دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۳۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 6 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
ساری - مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: در سال جاری بیش از سه میلیون و 793 هزار تن کالا در بزرگترین بندر شمال تخلیه و بارگیری شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس گفت: عملکرد 11 ماهه 98 این شرکت، حاکی از رشد 145 درصدی میزان فروش محصول و 8 درصدی تولید کنسانتره مس است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۲    
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای خطاب به قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی درخواست کرد کارت های بازرگانی که تاریخ انقضای آنها مربوط به اول لغایت 29 فروردین 99 ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۵    
ایلام-مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای فرودگاه ایلام به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
اهواز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تاکید بر اولویت کارشناسان سازمان صمت بر بازرسی از داروخانه ها و مراکز عرضه کننده مواد شوینده و بهداشتی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۶    
ارزش روز 49 شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت در پی رشد شاخص و نمادهای معاملاتی در بازار سهام در حال حاضر به 2397 هزار میلیارد ریال رسیده و این موضوع نشان از 9 برابر شدن ارزش سهام عدالت مشمولان دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۴    
ظرفیت پنل های انرژی خورشیدی جهان تا سال 2023 به یک تریلیون وات می رسد و حدود 20 درصد پنل های خورشیدی جهان مربوط به کشورهای آسیایی از جمله چین، هند و ژاپن خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۷    
بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بی شماری درخواست در زمینه های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان واصل شده که نشان می دهد درصد قابل توجهی از جمعیت استان دچار ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
اصفهان - مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در ناوگان مسافربری ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۵    
شرکت هواپیمایی هما در اطلاعیه ای اعلام کرد، پروازهای این شرکت برای بازگردان مسافرات ایرانی از ترکیه به ایران انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تولید 62 میلیارد و 658 میلیون مترمکعب گاز در این شرکت در 11 ماه امسال خبر داد و در تشریح برنامه های عملیاتی و توسعه ای این شرکت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
دولت چین در اقدامی دیگر برای کنترل بهینه ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع بیماری های مشابه در این کشور تجارت حیوانات وحشی و خوردن گوشت آنها را ممنوع کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
معاون مسافری راه آهن جزییات طرح استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسر هزینه کنسلی از سوم اسفند ماه تا 16 فروردین ماه سال 99 را را اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۲    
کرمانشاه - با حضور معاون وزیر صنعت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سه واحد صنعتی در کرمانشاه به بهره برداری رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
سمنان - معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: در شش ماهه اخیر بالغ بر 700 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در سطح استان و به جامعه هدف شامل صنعتگران و تولیدکنندگان پرداخت شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
ارومیه - استاندار آذربایجان غربی از تلاش برای بازسازی خانه های تخریب شده و احداث واحدهای جدید در مناطق زلزله زده استان تا شهریور سال 99 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
زنجان - معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اینکه بتوانیم توسعه را در نزدیک ترین زمان ممکن تحقق بخشیم، این برنامه ریزی ها باید با توجه به سند آمایش استان ها تدوین و اجرا شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۷    
تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال در استان تأکید کرد و گفت: تهیه این برنامه نیازمند ارزیابی وضع موجود و آسیب شناسی این حوزه است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۱    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه انتقال 130 میلیون متر مکعب آب به استان های یزد و کرمان خبر داد. دکتر غریب پور تصریح کرد: برنامه انتقال آب خلیج فارس به شرکت های گل گهر ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس سازمان هواشناسی از احتمال طغیان اغلب رودخانه های غرب کشور خبر داد و گفت:بحران اصلی در استان های لرستان، ایلام، چهارمحال وبختیاری و شمال شرق خوزستان خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۳    
زنجان - استاندار زنجان گفت: حجم سرمایه گذاری زنجان طی سال گذشته یک هزار و پنج میلیارد تومان بوده و 11 واحد تولیدی تعطیل شده نیز به چرخه تولید بازگشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: با بررسی و محرز شدن مشکلات واحدهای صنعتی استان در خصوص تولید مواد و ژل های ضدعفونی کننده، الکل مورد نیاز این واحدها تامین می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
اهواز - مدیر صنایع تبدیلی و مواد غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 8 فقره موافقت اصولی برای طرح های صنایع تبدیلی به ظرفیت 32 هزار تن در استان صادر کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۴    
اردبیل - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: خرید و فروش گونه های جانوری و گیاهی وحشی در خطر انقراض، در استان اردبیل ممنوع است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۱    
قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 80 درصد تردد خودرو در جاده های این استان از طریق آزادراه ها انجام شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۸    
اراک- مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: میزان در آمد مالیات بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی نسب به سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۸    
یاسوج- مدیرکل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خط تولید یک کارخانه در یاسوج به تولید پد ضد عفونی اختصاص یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۵    
خمین- سرپرست جهادکشاورزی محلات گفت: 17 مزرعه پرورش ماهی قزل آلا در 12 روستای محلات فعال است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۶    
رهبران اتحادیه اروپا در سال جاری وظیفه دارند کسری 75 میلیارد یورویی (معادل 81 میلیارد دلار) خود را که با خروج انگلیس ایجاد شده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۳    
شورای هماهنگی بانک ها مصوب کرد که از شنبه آینده به مدت یک هفته، باجه عصر بانک های کل کشور تعطیل و ساعت کاری روزانه استان های درگیر با بیماری کرونا نیز با مصوبات استانداری هماهنگ شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۲    
بازار امروز با رشد 14777 واحدی به کانال 518513 واحد رسید، در میان نمادهای بورسی 306 نماد مثبت، 7 نماد بدون تغییر و 47 نماد در محدوده منفی قرار داشتند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
بابل - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران کل مصرف مواد شوینده در استان در سال 100 هزار تن اعلام کرد و گفت: ظرفیت تولید 2.5 برابر این نیاز است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۳    
کرمانشاه-فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینگه مرزهای پرویزخان و خسروی در شهرستان تعطیل شده است، گفت: فعلا صادراتی از این دو مرز انجام نمی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت 16 هزار دستگاه در ناوگان باری استان خبر داده و گفت: در 11 ماهه سال جاری بیش از 11 میلیون تن کالا توسط این ناوگان حمل شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
رشت - استاندار گیلان گفت: نیازمند تقویت پهبادها و افزایش برج های دیدنی در مناطق مرزی برای مبارزه با قاچاق کالا هستیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
ایلام-رئیس سازمان صمت استان ایلام گفت: به تازگی 40 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی ایلام اختصاص یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۴    
تهران- مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: رفع مشکل مالیاتی یک شرکت هواپیمایی در استان تهران سبب تثبیت یکهزار اشتغال شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۱    
ساری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تقاضای کاذب و بی رویه را دلیل بازار سیاه ماسک بیان کرد گفت: برخی ماسک ها برای پیشگیری از ویروس کرونا نه تنها مناسب نیست بلکه سبب بروز بیماری می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۰    
قیمت دلار در صرافی بانک ها به نسبت دیروز 100 تومان افزایش و بهای این کالا در بازار آزاد نیز بی تغییر ماند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
کرج - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تمامی مایحتاج بهداشتی مردم ظرف چند روز آتی به مقدار زیاد تولید و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طی 11 ماهه امسال 180 مجوز مشاغل خانگی در استان اردبیل برای فعالان صنایع دستی صادر شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
با وجودی که قرار بود لایحه بودجه سال آینده برای چکش کاری بیشتر دوباره از سوی دولت به مجلس ارایه شود اما نمایندگان ملت صبح امروز در جلسه ای غیر علنی به این نتیجه رسیدن که لایحه بودجه سال 99 توسط ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از الزامی بودن استرداد بلیت پروازهای داخلی و خارجی بدون دریافت جریمه از تاریخ 5 اسفندماه تا اطلاع ثانوی خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
با وجود اینکه چین مرکز اصلی گسترش ویروس کرونا در جهان بوده و تاثیرات منفی زیادی بر اقتصاد و به خصوص صنعت موبایل داشته است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
سازمان هواپیمایی امارات اعلام کرده که تمامی پروازهای مسافری و باری از مبدا و به مقصد ایران به مدت یک هفته به حال تعلیق درمی آید و مدت توقف پروازها ممکن است تمدید شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
ارومیه - معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارایه خدمات اسکان و تغذیه اضطراری به 14 هزار و 428 نفر از زلزله زدگان قطور و خوی در استان آذربایجان غربی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۹    
یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 واحد تولیدی در سال جاری در استان با ظرفیت اشتغال 99 نفر به چرخه ی تولید بازگردانده شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۹    
فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: مشکلی برای توزیع کالاهای اساسی و عرضه میوه شب عید در فیروزکوه وجود ندارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۶    
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در راستای برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت در 11 ماه امسال 3500 میلیارد ریال قاچاق در سواحل استان بوشهر توسط دریابانی کشف شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است از آنجا که آمریکا نمی تواند مشتقات نفتی را همچون خود نفت مورد تحریم قرار دهد باید از این فرصت جهت تصاحب بازارهای جهانی و ارزآوری برای کشور استفاده کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۴    
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی 120 کانال که اقدام به اعلام کذب قیمت ارز کرده بودند خبر داد و گفت: گردانندگان این کانال ها دستگیر شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۰    
رشت - استاندار گیلان از تخصیص و پرداخت فوری تنخواه 200 میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی برای هزینه های ضروری و خرید ملزومات پزشکی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۷    
زنجان-استاندار زنجان،گفت: با تلاش دستگا ههای اجرایی در زنجان ماسک مورد نیاز در جامعه تامین خواهد شد و مردم نگران نباشند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
اگر چه این روزها بازار مسکن روزهای آرامی را سپری می کند اما گزارشها حاکی از این است که در بهمن ماه علاوه بر رشد تعداد معاملات قیمت مسکن هم صعودی بوده است و احتمالا در اسفند ماه نیز با توجه به رشد نرخ ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
تعداد معاملات آپارتمانهای مسکونی شهر تهران در بهمن ماه سال 1398، به 3. 13 هزار واحد مسکونی رسید، که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 24.1 و 42.0 درصد افزایش نشان می دهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
از زمانی که اخبار در مورد ابتلای مردم به ویروس کرونا در چین منتشر شد، مقایسه نرخ ابتلا و تبعات انسانی و اقتصادی این ویروس با ویروس سارس آغاز شد ولی اخیرا دو دانشگاه ام ای تی امریکا و لاوال کانادا با ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۶    
اردبیل - فرماندار سرعین از تعطیلی آبگرم ها و قلیان سراهای سرعین تا اطلاع ثانوی و در راستای پیش گیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهروندان و گردشگران خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
نفت پارس توانست طی چهار دوره شرکت در این جایزه که بر اساس مدل EFQM ارزیابی می شود، به سرعت رتبه تعالی خود را ارتقا داده و به رتبه نخست در بین 150 سازمان دیگر، دست یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم مطمئن باشند که اقلام بهداشتی شوینده به حد کفایت هست و نگذاریم با فضاسازی بی مورد جو بازار کشور به هم بخورد، چراکه کالا به انداره نیاز و حتی بیش از مصرف وجود دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
رئیس شرکت ملی نفت لیبی اعلام کرد که این شرکت به رهبری آمریکا برای کمک به پایان اختلال در صادرات نفت لیبی نیاز دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۱    
شرکت توانیر درپی امضای تفاهم نامه با مرکز فاوای نهاد ریاست جمهوری در نظر دارد با راه اندازی هاب مرکزی تعاملات الکترونیکی طی 2 سال آینده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۱    
ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از صدور 787 فقره پروانه تولید انفرادی طی سال 98 در سطح استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
شاخص کل با رشد 14778 واحدی در آستانه کانال رویایی 520 هزار واحد قرار گرفته و به 518514 واحد رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
بازارهای آسیایی در معاملات امروز با ثباتی نسبی همراه شدند در حالی که کمرنگ شدن صف های فروش و فروکش کردن استرس های سرمایه گذاران، موجب بازگشت امید به بازارهای سهام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: 75 هزار مسکن روستایی در 20 کیلومتر نوار مرزی از محل فروش سهمیه سوخت بیمه هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
ساری - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: حدود 90 هزار هکتار از شالیزارهای استان برای کشت برنج شخم و شیار شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۶    
مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس از افزایش اقبال به خرید اوراق مسکن به دنبال اعلام سقف های جدید تسهیلات از محل این اوراق خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۰    
این یخ شکن روسی دارای 2 راکتور هسته ای و 75 هزار اسب بخار قدرت است و با 159 متر طول به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین یخ شکن جهان شناخته می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۴    
تبریز- معاون سازمان صمت آذربایجان شرقی از تشدید نظارت های نوروزی در بازار تبریز خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارت نوروزی در این استان شروع شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
یک کارشناس نفتی اعلام کرد که اکنون با بدترین سناریوی ممکن، یعنی احتمال رسیدن قیمت نفت به 41 دلار، روبه رو هستیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۹    
زنجان - مدیرکل راهداری زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا جابجایی مسافران بین شهری به استان قم و بلعکس از طریق ناوگان جاده ای زنجان لغو شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷    
کرمان – استاندار کرمان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه استانداری کرمان و بانک ملی گفت: بر اساس این تفاهم نامه 175 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان کرمان پرداخت می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۸    
تبریز- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از استخراج غیرقانونی بیت کوین در مراغه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس اسبق کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران، با انتقاد از سیاست های غیر شفاف وزارت صمت درباره کالاهای موجود در گمرکات کشور ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۵    
قائم مقام وزیر صمت از آمادگی شرکت بازرگانی دولتی ایران و پشتیبانی امور دام در کنار اصناف، فروشگاههای زنجیره ای و میادین میوه و تره بار برای توزیع سریع و به موقع کالاهای اساسی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۲    
شیوع ویروس کرونا یک معضل بزرگ در دنیا است. این ویروس ضمن تهدید کردن سلامت جامعه نیازمند اجرای سیاستهایی برای مقابله با شیوع است و این سیاستها شامل تعطیلی واحدهای صنعتی، تولیدی، تفریحی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۲    
محمدرضا منجذب، دانشیار دانشگاه طی یادداشتی تاکید کرد: اگر اطلاعات شفاف و در دسترس همگان باشد و قیمتگذاری توام با عدم کارآیی (زیر قیمت تعادلی) اعمال نشود شکاف رانتی بین دو گروه خریدار و فروشنده ایجاد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۱    
مدیرعامل شرکت برق گفت: نصف برق تولیدی استان گیلان در 11 ماهه سال جاری به استان های همجوار صادر شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 کل کشور گفت: تلاش می کنیم بودجه سال 99 تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
زاهدان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: سالانه یک هزار و 654 تن شیر شتر و دو هزار و 250 تن گوشت شتر در این استان تولید و روانه بازار مصرف می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش 49 دلاری نسبت به روزگذشته به 1639 دلار رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
بهشهر - مدیر بندر امیرآباد از پهلوگیری 940 فروند کشتی طی سال جاری در بزرگترین بندر شمال کشور در امیرآباد خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۷    
بندر فراسکو در عسلویه به عنوان نخستین بندر تخصصی فراورده های نفتی با سرمایه گذاری بخش غیر دولتی ایران و بدون استفاده از هر گونه تسهیلات بانکی، احداث شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
اراک - رئیس مرکز مدیریت راه های مرکزی با اشاره به تردد بیش از 207 میلیون وسیله نقلیه در 62 محور شریانی استان از افزایش چهار درصدی تردد وسایل نقلیه طی 11 ماه اخیر در این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان بخش خصوصی در نشست مشترک سه کمیسیون صنعت و معدن ، تسهیل تجارت و توسعه صادرات و نیز بهبود محیط کسب وکار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران، سند جامع نظام توزیع کالا در ایران را ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۵    
با توجه به شیوع بیماری کرونا، توجه به 6 نکته در شعب و باجه های بانکی در خصوص مبارزه با ویروس کرونا ضروری است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
بانک مرکزی به منظور اجرای تکلیف مقرر در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور ، دایر بر تدوین دستورالعمل اجرایی قانون یادشده مشتمل بر تشخیص تسهیلات تولیدی از غیرتولیدی توسط این بانک ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۶    
زاهدان - فرماندار سرباز گفت: بازارچه مرزی پیشین این شهرستان به دلیل فعالیت چشمگیر تجار نیازمند پایانه مسافربری است که می طلبد عملیات اجرایی این پایانه هرچه سریعتر آغاز شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۶    
اوپک و متحدان غیراوپکی اش به رهبری روسیه، 5 و 6 مارس در وین با یکدیگر ملاقات خواهند کرد، اما همچنان عدم قطعیت در مورد اینکه آیا کل این گروه با کاهش تولید موافقیت خواهند کرد وجود دارد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
تی ام سی دومانت موتوری هنری است که توسط راننده بازنشست شده فرمول 1، تارزا مارکس طراحی و ساخته شده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
ربات اتوماتیک باغچه برای زمین های ناهموار ساخته شده است. این ربات متناسب با اجرای برنامه های متفاوت مثل هرس کردن و برداشت محصول طراحی شده است و قابلیت جهت یابی با استفاده از LIDAR(لیزر یابنده برد)و 8 ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۷    
زنجان - رئیس سازمات صمت زنجان گفت: تولید الکل ضدعفونی کننده شرکت پدیده شیمی قرن آغاز می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: تاکنون 12 هزار و 834 پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده به بانک های عامل استان برای دریافت تسهیلات ارجاع داده شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۲    
اردبیل - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل با اشاره به افزایش پروانه های کسب وکار در حوزه خدمات ارتباطی و شبکه گفت: در سال جاری تعداد 34 پروانه فعالیت در این حوزه صادر شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۹    
مدیر عامل بانک مسکن با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن فعلا بنا به شرایط و وضعیت صندوق پس انداز یکم منتفی است گفت:برای افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن باید برای آن منابع پیش بینی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
زنجان - مدیرکل محیط زیست زنجان گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر 713 میلیارد ریال برای مسائل زیست محیطی واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان هزینه شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
بانک مرکزی به منظور اجرای تکلیف مقرر در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور ، دستورالعمل مورد اشاره را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
اهواز - مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی 65 مرکز و کلزا 41 مرکز است که می تواند در خریداین محصولات بسیار تسهیل ایجاد کند.
  • ۱