یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۴۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 3 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۲    
قیمت خودروهای امروز به نرخ کارخانه و بازار اعلام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
رشت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه روزانه سه هزار و 500 ماسک در رشت تولید می شود، گفت: واحدهای صنعتی تولیدکننده اقلام بهداشتی در استان کمبود مواد اولیه ندارند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
هفته گذشته اجلاس گروه ویژه اقدام مالی موسوم به FATF برگزار شد و این نهاد بار دیگر ایران را در لیست سیاه قرار داد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۷    
سرپرست پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره گفت: به زودی با همکاری مدیریت های مختلف ستادی و مناطق عملیاتی، پلی کلینیک فناوری در واحد پژوهش و فناوری این شرکت راه اندازی می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۵    
مصوبه افزایش سرمایه بانک مرکزی از محل اندوخته احتیاطی به این بانک ابلاغ شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز بررسی لایحه بودجه سال 99 در صحن علنی مجلس طی هفته جاری
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
مدیر امور اعتباری بانک مسکن از مشاهده رشد تقاضا برای دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در شهرهای مختلف کشور به ویژه شهرهای بزرگ در هفته های اخیر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
ارومیه- مدیرکل گمرک بازرگان گفت: مرز زمینی بازرگان در ایران باز بوده و هیچ تاخیری در پذیرش و خروج مسافر نداریم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۴    
کرمانشاه-مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برندسازی صنایع دستی استان خبر داد و گفت: بیش از 18 هزار صنعتگر در استان کرمانشاه فعال است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با هدف سرعت بخشی به فعالیت ها و مطالعات اکتشافی، دومین کارگاه لاگینگ و آماده سازی نمونه های اکتشافی در منطقه کرمان آغاز به کار کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
ارزش پنج شرکت از بزرگ ترین شرکت های تکنولوژی آمریکا طی 12 ماه گذشته تا حدود 2 تریلیون دلار افزایش یافته است. این میزان در حدود ارزش کل بازار سهام آلمان است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۹    
تهران - مدیرکل تعزیرات استان تهران از کشف انبار احتکار ماسک در استان خبر داد و گفت: در این انبار 500 هزار ماسک احتکار شده بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، قراردادی تحقیقاتی با واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بهینه سازی عملیات انفجار در معدن پیربکران امضا کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۹    
در طول ماه های اخیر بازار ارز در کشور ترکیه دچار نوسانات متعددی شده و نرخ برابری دلار در برابر لیر این کشور درحال افزایش بوده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۹    
مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اجرای پروژه های زیرساختی در مناطق ویژه عسلویه و ماهشهر برای تسهیل سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی با جدیت در حال پیگیری است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹    
زاهدان - مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آب های داخلی) گفت: برداشت ماهی قزل آلای رنگین کمان از 67 باب استخر پرورش ماهی و سیستم مداربسته این استان آغاز شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
زاهدان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 350 تن پرتقال و 300 تن سیب به منظور کنترل و ثبات قیمت در بازار شب عید و تعطیلات نوروز تامین شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
زاهدان- مدیر باغبانی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اختصاص یک هزار و 534 هکتار از باغات استان به کشت میوه های هسته دار گفت: کاهش دمای هوا در نقاط مختلف سبب شکوفه زدن این درختان شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۴    
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: قیمت مرغ در بازار شب عید در استان تغییر و افزایش نمی یابد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همراهی آحاد مردم در کنترل موثر بازار و حفظ آرامش آن در ایام پایانی سال کاملا تعیین کننده است و حتما باید مورد توجه قرار گیرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال مردم، تولیدکنندگان و فعالان حوزه تولید بخوبی پای کار ساخت داخل و رونق تولید آمدند و این موضوع در جای جای کشور قابل مشاهده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۹    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: با همکاری استان ها واقعی سازی میزان تقاضای فولاد از بورس در دستور کار است و برای کنترل بازار فولاد کشور در اسفندماه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
قزوین – داروخانه هایی که ماسک، دستکش یکبار مصرف و محلول های ضدعفونی را گران بفروشند پس از یک بار دریافت تذکر در صورت تخلف دوباره پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
قزوین - همزمان با آغاز اجرای طرح راهداری زمستانی تاکنون 108 هزار کیلومتر باند از جاده های استان قزوین برف روبی شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از جابجائی سه میلیون و 425 هزار تن کالا طی سالجاری خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
ارومیه- ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: میزان صادرات غیرنفتی استان 19 درصد کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
در راستای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در مجموع 29 هزار و 990 میلیارد تومان تسهیلات به 19 هزار و 911 واحد کشور در قالب پروژه رونق تولید پرداخت شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک اعلام کرد: بسته شدن مرز مهران و معطلی کامیون های صادراتی در این مرز ربطی به شیوع ویروس کرونا ندارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی امسال و دو سال آینده در حوزه ساخت داخل تا 10 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۴    
یاسوج- مدیر کل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار هکتار باغ پرتقال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۴    
اهواز با حضور وزیر راه و شهرسازی، پل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۴    
ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: سه نفر قاچاقچی در شهرهای خوی و میاندوآب به پرداخت یک میلیارد و 421 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
بانک مرکزی چندماه است که ارزی به واردات دارو اختصاص نداده و نزدیک دوماه است که ثبت سفارش دارو به طور کامل متوقف شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در 745 هزار و 320 نوبت معاملاتی، 7 میلیارد و 127 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 43 هزار میلیارد تومان در بورس معامله شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
عباس علوی راد نوشت: به نظر می رسد تاثیرات تکانه ناشی از ورود ایران به لیست سیاه FATF بر بازار ارز و بازار دارایی ها در کشور پر دامنه نخواهد بود و در مدت زمان کوتاهی مدیریت خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
مدیر بازار برق شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: تولید برق استان در 10 ماهه سال 98 برابر با 41 هزار و 842 گیگاوات ساعت بوده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۴    
مدیرعامل گروه پتروپارس با تشریح آخرین روند توسعه فاز 11 پارس جنوبی از نصب جکت این فاز در روزهای پایانی امسال در موقعیت خود در آب های خلیج فارس خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
در خصوص تأثیر قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF نباید صرفاً جنبه های حقوقی این اقدام ملاک قضاوت باشد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
هرچند نگرانی ها از موج دوم شیوع ویروس کرونا در خارج از چین و عدم تمایل گروه اوپک پلاس برای کاهش بیشتر تولید موجب شد تا قیمت نفت در روز جمعه شاهد افت حدود یک درصدی باشد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
وزیر نفت گفت: ما خود را برای رشد و ارتقای جایگاه زنان در صنعت نفت متعهد می دانیم و با هرگونه تبعیض مخالفیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
بانک توسعه اسلامی بزرگترین صکوک خود را با حجم 2 میلیارد دلار تحت برنامه تامین مالی 25 میلیارد دلاری خود منتشر کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
راهنمای مرجع سیستم مدیریت ریسک شرکت ملی نفت ایران از سوی مسعود کرباسیان، مدیرعامل این شرکت ابلاغ شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۹    
روسنفت به دلیل تحریم زیرشاخه معاملاتی خود در سوئیس، با چالش های تدارکاتی روبه رو شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۴    
عضو شورایعالی بورس بیان کرد: یکی از اتفاقات خوب بازار سرمایه در دو سه سال گذشته ابداع و استفاده از ابزارهای متفاوت مالی است که به این ترتیب، موجب توسعه بازار سرمایه شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۹    
ساری - مدیرکل امور مالیاتی مازندران از رسیدگی به هزار فقره پرونده مهم مالیاتی سال جاری در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۰    
در شرایطی که نگرانی ها از تبعات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی سبب شده تا سرمایه گذاران به شکل گسترده ای به سمت بازارهای امن و به ویژه بازار طلا روی بیاورند، قیمت طلا روز جمعه رشد قیمت بیش از 1 ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
مدیر عامل شرکت زیلو با ایجاد تغییرات گسترده و اساسی در خرید و فروش منزل و ارائه طرح جدید، میلیون ها دلار از دست می دهد اما بدون ابراز نگرانی براین باور است که این مبلغ به زودی به حساب شرکت بازپرداخت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
دولت ایالات متحده به دلیل رسوایی متناوب جعل حساب های بانکی توسط بانک ولز فارگو، این بانک بزرگ را به میزان سه میلیارد دلار جریمه کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و رستورن های سنتی گفت که ویروس کرونا فعالیت این صنف را به طورکامل فلج می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۵    
قیمت دلار در بازارآزاد ساعت 15 امروز به بیش از 15 هزار تومان رسید، این در حالی است که قیمت این کالا صبح امروز 14 هزار 480 تومان بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم توسعه کشت محصولات استراتژیک گفت: 165 هزار تن چغندرقند در سال زراعی 98 در سطح استان سمنان تولیدشده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
زنجان-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان ،با بیان اینکه 13 پروژه آبخوان داری در زنجان اجرا شده است، گفت: سالانه 26 میلیون متر مکعب ترزیق آب به زمین های کشاورزی انجام می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز مثبت بود، شاخص با رشد 3113.83 واحدی در جایگاه تاریخی 481869 واحد ایستاد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به افزایش میزان تولید تخم مرغ در استان گفت: میزان تولید سالیانه تخم مرغ به 30 هزار تن رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه اجرای پروژه های آب وخاک در اولویت نخست این سازمان قرار دارد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
رشت - استاندار گیلان خواستار تسریع در عملیاتی اجرایی پروژه تصفیه خانه و خطوط انتقالی و شبکه های آب استان شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
اهواز - با حضور وزیر راه و شهرسازی، عملیات ساخت 7 هزار و 612 واحد مسکن اقدام ملی در اهواز آغاز شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
ارومیه - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تولید بیش از 36 میلیون تن شکر در پنج کارخانه قند آذربایجان غربی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر از تغییر تاریخ برگزاری این نمایشگاه به دلیل رعایت ملاحظات بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که با آن دسته از توزیع کنندگان و عرضه کنندگان ماسک که با سوءاستفاده از این شرایط نسبت به عدم عرضه و احتکار این کالا اقدام می نمایند به عنوان اخلال ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
قشم- مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ایجاد مشوق های جدید برای افزایش انگیزه تولید در این مناطق با توجه به شرایط فعلی کشوربیش ازپیش ضرورت دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
آق قلا- مدیر عامل آب منطقه ای گلستان با اشاره به اینکه تکمیل سد آق دکش برای کنترل سیلاب در شمال استان در دستور کار قرار دارد از پای کار آمدن بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۰    
اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: در سال جاری 56 واحد با اشتغالزایی برای 730 نفر و سرمایه گذاری 453 میلیارد تومانی، در اردبیل فعال شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۵    
نکا - مدیرعامل نیروگاه نکا، با بیان اینکه واحدهای این نیروگاه چهار دهه در مدار تولید قرار دارند از انجام 9 مرحله تعمیرات اساسی و نیمه اساسی در آن خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
کرج- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز از پرداخت 12 میلیارد و 827 میلیون و 600 هزار ریال کمک بلاعوض به 319 کشاورز و دامدار خسارت دیده از حادثه سیل فروردین 98 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
جاویدنیا معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور: درخواست های مکرری داشتیم که مرجع قیمت گذاری بازار خودرو معرفی شود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۵    
با وجودی که بانک مرکزی قصد دارد با گفتار درمانی مانع از رشد نرخ ارز در کشور شود اما قیمت این کالا بدون فعالیت لیدرهای تنش زای بازار و به بهانه قرار گرفتن ایران در لیست سیاه اف ای تی اف همچنان روندی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
کارشناسان مسکن آینده بازار مسکن را اینگونه ارزیابی می کنند که اگر تغییرات آنچنانی در نرخ ارز و سایر بخش های موازی با بخش مسکن رخ ندهد، قیمت مسکن تغییر شدید نخواهد کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش 60 دلاری قیمت اونس و گرانی 530 تومانی قیمت دلار در بازار آزاد خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۵    
وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد به منظور بهره گیری از توانمندی های علمی و تخصصی مشمولین تحصیل کرده به جذب کارکنان وظیفه (امریه) در رشته ها و شرایط مرتبط برای خدمت در مناطق محروم اقدام نماید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۰    
رئیس مرکز ملی فرش با اشاره به بسته حمایت از صادرات غیرنفتی خواستار خواستار توجه جدی به زیرساخت های فرش دستباف و پرداخت تسهیلات از محل مشوق های صادراتی جهت پایانه صادراتی تخصصی فرش دستباف شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
طی سالهای اخیر به دلیل بازده ضعیف سیستم کشاورزی سنتی در هند، کشاورزان به سمت کشت هیدروپونیک روی آورده اند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل کارگزاری ملل پویا گفت: با توجه به رشدی که شاخص و نرخ سهام شرکت ها به خود دیدند، سالی شکوفا در راستای عمیق شدن بورس را تجربه کردیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
موقعیت سرمایه گذاری خالص بین المللی ترکیه از طریق دارایی های خارجی، در سال گذشته در مقایسه با پایان سال 2018 معادل 250.6 میلیارد دلار گزارش شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
گرگان- یک کارشناس اقتصادی گفت: هدف گذاری انجام شده برای اشتغال گلستان هدف گذاری معقولی نیست و منجر به رشد اقتصادی در استان نمی شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
ساری - مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از جریمه بیش از شش هزار و 160 میلیارد ریالی متخلفان صنفی سال جاری در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و عراق دلایل مسدود شدن مرز مهران به روی کامیون های حامل کالاهای صادراتی از ایران به عراق را تشریح کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از ایجاد اشتغال برای یک هزار و 100 نفر در حوزه های چهار گانه میراث فرهنگی استان طی 11 ماهه سال جاری خبر داد
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
یک کارشناس اقتصاد مسکن با اعتقاد بر اینکه اگر نقدینگی موجود در بازار که از مرز 2000 هزار میلیارد تومان عبور کرده به سمت تولید مسکن کشیده شود به نفع بازار مسکن تمام می شود گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی نوشت: در حال حاضر نرخ رشد نقدینگی 28 درصد و نسبت نقدینگی به تولید تقریبا 110 درصد است، همچنین ناترازی نظام بانکی هنوز پابرجاست و حتی بیشتر هم می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
شاخص کل امروز در پایان معاملات با رشد 3111 واحدی توانست به جایگاه 481867 واحد برسد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
وزیر نفت مهمترین محور مذاکره با همتای روس خود را بررسی تحولات و مسائل مرتبط با بازار نفت عنوان کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از سال 92 تا کنون، عملیات آبخیزداری در سطح 4 میلیون و 408 هزار هکتار از اراضی کشور اجرا شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
کرمانشاه - رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
کرمانشاه - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی هتل اسکول (مدرسه هتل داری) در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۰    
تهران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران از پیشرفت 60 تا 100 درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در حوزه صنعت معدن و تجارت خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
امروز صرافی های بانک ها، قیمت دلار را برای فروش به 14 هزار و 480 تومان اعلام کرده اند که نسبت به روز پنجشنبه با افزایش 280 تومانی همراه شده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
امروز قیمت انواع آهن آلات در بازار نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
مرحله دوم اوراق سلف موازی استاندارد میعانات گازی توسط شرکت توسعه نفت و گاز صبای کنگان به ارزش 10 هزار میلیارد ریال و با هدف تامین مالی طرح های توسعه ای شرکت مزبور انجام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
تبریز- مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از ثبت بیش از 235 میلیون و 134 هزار تردد خودرو در محورهای استان در 11 ماهه سال جاری خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
تبریز- تورم موجود در سطح کشور از یک سو و حقوق و عیدی ناکافی از سوی دیگر، مردم را در تأمین مایحتاج زندگی سردرگم کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
وزیر اسبق اقتصاد با اشاره به نزدیکی به روزهای پایانی سال گفت: کسری بودجه ای که دولت در طول سال داشته، منجر به افزایش نرخ برخی از کالاها شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
شاهرود - یک کارشناس اقتصادی و مدرس دانشگاه گفت: کمبود آب برای سرمایه گذاران در سطح استان سمنان یکی از موانع و مشکلات محسوب می شود که باعث شده تا رغبت چندانی بین بخش خصوصی برای سرمایه گذاری وجود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر صمت از پیگیری های مستمر سازمان توسعه تجارت در خصوص اخذ اختیارات اصل 127 یا 138 قانون اساسی در راستای اجرایی شدن مصوبات کارگروه توسعه صادرات خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت اعلام کرد: حدود 300 الی 400 نفر از نیروی انسانی متخصص حوزه صنعت خودرو، تربیت شده داخل کشور هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
طبق پیشبینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده است فقط مناطق شمال کوه های البرز را تحت تاثیر قرار می دهد و تا روز دوشنبه هوایی نسبتاً بهاری بر اکثر نقاط کشور حاکم است اما از روز ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
فارم بوت رباتی خودران است که بر اساس برنامه ای منظم هدایت می شود و قابلیت کاشت، مراقبت و رسیدگی به گیاهان را دارد. توانایی از بین بردن علف های هرز از ویژگی های مهم این ربات است.
  • ۱