دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 1 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 21 ارز مانند یورو افزایش و قیمت 18 واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت؛ البته نرخ دلار و 7 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۱    
ارومیه- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هزار و 200 میلیارد ریال طرح در این منطقه آماده افتتاح است که در آینده نزدیک با حضور مشاور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به مدیریت پیک بار تابستان و اجرای طرح های تشویقی گفت: امسال 350 میلیارد تومان پاداش به مردم، صنایع و کشاورزان پرداخت و در مقابل آن 7 هزار میلیارد تومان صرفه جویی شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
ارومیه - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: در دو سال گذشته، افزون بر 600 میلیارد ریال برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان اختصاص یافته که یک رقم منحصر به فرد محسوب می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 30 هزار لیتر نفت خام سرقتی در اهواز خبر داد و گفت: این محموله یک میلیارد و 500 میلیون ریال ارزش داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
محمدمهدی عزیزی استاد دانشکده شهرسازی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در یادداشتی معتقد است که اشتغال زایی در شهرهای جدید می تواند گامی مؤثر در فرایند توسعه و پایداری آن ها باشد و با استفاده از تجربه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۵    
ایلام - مدیرکل گمرک استان ایلام با اشاره به عدم حضور کامیون داران عراقی در مرز مهران، گفت: فعلا کار صادرات در این مرز متوقف شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری گفت: مذاکرات لازم با یکی از شرکتهای خودرو ساز در خصوص خرید 300 دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۰    
یک تحلیلگر مسایل اقتصادی اقتصاد نوشت: رکود اقتصادی طولانی مدت میزان ازدواج و فرزندآوری را در کشور کاهش داده است و تا زمانی که رشد اقتصادی مستمر بالای 6 درصد برای چند سال پیاپی حاصل نشود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه سیاست این وزارتخانه، ممنوعیت واردات در کنار رونق صادرات است، گفت: فرماندهی صادرات غیرنفتی در دستان سازمان توسعه تجارت قرار دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۵    
در اسفند ماه نیز مطابق ماه های گذشته 60 لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و 25 لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت ها با نرخ 1500 تومان واریز شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۵    
یک اقتصاددان در کانال تخصصی اقتصاد با یادداشتی به تحلیل گذارهای اقتصادی ایران پرداخت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۰    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، با دبیرکل اوپک دیدار و دو طرف تحولات بازار نفت را در پی شیوع ویروس کرونا در چین بررسی کردند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۵    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : در سال 99 کلیه واحدهای تولیدی دارای مجوز از وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی تا پایان شهریورماه سال 99 می توانند با پرداخت 7 ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خمین- آنچه در ذیل می آید جدول قیمت خرید و فروش ملک در مناطق مختلف شهرستان خمین است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
اراک- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از پرداخت یکهزار و 815 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
اردبیل - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 65 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از محل تبصره 18 و در بخش صنعت در استان اردبیل پرداخت شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۰    
زاهدان - فرماندار سرباز گفت: با توجه به ظرفیت های تجاری با کشور پاکستان حجم مبادلات تجاری انجام شده در بازارچه مرزی پیشین باید افزایش یابد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۰    
یاسوج- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای توسعه اقتصادی در استان 426 طرح صنعتی در شهرکهای صنعتی در حال ساخت است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۵    
ایلام-معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اعلام کرد: مرز مهران تا اطلاع بعدی بسته است و کار تردد زوار و صادرات کالا در آن انجام نمی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
اهواز- مدیر روابط عمومی شرکت گاز خوزستان گفت: 80 قلم اصلی موجود است و تعداد قطعات جانبی به 130 قلم می رسد که می طلبد صنعتگران ورود کرده و از نمایشگاه نیز بازدید کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 3.5 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
تهران- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از پیشرفت 20 تا 80 درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تهران در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در سال 98 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
ساری - مدیرکل راهداری مازندران گفت: امسال بیش از چهار میلیون و 900 هزار مسافر از مازندران به مناطق مختلف کشور از طریق پایانه های مسافری جابجا شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
پردیس- رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: مدول دوم تصفیه خانه پردیس با ظرفیت 24 هزار مترمکعب در شبانه روز برای جمعیتی معادل 125 هزار نفر آغاز و در صورت تخصیص اعتبار تا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۵    
ساری - رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: تاکنون از 300 شرکت دانش بنیان در راستای انجام مطالعات و تجارت بین المللی حمایت شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
رشت - مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: تمامی پست ها، شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان در مدار و برقدار است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
ساری – رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز استان مازندران گفت: قیمت طلا طی هفته جاری و در روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود از سال 2013 میلادی تاکنون رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: متاسفانه روند ساخت و سازهای بی رویه در استان طی سال های اخیر افزایش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
تبریز- مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی گفت: راه ارتباطی 60 روستای آذربایجان شرقی همچنان بر اثر بارش برف و کولاک بسته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
نوشهر - رئیس اتحادیه ماهی نوشهر با اشاره به افزایش قیمت ماهی در بازار معتقد است قیمت ماهی در روزهای آینده تا 40 درصد کاهش می یابد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
زاهدان - رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر به خودکفایی 20 درصدی در تولید تخم مرغ در این استان رسیده ایم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
نکا - مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی نکا گفت: با بهره گیری از توان داخلی و تولیدکنندگان نگرانی در زمینه نبود یا کمبود قطعات نیروگاهی نداریم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
اردبیل - مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه اندازی سامانه جامع روابط کار با 22 زیرسامانه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۵    
اراک - مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: به دست آوردن 60 درصد از بازار داخلی و 30 درصد بازار خارجی از اهداف بلندمدت این واحد تولیدی دانش بنیان شرکت ماشین سازی اراک است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
تبریز- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف طبق برنامه انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
دماوند - معاون راهداری استان تهران از بارش برف در محور هراز و فیروزکوه خبر داد و خواستار پرهیز از سفرهای غیر ضروری شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
کردستان - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت کردستان گفت: حجم مبادلات تجارت خارجی در این استان طی 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته از نظر ارزش دلاری 11 درصد کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
کرمانشاه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمام راه ها باز است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رشت - دبیر کارگروه تنظیم بازار گیلان گفت: 645 غرفه نمایشگاه فروش بهاره برای عرضه مستقیم کالا در پنج شهرستان استان برپا می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
اتحادیه اروپا قصد دارد برای افزایش کیفیت خدمات در زمینه کشاورزی و مراقبت های بهداشتی، فضاهایی را به داده های مشترک اختصاص دهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت سکه و دلار در بازار تهران کاهش یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
صدراعظم جدید خزانه داری انگلیس در روز گذشته از فروپاشی سیستم نقدی این کشور طی یک دهه و تبدیل جوامع انگلیسی به یک جامعه کاملا بدون پول نقد خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: شیوع ویروس کرونا در ایران بازار شب عید را با توجه به مراعات مردم برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس از رونق می افتد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۵    
تجربه ماه های گذشته از آنچه در سال گذشته رخ داد، بهتر بوده و ثباتی نسبی در برخی بازارها از جمله مایحتاج مردم به وجود آمده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
مشاور انجمن صنایع سلولزی و بهداشتی ایران گفت: برای تولید ماسک مواداولیه مورد نیاز را داخل کشور داریم و پیش بینی کمبودی در این بازار نداریم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
زنجان - معاون راهداری زنجان با بیان اینکه راه ارتباطی 100 روستا درزنجان مسدود شده بود، گفت: با تلاش راهداران جاده های 87 روستا بازگشایی شده و راه روستایی 13 روستا باقی مانده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مانده تسهیلات اعطایی بانک ها در پایان سال گذشته 1300 هزار میلیارد تومان بوده که در آذرماه سال جاری به 1426 هزار میلیارد تومان رسیده است که رشد 9.7 درصدی مانده تسهیلات را نشان می دهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۵    
سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت شدید سامانه بارشی که از دو روز پیش وارد کشور شده، هشدار داد. این سازمان پیشبینی می کند فعالیت این سامانه موجب آب گرفتگی معابر و وقوع سیلاب در استان های زنجان ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
دماوند - معاون راهداری استان تهران گفت: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه رانندگان حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
سمنان - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان گفت: 55 نفر در استان به عنوان بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی بازار شب عید فعالیت خواهند داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
کرمانشاه - مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: ارزش معاملات بورس استان در هفته منتهی به یکم اسفند امسال به یک هزار و 54 میلیارد ریال رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
شب گذشته کمیته دستمزد با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده کارگران برگزار شد اما نماینده کارفرمایی غایب بزرگ این جلسه بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
با توجه به رونق ساخت و ساز و اوج کار کارگران پیش از جام جهانی فوتبال 2022 در قطر، تابستان گذشته صدها هزار کارگر مهاجر جان خود را در اثر فعالیت و کار طولانی در درجه حرارت کشنده از دست داده اند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
ساری - مدیرکل راهداری مازندران وضعیت جوی محور کندوان را برفی بیان کرد و از رانندگان خواست تا در تردد از این مسیر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
با استفاده از هوش مصنوعی می توان میلیون ها دلار در بخش تحقیق وتوسعه صرفه جویی نمود و زمان توسعه ی یک دارو یا واکسن را کاهش داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: براساس آمار ارائه شده از پایانه مرزی بیله سوار ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۵    
سرمایه گذاری در صنعت نیروگاه سازی برای بخش خصوصی جذابیتی ندارد. این جمله را دبیر کنفدراسیون صادرات انرژی در حالی مطرح می کند که معتقد است مادامی که قیمت برق در ایران اصلاح نشده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۵    
زنجان - مسئول مرکز مدیریت راه های زنجان گفت: با توجه به بارش باران و برف، مه ناپایدار برگردنه های کوهستانی زنجان حاکم شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از برنامه ریزی برای احداث 9 هزار و 195 واحد مسکونی استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
تبریز- پرواز استانبول - تبریز که ساعت 23:30 استانبول را به مقصد تبریز ترک کرده بود به دلیل نبود دید کافی در تبریز در فرودگاه امام تهران فرود آمد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۵    
گردشگری کشاورزی در جهان به عنوان تفریح خانواده ها همراه با قیمت های مناسب روبه رشد است هر چند که با عواملی همچون استانداردهای زندگی، پیشرفت اقتصادی و رشد اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی ارتباط دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۵    
شمیرانات- اگر از دود و ترافیک تهران خسته شدید، می توانید، برای ثبت خاطرات به یاد ماندنی در یک روز تعطیل به روددره دارآباد بروید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۰    
ارومیه- بازارچه های مرزی آذربایجان غربی فرصت ویژه ای برای اقتصاد استان فراهم کرده است که هم اکنون نیز 53 درصد صادرات استان از طریق این بازارچه ها انجام می گیرد.