دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز 1403 از امروز 16 اسفند سال جاری تا 24 فروردین سال آینده اجرا می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۸    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: پرنده افسانه ای هما در خراسان جنوبی رویت شد و تصویر آن به ثبت رسیده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
گامی بزرگ در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند کشور دنیای امروز به سرعت در حال تحول است و هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند به عنوان پیشگامان این تحولات ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۱:۳۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دشمنان، شکست سختی از این حضور خوردند و حالا باز نگاهشان به 11 اسفند است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۷    
باتوجه به پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی در سال های اخیر، می توان پیش بینی کرد که هوش مصنوعی پایه و اساس گوشی های هوشمند در آینده ای نزدیک خواهد بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۴    
شهید آرمان علی وردی- نیمه شعبان سال 1400
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: گواهی سپرده خاص یکی از ابزارهای سیاست پولی است، این ابزار می تواند به بهبود متغیرهای پولی و تحقق هدف گذاری ها در مسیرهای در نظر گرفته شده، کمک کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
آژانس فضایی ناسا می گوید که نگهداری این گیاه در خانه می تواند به کاهش سردرد شما کمک کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به درخواست این اتحادیه برای ممنوعیت فروش طلای دست دوم، عنوان کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد مقر فرماندهی تیپ شرقی 769 ارتش اسرائیل در پایگاه کریات شمونه را شب گذشته به طور موفقیت آمیز هدف قرار داده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده های 24 استان از جمله تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه من طلبه خدمتگزار به مردم هستم و هویتی که برای خود قائلم وابسته به انقلاب است، گفت: باید شبانه روزی کار و تلاش جهادی کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۳    
معاون اجرایی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا جزئیاتی بیشتر از طرح ترخیص خودروهای توقیفی را اعلام کرد و به برخی از ابهامات و پرسش های مردم در این خصوص پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۵    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: با صراحت بگویم که قهر کردن از صندوق رای و عدم شرکت در انتخابات همراهی با دشمن و ضد انقلاب است، دشمنی که تمام توان خود را بسیج کرده که مردم در انتخابات شرکت نکنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۱    
مقامات انگلستان هزاران نفر از ساکنان یک محله را به دلیل بمب به جای مانده از دوران جنگ جهانی دوم تخلیه کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۵:۱۷    
بایرن مونیخ در دقیقه 91 با گلزنی مقابل لایپزیگ پس از 3 باخت موفق به پیروزی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۳:۵۰    
سخنگوی دولت صنعا تهدید کرد اگر جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه متوقف نشود گام های تشدیدکننده و غافلگیری های جدیدی در راه خواهد بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۲    
هفتادو چهارمین دوره جشنواره فیلم برلین دقایقی پیش با اهدای جوایز به برندگان خود، به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۲:۱۷    
حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد مواضع اشغالگران صهیونیست در منطقه تله الکوبرا، رامیا و رویسات العلم را هدف قرار داده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
به گزارش فارس،️ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امشب با هواپیمای عمومی و بدون استقبال مسوولان دولتی وارد فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند شد. ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۷    
وزیر امور خارجه در دیدار ناصر الدین حیدری سفیر جدید ایران در تایلند بر توسعه روابط 2 کشور و پیگیری ارتقای مناسبات در عرصه های مختلف و تحرک بیشتر در این زمینه به خصوص در تعامل با دولت جدید تایلند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۵    
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا سنتکام شامگاه شنبه مدعی شد یک موشک بالستیک را که از منطقه تحت کنترل جنبش انصارالله یمن به خلیج عدن پرتاب شد، سرنگون کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۵    
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت جزییاتی از اعزام زائران در ماه های شعبان و رمضان و تعطیلات نوروز به عتبات عالیات عراق را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۹    
پلیس رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه تعدادی از معترضان به نخست وزیر این رژیم را که در تل آویو در حال تظاهرات بودند بازداشت کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۵    
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در سن 84 سالگی درگذشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایتالیا با برتری برابر بلاروس به دیدار نهایی جام جهانی صعود کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۲    
دولت بایدن و متحدان اروپایی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، را ظالم و جنایتکار جنگی می نامند. اما او جایگاهی ویژه در میان کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
وب گاه آمریکایی آکسیوس به نقل از دو منبع گزارش داد در جریان مذاکرات پاریس پیشرفت هایی حاصل شده است که ممکن است در چند روز آینده به مذاکرات جدی تری بر سر توافق درباره جنگ غزه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۱    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست مقابل برزیل از فینال در رقابت های جام جهانی 2024 جا ماند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی دیگر از افسران این رژیم در نبرد زمینی در حی الزیتون غزه خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست 30نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۱    
جلسه ستاد اقتصادی دولت بعد از ظهر روز شنبه با حضور رئیس جمهور و مقامات اقتصادی دولت تشکیل شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۶    
رئیس اورژانس کرمان از وقوع حریقی در خیابان امام خمینی(ره) و جان باختن یک کودک افغان در این حادثه خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از شورای امنیت و غرب به علت انفعال آنها در جلوگیری از جنایات غزه به شدت انتقاد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز گذشته به منظور حضور و سخنرانی در اجلاس فوق العاده وزرای ارتباطات و اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به استانبول سفر کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
فرمانده انتظامی لاهیجان وقوع انفجار یک ساختمان 10 طبقه در بلوار امام رضا(ع) این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: عاملان تشویش اذهان عمومی و انتشاردهنده این فیلم شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۳    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بشدت معتقدم که حتما باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم، نظر کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند تا از این راه نظام را اصلاح کنند، قبول ندارم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در 11ماهه سال جاری با 35 درصد افزایش در هم سنجی با پارسال به رقم 16 میلیون و 122 هزار تن رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 94 مرکز رصد در کشور شناسایی شده و وضعیت مصوبات شورای فرهنگ عمومی رصد و پایش می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۴    
دکتر مصطفی گودرزی هنرمند و نقاش ،استاد دانشگاه و عضو پیوسته فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از تهران شده است در گفتگویی دیدگاههای خود را در خصوص مسایل جاری و عملکرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
دبیر کمیسیون ملی برند وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این کمیسیون اقدام به ایجاد شرکتهای تخصصی خدمات ارزش گذاری برند کرده که در مرحله دریافت مجوز با همکاری سازمان ثبت اسناد قرار دارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از صدور بیش از نیم میلیون جریمه برای استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در معابر تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز وزارت کشور است، گفت که مجریان در صورت حمایت از کاندیداها حتی روز انتخابات هم باشد، عزل می شوند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به پیش بینی هواشناسی از بارش باران و برف در جاده های اکثر استان های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۴    
بانک صادرات ایران در ادامه اقدامات خود برای عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تخصیص بهینه منابع، از ابتدای دولت سیزدهم بیش از 619 رقبه ملک مازاد فروخت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
دکتر مریم تاج آبادی متخصص بیو تکنولوژی از جمهوری اسلامی ایران جایزه رانیا 2024 کنگره جهان اسلام در مالزی را بدست آورد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نوشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و دیگر ارکان جامعه اطلاعاتی کشور ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
در حالیکه زمانی رژیم صهیونیستی به پشتوانه کشورهای غربی به جنگ غزه ادامه می داد، هم اکنون متحدان سرسخت این کشور نیز از این رژیم روی برگردانده اند
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 8 کیلوگرم قارچ توهم زا از یک سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری مجرم فراری که در خرداد امسال یک نفر در غرب مازندران را به قتل رساند و سابقه شرارت متعدد دارد، خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: فردا آخرین مهلت ثبت نام نمایندگان نامزدها برای حضور در شعب اخذ رای است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
کارشناس هواشناسی با ابراز "آبان امسال پیش بینی ورود هوای سرد به کشور طی بهمن را انجام داده بودم."، گفت: چرا سازمان هواشناسی توان انجام پیش بینی بلندمدت را ندارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ مرحله سوم طرح ملّی یسنا خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
براساس گزارش ها حریق به جان ساختمان 14 طبقه در والنسیاس اسپانیا افتاد و 5 نفر کشته و 20 نفر مفقود شده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
سفیر آفریقای جنوبی در هلند، ووسیموزی مادونسلا از همه کشورها خواست تا در پرونده کشورش در دادگاه لاهه علیه اسرائیل شهادت دهند و این رژیم نسبت به جنایت نسل کشی در نوار غزه، پاسخگو باشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
تصاویری از تمساح 1.5 متری که از شکم مار پیتون 5.4 متری به طور درسته بیرون آمده را می بینیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۰    
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز یکشنبه ششم اسفند ماه در محدوده استان البرز خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۸    
ساخت منو رستوران آنلاین یک فرآیند مهم و حیاتی است که به رستوران ها کمک می کند تا به مشتریان خود بهترین تجربه ممکن را ارائه دهند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: آنچه که باعث پایداری و پیشرفت نظام اسلامی و غلبه آن بر بسیاری از موانع و توطئه ها شد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
صندوق بازنشستگی تکمیلی یک ابزار مالی است که به افراد امکان می دهد پرداخت های مالی دوران بعد از بازنشستگی خود را تامین کنند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
وام ها یکی از مسایل مهم برای مدیریت مالی در زندگی هر فرد محسوب می شوند. اما در برخی موارد، نیاز و دسترسی سریع به پول و منابع مالی، در وضعیت های اضطراری گوناگون، اهمیت بیشتری پیدا می کند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۸    
مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی از اسکان رایگان زائران در ایام نیمه شعبان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، با اعلام اینکه در حال حاضر شکاف قیمتی کارخانه تا بازار لاستیک ها تا حدودی برطرف شده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
باشگاه استقلال برای بارگذاری مدارک مربوط به کسب مجوز حرفه ای با چالش بدهی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال روبه رو شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
کیم جای خواننده پرطرفدار کره ای که پس از مسلمان شدن، نام خود را به داوود کیم تغییر داد، تصاویر و ویدئوهایی از حضور خود در نقاط مختلف تهران از جمله امام زاده صالح(ع) و بازار تجریش را در فضای مجازی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۶    
آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری درگذشت
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
یکی از مقامات صندوق بین المللی پول به بانک های مرکزی نسبت به کاهش زودهنگام نرخ بهره هشدار داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
کارشناس هواشناسی گفت: دو سامانه بارشی قوی از نواحی غربی وارد کشور می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
گروه تعاملی الف - محمد مهدی ترحمی، حقوقدان تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و ثبت شرکت ها و موسسات برای افراد با کمترین موانع و قیدو شرط، همچنین امکان عرضه خدمات تخصصی با کمترین نظارت در جامعه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۶    
قرار است تکلیف حضور افشین قطبی در کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت سرمربی تیم ملی از عربستان مشخص شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
رئیس ستاد انتخاباتی فهرست صدای ملت در تهران گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
وقوع تیراندازی در یک فروشگاه زنجیره ای در شیکاگوی آمریکا به کشته شدن یک نفر انجامید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
نوسانات برق و افزایش و کاهش ولتاژ، از عوامل آسیب رساندن به تجهیزات برقی ازجمله یخچال محسوب می شوند. این نوسانات می توانند باعث صدمه دیدن قطعات الکتریکی یخچال و کوتاه شدن عمر مفید آن شوند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۳    
بکارگیری ساندویچ پانل به منظور ساخت دیوارها و سقف بهترین راه برای افزایش کارایی سازه ها و ساختمان ها است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده خیابان مولوی، 17 شهریور و صاحب جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
بیانیه 110 تن از چهره های اصلاح طلب مهم است. مهم نه از باب این که آن ها اعلام کردند در انتخابات آینده شرکت می کنند و فهرست می دهند . مهم از این باب که 6 گزاره عقلانی در آن نهفته است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
سیدامیر میرجلیلی از فیفا خواست در صورت صعود ایران به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی، دو دستکش طلا به دو دروازه بان ایران دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن ارایه گزارشی کوتاه از روند فعالیت های خدماتی انجام گرفته و برخی حواشی مطرح شده در این مجموعه، از رونمایی چند طرح جدید حمایتی در سال 1403 خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۵    
مقامات محلی چین امروز (شنبه) اعلام کردند در پی آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در شهر نانجینگ این کشور دست کم 15 نفر کشته و 44 نفر دیگر زخمی شدند
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۶    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: شنبه (5 اسفند) با ورود سامانه بارشی به کشور در اکثر استان ها بارش آغاز می شود همچنین از شنبه تا دوشنبه (5 اسفند) و ( 7 اسفند) در بیشتر مناطق ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۱    
"واشنگتن پُست" در گزارشی عجیب مدعی شده که احتمالا ایران در وضعیت کنونی، 5 بمب اتمی در اختیار دارد و امکان دارد تا ماه مِی آتی(خردادماه)، شمار آن ها را به 12 عدد افزایش دهد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۵    
سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران هدایت چین را بر عهده گرفت
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۸    
گردان های قسام ویدئویی از لحظات مقابله رزمندگان مقاومت با نظامیان متجاوز صهیونیست در محله الزیتون در شرق غزه پخش کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۶    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابتلای ریشا (شیر باغ وحش مشهد) به بیماری گفت: بیماری یک حیوان در باغ وحش طبیعی است اما اگر قصوری در نگهداری و درمان صورت گرفته باشد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۳    
فردا مدارس ابتدایی شهرستان های اردبیل، سرعین و مشگین شهر مجازی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۹    
پدر و مادران همه تلاش خود را برای داشتن فرزندی سالم و خوشحال انجام می دهند. راه هایی برای افزایش هوش جنین وجود دارد که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.