دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی به تهران در روز جمعه (25 اسفند) و ماندگاری آن تا روز شنبه (26 اسفند) رگبار باران و بارش برف در سطح استان پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۴    
وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه از افزایش شمار شهدای جنگ علیه این باریکه خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۰    
رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور درباره فروش مکمل های بنزین در جایگاه های سوخت هشدار داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان فردا چهارشنبه 23 اسفند در راس هیاتی و به منظور حضور در نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان شانگهای، راهی قزاقستان می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
در دیدار تیم های نخل جهرم و آینده سازان در لیگ دسته اول بسکتبال، مربی آینده سازان با پا انداختن جلوی پای بازیکن نخل باعث شد این بازیکن به زمین بیفتد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۴    
سیل، بارندگی و جاری شدن روان آب در نقاط مختلف جنوب سیستان و بلوچستان سبب وارد کردن خسارت های فراوان و تخریب زیر ساخت های جنوب استان شده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
رئیس کمیسیون ورزشی استانداری تهران: ورود بانوان تماشاگر از در غربی استادیوم آزادی خواهد بود. هواداران استقلال از در غربی و طرفداران پرسپولیس هم از در شرقی وارد سکوهای استادیوم آزادی خواهند شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۹    
در سن پترزبورگ روسیه دوچرخه سواری که در حال عبور از یک خیابان بود به دلیل باز شدن درب خودرو جان خود را از دست داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۷    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه جزییات وقوع حادثه شب گذشته در خط دو مترو تهران را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۱    
یک مسابقه از مسابقه بین باشگاه های برزیلی که به دلیل این صحنه، منجر به درگیری و اخراج هر دو بازیکن شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۵    
به تازگی و درسایهٔ ضعف نظارت پلیس و نهادهای ناظر، در برخی رستوران های بالا شهر تهران مشروبات الکلی به صورت آزادانه ارائه می شود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۶:۴۸    
کاخ سفید مدعی شد که بایدن تصریح کرده است بدون وجود برنامه ای برای تامین امنیت غیرنظامیان ساکن رفح، حمله ای به این منطقه صورت نخواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۳    
دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر با صدای 2 گزارشگر پخش خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۵:۲۱    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش به هدف قرار دادن رهبران حماس ادامه خواهد داد، ادعا کرد: جنگنده های ما امشب تونلی را هدف قرار دادند که دو نفر از فرماندهان حماس در آن حضور داشتند .
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۴:۳۳    
دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، پیشنهاد هزینه میلیاردها دلار برای امنیت مرزهای این کشور، از جمله پرداخت یک میلیارد دلار به کشورهای آمریکای لاتین برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی را ارائه کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۳:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین در حالی برگزار شد که سرخ پوشان، تاکتیک های مد نظر کادر فنی برای تقابل با استقلال را مرور کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۳:۰۳    
کاخ گلستان در تکیه دولت را برای ورود به این مجموعه تاریخی در نوروز 1403 باز می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۲:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: 40 قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مرتبط با آن در این شهرستان کشف و ضبط شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۳:۴۸    
وزارت خارجه اوکراین روز دوشنبه در اعتراض به اظهارات پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان سفیر واتیکان در کی یف را احضار کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۳:۳۶    
وزیر امور خارجه ایران گفت: ماه رمضان می تواند فرصتی ممتاز برای کشورهای اسلامی باشد که در پرتو اتحاد و همگرایی همه جانبه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۸    
معاون دبیر کل حزب الله با تأکید بر اینکه این جنبش به هر گونه گسترش درگیری از سوی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد، گفت که حمایت مقاومت لبنان از غزه همچنان ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از وجود آدم های بی اعتبار در فوتسال ناراحت هستم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۲:۴۸    
دبیر کل سازمان ملل متحد امروز (دوشنبه) با بیان اینکه حقوق بین الملل بشردوستانه نابود شده است ، گفت: با وجود اینکه ماه مبارک رمضان آغاز شده است اما کشتار، بمباران و خونریزی در غزه ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۳    
خبری مبنی بر رد صحت انتخابات حوزه انتخابیه باشت و گچساران آن هم از سوی هیات اجرایی شهرستان مربوطه، در فضای مجازی و برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی از امرور دست به دست شد که دفتر نظارت شورای نگهبان و ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۸    
دفتر گابریل اَتَل، نخست وزیر فرانسه روز دوشنبه اعلام کرد سازمان های دولتی این کشور در معرض حملات سایبری بی سابقه ای قرار گرفته اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۳    
بودجه درخواستی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای سال 2025 شامل حمایت اساسی از اوکراین نمی شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۸    
ائتلاف متجاوز آمریکایی و انگلیسی در حمله ای دیگر به خاک یمن، این بار منطقه الطایف واقع در شهرستان الدریهمی استان الحدیده را هدف حمله هوایی قرار داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دارو های تولید ایران با ارز 4200 تومانی در کشور تولید و به کشور های همسایه قاچاق می شد و با 10 برابر قیمت اصلی به فروش می رفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۳۰    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۱    
منابع خبری لبنان از حمله گسترده حزب الله به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۳    
شهردار تهران عنوان کرد: در آینده نزدیک به دستان رئیس جمهوری ساخت 150 هزار مسکن در تهران آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۱    
عضو کارگری شورای عالی کار گفت: در نخستین نشست شورای عالی کار با دستورکار تعیین حداقل مزد، بر دو موضوع بعد خانوار و مرجعیت مرکز آمار برای اعلام تورم توافق شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت را با روزانه 700 کشته کرونایی، 700 میلیون یورو تعهدات و 50 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم و نخستین اقدام ما در حوزه بهداشت انجام واکسیناسیون ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۸    
همزمان با آغاز ماه رمضان، دبیرکل سازمان ملل خواهان برقراری آتش بس موقت در غزه و آزادی اسرا شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع دینی شیعیان عراق فردا (سه شنبه بیست ودوم اسفندماه) را اول ماه مبارک رمضان در عراق اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
فرمانده فراجا با اشاره به آمادگی پلیس برای چهارشنبه سوری اعلام کرد افرادی که در این شب اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران کنند، بازداشت شده و تا پایان تعطیلات نوروزی آزاد نخواهند شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
نیمه های شب است. سکوت در این حوالی موج می زند. خواب از سرم پریده. در این جور مواقع پناه می آورم به کتابخانه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
سازمان جهانی خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) از تولید 21 میلیون تنی غلات ایران در سال 2023 خبر داد و اعلام کرد: ذخایر غلات ایران بیشتر از همه دنیا به جز 6 کشور است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد: به یمن و برکت ماه رمضان بتوانیم در جهت مبارزه با ظلم و تاراج سلطه گران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی گام های مؤثری برداریم و شاهد عزت و سربلندی مسلمانان بالاخص ملت مظلوم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد، مدعی شد اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است .
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری و تنظیم گری حکیمانه مبتنی بر علم نافع عقلانی در هوش مصنوعی را ضروری دانست و گفت: در بحث هوش مصنوعی خیلی عقب هستیم و باید به سرعت رشد کنیم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی شوند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
در مراسم اسکار امسال سنجاق قرمز کوچکی روی لباس برخی اهالی هالیوود دیده شد که معنایش فراتر از یک سنجاق سینه شیک بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
شهردار تهران با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده برای بازپروری معتادان تاکید کرد: تا سال آینده شهر را از وجود معتاد متجاهر پاک می کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: تأسیسات گردشگری سراسر کشور مجاز به هیچ گونه افزایش نرخی در ایام نوروز 1403 نیستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
مسئولان وزارت کشاورزی و دامپروری حکومت سرپرست افغانستان همکاری ایران برای ترویج کشت جایگزین مواد مخدر در این کشور را خواستار شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
ساعت فعالیت موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی در نوروز 1403 و لیالی قدر اعلام شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد جزئیات قتل یک دانش آموز در یاسوج را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۴    
رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۷    
فرماندار شهرستان گچساران، گفت: رد صحت انتخابات توسط هیئت اجرایی کذب است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۷    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره برنامه های ویژه این سازمان در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۵    
محمد علیزاده خواننده پاپ کشور قطعه خود با نام پناه را به امام رضا (ع) تقدیم کرد که قرار است در ماه رمضان از آنتن شبکه 2 سیما پخش شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره بر اجباری بودن استاندارد مصنوعات طلا گفت: در حال حاضر 880 کد شناسایی معتبر برای مصنوعات طلا، در استان وجود دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
یک رسانه چینی پس از گذشت از توافق ایران و عربستان برای عادی سازی روابط تاکید کرد: دو کشور با روابط رو به رشد خود پیام روشنی به جهان خارج ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت که لایحه عفاف و حجاب برای سومین بار به شورای نگهبان ارسال شده و همچنان در مرحله بررسی شورا است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان از دست داشتن 24 شهروند این کشور در اقدامات تروریستی و انتحاری خبر داد و گفت: این اقدام غیرانسانی آنها به اعتبار دولت و ملت تاجیک در جهان لطمه می زند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی و لایحه عفاف و حجاب در نوبت بررسی شورای نگهبان قرار دارند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
با تصمیم فدراسیون فوتبال معترضان به کمک داور ویدویی با کارت زرد و قرمز داور جریمه خواهند شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
آیین رونمایی از تندیس حکیم نظامی مقارن با روز بزرگداشت این شاعر در مراسمی با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مدیر عامل سازمان زیباسازی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
از روز 28 اسفند ماه 1402، ریاست ایران بر اجلاس خلع سلاح سازمان ملل متحد آغاز می گردد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
وزیر برق عراق اعلام کرد بغداد مشغول مذاکره با تهران برای انتقال گاز ترکمنستان از طریق خطوط انتقال گاز ایران است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
زن جوان از پنجره اتاق خواب خانه شان در طبقه سوم ساختمان به پایین افتاد و جان باخت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: یک ماه قبل از برگزاری انتخابات، 193 جرم انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی و در این راستا 29 نفر احضار شدند؛ این افراد پس از اخذ تعهد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به کاهش آمار اهدای خون در روزهای پایانی سال و از طرف دیگر افزایش جراحی ها در اسفندماه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس پلیس راه استان مازندران از تداوم مسدودیت محور کندوان تا 23 اسفند خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: با توجه به اینکه حقوق کارمندان در سال آینده با در نظر گرفتن افزوده شدن 3 هزار امتیاز به حقوق آنها حدود 40 درصد افزایش می یاید ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
نزاع اخیر در قم پیرامون حجاب، نوع حساسیت افکار عمومی، جریان های سیاسی و رسانه ها را به مسایل مختلف کشور نشان می دهد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
کارخانه ریسباف در بهمن ماه سال 1331 در قالب شرکت سهامی تاسیس و تنها کارخانه باقی مانده از مجموع 9 کارخانه تاریخی پارچه بافی در اصفهان است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه به اظهار نظر آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به ملت های مسلمان تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس اتحادیه خرازی فروشان تهران با بیان اینکه مواد محترقه عمدتا به صورت قاچاق و عموما از کشور چین وارد کشور می شود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
رییس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به 2میلیارد متر مکعب آب در بارش های اخیر جنوب استان سیستان وبلوچستان به دریا سرازیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
فرمانده فراجا از اجرای طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه ای در 3 استان کشور خبر داد و گفت که اجرای این طرح کاهش چشمگیری در وقوعات سرقت خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
نتایج یک نظرسنجی از کارفرمایان درباره افزایش حقوق و دستمزد سال آینده نشان می دهد که 38.5 درصد کارفرمایان معتقدند افزایش 11تا 20 درصدی حقوق نیروی کار مناسب است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
مردم نوار غزه امسال در یکصد و پنجاه و هفتمین روز جنگ، با تشدید گرسنگی که در سراسر نوار غزه به ویژه در مناطق شمالی به رکورد بی سابقه ای رسیده به استقبال رمضان رفتند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
طرح پابندهای الکترونیکی قرار است از امروز در تهران و البرز برای متهمان اجرا شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
اقتصاد دان آمریکایی و استاد دانشگاه این کشور اعلام کرد یک گروه قاتل در اسراییل حاکم است و آمریکا با ارسال تسلیحات از کشتار مردم فلسطین حمایت می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: دربی آزمایشگاه نیست که دنبال امتحان کردن داوران باشیم؛ بلکه باید بهترین تیم داوری را برای این بازی انتخاب کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 ایران، چین و روسیه از فردا آغاز خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا در پیامش که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان منتشر کرد تلاش کرد برای مردم فلسطین اشک تمساح بریزد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
بلیت فروشی داربی 103 آغاز شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: کلیه بخش های ذیربط در دستگاه قضایی از جمله مرکز حفاظت و اطلاعات ، دادستانی تهران و مرکز وکلا دستور می دهم که در رابطه با موضوع لو رفتن سؤالات آزمون وکالت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ضمن بیان اینکه خرید و فروش لاک پشت آبی، مار آبی و سمندر لرستانی در کنار اقلام سفره هفت سین جرم است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
آمارهای مرکز مبادله نشان میدهد طی چهار جلسه حراج سکه طلا در مجموع 41 هزار و 847 ربع سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی فراجا با اشاره به اهم اقدامات یک ساله پلیس از دستگیری 171 نفر از اشرار و اعضای گروهک های تروریستی توسط پلیس مرزبانی فراجا خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران برای تداوم خدمت رسانی در ایام پایانی سال جاری و ایام نوروز1403 اعلام شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز شورای نگهبان مصوبات مجلس در بخش اول لایحه بودجه سال 1403 را نهایی نکرده که تا چهارشنبه هفته جاری قطعی خواهد شد لذا عملا جداول تفصیلی بعد از تعطیلات نوروز در مجلس ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه ای به رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نوشت: الزام شرکت های تاکسی اینترنتی به حذف گزینه عجله دارم باعث خدشه بر حق انتخاب مصرف کننده شده و دسترسی آحاد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
سازمان تامین اجتماعی در اقدامی عجیب مبلغ یک میلیون تومان را از حساب برخی از بازنشستگان این سازمان کسر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز(21 اسفند) با ورورد سامانه بارشی به کشور و ماندگاری آن تا روز سه شنبه (22 اسفند)برف و باران اغلب مناطق کشور را فرا می گیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
آزاد راه منجیل - رودبار (هشت کیلومتر باقیمانده آزاده راه قزوین - رشت) امروز دوشنبه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
شاخص کیفیت هوای شهر تهران در سومین روز متوالی در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
آزادراه منجیل رودبار با اعتبار 2400 میلیارد تومان با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور استاندار گیلان و مسئولین استانی دوشنبه 21 اسفند 1402 به بهره برداری ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود رئیس جمهور در موضوع ⁧ارز مسافرتی⁩، توزیع این رانت ناعادلانه متوقف می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
بنابر اعلام معاونت حقوی و امور مجلس مرحله سوم ویرایش ثبت نام خودروی جانبازان این هفته اجرا می شود و جانبازان می توانند نسبت به اصلاح یا ثبت نام واردات خودرو اقدام کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
بانک مرکزی بنابر ثبت سفارش ها و اعلام اولویت ها و نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، از ابتدای امسال تاکنون برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا 4 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز تامین و پرداخت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۱    
مرکز ملی تبادل اطلاعات که یکی از مهم ترین و موثرترین اقدامات سازمان فناوری اطلاعات ایران شناخته می شود و براساس آخرین آمار اعلام شده تعداد کل تراکنش ها از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه به حدود 7 ...
  • ۱