چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۳:۰۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 7 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
محمدرضا فاروقی نایب رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق ایران بر این باور است که انزوای تجاری ایجادشده به واسطه شیوع بیماری کرونا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۹    
قم رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم از تولید سالانه 750 هزار تن محصولات کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این تولیدات شامل 425 هزار تن محصولات زراعی و باغی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۲    
سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد از کمک خیرین سلامت برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی به منظور درمان کرونا استقبال می کنیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۷    
اهواز - معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار خوزستان گفت: انواع مختلف کالا در استان وجود دارد و مردم از این بابت نگران نباشند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
رشت - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: شالیکاران از دی ماه سال جاری تاکنون 90 هزار هکتار معادل 38 درصد از شالیزارهای خود را شخم زمستانه زدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۴    
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، چهارمین مرحله یارانه حمایت معیشتی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۴    
کرمان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان میزان استخراج مواد معدنی در این استان را 93 میلیون تن ذکر کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۳    
بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۰    
با افزایش استفاده از ماسک، یکی از واحدهای صنعتی بروجن تولید خود را برای تامین ماسک تغییر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۹    
میزان تولید کنسانتره مجتمع فسفات اسفوردی در 10 ماهه امسال، 12 درصد افزایش یافت و به بیش از 80 هزار تن رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۸    
تهران - رییس سازمان جهاد کشاورزی تهران با اشاره به رتبه نخست این استان در تولید تخم مرغ گفت: 16 درصد تخم مرغ مورد نیاز کشور در تهران تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۱۳    
ماهشهر - به دنبال شیوع ویروس کرونا ساعت کاری کارکنان روزکار صنایع پتروشیمی کاهش پیدا کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۳    
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از دستگاه های اجرایی و نظارتی خواست تا درخصوص مواد بهداشتی و ملزومات مقابله با شیوع بیماری کرونا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۸    
در جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای اقتصادی ناشی از بیماری اخیر به ریاست معاون اقتصادی رئیس جمهور بر سه شیفته شدن فعالیت تولیدکنندگان محصولات غذایی، آشامیدنی، شوینده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
وزیر اقتصاد گرجستان از ضرر هنگفت بخش گردشگری این کشور به دلیل لغو پروازهای مستقیم ایران و چین به گرجستان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۸    
هم زمان با شیوع بیماری کرونا و افزایش احتمال ابتلا به این بیماری، مشتریان بانکی نیز باید توصیه های بهداشتی را به شدت رعایت کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۶    
کشورمان توانسته است تاحدود زیادی ارتباط تحریم ناپذیری با نظام پولی و مالی دنیا، خارج از چارچوب FATF، برقرار کند و بانک مرکزی نیز، با همراهی سایر بخش های اقتصادی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز اعلام کرد: اکنون شبکه انتقال گاز مشکل خاصی ندارد و فشار آن مطلوب است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۶    
ایلام - رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: بارش های سیلابی دو روز گذشته 30 میلیارد ریال خسارت به اراضی کشاورزی استان وارد کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۵    
سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سه واحد تولیدی در سطح استان با تغییر در خط تولید خود نسبت به تولید محلول شستشو برای مقابله با ویروس کرونا مبادرت ورزیدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
اردبیل - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: بالغ بر 310 میلیارد ریال تسهیلات توسط پست بانک به طرح های روستایی و عشایری پرداخت شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
نکا - جشنواره ایده و ابتکارات، مبتکرین، مخترعین و تولیدگران استان مازندران با هدف حمایت از کار و تولید داخلی در نیروگاه نکا برگزار شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
ساری - شاخص قیمت سهام بورس در هفته ای که مازندران درگیر ویروس کرونا بوده، بیش از 45 هزار واحد افزایش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
تالش - معاون توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از راه اندازی 620 طرح اشتغال زایی اجتماع محور در صومعه سرا و تالش خبر داد و گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
ساری - رئیس پارک علم و فناوری مازندران میزان صادرات محصولات فناورانه را تا آذرماه سال جاری بیش از یک میلیون و 249 هزار دلار اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
ارومیه- رئیس اداره امور فن آوری های مکانیزه جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از جذب 772 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری برای خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
ارومیه- مدیرشرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از توزیع 437 تن گوشت قرمز و سفید منجمد وارداتی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۶    
رشت - استاندار گیلان گفت: امسال هزار و 193 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
سمنان - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان گفت: بر اثر بارش برف و بوران و همچنین کولاک و کاهش دید شدید، چهار محور اصلی در سطح استان مسدود شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۱    
اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزارو 800 دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل فعالیت می کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۱    
آبادان - مدیر اداره آبفای آبادان گفت: صاحبان صنایع می توانند برای بهره مندی از تخفیف های این طرح، به امور مشترکین آبفای آبادان مراجعه کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۳    
ساری - مدیرکل بهزیستی مازندران از ساخت 10 واحد مسکونی توسط خیران برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۰    
بوشهر - طی یک سال گذشته بیش از 28 میلیون تن انواع کالا از گمرکات بوشهر صادر شده و در همین مدت میزان واردات کالا نیز 459 هزار تن بوده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۷    
اهواز - رئیس امور تدارکات کالای شرکت گاز خوزستان گفت: در زمینه مصرف کنتور و رگولاتور گاز سالانه 60 میلیارد تومان هزینه می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۱    
بوشهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: 15 تن سم برای مبارزه با ملخ صحرایی در استان بوشهر فراهم شده که تاکنون هفت تن آن توزیع شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۱    
بوشهر- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از ایجاد 5000 شغل برای مددجویان استان بوشهر با کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از خسارت 960 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های بخش راه ایلام خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۴    
منطقه یک آزاد راه تهران -شمال از صبح فردا اگر مشکلی از بابت مسدود شدن بخاطر بارش برف نداشته باشد برای عبور مردم بازگشایی می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد: طرح پژوهشی ارتقای سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات در راستای الزامات مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت انتقال گاز در سال 98 به عنوان طرح تحقیقاتی برتر ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۵    
معاون اول رییس جمهور بر لزوم بکارگیری همه تمهیدات برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۵    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اقتصاد عراق به ایران وابسته است و این کشور نمی تواند مدت زیادی ارتباط خود را با ایران قطع کند ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: با توجه به ظرفیت بالای شبکه و امکان عرضه بیشتر محصولات در غرف و برنامه ریزی و آینده محوری در شبکه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدیدار شدن ویروس کرونا در ایران، اقتضا می کند که جامعه جهانی به خاطر تعهدات انسان دوستانه، به کمک وزارت بهداشت ایران بیاید تا پیشگیری از شیوع این ویروس را سریع تر و راحت تر انجام دهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۹    
صنعت حمل و نقل هوایی در نتیجه کرونا و کاهش تقاضا برای سفر با زیان 29 میلیارد دلاری مواجه می شود. این زیانی است که در صورت کنترل این ویروس تا انتهای فصل اول سال جاری ایجاد می شود و اگر دنیا نتواند این ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۰    
رایزن بازرگانی روسیه فدراتیو با مدیر کل دفتر ترانزیت وحمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درخصوص مسایل حمل و نقل جاده ای میان دو کشور دیدار و گفت و گو کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
اصفهان- رئیس اتحادیه چایخانه داران اصفهان گفت: با توجه به شیوع کرونا کووید 19 قهوه خانه ها و چایخانه ها در شهرستان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۴    
معاون امور اکتشافی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از اجرای پروژه های متنوع ژئوفیزیکی با تکیه بر توان پیمانکاران داخلی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
کرج- مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با اشاره به تشدید نظارت بر کالاهای بهداشتی گفت: در بازرسی های انجام شده استان 600 لیتر الکل غیرمجاز و یک محصول تقلبی که به جای محصول ضدعفونی کننده با چندید برابر قیمت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
گسترش ویروس کرونای جدید از چین به کشورهای دیگر و انتشار خبر ورود کرونا به آمریکا، باعث شده تا دید منفی به بازارها ایجاد شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
نیره پیروزبخت در نشست خود با سفیر نیوزیلند در سازمان ملی استاندارد ایران به مقررات و ضوابط این سازمان اشاره کرد و گفت: این مقررات شامل کالا و محصولات تولید داخل و وارداتی می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
قزوین- رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی قزوین گفت: در استان قزوین سه هزار و 69 نفر متقاضی پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به طور حتم موضوعاتی مانند ایجاد قرنطینه یا بروز قحطی به هیچ وجه صحت ندارد و انبارهای دولت مملو از مواد غذایی و محصولات اساسی مورد احتیاج مردم است و قطعا نگرانی های صورت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF نمی تواند عاملی برای گرانی نرخ ارز باشد بلکه التهاب ایجاد شده در فضای روانی جامعه دلیل اصلی افزایش قیمت دلار است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸    
گرگان- رئیس جامعه هتلداران استان گلستان گفت: ضریب اشغال هتل های گلستان نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش یافته و اگر این روند ادامه یابد ضریب اشغال به کمتر از 10 درصد می رسد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸    
گرگان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بر اثر شیوع بیماری کرونا گلستان مقاصد اصلی صادراتی خود را از دست داده و صادرات گلستان تحت تأثیر این بیماری به شدت کاهش ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸    
گرگان- استاندار گلستان از تأمین مایحتاج عمومی و میوه شب عید در گلستان خبر داد و گفت: 92 هزار ظرفیت اقامتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان آماده شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۸    
بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با تلاش ها و تمهیدات دستگاه های متولی و پیگیری های دستگاه قضایی سهمیه بندی بنزین یارانه ای قایق های صیادی استان بوشهر بر اساس فرمول جهانی فائو تأمین شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۵    
ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در کارخانجات استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۵    
گرگان- رئیس اتاق اصناف استان گلستان گفت: بازار شب عید گلستان به شدت تحت تأثیر وحشت مردم از کرونا قرار دارد و تمام صنوف در رکود به سر می برند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۵    
تهران- کال سنتر مشاوره در رابطه با ویروس کرونا با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه اندازی شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
تهران- رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: 3 خط کارخانه تولید دارو به تولید محلول و ژل ضد عفونی کننده تغییر کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
درحالی اختصاص 60 لیتر سهمیه نوروزی به خودروها در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده که مدیر کل دفتر برنامه ریزی شرکت پخش اجرای می گوید این مصوبه نیازمند مصوبه شورای اقتصاد یا هییت وزیران است که تا کنون ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
طبق جدیدترین تصمیات کارگروه تنظیم بازار، واردات ماسک اولویت اول دریافت ارز نیمایی است. همچنین صادرات مواد اولیه این کالا تا اطلاع ثانوی ممنوع و تعرفه واردات آن نیز 50 درصد کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که احیاء واحدهای صنعتی راکد یک اولویت برای کشور است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 200 واحد صنعی راکد در سطح کشور احیاء شده اند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با تاکید بر اینکه سامانه املاک و اسکان در کنار عرضه تولید مسکن موجب رونق در بازار می شود، گفت: اخذ مالیات از خانه های لوکس در دستور کار است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد 5881 واحدی توانست به کانال 524394 برسد، شاخص کل در معاملات امروز 1.13 درصد رشد کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
با وجود اینکه هنوز آماری در مورد شیوع گسترده کرونا در امریکا منتشر نشده است ولی پیش بینی می شود امریکا هم قربانی این ویروس شود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
متقاضیان طرح اقدام ملی که حائز شرایط نشدند از 10 اسفند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه tem.meud.ir اقدام کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
کره جنوبی قرار است در سال جاری حجم فزاینده ای از نفت آمریکا را خریداری کند تا از کانادا به عنوان مقصد برتر برای نفت خام آمریکا در سال 2020 پیشی بگیرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد: در گشت بازرسی توسط بازرسان واحد کالای قاچاق سازمان صمت استان تهران، حدود 20 تن دستکش طبی احتکار شده کشف و ضبط شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
مدیر عامل بورس انرژی ایران: گشایش نماد و آغاز معاملات اوراق گواهی ظرفیت ، نقطه عطفی در صنعت برق کشور به شمار می رود؛ این اوراق می تواند نیازهای مالی نیروگاه ها را تامین کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور گفت: من در اینجا هم خدمت مردم و هم خدمت نمایندگان عزیز عرض می کنم ما بودجه را بر مبنای واقعیت ها در نظر گرفتیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی گمرک گفت: در 11 ماهه سال 98 بیش از 29 هزارمیلیارد ریال کالای قاچاق و 949 نفر قاچاق انسان توسط مرزبانان اقتصادی کشور در گمرک کشف و ضبط شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
وحید واشقانی فراهانی: از آنجایی که در بازار متشکلی مانند بورس، همه تابع مقررات معینی هستند و سازوکارها از پیش تعیین شده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
تبریز- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از جابجایی 18 میلیون تن بار توسط ناوگان جاده ای استان در 11 ماه امسال خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت باید قیمت مرکبات و مواد پروتئینی را کنترل کند، گفت: در شرایط کنونی قیمت میوه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم تامین نیازهای شهروندان گفت: نظارت بر بازار عرضه مواد بهداشتی و غذایی در شهرستان تشدید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
تبریز- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تأمین مواد اولیه و تغییر خطوط 11 واحد تولیدی استان خبرداد و گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۲    
کرج - مدیرعامل شهرک صنعتی اشتهارد از آمادگی تولید کنندگان این شهرک برای کمک به مهار ویروس کرونا خبر داد و گفت: یکی از تولید کنندگان این شهرک در حال حاضر روزانه 10 تن پارچه مورد نیاز ماسک تولید می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۲    
تبریز- مدیرعامل شرکت تولید برق آذربایجان گفت: با تامین سوخت گاز بلافاصله و در عرض یک ساعت سوخت تمامی نیروگاه های استان تغییر خواهد یافت و پیگیر آن هستیم تا سوخت نیروگاه ها گازی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۳    
اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: 345 میلیون ریال کمک بلاعوض از اعتبارات بند الف تبصره 18 به هنرمندان و صنعتگران استان اختصاص یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
ارومیه - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از آغاز ساخت واحدهای آسیب دیده در زلزله استان از اوایل سال آینده خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
اردبیل - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل گفت: 40 پروژه آبخیزداری و آبخوان داری در 14 حوزه آبخیز استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در هفته منابع طبیعی افتتاح می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۱    
یاسوج - استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تولید روزانه شش تا 18 هزار بسته ژل ضد عفونی کننده در خط تولید یکی از مراکز تولیدی لوازم بهداشتی و آرایشی استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۸    
شاخص کل در پایان معاملات روز چهارشنبه با رشد 5881 واحدی در کانال 524,394.12 ایستاد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۸    
ارومیه - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از نام نویسی چهار هزار و 817 متقاضی در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
کرمان - دلالان با حضور در مزارع جنوب کرمان بستری مناسب را برای ثروت اندوزی و غارت دست مزد کشاورزان فراهم دیده اند و مسئولان نیز نظاره گر هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که دورنمای رشد تقاضای نفت که از ویروس کرونا آسیب دیده، در بدترین شرایط یک دهه اخیر است و امکان دارد بدتر هم بشود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۸    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ساخت عملگر برقی NQ900 و کنترلر دستگاه نمونه گیر خودکار با صرفه جویی بالغ بر 80 میلیارد ریال از سوی متخصصان این شرکت و با همکاری شرکت های دانش بنیان داخلی خبر ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران با بیان اینکه رقم صادرات فولاد در سال جاری به حدود 6میلیارد دلار خواهد رسید، گفت: افت فشار گاز باعث شده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت حذف روابط حضوری در ارائه خدمات اداری بر نقش الکترونیکی سازی این خدمات در بستن منافذ بروز فساد تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
مدیر کل مدیریت بحران وزارت نیرو از قطعی برق 37 و قطعی آب 23 روستای لرستان خبر داده و می گوید: در سیل فرودین که بزرگی آن تقریبا معادل سیل دو روز گذشته بوده برق حدود هزار روستا قطع شده بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی گمرک گفت: خروج بذر و نباتات (گیاهان) در بار مسافران پس از بررسی و اجازه ماموران قرنطینه نباتی وزارت جهاد کشاورزی در خروجی های کشور امکان پذیر خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
لطفعلی بخشی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی نوشت: بودجه پیشنهادی 99 تجاهل العارف دولت به همه واقعیات اقتصادی بود. اینکه دولت واقعیات را نمیدانست با نمیخواست بداند بحث دیگریست.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1399 کل کشور می گوید براساس تصمیم کمیسیون مقرر شد برای نوروز سال آینده، 60 لیتر به سهمیه بنزین اضافه شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۶    
ارومیه - رئیس اتحادیه کیف وکفش ارومیه از افزایش 12 درصدی قیمت کفش در آستانه نوروز 98 خبر داد و گفت: در حال حاضر 25تولیدی مجوز دار در ارومیه وجود دارد که از این تعداد در حال حاضر 15تولیدی با اشتغال ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
سمنان – معاون توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به شیوع ویروس کرولا در ایران گفت: افزایش چند برابری تقاضا عامل اصلی کمبود برخی کالاها در سطح استان شده است.
  • ۱