سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۲:۵۹Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۳    
اگراین هفته در تعطیلات آخر هفته، برای خرید به بازاربزرگ، نمایشگاه های بهاره، بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر و.. ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
نخستین جلسه شورای عالی سیاست گذاری سومین دوره جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور و اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۴    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اسامی شرکت هایی که سود سهام عدالت ( سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401) خود را به حساب های این شرکت واریز نکرده اند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۴    
ارمنستان روز چهارشنبه اعلام کرد رسما از روسیه خواسته است تا مرزبانان خود را از فرودگاهی در ایروان خارج کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۹    
فرد هنجار شکنی که یک قلاده سگ خانگی را داخل آبگرم اَزرو بابل برده و فیلم کوتاهی از این اقدام خود را در فضای مجازی منتشر کرد، شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران را برای اجرا به نهادهای مربوطه ابلاغ کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
بررسی روند بازار جهانی طلا، از اوج گرفتن دوباره قیمت طلا حکایت دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد شیوع مرگبار بیماری تب طوطی بر زندگی مردم در چندین کشور اروپایی تأثیر گذاشته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
مردم جنوب استان سیستان و بلوچستان بیش از 10 روز است که با سیلاب درگیرند. در حال حاضر روند امدادرسانی به سیل زدگان با سرعت در حال انجام است و آب و برق مناطق مختلفِ درگیر، وصل شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
اختتامیه سیزدهمین و آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم چهارشنبه 16 اسفند 1402 به ریاست آیت الله احمد جنتی در مجلس قدیم برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
تپش قلب باعث می شود احساس کنید که قلب شما خیلی شدید یا خیلی تُند می زند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
سیدمحمد خاتمی در اظهارات خود اعلام کرد در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نکرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۱    
رئیس کانون کشوری پزشکان درمانگر اعتیاد با غیرکارشناسی خواندن توزیع داروهای مخدر در داروخانه ها گفت: اولین تجربه اعتیاد 24 درصد جوانان مصرف ترامادل است و نگرانیم با توزیع متادون در داروخانه ها و ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۴    
ایسنا نوشت: گفته می شود که چشم ها دریچه های سلامتی ما هستند و می توانند چیزهای زیادی در مورد بدن، فراتر از کیفیت بینایی ما بگویند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن بیان اینکه همه گیری بیماری آنفلوآنزا طی 2 هفته گذشته که هوا سردتر شده بود روند افزایشی داشت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۳    
بر اساس آمارهای رسمی، 20 میلیون نفر در ایالات متحده از بیماری تیروئید رنج می برند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل امروز با بیان اینکه مهاجرت میلیون ها افغانستانی به ایران باری بر دوش ما در شرایط تحریم اضافه کرده، گفت: به بهانه تحریم ها ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۷    
عباس ایروانی رئیس گروه قطعه سازی خودرو عظام و مجرم اقتصادی توسط وزارت اطلاعات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۶:۰۵    
دادگاه حقوقی روابط بین الملل تهران در پی شکایت بیماران پروانه ای صبح امروز 16 اسفند 1402 دستور توقیف محموله نفتی آمریکایی کشتی در خلیج فارس را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۴:۳۵    
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل شامگاه چهارشنبه در سخنانی گفت که مرگ مردم فلسطین در باریکه غزه به دلیل گرسنگی، فاجعه بار است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۱:۳۶    
دومین جلسه رسیدگی به پرونده فرزندان معاون اول قوه قضائیه، چهارشنبه در دادگاه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۰:۴۸    
رسانه های یمنی از تجاوزات آمریکایی انگلیسی به فرودگاه استان الحدیده یمن خبر دادند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۲    
سفیر فرانسه در ارمنستان گفت پاریس در بسیاری از مسائل با ایران تفاوت عقیده دارد اما در رابطه با مسئله ارمنستان با تهران هم نظر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۰    
نیکی هیلی سفیر پیشین ایالات متحده در سازمان ملل متحد امروز (چهارشنبه) کمپین انتخابات ریاست جمهوری خود را به حالت تعلیق درآورد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اعتبارات خاصی برای تقویت مرزبانی و انسداد مرزها اختصاص گرفته است که امیدواریم هرچه زودتر تمامی برنامه های پیش بینی شده در این بخش را عملیاتی کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
دستیار معاون اول رئیس جمهوری جزئیاتی از نتایج دیدار مخبر با اصناف ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با بیان اینکه تمامیت سرزمینی خود را هرگز قابل مذاکره نمی دانیم، گفت که جزایر سه گانه ایرانی جزء لاینفک و ابدی خاک ایران بوده و است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه پایانی سیزدهمین اجلاسیه دوره پنجم خود، تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران در عمر نزدیک به نیم قرن خود نشان داد یک الگوی تمام عیار مردم سالاری دینی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۵    
یک مقام آمریکایی ضمن تأیید خبر حمله موشکی ارتش یمن به یک کشتی در حال حرکت آمریکا در خلیج عدن، از کشورهای مختلف جهان خواست برای توقف حملات یمنی ها، به ائتلاف آمریکایی انگلیسی بپیوندند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۷    
امیر سرتیپ آشتیانی گفت: معتقدیم معماری امنیت منطقه باید در خود منطقه طراحی شود و بنابراین هر رویکردی که توسط کشورهای منطقه برخلاف این سیاست اتخاذ شود، به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۵    
مشاور بخش ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد اسرائیل با حسن نیت در مذاکرات شرکت کرد و اکنون منتظر پاسخ حماس هستیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۰    
وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه از اعمال تحریم های جدید علیه سیستم مالی انصارالله یمن خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۲    
بوکسور وزن 92 کیلوگرم ایران با باخت برابر حریف فیلیپین از مسابقات انتخابی المپیک کنار رفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۰    
1- علمای اخلاق وعرفان توصیه می کنند؛ هر انسانی که شب به خواب می رود باید نگاهی به محصول روح خود بیندازد. محصول روح همان فعل و قولی است که از او در روز صادرشده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام آینده درخشانی چه در حوزه اقتصاد دیجیتال و چه در حوزه هوا و فضا دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
دیوان عالی سوئد اعلام کرد به درخواست فرجام خواهی شهروند ایرانی رسیدگی نمی کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشورهای فارسی زبان میراث ناملموس مشترک دارند و باید به هم نزدیکتر شوند زیرا هیچ تفاوتی بین اساطیر فرهنگی ما فارسی زبانان وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
کنسرت، کنسرت وزین و با شأنی است، کنسرتی درجه یک که از نظر فرهنگی نیز در سطح بالایی قرار دارد، اما لغوش می کنند آن هم به بهانه این که چند نوازنده بانو در گروه ارکستر وجود دارند!
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
پس از صدور جریمه 26 هزار میلیارد تومانی در آبان امسال برای بانک هایی که از پرداخت تسهیلات مسکن خودداری کرده بودند و البته هنوز گزارشی از پرداخت این جریمه ارایه نشده ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
مراسم تشییع پیکر مرحوم جمشید عندلیبی آهنگساز و نوازنده مطرح موسیقی ایرانی روز جمعه 18 اسفند ماه برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
بنابر اعلام اورژانس کشور، تاکنون 6 نفر در اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری، جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۲    
ایالات متحده آمریکا بار دیگر موضعی مداخله جویانه در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران در نشست شورای حکام اتخاذ کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور گفت: دولت با رعایت بی طرفی کامل و انجام وظایف قانونی انتخابات را برگزار کرد و هیچ نوع دخالتی نداشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۸    
نظام آموزشی ما مدت هاست که با پدیده ای به نام معلم بلاگرها روبه رو است و اگرچه آموزش وپرورش در روزهای اخیر این کار را ممنوع اعلام کرده ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای مدعی شدند که ایران تصمیمات لازم را نگرفته و اقدامات لازم را برای بازگشت به تعهدات هسته ای خود در چارچوب برجام انجام نداده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۱    
ساعتی پیش شایعاتی درباره فوت مهدی کروبی منتشر شد اما منابع نزدیک به خانواده کروبی این اخبار را تکذیب کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس پلیس راه کشور گفت: 8 درصد جان باختگان حوادث رانندگی مربوط به راه های روستایی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
سفر با اتوبوس به دلیل امنیت بسیار بالایی که دارد و هزینه کمی که به شما تحمیل می کند یکی از محبوب ترین راه های مسافرت رفتن محسوب می شود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
آیا ایده خاصی درباره سریع ترین روش پرداخت قبض موبایل دارید؟ اصلا به نظر شما آیا روش سریعی برای این کار وجود دارد؟ حتما پاسخ شما این است که همه روش ها شرایط یکسانی دارند . اما اینطور نیست ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
ورق آهن یا گرم در بین محصولات تخت فولادی همواره از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. این فولاد از طریق فرآیند نورد گرم تولید شده و دارای بازه ضخامتی متنوع و گریدهای مختلفی است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از پلمب 2 انبار حاوی مواد پیش ساز نارنجک های دست ساز محترقه و منفجره غیر مجاز و کشف بیش از 42 تن و 975 کیلوگرم اکلیل و سرنج و پودر آلومینیوم خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۳    
سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با ایراد سخنانی در نشست فصلی شورای حکام گفت که این اتحادیه همچنان به از سرگیری اجرای توافق سال 94 و راه حل دیپلماتیک برای حل ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
شرکت امنیت دریایی انگلیس ضمن اعلام تغییر مسیر یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ پس از دریافت هشدار از سوی نیروی دریایی یمن، از وقوع انفجار در مجاورت آن خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۴    
یافته های اخیر متخصصان علوم پزشکی در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا نشان می دهد نوشیدن دو لیتر یا بیشتر در هفته از نوشیدنی های تولیدشده با شیرین کننده های مصنوعی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۸    
آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و مظاهری پاسخ استفتاء مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه درباره خرید با واسطه یا بی واسطه و استفاده از کالاهای شرکت های صهیونیستی را اعلام کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
آمریکا در حال بررسی شرایط خود برای بیرون کشیدن نیروهای نظامی اش از خاک سوریه است؛ کاری که باید مدت ها پیش انجام می داد و اکنون الزام آن بیش از هر زمانی آشکار شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران به احتمال حضور احسان علیخانی در تلویزیون واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۸    
یک کارشناس محیط زیست با نقد طرح های جنگلکاری انجام شده در سال های اخیر بر لزوم کاشتن درختان متناسب با شرایط اقلیمی کشور تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۶    
هیات دولت وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس را تعیین تکلیف کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس دستگاه اطلاعات خارجی روسیه، مرگ رهبر اپوزوسیون این کشور را طبیعی می داند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
رسانه آمریکایی در گزارشی با بررسی دستاوردهای اخیر روسیه در شرق اوکراین نوشت نیروی هوایی روسیه نقش کلیدی در این پیروزی ها داشته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۵    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه است و ما باید عمق استراتژیک خودمان را 5 هزار کیلومتر افزایش دهیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۹    
متهمی که با چک های خریداری شده از فضای مجازی 40 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۶    
باشگاه پرسپولیس با انتشار مطلبی نسبت به بیانیه روز گذشته باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۶    
امارات و کویت در پایان سفر مشعل الاحمد امیر کویت به امارات بیانیه مشترکی منتشر و ادعاهایی درباره جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش مطرح کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۷    
یکی از کاندیداهای شاخص انتخابات فدراسیون والیبال رد صلاحیت شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۱    
معاون فنی سازمان نقشه برداری با بیان اینکه مناطق تحت تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20سانتی متر در سال، 5برابر میانگین جهانی است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۲    
کارآفرینی در کشورمان، مسیری پرچالش و همچون سوانح طبیعی گاهی قابل پیش بینی و گاهی نیز غیر قابل پیش بینی است و اگر درمیانه آن مقوله ای چون تورم و بحران اقتصادی بوجود بیاید ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۲    
وزارت اقتصاد اعلام کرد که دولت برنامه مهار تورم در شب عید و آستانه ماه مبارک رمضان را در ماه های اخیر آغاز کرده است و به طور ویژه 13 مسئولیت را برای دستگاه های مختلف در نظر گرفته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۶    
یورواستات از واردت نفت ایران توسط دو عضو رسمی و ناظر اتحادیه اروپا در سال 2023 با وجود تحریم ها خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۶    
مرد شرور که با انگیزه انتقام جویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۰    
طبق اعلام مرکز مبادله، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده حراج سکه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه حراج امروز تا ساعت 16 تمدید شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۵    
حجم تسهیلات تکلیفی و حمایتی بانک صادرات ایران در 11 ماهه 1402 از 474 هزار میلیارد ریال فراتر رفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۹    
جمهوری اسلامی ایران از آغاز استقرار خود در سال 1357 مبنا را بر رای مردم گذاشت و نوع حکومت را هم به رأی مردم گره زد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از هفته آینده جلسات شورایعالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال کشور گفت که مشارکت در جوامع اقلیت های دینی نسبت به دوره گذشته بیشتر بوده است و مردم آگاهانه و با مشارکت فعال کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۸    
وزیر اقتصاد گفت: در سال 1403 فقط ثبت نام از متولدین سال 1402 خواهد بود. به محض ثبت نام مراحل به شکل کاملا الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت اهدای 1.5 میلیون تومان به نوزادان سال انجام خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور با اشاره به 4 محور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کیفیت برگزاری انتخابات گفت: با همت دولت و وزارت کشور و دیگر دست اندرکاران برگزاری ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۷    
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: یکی از بهترین کاوش های اخیر کشف مس در کنار دو اسکلت زن و مرد در شهر لیلان در آذربایجان غربی بود که قدمت کشف مس در سطح جهانی را به 8 هزار سال قبل می رساند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
ایرج طهماسب و فرزاد حسنی به تلویزیون باز می گردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۲    
شهردار تهران از کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی خط 8 مترو در روزهای آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۳    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما معمولا هر سال به دوستان نظر مشورتی ارائه کرده ایم و همواره تاکید داریم که افزایش حقوق نزدیک به قانون باشد اگر تورم را دقیق درنظر بگیریم شاید حدود 60 درصد باشد اما ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۷    
روزنامه جوان با جملاتی تند حمید رسایی را به دلیل اظهاراتش علیه برخی چهره های اصولگرا مورد سرزنش و حمله قرار داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۱    
وزیر ارتباطات بیان کرد: در روز رای گیری بیش از 20 مورد تلاش برای خرابکاری داشتیم تا شبکه ارتباطی دچار بحران شود اما تمامی اینها کشف و برخورد شد حتی یک مورد داشتیم که یک و نیم متر حفاری برای رسیدن به ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی دولت از سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان برای پیگیری وضعیت سیل زدگان در این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۹    
جمهوری اسلامی ایران محموله نفتی آمریکا را توقیف کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها به دنبال خرید تجهیزات دفاعی ما هستند، افزود: کره، روسیه و آلمان خواهان خرید آب سنگین ایران شده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۷    
یک زن سالمند بریتانیایی که در نیمه راه روی پیاده رو به درب یک مغازه تکیه داده بود با بالا رفتن ناگهانی کرکره برقی و گیر کردن پالتوی او ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۷    
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی این پلیس در راستای شناسایی و دستگیری مجرمان سایبری فعال در حوزه اسکیمر از 15 اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۱    
آمار جدید نشان داد فروش آیفون اپل در چین، طی 6 هفته نخست سال 2024، 24 درصد کاهش یافت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۱    
روزنامه جوان نوشت: اکنون که یکی از عجیب ترین انتخابات های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل ها و واکنش ها تا مدتی ادامه داشته باشد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
وزیر نفت گفت: صنعت نفت و گاز ایران در بین کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز موفق به کسب رتبه اول در بخش جمع آوری گازهای مشعل و عملیاتی کردن آن ها شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
دختر رکابزن ایران به دلیل عوارض ناشی از سوختگی دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ می گوید که در یازده ماه ابتدایی سال جاری با 20567 دستگاه خودروی متخلفی که رفتار آنان مخاطره آمیز بوده، برخورد شده و به پارکینگ منتقل شده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اولین روز فروردین نمایشگاه بین المللی قرآن را آغاز خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری ص-ب از ارازل و اوباش شهرستان خوی، معروف به پلنگ آذربایجان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۷    
آتش سوزی مهیبی در دانشگاه فنی استانبول رخ داد که هنوز علت وقوع ان مشخص نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۵    
بخشدار کجور گفت: محور رانشی کجور نوشهر با همراهی و تلاش عوامل راهداری و ماشین آلات بخش خصوصی، بهسازی و این مسیر از ساعتی قبل بازگشایی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
گزارشگر ویژه سازمان ملل با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به حکم دیوان بین المللی دادگستری درباره خودداری از نسل کشی در نوار غزه عمل نکرده است، خواهان وضع تحریم علیه این رژیم شد.
  • ۱