چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۴۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 15 فروردین 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 2 فروردین 1396 تدبیر و امید 3 فروردین 1396 تدبیر و امید 4 فروردین 1396 تدبیر و امید 5 فروردین 1396 تدبیر و امید 6 فروردین 1396 تدبیر و امید 7 فروردین 1396 تدبیر و امید 8 فروردین 1396 تدبیر و امید 9 فروردین 1396 تدبیر و امید 10 فروردین 1396 تدبیر و امید 11 فروردین 1396 تدبیر و امید 12 فروردین 1396 تدبیر و امید 13 فروردین 1396 تدبیر و امید 14 فروردین 1396 تدبیر و امید 15 فروردین 1396 تدبیر و امید 16 فروردین 1396 تدبیر و امید 17 فروردین 1396 تدبیر و امید 18 فروردین 1396 تدبیر و امید 19 فروردین 1396 تدبیر و امید 20 فروردین 1396 تدبیر و امید 21 فروردین 1396 تدبیر و امید 22 فروردین 1396 تدبیر و امید 23 فروردین 1396 تدبیر و امید 24 فروردین 1396 تدبیر و امید 25 فروردین 1396 تدبیر و امید 26 فروردین 1396 تدبیر و امید 27 فروردین 1396 تدبیر و امید 28 فروردین 1396 تدبیر و امید 29 فروردین 1396 تدبیر و امید 30 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۸    
این ماده به طور طبیعی در صخره ها و خاک وجود دارد و دانشمندان میان آن و ابتلا به سرطان ارتباطاتی یافته اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۲    
روان شناسان معتقدند برای مثال هشت بار احوال پرسی یا روبوسی در روز، باعث افزایش سطح هورمون اکسی توسین و در نتیجه احساس شادی بیشتر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
گسترش فناوری های مبتنی بر تلفن همراه در حال ایجاد انقلابی در صنعت پرداخت، سیستم های خرید فروشگاهی، اماکن تفریحی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۰:۲۱    
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم جلوگیری از واردات واکسن در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ، گفت: این موسسه در تولید بخش اعظمی از واکسن ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۳    
یک ژنرال ارشد آمریکایی گفت: آمریکا و متحدان اروپایی اش، هیچ وسیله دفاعی در برابر موشک های کروز جدید هسته ای روسیه در اختیار ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۸    
با عضویت در نظام بین المللی تأیید صلاحیت دیگر شاهد مشکلات صادرات کالاها در مرزها نخواهیم بود و کشورها با شرایط بهتری می توانند با ایران داد و ستد داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۶    
هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1253 دلار و 60 سنت و هر گرم طلای 18 عیار نیز 116 هزار و 495 تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۹    
دیدار جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بغداد که به همراه فرمانده ستاد ارتش آمریکا به عراق سفر کرد، با جنجال هایی در واشنگتن و علامت تعجب هایی در بغداد همراه شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۰۶    
تحول ناوگان دریایی کیش درجهت راه اندازی گردشگری دریایی ، یکی از اهداف این منطقه آزاد درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص بهره برداری از ظرفیت های آبی کشور واجرای اقتصاد مقاومتی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۵۷    
این مبلغ به یکهزار و 405 واحد تولیدی در 31 استان پرداخت شده و ضمن حفظ اشتغال موجود سبب افزایش آن در مناطق کمتر توسعه یافته کشور شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۸    
سازمان ملی استاندارد ایران یکی از سازمانهای پیشرو در اقتصاد مقاومتی بوده و امسال نیز با برنامه ریزی دقیق توجه ویژه ای به تولید و به تبع آن اشتغال خواهیم داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۴۲    
این طرح مشتمل بر تامین و نصب دستگاه تاکسیمتر، رابط پرداخت آنلاین و آفلاین کرایه در تاکسی، سامانه های گزارش گیری AVL و AFc مطابق با به روزترین تکنولوژی در صنعت حمل و نقل دنیا از چندی پیش بر روی 250 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۶    
به طور مثال در حالی که در روزهای پایانی سال سیستم های الکترونیک برخی بانک ها دچار اختلال شده بود، بانک ملی ایران با ثبت 50 میلیون تراکنش در یک روز که چندین برابر بانک های دیگر بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۴    
این الماس صورتی بیضی شکل که به "ستاره صورتی" معروف است 59.6 قیراط وزن دارد و حراج آن با رقم اولیه 60 میلیون دلار آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۴۵    
اعضای این جلسه با اشاره اهمیت مساله فرهنگ سازی برای استفاده از کالاهای تولید داخلی، تاکید کردند که با فرهنگ سازی در این زمینه و تبدیل این مهم به یک فرهنگ و گفتمان عمومی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۹    
کنفدراسیون دو و میدانی آسیا زمان برگزاری بیست ودومین دوره مسابقه های دو و میدانی قهرمانی آسیا را باز هم تغییر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۹    
اولین جلسه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در سال جدید، روز پنج شنبه 17 فروردین ماه برگزار می شود و ضمن استماع گزارش معاونت اجرایی، نسبت به سایر امور تصمیم گیری خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۶    
مسکن مهر کار خوبی بود که البته اشکالاتی هم داشت. باید ساخت مسکن در داخل شهرها برای تأمین مسکن جوانان را رونق دهیم تا از این طریق رکود حاکم بر کشور نیز مرتفع شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۰    
این فیلم حاکیست که البغدادی از طریق یک تونل مخفی حفر شده در زیرزمین توانست از این خانه در شمال عراق بگریزد، البته نیروهای عراقی ورودی این تونل را پس از بازرسی مکان کشف کردند اما البغدادی گریخته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۷    
شرکت آسمان مطابق این تفاهم هواپیماهای بوئینگ 737 مکس اس دریافت خواهد کرد. این هواپیما مناسب پروازهای داخلی و منطقه ای است و می تواند بهترین کاربرد را در حمل و نقل هوایی کشور برای پروازهای امن داشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۲۱    
عکسی ازفرهاد قائمیان، شهرام عبدلی و محمد کاسبی سوار بر هواپیمای جدید برجامی در نوروز امسال را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۲    
سخنگوی داعش مدعی شد که عناصر این گروه تروریستی موسوم به سربازان خلافت ، شهرهای، بغداد، دمشق، بیت المقدس، عمان و شبه جزیره عربستان را فتح خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۷    
علیرضا فغانی در کلاس ایتالیا توانست تست بدنی جهت قضاوت در جام جهانی 2018 روسیه را پاس کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۱    
ترامپ که املاک و مستغلات بسیار زیادی دارد، تاکنون پنج بار حزب خود را تغییر داده است و ثروتمندترین هیات دولت را در تاریخ آمریکا دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۲    
دکتر آخوندی با بیان اینکه تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر تامین مسکن خانه اولی ها و حاشیه نشینان است، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده شاهد رونق بخش مسکن و اشتغالزایی در این بخش در سال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۹    
میرسلیم درباره اینکه گزینه نهایی جمنا چه خواهد بود، گفت: ما چون نیت جمنا را نیت خوبی می دانیم از این نیت خوب پشتیبانی می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۶    
بادامچیان با بیان اینکه ما از رنج ولی امرمان رنج می بریم، اظهار کرد: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم که حزب موتلفه برای حل مشکلات قدم برداشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۳    
بر این اساس روسای دانشگاه های مربوطه یا دادستان به عنوان مدعی العموم می توانند در این زمینه ورود کنند و ضابطان نیز دوره های خاصی خواهند دید تا طبق دستور دادستان نسبت به کشف جرم اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۳    
ارناندس ارناندس در این فصل بارها دیدار های دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را سوت زده است که از میان آن ها می توان به شکست سفیدپوشان در سانچس پیسخوان برابر سویا و تساوی بارسلونا در ورزشگاه بنیتو ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۴    
رئیس کل بیمه مرکزی، عدم نیاز به الحاقیه را مهمترین ویژگی قانون جدید بیمه شخص ثالث دانست و گفت: خوشبختانه مردم امسال دغدغه خرید الحاقیه نداشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۸    
از مهم ترین حوزه های این اصلاحات ساختاری، اصلاح نظام مالی آن هم در شرایطی است که نظام مالی کشور شامل نظام بانکی و بازار سرمایه برای تامین نیاز بنگاه های اقتصادی چالش های بسیاری دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۸    
آمار انتشار یافته در روزنامه "تایمز آف ایندیا" حاکی است در سال های 2001 تا 2015، عشق دلیل قطعی مرگ 38 هزار و 585 نفر بوده در حالی که اقدامات تروریستی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
جلیلف با وجود اینکه در قرقیزستان متولد شده، اما اصالتا ازبک است و دارای شهروندی روسیه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۲    
به گفته این فعال حقوق بشری این اعدام ها در داخل حوض هایی در منطقه المکاوی انجام شده و اجساد 14 ساعت روی زمین بودند تا اینکه ماشین حمل جسدها آنها را برای دفن انتقال داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۶    
طبق اطلاعات منبع این تلویزیون، هکرها توانسته اند به مدارک محرمانه درجه 1، از جمله طرح عملیاتی 5027 دست پیدا کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۳    
خبرنگار این شبکه افزود: ارتش سوریه امروز حمله جدید گروه های مسلح هیئت تحریر الشام در شمال استان حماه را ناکام گذاشت. ارتش سوریه به طور کامل کنترل شهرک معردس را روز گذشته در دست گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۰    
لخته شدن یک فرآیند ضروری است که برای از دست ندادن بیش از حد خون ایجاد می شود، اما زمانی که یک لخته در داخل یک رگ باشد، بسیار مضر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۰    
پس از استعلام های صورت گرفته با تصویب شورای مرکزی به شخص مهندس میرسلیم رسیدیم. میرسلیم فردی متدین، انقلابی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۷    
اگر حتی خیلی اهل رصد کردن سایت های خارجی و رسانه های غربی هم نباشید به کمک همین علامه گوگل می توانید عکس های بسیاری را پیدا کنید که از کافه نشینی در ایران گزارش های تصویری بسیاری را منتشر کرده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۴    
شرکت بیمه آل استیت در شهر شیکاگو با آویزان کردن یک اتومبیل از طبقات بالای پارکینگ عمومی و نوشتن جمله "آیا کسی مراقبتون هست!" تعجب مردم شهر شیکاگو را برانگیخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۵    
مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان محسن طهماسبی و مجید خدابنده لو از ماموران نیروی انتظامی استان تهران که در حادثه تعقیب و گریز در ایام نوروز به شهادت رسیدند صبح امروز سه شنبه در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
پلیس این ایالت اعلام کرد امروز –سه شنبه- جسد سه سرنشین یک خودرو که به داخل یک رودخانه سقوط کرده بودند کشف شد که با احتساب این سه نفر تعداد قربانیان این سیل به هشت نفر رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
وانگ ییی، وزیر خارجه چین در دیدار خود با تیلرسون همتای آمریکایی خود در ماه گذشته، گفت: مساله هسته ای کره شمالی مشکلی میان آمریکا و این کشور است و دو طرف باید از طریق صلح آمیز مساله هسته ای شبه جزیره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۸    
آخرین گزارش آژانس چند روز پیش منتشر شد و تایید کرد که برنامه هسته ای ایران پاک است. آژانس مرجع مسئول قانونی و بین المللی است و نه سرویس های اطلاعاتی غربی.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
دراین جلسه زهرا احمدی پور و شفیع شفیعی نیا، یحیی آل اسحاق و حبیب الله حقیقی به عنوان اعضاء علی البدل برگزیده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۱۲    
در این چارچوب لازم می دانم آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری با دولت روسیه در این زمینه را اعلام دارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۹    
سعد حریری گفت: من با آنگلا مرکل در مورد اهمیت مشارکت و همکاری با آلمان در حفظ ثبات و امنیت برای کشورهایمان صحبت کردم و ما باید برای رویارویی با چالش های مشترک همکاری کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۶    
مهدی کلهر که در دولت محمود احمدی نژاد سمت مشاور رئیس جمهور را بر عهده داشت و از طرف احمدی نژاد در مناظره های انتخابات ریاست جمهوری سال 84 شرکت می کرد با انتشار بیانیه ای از قصد خود برای کاندیداتوری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۴    
این گزارش می افزاید برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشتریانی که تا 15 فروردین سال 1396 نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند ، سود و جریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۸    
صبح امروز کارکنان، مدیران و مسؤولان دفتر و جمعی از همکاران دبیرخانه مجمع، مشاوران رئیس فقید مجمع و محمد هاشمی، رئیس دفتر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۹    
کارکنان در هر سطح سازمانی, برای مشکلات راه حلی دارند اتکا به منابع داخلی یکی از نکات محوری اقتصاد مقاومتی است, مدیریت سایپا با اعتقاد به این اصل, راه برون رفت از بحران را در درون سازمان جستجو نمود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۱    
اولویت اول پیشنهاد مالی خوب خارجی است، رامین قطعا می خواهد پل های پشت سر خود را خراب نکند و اگر توانست روزی به راس فوتبال ایران برگردد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۸    
مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام تحقیقات تکمیلی آدرس متهمان را در کرج شناسایی و پس از اطمینان از حضور متهمان در منزل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۵    
لازم به ذکر است، پایگاه لبنانی النشره ساعاتی پیش اعلام کرد که یک منبع نظامی سوری اخبار منتشر شده توسط معارضان مبنی بر استفاده ارتش این کشور از تسلیحات شیمیایی در منطقه خان شیخون واقع در حومه ادلب را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۹    
دلیل و انگیزه این افراد از چنین صحنه آرائی مشخص نیست اما منتقدان همیشگی صنعت خودرو کشور، از این فرصت استفاده کرده و برای این ویدئوها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
به گفته وظیفه، از اواخر وقت روز پنجشنبه 17 فروردین، با نفوذ جریانات گرم و مرطوب جنوبی در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارندگی پیش بینی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
آنها گاهی با هفت هشت بازیکن در محوطه جریمه دفاع می کردند. آنها تا جایی که می توانستند به دنبال زدن گل بیشتر می رفتند، ولی یونایتد کنونی شوری ندارد، نه ندارد".
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۷    
اولین صحن علنی مجلس شورای اسلامی در سال 96 صبح امروز سه شنبه به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۲    
ما اصلاً در جایگاهی نیستم که در بحث قضایی ورود کنیم و به خودمان نیز اجازه این کار را نمی دهیم. سال گذشته ما از لحاظ داوری خیلی ضربه خوردیم و در نهایت با استقلال خوزستان هم امتیاز شدیم و به دلیل تفاضل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۹    
هانیه توسلی عکسی قدیمی از دوران تحصیل خود در اینستاگرام منتشر کرد. بازیگر شام آخر در توضیح عکس نوشت: اول دبیرستان. هنرستان تهذیب در همدان.متاسفانه اسم همکلاسی هایم را یادم نیست در این عکس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۶    
در لیگ خودمان به جز بازی با استقلال از هیچ تیم دیگری بیش از دو گل دریافت نکردیم. این خیلی مهم است که در کار دفاعی خوب کار می کنیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۳    
به گفته حقیقت پزشک باشگاه پرسیولیس فرشاد احمدزاده در دیدار با الریان قطر می تواند برای تیم برانکو بازی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۳    
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام حضرت آیت الله خامنه ای به این شرح است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۰    
در همه بخش های گروه سایپا، فعالیت ها به خوبی انجام می شود؛ در بخش قراردادهای خارجی، قرارداد فی مابین با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفند ماه 95 اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۸    
خواسته های ما از جمله تامین کرامات و سلامت زائران ایرانی توسط دولت عربستان پذیرفته شده است. من به سازمان حج و زیارت می گویم که جزئیات بیشتر را تا جایی که لازم است اعلام کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
پرینس یکی از هواداران پر و پا قرص ترامپ بود. او بعد از آنکه کنگره ملی جمهوری خواهان ترامپ را به عنوان نامزد نهایی برگزید 250 هزار دلار به کمپین انتخاباتی نرامپ کمک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۲    
این جوان 30 ساله در ایمیلی که به دفتر نخست وزیر اسرائیل ارسال شده بود تهدید کرد به نتانیاهو و خانواده اش حمله خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۲    
تعرفه خدمات خاص پزشکی قانونی هر ساله طبق ماده سه قانون تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور و آیین نامه اجرایی ماده 8 همین قانون ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۹    
کارشناسان و صاحب نظران بانکی بر این باورند که خروج این بانک از تحریم ها و برقراری مجدد ارتباط آن با شبکه سوئیفت می تواند در کنار ایفای نقش موثرتر بانک صادرات ایران در عرصه اقتصاد کلان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۹    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سرمایه گذاری روی نیروی انسانی و افزایش بازده اقتصادی و رابطه آن با سن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
تصاویر اولیه مخابره شده از خان شیخون نشان دهنده وقوع فاجعه ای انسانی از حیث ماهیت و همانند فاجعه ای است که تابستان سال 2013 در غوطه شرقی دمشق به وقوع پیوسته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۶    
لتونی در راستای ایجاد تسهیلات به منظور گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران در گام نخست تصمیم به معرفی کنسول افتخاری گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۳    
در این میان فاکتور هزینه همواره تأثیرگذار بوده است اما نگاهی به گذشته نشان می دهد هزینه ها در حال کاهش است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۳    
احتمال می رود حمله تروریستی دیروز دوشنبه که 14 کشته و بیش از 40 مجروح در پی داشت، از سوی مردی روس تبار که ساکن قرقیزستان است و ظاهرا در این کشور متولد شده است، انجام گرفته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۷    
اطلاع رسانی به شیوه ساده و قابل فهم از سوی روابط عمومی، تلاش این مجموعه را در برقراری ارتباط مناسب و مؤثر با افکار عمومی و مشتریان هویدا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: مرور این نکات، بیش از پیش نقش و اهمیت غیرقابل انکار ایران خودرو در تحقق اقتصاد مقاومتی را نشان می دهد و از سوی دیگر وظیفه ای سخت و حساس را برای این گروه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۰    
این داور در سطوح مختلف بین المللی از جمله لیگ قهرمانان آسیا، کاپ آسیا، دیدارهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها را قضاوت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
در مطلبی تازه که دویچه وله منتشر کرده کارشناسان به این افراد سه راه حل عملی پیشنهاد کرده اند که به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۹    
این دادگاه همچنین در حکم دیگری که به درخواست بلژیک و فرانسه در خصوص ممنوعیت حجاب صادر کرد، گفت: کمپانی ها می توانند کارکنان خود را از پوشیدن هر گونه سمبل سیاسی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
- مرتضی مهرزاد با بلندی قامت 2 متر و 46 سانتیمتر به عنوان بلندقدترین ورزشکار تاریخ بازی های پارالمپیک در ریو 2016 حضور داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۳    
رئیس دفتر بارزانی گفت: شخصا معتقدم که آنها البغدادی را فراری دادند. ردگیری مکالمات رادیویی هم نشان می داد که آنها از انجام یک عملیات موفق خشنود بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۰    
سی ان ان با اشاره به روابط عمیق جرد کوشنر با رژیم صهیونیستی و دوستی وی با بنیامین نتانیاهو می افزاید: رییس جمهور آمریکا از وی برای حل مساله فلسطینی ها و اسراییل کمک خواسته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۷    
طبق اطلاعات واصله از سوی کمیته مبارزه با تروریسم روسیه، این انفجار ساعا 14: 40 در داخل واگن قطار بین ایستگاه های تیخنولوگیچسی اینستیتوت و سینایا بلوشاد روی داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۲    
نادر قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو: احیا و نجات تالاب ها و دریاچه های کشور به خصوص دریاچه ارومیه و صدور دستور اختصاص آب برای صنایع شهرستان ارومیه و به رئیس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۲    
مرحوم ثنایی که سابقه 60 ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل را در کارنامه خود دارد، مهر ماه سال 1376 مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری از دستان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۹    
قطعا این تیم جوان بهتر از اینها هم می شود. من فکر می کنم دومی هم برای استقلال خوب است چون آنها شایستگی خود را اثبات کرده اند. امیدوارم استقلال بتواند لوکوموتیو ازبکستان را از پیش رو بردارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۸    
وقتی این واقعیت های جسته و گریخته را کنار هم می گذاریم، معنای حرف امثال مشایی روشن می شود که می گوید من فریاد می زنم بقایی همان احمدی نژاد است و به دنبالش حرف بقایی که می گوید یک نفر باید خود را فدا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۶    
شیفت جبهه پایداری روی رئیسی یعنی دست شستن از سعید جلیلی. یعنی همه تلاش های یک سال اخیر او که مشخص بود هدف گذاری شده انتخابات آتی ریاست جمهوری را نشانه رفته بود، دود خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۳    
دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس با بررسی تغییرات سبد مصرفی خانوارهای شهری و روستایی در دوره زمانی 1386 تا 1393، آثار اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را مورد کنکاش قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۰    
آن یعنی امنیتی واقعی. شهروندی که نمی داند و بر اساس ندانستن تصمیم می گیرد یعنی نبود امنیت. خیلی ساده است کودتاها در کدام کشورها رخ می دهد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۸    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با اشاره به مذاکرات ژنو گفت: ما فکر می کنیم که دور جدید مذاکرات باید برگزار شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۵    
تحلیلگران آمریکایی گفته اند که کره شمالی به دنبال انجام یک آزمایش اتمی جدید است. کره شمالی تاکنون پنج آزمایش اتمی انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۵    
وی در ادامه صحبت هایش به برنامه معاونت درمان برای ایمن سازی اورژانس های کشور اشاره و اظهار کرد: بر این اساس جهت رعایت استانداردهای ایمنی سازه ای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۲    
صبح امروز مراسم تشییع پیکر دو شهید پلیس پایتخت که بامداد 12 فروردین ماه در تعقیب و گریز با سرنشینان یک پراید در یکی از ایستگاه های ایست و بازرسی جنوب شرق تهران به شهادت رسیده بودند، برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۹    
هرگونه تصمیم گیری در خصوص تأثیرگذاری شکایات در دست بررسی مراجع قضایی در خصوص کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر سیر انتخابات و نتیجه بررسی صلاحیت ها و نتیجه انتخابات را برای اظهار نظر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۶    
پوتین در جریان بازدید خود که عصر دوشنبه انجام داد هیچ اظهارنظری نکرد و تنها به گذاشتن گل سرخ در ورودی مترو به منظور گرامیداشت یاد قربانیان انفجار اکتفا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۳۶    
به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، شون اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس هفتگی اش یک چک به مبلغ 78 هزار و 333 دلار را با امضای دونالد ترامپ به رایان زینکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۱    
رئیس مجلس با تاکید بر لزوم ارائه برنامه اجرایی دولت برای تولید ملی و اشتغال به مجلس اضافه کرد: چنانچه علاوه بر قوانین موجود نیازهای دیگری از نظر قانونگذاری در جهت حمایت از تولید ملی و اشتغال دارند ...
  • ۱