دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۴۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 4 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴    
محصولاتی از توتون و تنباکو ، محصولات غذایی و آشامیدنی ها ، سایر محصولات کانی غیر فلزی ، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و کک و فرآورده های حاصل از نفت در مدت زمان مورد بررسی در میان گروه های صنعتی جذاب ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۶    
اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با بیان اینکه اردبیل همه ساله یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی قلمداد می شود، گفت: خدمات ارزان و با کیفیت ویژه مسافران نوروزی در استان تدارک دیده شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
اراک - رییس کمیسیون آب، کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی در سال گذشته پنج تن گیاه دارویی صادر کرده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
اراک- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی از لغو نمایشگاه توانمندی زنان و نمایشگاه سراسری گل و گیاه در استان مرکزی خبر داد و گفت: لغو نمایشگاه ها برای شرکت ها با ضرر و زیان همراه است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
کرج- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از آمادگی این اداره کل برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیران عامل شرکت های مسافربری برون شهری هماهنگی های لازم انجام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی گفت: با بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی مشوق هایی در دو حوزه تعرفه ای و غیر تعرفه ای برای صاحبان کالا در نظر گرفته شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از توزیع یک هزار و 600 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار برای ایام عید در این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
اهواز - دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: در راستای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان لغو شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۳    
با قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF(گروه ویژه اقدام مالی پول شویی)، برخی کارشناسان از تاثیرات منفی آن بر روی صنایع تولیدی سخن به میان می آورند و گفته می شود که صنایع تولیدی در سال آینده با کاهش ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۰    
تبریز- مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مهلت بیمه محصولات زراعی و گروه میوه های دانه دار تا پایان اسفند جاری به شرط عدم وقوع خسارت، تمدید شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۴    
کرمانشاه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعیکرمانشاه، از پرداخت سه هزار و 260 میلیارد و 849 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در روستاهای استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۳    
منوچهر بهرویان، کارشناس مسکن در رابطه با تاثیر گرانی آهن بر قیمت مسکن می گوید: گرانی آهن باعث بالا رفتن قیمت مسکن و رکود مضاعف در این بازار می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
زنجان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: 10 درصد از اعتبارات استانی در کمیته های برنامه ریزی استان ها و پنج درصد از اعتبارات ملی به توسعه طرح های آب رسانی روستایی اختصاص یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور رضا رحمانی برگزار شد که مصوباتی در راستای کاهش اثرات کرونا ویروس در پی داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۹    
اردبیل - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در رابطه با تولید کالاهای بهداشتی از جمله الکل طبی در استان ظرفیت های لازم وجود دارد و در صورت نیاز تولید افزایش می یابد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۵    
وزیر امور خارجه دولت شرق لیبی خواهان توزیع عادلانه درآمدهای نفتی برای پایان یافتن اختلال در دسترسی به تأسیسات نفتی این کشور شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۲    
نماینده شرکت ملی نفت در بورس گفت: اگرچه قرارداد خوراک پالایشگاه ها بلند مدت است اما می توان از بورس و ابزارهای آن برای تعیین قیمت این قراردادها استفاده کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۲۲    
با حضور خبرنگاران بیش از 50 رسانه بخش اعظم کالاهای خوراکی تاریخ گذشته، البسه مستعمل و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد مجوزهای مصرف امحاء شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۹    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: با همکاری بانک مرکزی و بانک های عامل و پیگیری سازمان برنامه و بودجه درصدد تامین باقی مانده اعتبار و تسویه مطالبات کشاورزان هستیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۹    
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی افزایش نرخ ارز و گرانی مواد اولیه را از جمله دلایل گرانی لوازم خانگی در ماه های اخیر برشمرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۹    
محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در روزهای پایانی هر سال به دلیل افزایش تقاضا نسبت به عرضه به منظور انجام سفرهای خارجی یا ثبت سفارش کالاهای مورد نیاز ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۹    
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان "دبیر کمیسیون ملی نشان برند تجاری و ساماندهی تبلیغات" منصوب شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۶    
ارومیه- مدیرکل گمرک بازرگان از بسته بودن مرز ایران و ترکیه در بازرگان خبر داده و گفت: هیچ گونه تردد مسافر یا کامیونی در این مرز وجود ندارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۴    
ارومیه- زمین لرزه ای به بزرگی 5.7 ریشتر زرآباد آذربایجان غربی را لرزاند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۱    
اهواز - معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: شمار چاه های نفت و گاز حفر شده با کاربست ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور در سال جاری به یکصد حلقه چاه رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۱    
آبادان - معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تردد مسافر و زائران ایرانی از مرز شلمچه از سوی دولت عراق ممنوع اعلام شده ولی مرز تجاری فعال و مشکلی در روند صادرات غیرنفتی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۴    
پردیس- رییس تعزیرات شهرستان های شرق استان تهران گفت: بالا بردن قیمت علت کمبود ماسک و ژل ضدعفونی در پردیس است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۱    
ارومیه- استاندار آذربایجان غربی بر لزوم تسریع در تامین اقلام امدادی و تغذیه اضطراری برای زلزله زدگان استان تاکید کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
گرگان- معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: ترکمنستان مانند سایر کشورهای همسایه مرزهای خود را به روی ایران بست.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
وزیر بهداشت با بیان روند سریع تولید ماسک در کشور، محتکران ماسک را به شیوه ای جالب توصیف کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
آخرین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری صبح امروز بخش قطور از توابع شهرستان خوی حکایت از تخریب 10 تا 100 درصدی مناطق مسکونی، کشته شدن 500 هزار دام و طیور دارد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
بابل - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به سهم بالای استان در تولید گل و گیاه گفت: واردات گل و گیاه به استان نداریم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاههای بهاره در استان پانزدهم تا بیست و پنجم اسفند ماه دایر می شوند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
آبادان – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: بخشی از اسکله بارگیری شهر آبادان در اختیار پالایشگاه است و چنانچه در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد یک فضای عالی به منظور صادرات کالا است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه نظارتی ویژه برای کنترل نحوه تامین، جذب، توزیع و قیمت گذاری میوه، به خصوص میوه طرح تنظیم بازار تشکیل شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به رونق شرکت های دانش بنیان در استان، گفت: هم اکنون 30 محصول در شرکت های دانش بنیان فعال این استان تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۹    
شاخص کل امروز با رشد بی نظیر 17 هزار واحدی کانال جدیدی از رشد را آغاز کرد، اما بازار به چند علت افزایش چشمیگری را تجربه کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت از تدوین گزارش هفتگی رصد و پایش تحولات حوزه تحریم و ارسال آن به سیاستگذاران خبر داد و گفت: نقشه راه تنظیم بازار آماده ابلاغ از سوی وزیر صمت است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۹    
نرخ ارز در بازار آزاد روز به روز افزایش می یابد
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
کارشناس سابق منابع آب وزارت نیرو با بیان اینکه بیشتر از سدسازی به مدیریت درست منابع آبی نیاز داریم، ادامه داد: آنچه در بسیاری از مواقع فراموش می کنیم و به درستی انجام نمی دهیم مدیریت مخازن سدهاست.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 60 میلیون نفر در کشور یارانه معیشتی دریافت می کنند که وجود خارجی ندارند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
اکنون ترخیص کالاها موانع قانونی دارد و گمرک بدون ضابطه نمی تواند کالا را ترخیص کند با این حال همه با حسن نیت مسئله را دنبال می کنند تا گره های قانونی رفع شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
اگر دولت چین نتواند شیوع کرونا را در سه ماهه اول سال 2020 مهار کند، بسیاری از مشاغل کوچک از اپیدمی بیماری متاثر می شود
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۹    
شاخص کل بورس تهران تنها دو ساعت برای اصلاح قیمتی در روز گذشته نیاز داشت و امروز بعد از رشد 17000 واحدی در آستانه فتح ابرکانال 500 هزار واحدی قرار گرفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
نوشهر - مسئولان قضایی و تعزیرات نوشهر در بازدید از هشت داروخانه و تجهیزات پزشکی، پنج واحد را به دلیل احتکار و عدم فروش متخلف شناختند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
تنکابن - رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه برگ سبز چای در کشور سالم و بدون استفاده از سموم شیمیایی تولید می شود، گفت:چای شمال سالم است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۹    
آبادان - معاون امور استان ها و تشکل های اتاق ایران گفت: ظرفیت ها و استعدادهای استان خوزستان نیاز به تفصیل ندارد و این خطه دریچه ارتباطی ایران با آب های آزاد است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۴    
بورس های عربیروزی قرمز را تجربه کردند و تنها بورس عربستان سعودی روزی نسبتا سبز را تجربه کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
کارشناس بازار طلا و ارز با بیان اینکه اگر سیاست های پولی خود را اصلاح نکنیم قیمت طلا به بالای یک میلیون تومان درهر گرم می رسد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
پروازهای برنامه ای شرکت هواپیمایی ماهان که پیش از این 12 پرواز هفتگی بود از روز شنبه 01 فوریه 2020 بنا بر نظر هیأت دولت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه سرمایه گذاری صنعتی در مناطق کمتر برخوردار برای اجرای 30 طرح صنعتی در 12 استان کمتر برخوردار فراخوان داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
مدیر پایانه تجاری چذابه از آغاز صادرات کالا به عراق از مرز چذابه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
زنجان-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: با توجه به طرح های افتتاح شده در زنجان طی بهمن ماه امسال، زمینه اشتغال 910 نفر از روستائیان فراهم شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
امارات متحده عربی، اجازه ی راه اندازی یک نیروگاه هسته ای، ساخت کمپانی های کره جنوبی را طبق مقررات هسته ای مرجع فدرال امارات، گرفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل دفتر سیاستهای تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تورم متغیری کلان است و لذا دلایل آن را باید در سطح اقتصاد کلان جستجو کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
نخستین مدرسه زمستانه سیاستگذاری صنعتی و تجاری از سوم تا پنجم اسفند ماه سال 1398 در موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی در حال برگزاری است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
تب تند گرانی خودرو در بازار همچنان ادامه دار بوده و به نظر می رسد خیال کوتاه آمدن ندارد حال باید منتظر ماند که تولید خودروهای جدید داخلی می تواند تب قیمت چارچرخ ها را کاهش دهد؟
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
شیوع بیماری کرونا و کاهش ارزش اقتصادی در دنیا موجب شد تا بازار طلا به یکی از جذابترین بازارها برای سرمایه گذاری تبدیل شود و همین امر قیمت طلا در بازارجهانی و داخلی را به شکل بی سابقه ای افزایش داده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
در حالی بسیاری از مسافران نوروزی به دلیل ترس از شیوع کرونا در حال کنسل کردن تورها و بلیت های نوروزی خود هستند که سخنگوی سازمان هواپیمایی می گوید ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
رئیس جمهور امریکا در دیدار با نهمین شریک تجاری خود که از روز دوشنبه آغاز می شود، پذیرای گرم نخست وزیر مودی هندی خواهد بود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
در حالیکه تصور همگان بر این است که نقل و انتقالات مسکن تنها منوط به روزهای تابستان است این روزها نیز شاهد این هستیم که عرضه واحدهای مسکونی برای مستاجران بسیار کم است و همین نبود عرضه و فایل جدید برای ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
با گسترش روزافزون ویروس کرونا در سطح جهان و افزایش قیمت ماسک در کشورهای مورد هدف این ویروس مانند کانادا، ایران و کشورهای جنوب شرق آسیا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
مدیر کل تعاونی سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه امسال هیچ ثبت نامی انجام نمی شود، مردم نباید فریب این افراد را بخورند و پولی پرداخت کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۹    
عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بهبود وضعیت نقدشوندگی سهام در بازار سرمایه کشور را از مهم ترین اهداف راه اندازی ابزار فروش تعهدی دانست.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۴    
زاهدان- سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: هجوم مجدد ملخ صحرایی به این استان تهدیدی جدی محسوب می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۴    
اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه روزانه چهار هزارو 500 نفر از اتباع خارجی از طریق پایانه بیله سوار به کشور تردد می کنند، گفت: پایگاه مراقبت مرزی در پایانه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۹    
تبریز- سه داروخانه محتکر ماسک در تبریز پلمب شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به نیاز داخلی به آهن اسفنجی گفت: صادرات آهن اسفنجی به دلیل نیاز تولیدکنندگان داخلی ممنوع اعلام شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
ارومیه- به دنبال زمین لرزه 5.7 ریشتری صبح امروز در قطور، شش پس لرزه بالای سه ریشتری این منطقه را لرزانده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
اردبیل - ورود بیماری کرونا به کشور، باعث رونق گرفتن بازار خریدوفروش ماسک شده و تهیه آن به یکی از دغدغه های شهروندان اردبیلی تبدیل شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
ارومیه - رییس سازمان اورژانس کشور گفت: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از امدادگران اورژانس 115 در منطقه زلزله زده قطور استان آذربایجان غربی، این زمین لرزه تاکنون 40 مصدوم برجای گذاشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
راور - فرماندار راور با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد شهرستان راور تحت پوشش گاز قرار دارد، گفت: این میزان طی چند ماه آینده به 100 درصد می رسد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
سمنان- سرپرست سازمان صمت استان سمنان، گفت: اولویت این سازمان حفظ اشتغال سپس تولید و پس از آن رفع مشکلات واحد های تولیدی در هشت شهرستان و نواحی صنعتی خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۹    
سمنان - مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت صمت، گفت: تشکل های صنفی مانند اتاق تعاون، اصناف، اتاق بازرگانی و ... بازوان توانمند صنعت معدن و تجارت هستند تا بتوانیم شاهد ارتقای اقتصادی کشور باشیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۴    
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در کرمانشاه برپا می شود، گفت: این نمایشگاه فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۴    
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه مرز مهران برای تردد زوار بسته شده است، گفت: همه مبانی و ورودی ها از مناطقی که احتمال آلودگی ویروس است باید بسته شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۴    
تبریز- مدیر تالار بورس منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: معاملات تالار بورس تبریز در بهمن ماه نسبت به ماه قبلی افزایش پیدا کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آمادگی بازار تبریز به عنوان یکی از جاذبه های تاریخی شاخص در استان، برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۴    
اهواز - وزیر راه و شهرسازی گفت: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را مأمور کردیم تا از پروژه مسکن مهر بازدید کند و بتوانیم برای این پروژه نیز تصمیم گیری و آن را از وضعیت توقف خارج کنیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۴    
سمنان - رئیس سابق صمت استان سمنان با بیان اینکه فقط شش درصد از کارخانه های استان در مقیاس بزرگ محسوب می شوند، گفت: صنایع کوچک 90 درصد صنعت استان را شامل می شوند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۹    
ساری - نگرانی ها درباره کرونا، ماسک را در مناطق مختلف مازندران نایاب و نرخ آن را همچون طلا کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل یک شرکت معامله گر نفتی پیش بینی کرد که در سه ماه نخست سال جاری میلادی، تقاضای نفت روزانه 2 میلیون و 200 هزار بشکه کاهش می یابد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
6 پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
طی هفته ای که گذشت کمپانی سامسونگ پرچمداران جدید خود، در بازار تلفن همراه را معرفی کرد. دو گوشی تلفن همراه گلکسی S20 و S20 PLUS که ادامه دهنده ی راه گوشی های سری S10 و S10 PLUS می باشند با ارتقا صفحه ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
اقتصاد ایران در جریان تحریم های اقتصادی با فشارهای زیادی مواجه شد ولی سیاستهایی را هم در پیش گرفته است که از اثر گذاری این سیاست امریکایی روی اقتصاد ایران بکاهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
شاخص کل در پایان معاملات روز یکشنبه با رشد 17106 واحدی با رشدی خیره کننده رکوردی دیگر را شکست و توانست در آستانه فتح کانال 500 هزار واحد بایستد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۴    
رشت - استاندار گیلان گفت: خط جدید تولید ماسک و لوازم بهداشتی به زودی در استان راه اندازی می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
عضو کمیسیون برنامه و بوجه مجلس مطرح کرد: مردم می توانند با سرمایه های اندک خود در بورس به خرید سهام اقدام کرده و به این ترتیب تقاضاهای کاذب و بی مورد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه برخی تلاش دارند ثبات بازار ارز را به هم بزنند، گفت: بانک مرکزی ثبات لازم را به بازار ارز اعاده خواهد کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
مدیر عامل شهر جدید پردیس با تاکید بر اینکه 50 درصد متقاضیان ثبت نام کننده در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۹    
ارومیه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از اعزام 10 تیم ارزیاب و یک تیم امداد هوایی از شهرستان های شمال استان به منطقه زلزله زده خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۹    
ارومیه- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آمار 25 نفری مصدومان زمین لرزه قطور اولیه است و باید بررسی های میدانی تکمیل شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۴    
ارومیه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: زلزله امروز قطور 43 روستای استان را متاثر کرده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۹    
ساری - مدیرکل استاندارد مازندران گفت: 56 واحد صنعتی از مجموع دو هزار و 700 واحد تولیدی در استان مشمول استاندارد اجباری هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۹    
اهواز - با حضور وزیر راه و شهرسازی ساخت پل دهستان عنافچه در شهرستان باوی آغاز شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
با تصویب ستاد تنظیم بازار کشور، برگزاری نمایشگاه های بهاره، اجرای طرح فروش فوق العاده و توزیع اقلام اساسی و ضروری در دستور کار قرار گرفته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
دکتر حسین راغفر معتقد است پرداخت یارانه انرژی و جانمایی غیرکارشناسی واحدهای فولادی دو مانع بزرگ توسعه بخش معدن و صنایع معدنی است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۹    
کارشناسان اقتصادی معتقدند اگر بانک مرکزی اقدامات لازم را برای کنترل نرخ ارز و جلوگیری از رشد قیمت ها در بازار آزاد به کار نگیرد، این احتمال وجود دارد که تجربه مهر 97 تکرار شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه ترکیه ممنوعیت سفر برای مسافران ایرانی را منوط به نداشتن برگه سلامت دانسته است گفت ...
  • ۱