، فقر و حجم بالای کارهای انجام نشده در کشور است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۲    
نشست کارشناسی تهران در ادامه رایزنی ها و گفت وگوها بین ایران، روسیه و ترکیه به منظور یافتن راهکارهایی جهت تثبیت آتش بس و کمک به وضعیت آتش بس در سوریه برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۳۴    
تامین منابع و وصول مطالبات اکنون دو اولویت مهم در حوزه فعالیت بانکی بانک گردشگری هستند. ربیع زاده همچنین ایجاد سامانه های جدید نظارتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۲    
امید که توجه به اخلاق، پرهیز از تخریب دیگران و دوری از شعارگرایی، هدف همه داوطلبان تکیه زدن بر کرسی ریاست قوه مجریه باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۷    
همان گونه که استحضار دارید، یکی از شعارهای اصلی جریان اصلاحات از ابتدا تاکنون شفافیت، پاک دستی و مبارزه با هرگونه رانت جویی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۵    
به رؤسای جمهور در دوره های گوناگون تذکر دادیم که باید به وضع حجاب رسیدگی شود، علاقه به حجاب باید از درون بجوشد نه این که از خارج تحمیل شود و این کار جز با فرهنگ سازی صورت نمی گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۱    
قرارداد مهدی طارمی در حالی یک سال دیگر تمام می شود که این بازیکن با سه پیشنهاد خوب از یونان و یک پیشنهاد وسوسه انگیز از لیگ روسیه مواجه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۷:۲۲    
گفتگو با رضا عطاران کلا کار سخت و در عین حال ممتنعی است؛ سخت از این بابت که باید به مصاف آدمی بروی که برخلاف تصور، خیلی سخت حرف می زند و حرف کشیدن از او به این آسانی ها نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۷:۰۱    
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه 34 نفر در روز شنبه پیدا شدند، گفت: تا دیروز عصر مجموعاً آخرین اطلاعات یافتن 34 نفر است که 8 نفر هنوز مفقود هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۲۲    
اقتصادهای آسیایی از اتهام دستکاری ارزش پول ملی که توسط آمریکا به آنها زده شده بود نجات یافتند، اما باید منتظر فشار بیشتر آمریکا بر تجارتشان باشند .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۶:۰۱    
در جلسه هیات دولت ترکیه که به وقت محلی برگزار می شود، احتمال تصویب تمدید وضعیت فوق العاده وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۵:۴۰    
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد پیشنهادهایی به دست او رسیده ولی در حال مذاکره با سران باشگاه پرسپولیس است. برانکو همچنین عنوان کرد امیدوار است تیمش به دور دوم لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۵:۲۲    
سفیر سابق کشورمان در جمهوری آذربایجان معتقد است که سفر دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به اسیای میانه از اهمیت بسیار بالای اقتصادی و سیاسی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۱    
مجید اخشابی، خواننده باسابقه موسیقی پاپ، عکسی از دوران کودکی اش را در اینستاگرام منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۴:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 3 امتیاز دیگر رکورد قهرمانی با بیشترین امتیاز را می شکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۴:۲۲    
سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جشن قهرمانی برنامه ویژه ای دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۴:۰۱    
هواداران بارسلونا طرح موزاییکی جالبی را برای تیم خود در نظر گرفته اند.طرح موزاییکی هواداران بارسلونا برای بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس در نیوکمپ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۳:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت عربستان آرامکو گفت: با وجود افزایش تولید نفت شیل در آمریکا که در کوتاه مدت به کاهش قیمت نفت کمک می کند، بازار جهانی نفت در حال نزدیک تر شدن به وضعیت تعادل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۳:۰۱    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به نمایی متفاوت از مسابقه شترها در دبی امارات متحده عربی اختصاص یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۲:۲۲    
یک هفته پیش، بیمار معتادی بیمارستان شهرکرد را بهم ریخت و آخر سر کادر درمانی توانستند با کمک مامور نیروی انتظامی، او را به اتاق عمل ببرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۱    
هلاکت یکی از برجسته ترین معاونان ابوبکر البغدادی در تلعفر و ادامه پیشروی نیروهای عراقی در غرب المدینه القدیمه در غرب موصل از مهمترین اخبار موصل است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۴۰    
عربستان آنچه را که موفقیت همه پرسی درباره اصلاحات قانون اساسی ترکیه توصیف شد به رجب طیب اردوغان تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۲۲    
اینفوگرافیک زیر میزان خوشگذرانی و تفریح دونالد ترامپ و سه رئیس جمهوری قبل از وی را در 12 هفته نخست ورودشان به کاخ سفید مقایسه کرده است و نشان می دهد که ترامپ در این رقابت با اختلاف چشم گیری در صدر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۱    
عبدالعزیز بو تفلیقه رئیس جمهوری الجزایر روز دوشنبه ابراز امیدواری کرد که گفت و گوهای جاری سوریه باعث ایجاد گشایش در بحران این کشور شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۰    
در حاشیه آزمایش موشکی ناموفق کره شمالی و ایحاد تنش شدید میان این کشور و امریکا، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۲۲    
در تصویر زیر چهارراه استانبول تهران در سال 1328 شمسی را می بینید
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۰    
مسابقه مشهور و پرطرفدار Color Run یک مسابقه دو با هدف ترویج سلامتی، شادی و افزایش اعتماد به نفس است. در این مسابقه که امسال در کنار برج ایفل پاریس برگزار شده همه شرکت کنندگان با لباس های سفید مسابقه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۰    
لیست های متعددی از سیاسیونی در فضای مجازی منتشر شده که اسامی شان برای بررسی صلاحیت به شورای نگهبان رفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هرگونه فهرست اسامی یا آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را قویاً تکذیب می کنم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: فهرستی از تایید صلاحیت شدگان اولیه داوطلبین ریاست جمهوری به عنوان فهرست اولیه شورای نگهبان منتشر شده که شورای نگهبان انتشار هرگونه فهرست یا آمار در این باره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
مسکو امروز ( دوشنبه ) فهرستی از هفده کشور آسیایی و یک کشور آمریکایی را اعلام کرد که اتباع آن بدون روادید می توانند وارد روسیه شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
به گفته رسانه های غربی، هیأت ناظران بین المللی اعلام کردند که همه پرسی ترکیه فاقد استانداردهای بین المللی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در جمع اساتید و دانشجویان انستیتو روابط بین الملل وزارت امور خارجه ترکمنستان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۶    
فارسی آموزان صرب، در جشن عید پاک پیام های تبریک و دوستی خود را به زبان فارسی نوشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۰    
فرمانده نظامی ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد تاکید دارد که پاسخ این نیروی نظامی به تحرکات احتمالی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، سخت و قاطع خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۸    
استاندار تهران با اشاره به جمعیت 13 میلیون و 267 هزار و 637 نفری استان تهران، گفت: این جمعیت 17 درصد جمعیت کل کشور که در این سرشماری 79 میلیون و 296 هزار و 270 نفر بود را شامل می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۵    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از رجب طیب اردوغان خواست تا بعد از پیروزی دشوارش در همه پرسی اصلاحات قانون اساسی ترکیه درصدد برقراری "گفت وگوی محترمانه" در داخل این کشور باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۶    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران، از فراهم شدن زمینه های بهره مندی افراد شاغل خارج از کشور از مزایای بیمه تأمین اجتماعی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۳    
وزیر امور خارجه ایران بعدازظهر امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی با همتای ترکیه ای خود رای مثبت مردم این کشور به تغییر قانون اساسی را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۰    
در تصویر زیر منزل مرحوم عارف لرستانی در کرمانشاه را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۹    
سفارت آمریکا در لندن به دلیل اشتباه پر کردن اطلاعات در سیستم الکترونیکی، نوزاد 3 ماهه انگلیسی را احضار کرد تا از او درباره حمایت از تروریسم سؤال کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با اشاره به نتایج همه پرسی ترکیه خواستار احترام همگان به آن شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان از ترکمنستان راهی گرجستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۳    
عملیات رهایی گروگان و دستگیری گروگانگیران حادثه ای در شهرستان سمنان در طول کمتر از 12 ساعت به نتیجه رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۱    
بهروز افخمی معتقد است: یک جور توافق بین سیاست های عملی وزارت ارشاد در 10- 15 سال اخیر و خواست جشنواره های خارجی باعث شد سینمای ایران عملاً توسط یک نوع فیلمی که اصلاً تماشاچی واقعی نداشت مصادره شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۸    
احمد توکلی با ارسال نامه سرگشاده ای به اعضای شورای نگهبان، با اشاره به مواردی از تجربه کشورداری و مدیریتی محمود احمدی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۲    
تیتر روزنامه همشهری، ارگان شهرداری تهران با اعتراض و رنجش هموطنان در استان های آذری نشین روبرو شد. روزنامه همشهری در تیتر اول خود با ابعاد بزرگ و رنگ قرمز نوشت سیل آمد تماشاگران را برد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۹    
آمارهای منتشر شده حاکی است که رشد تقاضا برای فلزات گرانبها در بازار بریتانیا موجب شده است تا فروش سکه طلا در این کشور در سه ماه نخست امسال بیش از 20 درصد افزایش یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۳۱    
گروه تروریستی داعش طرح جدیدی را در پیش گرفته است که بر اساس آن، در خطرناک ترین مقرهایش در غرب موصل از زنان به عنوان سپر دفاعی در کنار تک تیراندازهای داعش استفاده می کند تا مانع از پیشروی نیروهای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۸    
کیارش زندی، کاریکاتوریست، دوشنبه 28 فروردین مهمان برنامه خندوانه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توییتی باراک اوباما سلف خود را مورد انتقاد دوباره قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۶    
مهمترین افتخار بانک کشاورزی در سال 1395 در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۸    
با توجه به ظرفیت های خوبی که نهادهای عمومی غیردولتی و نیروهای مسلح دارند، از حضور آنان در اجرای پروژه ها و برنامه های اقتصادی استقبال می کنیم اما باید توجه داشته باشیم که این حضور نباید با فعالیت بخش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۲    
روز گذشته توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشتم و ایشان پس ازاینکه از برنامه بنده برای حضور در جمع شما باخبر شدند، فرمودند سلام مرا به مردم خونگرم و مصیبت دیده آذربایجان شرقی برسانید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۲    
کیم در این پیام حمایت قاطع خود را از اجرای عدالت توسط مردم و حکومت سوریه اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۶    
بازخوانی حوادث غم انگیز و جنایات ضدانقلاب کردستان و سپس تجاوز وحشیانه رژیم بعثی صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله که با مدیریت قدرت های استکباری و حمایت ارتجاع منطقه انجام پذیرفت نشان می دهد اگر فداکاری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۳    
بخشی از مشکلات نیز به مجلس مربوط می شود. گاهی ما در مجلس حرف غیرعلمی می زنیم و آن را تبدیل به قانون می کنیم. در حالیکه این قانون نیست که مثلا مشکل اقتصاد را حل می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۰    
تنش ها در شرایطی افزایش یافته که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موضعی تند علیه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اتخاذ کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۷    
49 هزار و 14 روستا تا پایان آذرماه 1395 از تلفن ثابت برخوردار شدند. این آمار در پایان مهرماه 48 هزار و 33 روستا بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۷    
ابتدای ماه جاری، پدری 40 ساله، مادری 36 ساله و پسر دو ساله آنها به علت شدت جراحات ناشی از اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
به رغم قطع روابط سیاسی ریاض و تهران بحمدالله با تلاش تیم های کارشناسی تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و شرایط برای انجام حج به خوبی فراهم شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۱    
در این دیدار شیخ یعقوب شمس با اشاره به حجم گسترده اقدامات عمرانی و توسعه ای انجام شده در جزیره کیش در سه سال و نیم گذشته و تکمیل زیر ساختها در بخش های مختلف از تلاش های دکتر مونسان تقدیر و تشکر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۵    
در گذشته جزیره کیش تنها در یک محدوده مشخص توسعه می یافت اما در طول سه سال گذشته شاهد هستیم توسعه در مناطق مختلف کیش در حال انجام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۲    
سرمایه بانک صنعت ومعدن در پایان سال 1393حدود دوهزار و 180 میلیارد تومان بود که این رقم در سال 1394به حدود دوهزار و 700 میلیارد تومان بالغ شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاشهای مدیرعامل بانک سپه در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر کرد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۶    
استاندار چهار محال و بختیاری ضمن تبریک کسب این عنوان اظهار امیدواری کرده: بانک صادرات کماکان ایجاد روند حمایتی از بنگاههای تولیدی را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۷    
میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با 14% رشد نسبت به سال 94 به عدد 652 رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۱    
بر اساس این گزارش در این ارزشیابی خودروهای CS35 چانگان، برلیانس H330 ، پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو نیز از محصولات گروه خودروسازی سایپا از 3 ستاره کیفی در اسفندماه 95 برخوردار شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۹    
پیکر عارف لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور جمعی از هنرمندان در باغ فردوس کرمانشاه تشییع و در روستای سیمینه کرمانشاه خاکسپاری شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۱    
این منبع به شبکه خبری سومریه نیوز عراق اعلام کرد که سرکردگان تروریستی داعش که در رقه حضور دارند با بازگشت عناصر عراقی این گروه که از موصل به سمت سوریه گریخته بودند، مخالفت کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۸    
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در روز اسیر با بزرگداشت مقام اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیل، نسبت به احتمال وخامت شرایط این آنها هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۵    
از سوی دیگر شماری از سیاستمداران اروپایی و نمایندگان پارلمان اروپا در نامه ای خواستار توقف روند مذاکرات دو سویه اروپا-آنکارا به منظور پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و پرسنل ارتش تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
این فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با سخنان صفار هرندی در مورد کناره گیری احمدی نژاد قبل از اعلام نتایج شورای نگهبان و تنها فرصت او برای بازگشت، گفت: اقای احمدی نژاد رد صلاحیت می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
گفتنی است این احتمال به دنبال پیروزی رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در همه پرسی اصلاح قانون اساسی این کشور مطرح می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
اهمیت شفاف بودن سوابق، زندگی و تبار فردی مانند محمود احمدی نژاد، که در جایگاه بزرگ و مهمی چون ریاست جمهوری بوده، واضح است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۷    
پسر جوان که کامیار نام داشت، به اتهام آدم ربایی، سرقت به عنف، سرقت خودرو و اخلال در نظم عمومی بازداشت شده اما هنوز اتهامات دوستش مشخص نشده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۴    
نجفی گفت: این برخورد ساعت 9:10 دقیقه صبح امروز رخ داد که عدم توجه به جلو راننده تریلر موجب بروز این حادثه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۱    
اگر قیام برای خدا باشد حتی شکست ظاهری در آن هم پیروزی است و هیچ پدیده ای در تاریخ به اندازه حرکت امام حسین (ع) تاثیرگذار نبوده است، هر چند آن حضرت در ظاهر از یزیدیان شکست خوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۲    
ارزش و اثر کمک های مردمی از کمک های دولتی کمتر نیست و مردم نباید انتظار داشته باشند همه امور توسط دستگاه های اجرایی انجام شود لذا امیدواریم همه هر چه در توان دارند از باب گشایش رحمت الهی برای خود و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۶    
متهم در بازجویی های پلیسی به خرید 50 تن پسته و کلاهبرداری به مبلغ 40 میلیارد ریال از 12 کشاورز در شهرستان های، خاتم، انار، سیرجان و شهربابک اعتراف کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۶    
شمارش همه 167 هزار و 140 صندوق همه پرسی تغییرات قانون اساسی ترکیه پایان یافت و بر اساس اعلام نتایج غیر رسمی، مردم ترکیه با 51.3 درصد رای مثبت، به این همه پرسی 'آری' گفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۰    
منابع امنیتی عراق در مصاحبه با روزنامه الصباح اعلام کردند که سرکرده داعش همچنان نده بوده و در حال رفت و آمد در مناطق مرزی عراق و سوریه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۹    
پیکر عارف لرستانی بنا به وصیت وی در روستای 'سیمینه' واقع در جاده سراب نیلوفر کرمانشاه و در آرامگاه خانوادگیش به خاک سپرده شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۶    
طبق اعلام منابع آگاه حقوق بشری، حدود 1500 زندانی در زندان های مختلف اسرائیل از بامداد امروز (دوشنبه) اعتراض خود را به وضعیت موجود با اعتصاب غذا نشان داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۳    
فدراسیون جهانی والیبال از سرپرست سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ایران برای نظارت در این مسابقات دعوت کرده است.
  • ۱