یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۵۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 5 اسفند 1398 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 21 بهمن 1398 تحلیل بازار 1 اسفند 1398 تحلیل بازار 2 اسفند 1398 تحلیل بازار 3 اسفند 1398 تحلیل بازار 4 اسفند 1398 تحلیل بازار 5 اسفند 1398 تحلیل بازار 6 اسفند 1398 تحلیل بازار 7 اسفند 1398 تحلیل بازار 8 اسفند 1398 تحلیل بازار 9 اسفند 1398 تحلیل بازار 10 اسفند 1398 تحلیل بازار 11 اسفند 1398 تحلیل بازار 12 اسفند 1398 تحلیل بازار 13 اسفند 1398 تحلیل بازار 14 اسفند 1398 تحلیل بازار 15 اسفند 1398 تحلیل بازار 16 اسفند 1398 تحلیل بازار 17 اسفند 1398 تحلیل بازار 18 اسفند 1398 تحلیل بازار 19 اسفند 1398 تحلیل بازار 20 اسفند 1398 تحلیل بازار 21 اسفند 1398 تحلیل بازار 22 اسفند 1398 تحلیل بازار 23 اسفند 1398 تحلیل بازار 24 اسفند 1398 تحلیل بازار 25 اسفند 1398 تحلیل بازار 26 اسفند 1398 تحلیل بازار 27 اسفند 1398 تحلیل بازار 28 اسفند 1398 تحلیل بازار 29 اسفند 1398 
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
نشست تدوین برنامه اجرایی سال 99 ادارات کل راه و شهرسازی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز به کار کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
زاهدان - سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: میزان تولید شیر در این استان حدود 102 هزار تن است که شامل 76 هزار تن شیر گاو ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۱    
ارومیه - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و 283 نفر در سامانه کارورزی استان ثبت نام کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
وزارت جهاد کشاورزی پیشنهاد مستثنی شدن احداث گلخانه ها و فنس کشی باغ ها از آیین نامه استفاده از اراضی ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۲    
ورامین - فرماندار ورامین گفت: ورامین با 400 هزار راس دام سنگین و سبک 40 درصد گوشت مصرفی استان تهران را تامین می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۵    
قم - معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز قم گفت: شهروندان گزارش تخلفات در زمینه گران فروشی ماسک را به سامانه قرارگاه دادسرای قم ارسال کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: این استان به دلیل برخورداری از زیرساخت های فنی و کارشناسان ماهر، آمادگی تبدیل شدن به قطب تولید لوازم خانگی را دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۸    
زمان دریافت مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به تعویق افتاد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
گنبدکاووس- مدیرکل گمرکات استان گلستان گفت: ترکمنستان ورود کامیون های صادراتی از مرز اینچه برون را با احتما انتقال کرونا، ممنوع کرده است و 40 کامیون ایرانی را پذیرش نمی کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۵    
تهران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ورود چهار خودروی جدید برای سال آینده به بازار خبر داد و گفت: بیش از 90 درصد این خودروها بومی است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
گرگان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان از آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال 97 در گلستان خبر داد و گفت: واریز سود سهام تا پایان هفته جاری به حساب تمام سهام داران گلستانی واریز می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۶    
کرمانشاه- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور گفت: در سال جاری یک هزار و 200 واحد صنعتی راکد در کشور احیا شده و به چرخه تولید بازگشته اند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید: گاهی با در نظر گرفتن تمامی شرایط درست عرضه و تقاضا، باز هم سودجویان با احتکار سبب گرانی بازار شب عید می شوند به همین دلیل دولت باید با نظارت بیشتر نقره داغ شان ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق در قصرشیرین ایجاد می شود، گفت: در حال حاضر باید موانع پیش روی طرح برداشته شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۲    
به بیان ساده فروش تعهدی ابزاری است که به فعالان بازار سرمایه این امکان را می دهد که در روندهای منفی بازار نیز سود ببرند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از سرمایه گذاری 8 هزار و 500 میلیارد تومانی در زمینه مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی در شش ساله اخیر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به زمان بسیار اندک برای بررسی مجدد لایحه بودجه سال آینده، به احتمال زیاد تصویب نهایی کلیات لایحه بودجه سال 99 بصورت 3 دوازدهم انجام خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۳    
شرکت دی سی آی زیرمجموعه پتروایران در صدد توسعه ناوگان حفاری دریایی است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
نگرانی های بین المللی درباره شیوع کرونا خارج از چین افزایش یافت تا جاییکه سازمان بهداشت جهانی نسبت به میزان ابتلا و گسترش این بیماری ابراز نگرانی کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
در جلسه امروز کمیته دستمزد هزینه معیشت کارگران با حضور نماینده دولت، نماینده کارگران و نماینده کارفرمایی در شورای عالی کار تعیین شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
وزیر نفت گفت: بین بخش های بالادستی صنعت نفت و دانشگاه ها پیوند خوبی برقرار شده و دیگر همدیگر را دفع نمی کنند؛ امیدواریم این همکاری و نیاز مشترک به یکدیگر در عمل برای توسعه کشور استفاده شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با عوامل گران فروشی و احتکار اقلام بهداشتی و دارویی در استان به شدت برخورد می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
قزوین- مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سالیانه بیش از 14 هزار و 862 تن قارچ خوراکی در واحدهای تولیدی این استان تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
ارومیه- مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: شاخص کل بورس استان در بهمن امسال نسبت به ماه پیش از آن با 68 هزار و 947 واحد افزایش به 478 هزار و 755 واحد رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
ارومیه- شهردار ارومیه از ارائه بودجه سال 99 برای بررسی وتصویب به شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
ارومیه- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: رهاسازی 270 میلیون مترمکعب آب از چهار سد اقماری به سمت دریاچه ارومیه آغاز شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
ارومیه- مدیر جهاد کشاورزی ارومیه از جذب خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به میزان 95 میلیارد ریال در این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۴    
دماوند- 6 هکتار از اراضی ملی دماوند به ارزش 180 میلیارد تومان به دولت بازگردانده شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
اردبیل - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بازدید گردشگران خارجی از موزه های استان طی یازده ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 89 و هفت دهم درصد افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
اهواز - مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: همه پروازهای ورودی و خروجی از کشورهای کویت و امارات متحده عربی به مقصد اهواز انجام شده است و فقط کشور کویت اجازه پرواز به این کشور را نمی دهد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
زرندیه- مدیرکل صنایع برق و تجهیزات پزشکی وزارت صمت گفت: 20 شرکت تولیدی در کشور دارای مجوز تولید ماسک از وزارت صنعت و بهداشت هستند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
اردبیل - استاندار اردبیل گفت: منابع مالی تامین اعتبار مصالح زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل_میانه تا خرداد ماه 99 مشخص شده و پیمانکاران باید مصالح مورد نیاز را تهیه کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
فراهان- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهان گفت: از ابتدای سال تاکنون 15 کیلومتر از محورهای شهرستان به لایه آسفالت حفاظتی مجهز شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام بر لزوم توجه ویژه به زیرساخت های گردشگری ایلام برای ایام نوروز تاکید کرد و گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
تهران- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران دارای 3500 هکتار گلخانه است گفت: 28 درصد گلخانه های ایران در استان تهران احداث شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
ساری - مدیرکل راهداری مازندران، فرسودگی ناوگان حمل و نقل باری را از مشکلات برشمرد و گفت: شمار ناوگان باری در استان 16 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
رشت - استاندار گیلان گفت: به سبب آغاز شیوع ویروس کرونا از قم، راهداری را موظف کردیم تا تردد اتوبوس های میان رشت و قم و بالعکس را متوقف کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
ایلام-معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: صندوق ضمانت صنایع کوچک ظرفیت خوبی برای واحدهای تولیدی در استان ایلام است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهمترین مشکلات واحدهای تولید استان پیگیری بند الف تبصره 18، تامین تسهیلات، آماده کردن زیرساختهای آب، برق، راه و مسئله گمرک است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
ارومیه- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی از تخریب 50 الی 100 درصدی سه هزار و 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
نکا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به رتبه چهارم استان در تولید شیر گفت: سالانه 657 هزار تن شیر در دامداری های استان تولید می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
اهواز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: هرگونه صادرات الکل و موادشوینده بهداشتی ازخوزستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
ارومیه- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع بیش از 200 هزار تن نهاده دام و طیور از ابتدای سال جاری در استان و با قیمت مصوب خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی دستوری به تمامی واحدهای تولیدکننده ماسک های بهداشتی از آنها درخواست کرد تولید انواع ماسک ساده و فیلتردار را به صورت شبانه روزی در دستورکار خود قرار دهند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
شرکت پودو چین در جهت کمک به مقابله با ویروس کرونا ربات خدمتکاری را تولید کرده است که در مناطق قرنطینه شده به ارائه خدمات به انسان ها می پردازد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
منطقه یک آزادراه تهران-شمال به احتمال زیاد فردا و یا تا پایان هفته جاری با حضور رئیس جمهور بهره برداری رسمی می شود و می توان گفت که بالاخره بخت این آزاد راه هم قرار است بعد از چهار دهه این هفته باز ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار حذف حکم الحاقی به تبصره 1 لایحه بودجه موسوم به قیر رایگان شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
ویروس کرونا مدتی است در کشور شیوع پیدا کرده و گسترش سریع آن و بازار داغ شایعات در فضای مجازی به نگرانی مردم دامن زده است. همین موضوعات پایه گذار شکل گرفتن پویش کرونا را شکست می دهیم شده است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
شرکت داروسازی هوادونگ از ربات ها برای عصاره گیری گیاهان دارویی کمک می گیرد و روند تولید داروهای سنتی چینی( TCM) را سرعت می بخشد ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه ویروس کرونا در کاهش و افزایش قیمت نفت تاثیرگذار نیست، گفت: از آنجا که عرضه و تقاضا هر دو کاهش پیدا کرده اند ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۳    
بهارستان نشین ها در حالی تحقق درآمدهای ناشی ازمالیات و فروش اموال دولتی و اسناد خزانه را مورد نقد قرار داده اند که یک اقتصاد دان می گوید ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
پالایشگران هندی در پی شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن کاهش تقاضای نفت در چین، نفت خام را با قیمت ارزان تری می خرند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
یکی از وزیران دولت لبنان اعلام کرد که در چند روز آینده، فعالیت های اکتشاف نفت و گاز در این کشور آغاز می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
قیمت شاخص نفت خام و نفت کوره در بورس شانگهای چین امروز (دوشنبه، پنجم اسفندماه) بیش از 4 درصد کاهش یافت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۷    
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد 4831 واحدی توانست بار دیگر کانال جدیدی را فتح کرده و تمام کارشناسان انگشت به دهان فرو برده و رشد بورس را تماشا کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اینکه اعتراض متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی تا 10 اسفند قابل پیگیری است مراحل پیگیری این دسته از معترضان را به روند ثبت نام مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن، اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۴    
بر اساس اعلام فدراسیون ملی مسکن انگلیس، قیمت مسکن در سال گذشته به طور متوسط 33.7 درصد در انگلیس افزایش یافته و پیش بینی می شود که طی 5 سال آینده با افزایش 15.3 درصدی هم روبرو شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
سرمایه صندوق نوآور به میزان 500 میلیارد ریال و ارزش مبنای هر واحد سرمایه گذاری یک میلیون ریال است و پذیره نویسی این صندوق به مدت 10 روز کاری تا تاریخ بیستم اسفندماه ادامه خواهد داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
از آنجا که فناوری بلاک چین می تواند دسترسی به داده ها را برای ذینفعان آسانتر کند. از این رو به نظر می رسد برای بررسی و شناسایی داده در زنجیره تامین غذایی می تواند تاثیر گذار باشد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: صادرات مواد غیر نفتی در بندر جاسک طی یازده ماهه سال جاری رشد 98 درصدی داشته است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
رضا حاجی آقامیری، عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران نوشت: با عنایت به مسیر طی شده در تاریخ تجارت میان ایران و اروپا به نظر می رسد زیرساخت هایی که طی سالیان گذشته از نظر فرهنگی و اقتصادی فراهم شده ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
امروز صنعت برق در آستانه سومین تحول بزرگ قرار دارد: هوشمندسازی، تحولی که منجر به ایجاد بستر مدیریت هوشمند عرضه و تقاضا، شبکه های هوشمند، خرده فروشی برق، اینترنت اشیا و ... خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۶    
کرج- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از شناسایی یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع سهام عدالت کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
رئیس اتاق اصناف تهران از لغو برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به دلیل شیوع بیماری کرونا خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
اراک- سرپرست سازمان صمت استان مرکزی گفت: یک واحد تولید کننده ماسک در استان مرکزی 40درصد نیاز کشور را تامین می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
کرج - مدیر مالی شرکت گاز استان البرز گفت: به منظور تسهیل و کاهش در تردد شهروندان برای امور گاز به دنبال الکترونیکی کردن کارهای خدمات مشترکین هستیم.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
با دیده شدن و شناسایی موارد متعدد از ابتلای مردم ایران به ویروس کرونا، سازمان بهداشت جهانی راهنمای فارسی را در جهت افزایش آگاهی مردم ایران و شناخت بهتر راه های مقابله با کرونا منتشر کرد
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
بجنورد- رئیس سازمان صمت خراسان شمالی گفت: تا به امروز برنامه های برگزاری نمایشگاه بهاره در بجنورد برقرار بوده و با وجود شرایط موجود، لغو این نمایشگاه به تصمیم شورای تامین بستگی دارد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل از صادرات 35 میلیون دلاری 12 شرکت تعاونی فعال مرزنشینان این استان در یکسال گذشته خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۵    
کرج- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه در خصوص تامین کالاها هیچ کمبودی نداریم افزود ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
کمیجان- رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان گفت: طی 11 ماهه سال جاری، سه نقطه حادثه خیز در محورهای شهرستان کمیجان رفع شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
شرکت شورون اعلام کرد نسبت جایگزینی ذخایر نفتی آن به پایین ترین حد از سال 2010 میلادی تاکنون رسیده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از طرح رهگیری سیگار در شرکت دخانیات گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
تبریز- مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس اصلاحیه ماده 97 قانون مالیات های مستقیم، نحوه تنظیم اظهارنامه های مالیاتی عملکرد 1398 تغییر می کند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۷    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت هر اونس در بازارهای جهانی با افزایش 24 دلاری نسبت به روزگذشته به 1688 دلار رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
نکا - مدیرعامل آب منطقه ای مازندران مجموع حجم ذخیره آب دو سرد بزرگ استان شامل سد رجایی و البرز را 267 میلیون مترمکعب اعلام کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
زنجان - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان از اخراج 800 واحد دامی غیر مجاز از مراتع استان طی بهمن ماه سالجاری خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا گفت: برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ، هماهنگی های لازم با تشکل های صنفی شرکتهای حمل و نقل کالا ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
شیوع سریع ویروس کرونا در خارج از چین از جمله در ایتالیا و کره جنوبی، نگرانی از کند شدن رشد اقتصاد جهانی را افزایش داد و باعث شد سرمایه گذاران به خرید اوراق قرضه هجوم بیاورند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۶    
اردبیل - رئیس سازمان صمت اردبیل با اشاره به طرح های نظارتی ویژه در خصوص عرضه کالا، خدمات و قیمت محصولات در ایام نزدیک به عید، گفت: مردم از خرید کالای بدون قیمت خودداری کنند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: تعداد 45 هزار ماسک غیربهداشتی از یک کارگاه تولیدی در زنجان کشف و توقیف شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی صنعت برق از آمادگی تمام گروه های عملیاتی و فنی برای مقابله با حوادث احتمالی در شرایط نامساعد جوی یا بحران های طبیعی از جمله سیل و بارش برف خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۸    
با وجود اینکه ویروس کرونا بحران بزرگی را برای اقتصاد دنیا ایجاد کرده است ولی به نظر می رسد این ویروس ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
ایلام - سخنگوی گمرک ایران گفت: مرز مهران آغاز به کار کرده و بازگشایی شده است.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با تاکید بر اینکه تعداد کشورهایی که ممنوعیت پرواز از مقصد ایران به این کشورها را اعمال کرده اند افزایش یافته است گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تنها 8.5 درصد تکیه بر درآمدهای حاصل از فروش نفت در بودجه 99 از افتخارات مجلس دهم است، تاکید کرد: این سومین سال تحریم بوده که در آن لایحه بودجه تنظیم می شود.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 4831 واحدی ابر کانال 500 هزار واحدی را فتح کرده و به 503735 واحد رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
کشور عراق تردد متقابل شهروندان خود و ایران را برای 15 روز ممنوع کرد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر اینکه همواره سهم شهرداریها و سازمان نظام مهندسی ساختمان از افزایش قیمت مسکن عقب تر است گفت ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
زنجان - مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: یک واحد تولیدی ماسک به علت گران فروشی توقیف و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شده و تمام اقلام بهداشتی این واحد تولیدی توقیف شد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۶    
کلیات بودجه سال 99 را با 67 رای موافق، 114 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 191 نماینده حاضر در مجلس رد کردند.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۶    
قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 5 و 28 دقیقه امروز (دوشنبه، پنجم اسفندماه) به 56 دلار و 81 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 51 دلار و 98 سنت رسید.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۶    
با وجود هشدارهای مکرر بانک مرکزی نسبت به کاهش نرخ ارز در روزهای آتی با سیاست های غیر هیجانی، اما قیمت ها در این بازار همچنان رو به بالاست، بنابراین باید منتظر بود که چه اتفاقی در بازار ارز می افتد.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۳    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی شرکت پخش و پالایش می گوید: صدور هر کارت سوخت برای دولت چیزی حدود 30 هزار تومان آب می خورد اما هزینه ای که از مردم دریافت می شود، 10 هزار تومان است ...
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۰    
ساری - رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: این استان در صورت رفع موانع قابلیت صادرات یک میلیون تن مرکبات را در سال خواهد داشت.
تحلیل بازار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۱    
ساری - استاندار مازندران گفت: برای پیشگیری از افزایش کاذب قیمت ماسک و مواد بهداشتی، با دو واحد تولیدی ماسک در استان قرارداد بسته شده است.
  • ۱