دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 18 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۸    
قزوین - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: دو داروخانه به دلیل گران فروشی و صادر نکردن فاکتور 850 میلیون ریال جریمه شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام تلاش برای رفع اختلال در سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان گروه دوم طرح اقدام ملی 17 استان تا ساعت 24 فردا 21 ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۹    
اعتبار گواهی نامه تأیید صلاحیت پیمانکاران با هدف حفظ سلامت جامعه، جلوگیری از انتشار بیماری و مراجعه حداقلی متقاضیان به سازمان برنامه و بودجه کشور، تا پایان خرداد 99 تمدید شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
براساس اعلام هیات گذرگاه های مرزی عراق، پنج مرز زمینی شلمچه، شیب، زرباطیه، منذریه و مندلی میان ایران و عراق از روز گذشته بسته شدند و این گذرگاه ها از هشتم مارس تا 15 مارس بسته خواهند بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی امروز در حالی در 17 استان کشور با شروط جدید آغاز شد که متقاضیان این طرح در مرحله دوم قرار است از طریق قرعه کشی انتخاب شوند و همین موضوع نگرانی را برای این متقاضیان ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از ساماندهی و استانداردسازی 795 شغل پیمانکاری در وزارت نفت خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
داده های گمرکی نشان می دهد که میزان محموله های حمل شده به خارج از چین در ژانویه و فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل 17.2 درصد کاهش یافته است. این کاهش نشانگر شدیدترین سقوط از فوریه 2019 است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۵    
مطابق لایحه بودجه سال 99، همه حساب های بانکی فاقد شناسه هویت الکترونیکی بانکی (شهاب) معتبر با هدف مقابله با پولشویی و فرار مالیاتی تا پایان خرداد سال آتی مسدود می شوند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۲    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با تکذیب ریزش مسیر قعطه اول آزادراه تهران -شمال گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به قطعه 4 آزادراه است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۹    
بررسی ها نشان می دهد مصوبه شورای پول و اعتبار در رابطه با حمایت از صاحبان کسب وکار و سایر اشخاص، مشمول اقساط وام های قرض الحسنه نیز می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۶    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی ضمن تقدیر از کار جهادی ایران خودرو برای تامین نیاز ناوگان امدادی کشور به آمبولانس گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۶    
هم زمان با ولادت امام علی (ع)، آمبولانس های پیشرفته ای که توسط ایران خودرو دیزل تجهیز شده برای استفاده در ناوگان امدادی کشور و خدمت رسانی به ستاد مبارزه با کرونا با حضور قائم مقام وزیر صمت و مدیرعامل ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۱    
اردبیل - رواج یک شایعه در باره کمبود بنزین و احتمال تعطیل شدن جایگاه های عرضه سوخت، موجب ازدحام خودروها در پمپ بنزین های اردبیل شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۷    
بناب- یک واحد تولیدی در شهرستان بناب خط تولید خود را به مواد ضدعفونی کننده و ژل شستشو تغییر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
فرماندار آبادان گفت: در آبادان هیچ هتل و مسافرخانه ای حق اسکان ندارد؛ بازارهای ما تعطیل شدند و هتل ها و مسافرخانه ها هم باید تعطیل شوند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
آبادان - معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از بسته شدن مرز تجاری شلمچه برای پیشگیری از کرونا ویروس خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
ساری - رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواستار اعلام وضعیت قرمز و بحرانی به دلیل گسترش شیوع کرونا در استان شد و گفت: ستاد مدیریت بحران فورا تشکیل شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۲    
ساری - درپی اعتراض و نارضایتی عمومی از بازگشایی محورهای استان به روی مسافران و انتشار گزارش، هجوم مسافران با سوغات کرونا، راهداری مازندران اعلام کرد راههای استان به روی خودروهای مسافران بسته شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۹    
خنداب - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خنداب گفت: شیب شیروانی محور خنداب-اراک به طول 45 کیلومتر با حجم خاکریزی 17 هزار مترمکعب اصلاح شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در نیمی از استان های کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
آمارها نشان می دهد، صنعت گردشگری اروپا که قبلا به شدت خسارت دیده بود با شیوع کرونا، تاکنون ماهانه یک میلیارد یورو از این بیماری خسارت دیده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
تبریز- عملیات کشف احتکار و دپوی 9000 عدد روغن موتور خارجی و رنگ ساختمانی در تبریز توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انجام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
شهردار تهران از هدیه یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به 4 هزار کارگر شاغل در واحد تفکیک پسماند و سازمان بهشت زهرا(س) خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون 13 مرز زمینی کشور باز و تجارت فرامرزی در حال انجام است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
تبریز- اتوبان اهر به مشکین شهر برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
کرمانشاه-مرزهای خسروی و سومار از امروز (یکشنبه) به مدت یک هفته از جانب کشور عراق به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا بسته شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
گرگان- یک شرکت خصوصی در استان گلستان مواد ضد عفونی و دستگاه سمپاش برای کمک به پیشگیری از کرونا به علوم پزشکی گلستان اهدا کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
علی آبادکتول- نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس با اشاره به اینکه گلستان در حوزه بهداشت و درمان فقیر است، گفت: شیوع بیماری کرونا عقب ماندگی های استان در حوزه های مختلف را نمایان کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
کرمانشاه-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: 220میلیارد ریال اعتبار تسهیلات خط 7مکانیزاسیون کشاورزی در استان کرمانشاه جذب شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
گرگان- فرماندار گرگان گفت: با توجه به نیاز شست و شوی پتو برای بیمارستان صحرایی صنف خشکشویی گرگان هم برای مقابله با کرونا پای کار آمد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
اردبیل - مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: 6 داروخانه در سطح استان اردبیل به علت گران فروشی ماسک و عدم حضور مسئول فنی در داروخانه پلمپ شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
بی ام و در آینده نزدیک، یک خودرو تمام برقی با نام i4 را به تولید انبوه می رساند. پس از حضور تسلا در بازار خودروسازی جهان و پیشبینی کارشناسان اقتصادی و صنعتی مبنی بر سقوط اقتصاد آلمان در سال های ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
معاونت گردشگری کشور در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها، به منظور کاهش تردد، تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دستورات جدیدی را به آن ها ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
وزیر تجارت ترکیه در تماس تلفنی با دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که مشکل کامیون های ایرانی در مرزهای ترکیه حل شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
ساری - در حالی موج سفرها با برداشتن ممنوعیت تردد به سمت مازندران فزونی یافته که بسیاری از مسافران کرونا را برای اهالی بومی سوغات می آوردند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
عقبگرد دولت دوازدهم از انتقاد به توزیع سوخت با کارت موجب شد تا بار دیگر استفاده از کارت سوخت و سهمیه بندی به مرحله اجرا در بیاید و این بار توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی نیز مشمول اجرای این طرح شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
دبیر انجمن زغال سنگ ایران از افت شدید تولید این محصول در اسفندماه به دلیل تشدید ویروس کرونا در کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: رایزنی ها و مذاکرات فشرده ای از سوی مسئولان گمرکات مرزی و ستادی برای جلوگیری از بسته شدن مرزها و بازگشایی مرزهای مشترک با برخی کشورها در حال انجام است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی ایران با مثبت ارزیابی کردن وضعیت کلی بنادر کشور، گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۴    
میانگین مصرف بنزین کشور در 16 روز نخست اسفندماه 98 به حدود 72 میلیون لیتر در روز رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۴    
به اطلاع کلیه شرکت ها، می رساند در صورت تمایل برای واردات مواد اولیه و اقلام کالایی این حوزه، می توانند به معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۹    
کرمانشاه - معاون بازرگانی سازمان صمت کرمانشاه گفت: یک هزار واحد صنفی استان در قالب جشنواره فروش فوق العاده جایگزین نمایشگاه بهاره می شوند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از دوشنبه نوزدهم اسفند ماه جاری در شهرهای بویین زهرا و محمدیه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
آبادان - معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند گفت: روزانه بیش از 30 هزار لیتر مواد شیمیایی برای ضدعفونی مساجد و مناطق پرتردد شهرستان های آبادان و خرمشهر با همکاری گروه های بسیج شهری آبادان و ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۰    
نوشهر - نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از دولت برای بستن محورهای ورودی به استان به روی مسافران استمداد خواست.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۱    
ساری - مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از تعطیلی مجموعه های گردشگری و تاسیسات تحت پوشش استان برای مقابله با گسترش شیوع کرونا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۸    
زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن از فرداد (دوشنبه) 19 اسفندماه در استان انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۶    
پس از به نتیجه نرسیدن مذاکرات اوپک پلاس برای کاهش تولید، عربستان سعودی قیمت رسمی فروش تمام درجه های نفت خام خود را برای تحویل در ماه آوریل پایین آورد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۷    
بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری می توانند از روز یکشنبه 18 اسفندماه 1398 همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر محصولات شرکت کفش ملی را با 15 درصد تخفیف خریداری کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
شاهرود - یک مدرس دانشگاه معتقد است که می توان با کمک گرفتن از اقوام و فامیل و ایجاد بازارچه های قوم وخویشی و همچنین فضای مجازی بخشی از ضرر کسبه به خصوص خرده پاهای جوان از بابت کرونا را در شب عید ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
بی نتیجه ماندن مذاکرات سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش موسوم به اوپک پلاس ، شرکت های نفتی دریای شمال به خطر می افتند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
مدیر مجتمع روی مهدی آباد با اعلام اینکه تجهیزات فاز نخست کنسانتره روی وارد شده، خبر داد: عملیات فوندانسیون و نصب فاز نخست کارخانه فرآوری روی مهدی آباد، از ابتدای سال99آغاز می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۵    
تهران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه سیر از جمله محصولاتی بود که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته بود، از روند نزولی قیمت این محصول در بازار خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور دونالد ترامپ روز جمعه لایحه 8 میلیاردی برای کرونا که که از این مبلغ 3 میلیارد دلار برای تولید واکسن در نظر گرفته شده را تصویب کرد اما اقتصاددانان دموکرات معتقدند این ارقام بسیار ناچیز است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۹    
قم - نایب رئیس جامعه حرفه ای هتل ها و هتل آپارتمان قم از تعطیلی 65 هتل و هتل آپارتمان و بیکاری یک هزار و 500 نفر از کارکنان آن خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
تمامی پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد اروپایی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۳    
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت از تشکیل کمیته تامین و توزیع اقلام مبارزه با کرونا با محوریت سازمان غذا و دارو، ذیل ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
رئیس بنیاد مستضعفان از صرف نظر از دریافت اجاره بهای دو ماه املاک تجاری بنیاد مستضعفان در کل کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
شیوع یک ویروس همیشه به اقتصاد دنیا آسیب وارد می کند ولی در شرایط فعلی که سطح بدهی های دنیا افزایش چشمگیری پیدا کرده است و کشورهای صنعتی شرایط بدتری نسبت به دیگر کشورها دارد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
رئیس بنیاد مستضعفان از صرف نظر از دریافت اجاره بهای دو ماه املاک تجاری بنیاد مستضعفان در کل کشور خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۶    
یاسوج - مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای دوگنبدان، چرام و سی سخت خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۳    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز و فردا در برخی استان های غربی و شرقی کشور و افزایش آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
دامغان - منطقه ویژه اقتصادی دامغان تقریباً دو سال پیش به تصویب نهایی رسید و از آن موقع اقدامات زیرساختی خوبی در آن صورت گرفته اما تا تکمیل شدن آن هنوز راه زیادی در پیش است راهی که در آن همراهی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
رشت - استاندار گیلان گفت: 600 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید در استان توزیع می شود و کمبودی برای اقلام موردنیاز شب عید نداریم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مترو تهران-پردیس ظرف پنج سال آینده تکمیل خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۹    
به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ار امروز یکشنبه به مدت یک هفته مرزهای عراق با ایران بسته شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۶    
مدیر کارگروه اطلاع رسانی کمپین نفس می گوید: کمپین نفس برای مدیریت بحران کرونا می خواهد از ظرفیت بخش خصوصی و اتاق های بازرگانی سراسر کشور بهره گیرد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
ساری - فعالیت بازارهای مازندران و تعطیلی آن با تصمیم ستاد زیستی مقابله با کرونا به صورت زوج و فرد شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد که بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده قبلی، رجا کلیه هزینه های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
بوشهر - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت بوشهر گفت: گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی استان در حال انجام است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۱    
اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در برزیل به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
ذخایر ارزی چین تا پایان فوریه به 3.10 تریلیون دلار کاهش یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۲    
ایلام - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: غرفه های تجاری مرز مهران ضدعفونی شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۹    
اردبیل - رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل در پی شیوع ویروس کرونا گفت: واحدهای صنفی مجموعه تالار، رستوران و چلوکبابی های اردبیل تا اطلاع بعدی تعطیل است و فعالیت آن ها ممنوع اعلام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی تعداد بیمارستان های تحویل شده و آماده تحویل را در سراسر کشور و طی سال های 97 و 98، 14 بیمارستان با 2527 تخت بیمارستانی برشمرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۷    
ایلام - معاون اموربازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: روز گذشته 10 هزار ماسک بین داروخانه های استان توزیع شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۴    
بوشهر - مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: کرونا مانع فعالیت های این شرکت نشده و ذخیره سازی و صادرات نفت در جزیره خارگ با جدیت ادامه دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۸    
زنجان - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: تعداد غرفه های عرضه میوه شب عید در استان از 90 غرفه به 150 غرفه افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
چالوس - مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به مسدود بودن باند رفت قطعه چهار آزادراه تهران - چالوس به دلیل ریزش و رانش کوه گفت: دو مسیر فرعی استان نیز مسدود است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۱    
زنجان - معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: دایر کردن چادر در پارک ها و مبادی ورودی استان ممنوع شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۶    
تهران- شیوع ویروس کرونا در کشورمان سبب وارد آمدن خسارت به اقتصاد شده است و تعداد زیادی از اصناف، واحدهای تولیدی و بخش خصوصی را به سوی تعطیلی و ورشکستگی می کشاند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۷    
در حالی که به طور متوسط 70 درصد زباله های جهان بازیافت می شوند این رقم در کشور بسیار کمتر بوده و می تواند به عنوان یک درآمد پایدار برای شهرداری ها جایگزین تراکم فروشی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۴    
چابهار- حرکت جهانی برای استفاده حداکثری از ظرفیت های اقتصادی در بخش های مختلف از جمله حوزه دریایی روند پرشتابی را طی می کند ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۱    
اردبیل - فروشگاه های تاناکورا در اردبیل همانند بسیاری دیگر از شهرهای ایران همچون مهاباد، ارومیه، مشهد، تهران و زاهدان مشتریان خاصی برای خود پیدا کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۰    
ایلام - معاون فنی منابع طبیعی ایلام با اشاره به اینکه ظرفیت تولید نهال در استان دو برابر شده است، گفت: سالانه 12 میلیون اصله نهال در این استان تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۰    
ایلام-معاون اموربازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت ایلام با اشاره افزایش ظرفیت تولید ماسک در استان، گفت: هم اکنون روزانه هفت هزار عدد ماسک در ایلام تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۷    
کرج - سرپرست معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان البرز گفت: در 10 ماهه امسال یک محموله قاچاق دام بزرگ و دو محموله دام کوچک با هشت هزار راس گوسفند در استان داشتیم.