یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 16 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۸    
گرگان- مدیر کل گمرکات گلستان گفت: با شیوع کرونا در کشور، ترکمنستان واردات از مرز اینچه برون به این کشور را ممنوع کرده و هم اکنون 60 واگن صادراتی در مرز اینچه برون متوقف هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۴    
ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از جریمه یک میلیارد و 814 میلیون ریالی دو قاچاقچی در شهر خوی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه 90 درصد از پوشاک مورد نیاز کشور توسط واحدهای صنفی تولید می شود گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که در 6 ساعت نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نزدیک به 36 هزار نفر مشارکت کرده اند ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۴    
ارومیه- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از بسته شدن جاده های ورودی به این منطقه به روی مسافران خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۱    
ماهشهر- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: ستاد مدیریت بحران ماهشهر درخواست 500 تن آب ژاول برای 27 شهرستان استان خوزستان را داد که این میزان محلول تامین شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۵    
سیدعباس موسوی در پی انتشار برخی مطالب در خصوص نحوه صدور روادید برای متقاضیان سفر به ایران، اظهار داشت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
زنجان-مدیرکل دامپزشکی زنجان هشدار داد: شهروندان از قطعه بندی کردن مرغ گرم خودداری کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که حدود 14 مرز مشترک با کشورهای مختلف از میان همه مرزها وجود دارد که مبادلات تجاری هم اکنون در آنجا انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان و وزیر تجارت ترکیه، درباره تقویت همکاری های تجاری مشترک و رفع موانع در مسیر این همکاری ها به دلیل شیوع بیماری کرونا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است در سایه نبود سامانه جامع تجارت الکترونیک سوداگران و محتکران وارد میدان شده و بازار را به دست می گیرند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
زنجان-فرمانده انتظامی زنجان گفت: ورود خودروهای غیر بومی به داخل استان زنجان ممنوع شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۷    
اراک- رییس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به لغو تعطیلی ادارات استان در روز شنبه توسط دولت گفت: تعطیلی اصناف استان نیز لغو شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۷    
ساری - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تمامی بازارهای استان در دو روز آینده تعطیل شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
وزیر نفت با اشاره به اینکه نشست اوپک و غیراوپک بدون نتیجه پایان یافت، گفت: نباید باب مذاکرات را بست؛ بازار به توافق و کاهش تولید نفت نیاز دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه ای از بازگشایی نماد ها با دامنه نوسان 5 درصد در روز شنبه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود نوشت: در هفته ای که گذشت مراکز دارویی- بهداشتی وزارتخانه بیش از سیصدهزار لیتر از انواع مواد ضدعفونی کننده در اختیار بیمارستان ها و مراکز عمومی قرار ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۶    
سمنان - معاون توسعه منابع انسانی و امور اقتصادی استاندار سمنان از بازگشت ساعات کار ادارات استان به حالت اول خبر داد در نتیجه ادارات از فردا شنبه ساعت 7:30 الی 14 میزبان مردم هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
اراک- مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: 150 واحد تولید مرغ گوشتی استان مرکزی با 60 درصد ظرفیت به تولید این محصول اشتغال دارند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
اراک- یک شرکت تولید لبنیات در استان مرکزی برای مقابله با کرونا خط تولید خود را تغییر داد و توانست روزانه 10 هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید و روانه بازار کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
اراک- مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تاکید بر لزوم مساعدت مالکین اماکن خصوصی ورزشی گفت: با توجه به تعطیلی های ناشی از کرونا اجاره اماکن ورزشی استان مرکزی اخذ نمی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
خرمشهر - نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: با توجه به موضوع ریزگردها طی سال های گذشته و همچنین شیوع کرونا ویروس در سال جاری ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای مدیریت صحیح مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن در سطح استان، محدودیت های تردد به اردبیل از ناحیه استان گیلان اعمال می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
معاون مسکن و ساختمان با اعلام این مطلب که مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از 10 صبح 17 اسفند آغاز و تا 12 شب 18 اسفند ادامه دارد از متقاضیان خواست تا ثبت نام را در منازل خود و با استفاده از تلفن ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تحت شعاع قرار گرفتن سفرهای نوروزی، صاحبان خودرو می توانند در تابستان سال آینده از سهمیه 60لیتری بنزین خود استفاده کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که بازار ارز برای سرمایه گذاری همچنان دارای ریسک است، در مورد دستور وزیر اقتصاد برای برگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال قبل نکاتی مطرح کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۶    
بورس در هفته ای که گذشت روزهای پر خبری را سپری کرد از اعلام حجم مبنا و محدودیت معامله گران تازه وارد تا اعلام نوسان 2 درصدی برای کلیه نمادها خبرهای مهمی در هفته گذشته بودند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۷    
سمنان- یک کارشناس اقتصادی معتقد است راه های متعددی برای جبران خسارات اقتصادی کرونا و کاهش مشتریان به واحدهای تولیدی، خدماتی، کسبه و بازاریان وجود دارد که دولت باید به آن اهتمام داشته باشد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۷    
وزیر اقتصاد مصوبه کاهش دامنه نوسان بورس و فرابورس به 2درصد را که قرار بود از فردا اجرایی شود، فعلاً لغو کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۹    
سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: تا کنون 920 تن میوه شامل سیب و پرتغال برای مصرف شب عید مردم استان ذخیره شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۶    
آبادان - معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی خط تولید آزمایشی ماسک در این منطقه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۳    
ساری - مدیرکل راهداری مازندران گفت: در ورودی های استان از تردد مسافران و خودروهای غیربومی جلوگیری می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
رشت - ورود خودروهای غیربومی به گیلان برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ممنوع شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۰    
وزیر نفت هشتمین نشست وزارتی اوپک و غیراوپک را سخت عنوان کرد و گفت: روسیه تاکنون نظر رسمی موافق درباره پیشنهاد اوپک مبنی بر کاهش تولید اعلام نکرده، اما صراحتاً هم مخالفتی ابراز نکرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۷    
قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 11 و 5 دقیقه امروز (جمعه 16 اسفندماه) به 49 دلار و 50 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 45 دلار و 44 سنت رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تصمیم هیات مدیره بورس درخصوص محدود کردن دامنه نوسانات، تا بررسی بیشتر ابعاد موضوع به تعویق بیفتد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۵    
لایحه بودجه سال آینده که هم اینک به شورای نگهبان ارائه شده، در یکی از بندهای الحاقی خود، واردات خودرو را به صورت مشروط مجاز کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۶    
فروش خودرو در بازار استرالیا در دومین ماه سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10.3 درصد کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
سمنان – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر لزوم احیای واحدهای تولیدی غیرفعال گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 واحد تولیدی استان به چرخه تولید بازگشتند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۳    
سمنان – مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان با تأکید بر لزوم تسریع صدور مجوزهای سرمایه گذاری تولید اقلام ضدعفونی در استان گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲    
کرمانشاه - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه از تولید و کشت یک میلیون و 200 هزار اصله نهال طی سال جاری در این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
تبریز- دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی غیر استاندارد توسط اطلاعات سپاه عاشورا در تبریز کشف شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
فیروزکوه - معاون راهداری تهران از بازگشایی جاده فیروزکوه - تهران خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی از خسارات به خودروهای عبوری مسافران گزارش نشده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۱    
ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از جذب دو هزار و 300 کارورز در استان خبر داد و گفت: جذب کارورز توسط کارفرما پس از سه ماه مشمول طرح بخشودگی 23 درصد می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۸    
اردبیل - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: در حال حاضر بالغ بر 65 درصد روستاهای استان دارای اینترنت پرسرعت هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۲    
ایلام - رئیس سازمان صمت ایلام از افزایش تولید ماسک و رسیدن تولید آن به شش هزار عدد در روز خبر داد و گفت: این میزان تولیددر بازار استان توزیع می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۳    
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن اقدامات بنیاد را در خصوص تهیه طرح های هادی، اجرای آنها، صدور اسناد مالکیت واحدهای روستایی و همچنین شهری تحت مسئولیت بنیاد، تشریح کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
کرج- البسه مستعمل مدت هاست در تعدادی از فروشگاه های موسوم به تاناکورا در کرج عرضه شده و البته به دلیل پیامدهای بهداشتی و همچنین با توجه به قاچاق بودن این اجناس ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۰    
روسیه اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا، اجلاس اقتصادی سنت پترزبورگ را لغو می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۷    
جدیدترین مطالعات انجام شده توسط مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد که یکی از پارامترهای تاثیر گذار بر روند مبادلات کالایی دنیا و بورس های کالا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۷    
بازارهای آسیایی و آمریکا در پی شیوع کرونا به مرزهای مهم این دو قاره، روند منفی ار در پیش گرفتند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۴    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر استفاده از ابزار معاملاتی گواهی سپرده کالایی مبتنی بر سکه طلا و در ادامه راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش یا طلای آب شده در بورس کالا را راهکاری مناسب برای کسب سود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۲    
سازمان بورس اطلاعیه ای صادر کرد که دامنه نوسان در کلیه نمادهای بورسی از 5 به 2 درصد کاهش خواهد یافت، این اقدام باعث بهت و اعتراض بسیاری از اهالی بازار سرمایه شد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۳    
با وجود اینکه دونالد ترامپ همواره از رشد شاخص های اقتصادی به عنوان برگ برنده خود در دوره چهارساله اش در کاخ سفید صحبت می کند ولی به نظر می رسد مردم با این دیدگاه موافق نیستند ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۵    
روسای هیئت های نمایندگی کشورهای عضو اوپک در نشستی مشورتی پس از پایان نشست 178 اوپک پیشنهاد دادند طرح کاهش یک میلیون و 500 هزار بشکه دیگر تا پایان سال 2020 ادامه داشته باشد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۲    
مدیر ارشد یکی از ایرلاین های آمریکایی برآورد کرده که شرکت های هواپیمایی در جهان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا 100 میلیارد دلار ضرر و زیان خواهند کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۷    
گزارش چشم انداز بخش کشاورزی برای سال 2019 تا 2028 ، حاصل همکاری مشترک بین دو سازمان OECD و FAO است که یکی از بخش های مورد بررسی آن غلات است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۸    
کره جنوبی که نهمین دارنده بزرگ ذخایر ازری در جهان به شمار می رود در هفته های اخیر به دلیل شیوع گسترده کرونا در این کشور با مشکلات زیادی مواجه شده است
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مدتی پیش ایلان ماسک از سایبرتراک، غول طراحی شده به دست مهندسین تسلا رونمایی کرد. شاید کمتر کسی در ابتدا باور داشت این کامیون بتواند جایگاهی در میان مردم داشته باشد اما حالا همه می بینند که مدل تک ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۳    
ایلام - استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورود مسافران نوروزی به استان ممنوع شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۰    
زنجان - استاندار زنجان،با بیان اینکه در مرکز نهالستان زنجان سالانه دو میلیون نهال تولید می شود، گفت: در سال 200 هکتار جنگل کاری در این استان انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۷    
ایلام - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در سال جاری دو میلیون تن کالا به ارزش بیش از یک میلیارد دلار از مرز مهران به عراق صادر شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۷    
زنجان - استان زنجان با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیت مرکز به شمالغرب کشور، بخش مهمی از زیرساخت های حمل و نقل در شمالغرب کشور را دارد و در این میان وجود برخی از چالش ها ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۰    
بهشهر - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: 645 تن سهمیه آرد نوروزی برای توزیع بین نانوایی های کشیک در استان درنظر گرفته شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۴    
کردستان - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: فعالیت چهار واحد تولیدی در استان با نظارت کیفی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه تولید مواد ضدعفونی آغاز شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۸    
زنجان - دادستان زنجان گفت: طی دو روز گذشته بیش از پنج مرکز تولید مواد ضدعفونی غیر بهداشتی و غیر استاندار در استان که در سطح وسیعی فعالیت داشتند پلمب شده است و با افرادی که در این شرایط اقدام به ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۰۹    
یاسوج - شهردار یاسوج از ممنوعیت اسکان و پذیرش مسافر در این شهر خبر داد.