دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۲۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 27 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۰    
یکی از هزار عجایب کرمانشاه و معجزه ای هزار تکه در غرب ایران، تالاب هشیلان است که زیبایی های آن بسیاری از گردشگران را به بازدید از خود فرا می خواند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۶:۳۴    
از قبول چک با سر رسید روز تعطیل خودداری کنید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
دبیر شورای نگهبان گفت: حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است و ان شاءالله با همت همه مسئولان، به ویژه مجلس جدید، شاهد پیشرفت سریع تر کشور باشیم و مشکلات موجود مرتفع شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
برخی از افراد باور های اشتباهی درخصوص ژنتیک که این باور های غلط می تواند زندگی و آینده خودشان و فرزندان شان را تحت تاثیر قرار دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل روابط بین الملل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: دستاوردهای ایران در کاهش تقاضای مصرف در بالاترین سطح استاندارد جهانی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان؛ از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عصر یکشنبه ( 27 اسفند 1402 ) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۸    
یک کامیون حامل بار مصالح ساختمانی در روسیه در حال تردد در خیابان بود که ناگهان در زمین فرو رفت. دوربین روی داشبورد خودروی عقبی، لحظه این حادثه را ضبط کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
بررسی نرخ بیکاری افراد 15 ساله و بیش تر نشان می دهد که 8.6 درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده اند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بندگی قرآن بازار خوراکی های رمضانی کابل رونق فراوانی دارد و مردم این خطه از افغانستان مایحتاج افطار روزانه خود را از مغازه های سطح شهر تهیه می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۸    
به دنبال وقوع چهارمین فوران آتشفشانی در شبه جزیره ریکیانس در ایسلند، مقام ها در جنوب این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده اند. این فوران، رودی از مواد مذاب به راه انداخته و دود غلیظی از آن بلند می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۳    
احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: بسته های حمایتی شامل حال خانواده های معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان و خانواده های تحت پوشش این سازمان است که به آن ها اعطا خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۷:۳۶    
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه با انتقاد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که در غزه قحطی وجود دارد و نتانیاهو یا این موضوع را درک نمی کند یا اینکه از آن اطلاع ندارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۶:۴۸    
وزیر صمت در جلسه هیات دولت اظهار داشت که برای نخستین بار به همه هموطنان کردیت کارت (کارت اعتباری برای پرداخت های بین المللی) آن هم بدون پرداخت هیچ هزینه ای اعطا می شود .
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۶:۰۰    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۵:۱۸    
آمریکا در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری روسیه مدعی شد که این انتخابات آزاد و منصفانه نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۳:۴۶    
سازمان خصوصی سازی 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق فرابورس ایران در فروردین ماه 1403 واگذار می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۳:۰۴    
تهران-ایرنا- جو بایدن رییس جمهور آمریکا در یک مراسم شام کاخ سفید با حمله به دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین و رقیب انتخاباتی خود اعلام کرده که از دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا، یکی صلاحیت روانی ندارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۲:۱۹    
بر اساس اعلام کادرفنی تیم ملی فوتبال 29 بازیکن را برای 2 دیدار برابر ترکمنستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی به اردو دعوت شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۱:۳۴    
دمیتری مدودف رئیس جمهوری سابق معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۰:۴۶    
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد که اگر رییس جمهور این کشور بودم, بدون شک ایران را وارد توافق ابراهیمی (سازش کشورهای عرب با رژیم اسرائیل) می کردم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۴    
صدراعظم آلمان از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست درباره تبادل اسرا و آتش بس دائم در غزه به توافق برسد و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز جنبش حماس را تهدید به نابودی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۶    
در آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال موفق شد یک بر صفر هوادار را شکست دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۶    
رئیس جمهور شاخص های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش شان را ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۶    
تهران- ایرنا- گنادی آسکالدوویچ سفیر سیار و معاون کمیسیون انتخابات در وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو با تلاش های آمریکا برای ایجاد تردید و غیرمشروع جلوه دادن انتخابات ریاست جمهوری روسیه مقابله می ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۴    
لیورپول با شکست از یونایتد از جام حذفی انگلیس کنار رفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۹    
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جگر فروش که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور بخش اول لایحه بودجه 1403 را برای اجرا ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۹    
عضو کارفرمایی شورای عالی کار از ادامه مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی برای تعیین سبد معیشت خانوار کارگری خبرداد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
دور جدید حراج شماره های رند همراه اول همزمان با شروع فصل بهار، آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۷    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارش درباره حادثه دریایی 85 کیلومتری شرق بندر عدن در جنوب یمن خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۸    
داستان زنانی که علیرغم موانع فرهنگی و اجتماعی طاقت فرسا در جهت بقای خود تلاش های فراوان کرده اند، گرچه به وسعت تاریخ جریان داشته و شامل اکثریت قریب به اتفاق زنان می شده ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و راه یافتگان به مجلس دوازدهم روز پنجم فروردین 1403 با آیت الله رئیسی دیدار می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
تیم پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، مقابل مهمان خود پیکان به پیروزی رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رییس پلیس آگاهی پایتخت، از انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران، خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۶    
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع بارندگی های قابل توجه در بسیاری از استان های کشور طی چهار روز آینده که منجر به بالا آمدگی سطح آب رودخانه ها و آب گرفتگی معابر و جاده ها ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۴    
بیش از 70 درصد مردم روسیه تا این لحظه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کرده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهور مصر بار دیگر تاکید کرد که قاهره با هرگونه کوچ اجباری فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی مخالف است و هرگز اجازه چنین کاری را نخواهد داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۴    
بنیامین نتانیاهو در صد و شصت و سومین روز جنگ و جنایات رژیمش در نوار غزه گفت که تا زمانی که به اهداف خود نرسیده است جنگ را متوقف نمی کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۹    
درحالی ایرلاین ها باید بلیت پروازهای داخلی را مطابق با نرخ نامه سازمان هواپیمایی کشوری عرضه کنند که گرانفروشی بلیت هواپیما همچنان در برخی ایرلاین ها ادامه دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۷    
در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران وی در نامه ای به دادستان تهران ضمن تائید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۴    
لیونل مسی مهاجم باشگاه اینترمیامی و تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مصدومیت در بازی های دوستانه کشورش در ماه مارس شرکت نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۹    
این کتاب که سومین مجلد از مجموعه ی حماسه سجادیه است، مشتمل بر چهل فصل است و همچون دو مجلد پیشین به واکاوی، روایت و تحلیل وقایع تاریخی دوران حیات پر برکت امام چهارم شیعیان ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۷    
با حکم شهردار پایتخت، مسعود درستی به عنوان سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۹    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور ضمن گلایه از بلاتکلیفی تعرفه های پزشکی 1403 در آخرین روزهای سال، در عین حال ابراز امیدواری کرد که در اولین جلسه هیات دولت در سال جدید ابلاغ تعرفه ها صورت گیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۴    
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی این پلیس در تأمین نظم وامنیت شهروندان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: به همین منظور قرارگاه نوروزی عمار در این نیرو تشکیل شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول) سقف منابع عمومی و مفروضات منابع و مصارف در جلسه امروز شورا خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه در زمینه خرید وسایل حمل و نقل عمومی با تولیدکنندگان خارجی و داخلی از جمله برای تأمین 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس دیزلی و 500 دستگاه اتوبوس برقی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۶    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد به دلیل بی اعتنایی رژیم صهیونیستی به دستورات دیوان لاهه، باید تحت تحریم قرار بگیرند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش داریم سال آینده پوشش فیبرنوری را در کشور 2 برابر کنیم که این کار، کار بسیار سختی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۱    
مهدی صبایی بازیگر رادیو و تلویزیون مجری مسابقه صد در صد شبکه دو سیما شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۵    
علی خدایی گفت: در سال 1402 میانگین 5 سال گذشته معیار تعیین سبد مصرفی خانوار کارگری توسط تیم دولت در شورای عالی کار ملاک قرار گرفته و محاسبه شد تا به افزایش 27 درصدی حداقل دستمزد برسند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
نماینده کارگران در شورایعالی کار گفت: ما عجله ای نداریم و نمی خواهیم به این بهانه که وقت کم است از تعیین نرخ سبد معیشت بگذریم و از اصولِ خود کوتاه بیاییم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
دادستان های ایالت ویرجینیا مشغول تحقیق درباره نقش شرکت متاپلتفرمز در تسهیل فروش موادمخدر هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۰    
بزرگترین قراردادهای تاریخ صنعت نفت کشور به ارزش بیش از 13 میلیارد دلار و اشتغالزایی 66 هزار نفری با حضور معاون اول رییس جمهور امضا شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
وزیر نیرو با بیان اینکه در سه روز آینده، 5 استان غرب و جنوب غربی کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند، دستور تشکیل ستاد مدیریت سیلاب در وزارت نیرو و استان های در معرض سیل را صادر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی های سال 1401، منتشر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دهن کجی به نهادهای بین المللی و هشدارهای آن ها مبنی بر خطرات حمله زمینی به رفح، بر انجام این حمله بدون توجه به این هشدارها تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
حجت الاسلام صدیقی با تأیید تخلف در مجموعه تحت مدیریتش، از دادستان خواست بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اش، به موضوع ورود کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
وزیر نفت گفت: اگرچه 1402 سالی پرفراز و نشیب برای صنعت نفت بود، اما به لطف الهی با پیدا کردن بازارهای جدید هیچ وقفه ای در صادرات نفت ایجاد نشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
پلیس رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در خیابان ایالون تل آویو از ماشین های آب پاش استفاده کرد. شمار زیادی از صهیونیست ها با تظاهرات در تل آویو خواهان آتش بس و آزادی اسیران شدند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۱    
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده های 81 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید قرار گرفت که با توجه به امار اخیر در مجموع انتخابات 133 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
اسماعیلی، وزیر ارشاد گفت: به هنرمندانی که چند دهه اجازه کار نداشتند مجوز دادیم و حتی برای رئیس جمهور ویدئو فرستادند اما ما در این زمینه اهل کار تبلیغاتی نیستیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
به مناسبت روز سنت پاتریک رودخانۀ شیکاگو به رنگ زمردی درآمده است که رنگ آمیزی آب این رودخانه به سال 1962 میلادی برمی گردد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
دو محصول کالانو و باجت بانک تجارت، با رای هیات داوران هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، به عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۶    
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن از تامین مالی سریع ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترایک پلیس راهور فراجا با اشاره به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش شدید باران به مردم توصیه کرد با توجه به وضعیت بارش ها از 28 اسفندماه تا یکم فروردین ماه، به سفر نروند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۳    
نشست خبری سخنگوی وزارت ورزش برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۰    
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اعلام کرد: رادارهای جمهوری اسلامی ایران قابلیت کشف و شناسایی هر نوع ریز پرنده با هر سطح مقطع راداری را دارند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
کسانی که گمان می رود زیر آوار مانده اند نیز در آمار شهدا آورده شده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز یکشنبه انجام شد و پرسپولیس که در اولین بازی نیم فصل دوم برابر آلومینیوم شکست خورده بود، دوباره در اراک باید به مصاف این تیم برود
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ناوگان سیاست اصلی ماست، گفت: اگر تولید داخل کافی نبود، باید واردات بدون معطلی انجام شود
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۷    
رییس جمهور اظهار کرد: دولت مردمی بر حفظ و جذب استعدادهای کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال و برداشتن گام های بلند در زمینه هوش مصنوعی تأکید دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به ترافیک سنگین در محور چالوس _ کرج در محدوده البرز لانیز، گفت: جاده چالوس کرج یک طرفه شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۳    
علی ضیا با ویژه برنامه نوروزی به خانه های مردم می آید. علی ضیا، مجری محبوب و شناخته شده تلویزیون، قصد دارد بهترین برنامه را در اختیار شما بگذارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
حکم عباس جدیدی مبنی بر پرداخت 200 میلیون ریال به صندوق دولت به دلیل نشر اکاذیب و توهین علیه رییس فدراسیون کشتی توسط دادگاه تجدید نظر تایید شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
دبیر شورای عالی فضای مجازی: با توجه به این که پیشرفتی در تعهد گرفتن از سکوی خارجی حاصل نشد دو راهکار جایگزین مطرح شد یکسری سکوها ما را تحریم کردند که از طریق تحریم شکن در دسترس قرار خواهد گرفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۱    
در دنیای امروز، تأمین مسکن مناسب در مناطقی که ساخت و ساز سنتی ممکن نیست، چالشی بزرگ است. در این مواقع، به دنبال راه حل هایی می گردیم که به سرعت و با کمترین زحمت، فضایی مناسب برای زندگی را فراهم کنند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه دولت درباره حداقل سرمایه لازم برای اخذ مجوز تأسیس مراکز فعالیت پولی و بانکی را ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۸    
در دنیای امروز که ایمنی و امنیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، سیستم های اطفاء حریق نقش حیاتی در حفاظت از جان انسان ها، دارایی ها و زیرساخت های کلیدی ایفا می کنند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۹    
آیا به دنبال یک بازی هیجان انگیز و متفاوت هستید؟ آیا می خواهید اوقاتی خوش و پر از لذت را تجربه نمایید؟ وارزون موبایل چنین شرایطی را برای شما فراهم خواهد نمود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۵    
احداث مقابر شخصی و خانوادگی مجلل در بزرگترین آرامستان شهر قم نشان از آن دارد که بازماندگان برخی اموات تسلی خاطر فراغ را در زرق و برق مادی و دنیوی جستجو می کنند و چه بسا بیشتر از خانه و زندگی هر ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۶    
یک رسانه پرتیراژ اسرائیلی، نخست وزیر این رژیم را مسئول شکست و شرایط کنونی دانست و نوشت که نتانیاهو، اسرائیل را به لبه پرتگاه نیستی کشانده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۷    
در یکصد و شصت و سومین روز تجاوزات اشغالگران در غزه، رژیم اشغالگر کشتار جدیدی در دیرالبلح انجام داد و خانه ای در محله بشاره را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعدادی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تامین ارتباطات با کیفیت و پایدار در ایام نوروز تدابیر ویژه ای در نظر گرفته ایم و مشکلی از نظر پهنای باند نخواهیم داشت
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۶    
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که اگر بار دیگر او به ریاست جمهوری این کشور انتخاب نشود، کشور شاهد هرج ومرج و حمام خون خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۰    
وقوع تیراندازی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به کشته شدن سه نفر از اعضای یک خانواده منجر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۱    
حاکمیت جدید نیجر توافق نظامی با آمریکا را که به حضور نظامی در این کشور اجازه می داد، لغو کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
تیک تاک، اعلانی را به بعضی از کاربران آمریکایی نشان داد و از آنها خواست از سناتورهایشان بخواهند به لایحه فروش اجباری این اپلیکیشن ویدئویی چینی یا ممنوعیت آن، رای منفی دهند
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۶    
هواپیماهای آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت از جنایت های رژیم اسرائیل در نوار غزه، مناطقی در استان الحدیده و تعز را هدف حملات خود قرار دادند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
شب گذشته وزیر کار در پیشنهادی عجیب گفت؛ "حقوق کارگران برای سال آینده را همان افزایش حقوق کارمندان به علاوه 2درصد درنظر بگیریم."، که این پیشنهاد با مخالفت شدید کارگران همراه بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۵    
رئیس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو از اضافه شدن امکان جست و جوی شیرخشک معمولی به سایر شیرخشک های مصرفی نوزادان در سامانه تیتک خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۵    
اسطوره پرورش اندام ایران پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک انگلستان گفت: یک جنگجو هستم و برای رسیدن به موفقیت می جنگم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۶    
ترامپ در جمع هوادارانش در اوهایو گفت اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب نشود، حمام خون در این کشور به راه خواهد افتاد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۰۷:۱۰    
روزه فقط انجام یک فریضه دینی نیست؛ امروزه علم از فواید روزه داری برای سلامتی خبر می دهد.
  • ۱