چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۳:۴۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 6 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
بر اساس آخرین آمار ساخت 2 میلیون 283 هزار واحد مسکونی با حمایت دولت آغاز شده است که در مراحل مختلف قرار دارد و این آمار به غیر از ساخت حدود سیصد هزار واحد مسکونی طبیعی در سطح کشور در سال می باشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۵    
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پلیس فدرال کانادا اعلام کرد سیستم های آن هدف یک حمله سایبری هشدار آمیز قرار گرفته اما این رویداد هیچ تاثیری روی عملیات های آن نداشته و هیچ تهدیدی برای ایمنی شهروندان وجود ندارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۴    
گلزنی احمد نوراللهی با ضربه قیچی برگردان در بازی امشب الوحده مقابل البطائح
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
تصاویری از جاده چالوس منتشر شده که نشان می دهد خودروها در ترافیک سنگین گرفتار شده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۱    
وزیر دفاع یمن تاکید کرد که تا زمانی که کشتارها در غزه و فلسطین اشغالی ادامه دارند، صنعاء ضمن پایبندی به تمامی منشورها و توافق های بین المللی به ماموریت خود علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه می دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، رییس جمهور اوکراین را دروغگو توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۷:۲۳    
مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم می گوید اخیرا فردی ادعای جانشینی امام زمان(عج) را می کند؛ این در حالی است که حضرت ظهور پیدا نکرده که جانشین داشته باشد! چنین افرادی را باید تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۱    
تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم، رئیس موساد را پس از بازگشتش از مذاکرات پاریس توبیخ کرد و سخت گیری بیشتر در مذاکرات را از او خواستار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۴:۳۱    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره فهرست مشترک نامزدهای این شورا با جبهه پایداری بیانیه ای منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۴:۲۰    
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به توافق این جبهه و شورای ائتلاف انقلاب در ارائه لیست انتخاباتی مشترک در تهران اظهار کرد: ما برای آنکه به یک لیست واحد ورود کنیم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۳:۲۶    
مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به شکل نامتناسبی به حمله حماس پاسخ داد و با استفاده این رژیم از گرسنگی به عنوان اسلحه ای در غزه، اکنون ما در دل فاجعه ای قرار داریم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۲:۰۲    
رییسی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتخابات نباید منجر به اختلاف و شکاف بین افراد و جریانهای سیاسی شود و ضمن پرهیز از اتهام افکنی و تخریب ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۶    
بخش هایی از استان قم امشب دمای منفی 14 درجه را تجربه می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۳    
قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته با روند افزایشی بازگشایی شد. بازار نیمه تعطیل طلا به تبعیت از افزایش قیمت دلار در روند صعودی قرار گرفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۱    
پوستر نامزدهای انتخاباتی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) و شعار این جبهه تحت عنوان #نه_به_فساد منتشر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۹    
گوادالوپه پوراس، کمک داور زن دیدار رئال بتیس و اتلتیک بیلبائو بعد از برخورد به یک دوربین به شدت مصدوم شد و با برانکارد زمین را ترک کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۳    
تأخیر در آغاز به کار ادارات استان تهران / گازرسانی محدود می شود
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۰    
به دلیل بارش برف و سرمای هوا مدارس برخی شهرها تعطیل شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۰    
جنبش حماس تاکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی کلیدهای اصلی موفقیت مذاکرات را رد کرده و با به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین مخالفت می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۴۴    
زهرا مینوئی وکیل مهدی یراحی خبر داد: پی ارسال پرونده موکلم آقای مهدی یراحی به شعبه اجرای احکام، با توجه به بیماری و نیاز به مراقبت های پزشکی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
مدافع فصل گذشته تیم استقلال راهی لیگ بوسنی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: دستیابی به توافق با حماس درباره مبادله اسرا ممکن است اندکی حمله به رفح را به تأخیر اندازد، ولی اگر به توافق نرسیم به این شهر حمله خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
پیش بینی سازمان هواشناسی از سرمای شدید هوای تهران و هشدارهای فرمانداری تهران، شرایط را برای غیر حضوری شدن کلاس های درس دانش آموزان فراهم کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی دولت گفت: هیچ انتخابی بیهوده نیست؛ نه فقط به این دولت، بلکه حتی فردی به دولت قبل هم رأی داده باشد، کارش بیهوده نبوده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۲    
در سال یک میلیون نفر در مرزهای داخلی مهاجرت می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۹    
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای 11- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است همچنین ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 15 درجه سانتیگراد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۵    
مهاجم پرسپولیس در تمرین امروز نیز غیبت داشت تا مشخص شود پایان کارش در جمع سرخپوشان قطعی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز برای تخلیه بار ترافیکی بازگشت از شمال خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز به علت شدت برف و کولاک در استان مازندران مسدود شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
محمد خدابنده لو گفت: فرصت بزرگی است که نباید ازدست می دادم. الان نیاز دارم با شرایط آشنا شوم. این موضوع نیاز به زمان دارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۹    
عزت الله ضرغامی نوشت: به کسانی رای می دهم که می شناسم. برای من، به اندازه کافی نام قابل قبول هست. آنها در چند فهرست متفاوت پراکنده اند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۳    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست بلاروس توانست عنوان سومی جام جهانی 2024 امارات را به دست بیاورد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در این شرایط یک بی احتیاطی می تواند منجر به تصادف شود، گفت: یک تصادف ساده هم می تواند سبب ایجاد ترافیک در معابر شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۵    
وزیر دفاع فرانسه، با اشاره به حملات سایبری همزمان به بیمارستان ها، شوراهای شهر، شرکت ها و مراکز مهم فرانسه، روسیه را یک تهدید جدی برای فرانسه و ناتو معرفی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
نامه نیوز نوشت: یک فعال سیاسی گفت: فکر می کنم در ماه های گذشته تفکر و خط مشی پایداری قم در حال جلو رفتن بود اما ناگهان گویا پایداری تهران نظر خود را غالب کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۴    
ایهود باراک نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از معترضان خواست به مدت سه هفته کنست را محاصره کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی صدای ملت می گوید: جبهه اصلاحات از چند وقت پیش مواضع و راهبردش را مشخص کرد و سخنگو و رییسش هم در این مورد صحبت کردند و گفتند که در رقابت انتخاباتی شرکت نمی کنند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت الله سیدمحمد موسوی بجنوردی را تسلیت گفتند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۴    
رییس جمهور اوکراین ادعایی تازه درباره استفاده از تسلیحات نظامی غرب مطرح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
فهرست کاندیداهای جبهه جهادگران ایران اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۳    
کیریلو بودانوف امروز در حاشیه مجمع "اوکراین: سال 2024" در کی یف، خبر ارسال موشک های بالستیک ایرانی به روسیه را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۸    
معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به اظهارات مقامات پاکستانی درباره مرز مورد مناقشه دو کشور گفت: مسئله دیورند به پیش از تشکیل کشور پاکستان بازمی گردد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۸    
عکس های زیادی از مقبره کوروش وجود دارد، عکس زیر یکی از قدیمی ترین تصاویر موجود از آرامگاه کوروش است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۰    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه اعلام کرد ایروان در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) منطقه مرزی جمهوری آذربایجان را در منطقه سادارک جمهوری خودمختار نخجوان گلوله باران کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که در چند ماه آینده نتیجه جنگ اوکراین مشخص خواهد شد و هر طرفی که مقاومت بیشتری داشته باشد، پیروز می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
انتشار فیلم های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات در فضای مجازی جنجال به پا کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۳    
در شرایط فعلی، نه تنها امیدی به جبران تورمِ بیش از 140 درصدی خوراکی ها و هزینه های صعودی زندگی نیست، بلکه پذیرش افزایش دستمزد به اندازه تورم رسمیِ حدوداً 50 درصدی نیز بعید می نماید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
رئیس حوضه آبریز رودخانه ارس گفت: با توجه به حجم رهاسازی ها و اقدام های نرم افزاری انجام شده و به برکت بارش های زمستانه امسال سطح دریاچه به تراز 1270 ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعاهای جدیدی درباره غزه و حماس مطرح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۶    
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، اطلاعیه ای درباره طرح تبدیل اختیاری محصولات یکی از شرکت های خودروساز ویژه متقاضیانی که نوبت تحویل آن ها زمستان سال جاری تعیین شده، صادر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۳    
حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
مقام ارشد روسیه اعلام کرد که بیانیه اخیر کشورهای گروه هفت درباره دارایی های خارجی مسکو نوعی باج خواهی و سرقت و برخلاف قوانین بین المللی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده تهران از کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
امیرارسلان مطهری به تراکتور پیوست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
وزیر دفاع اوکراین امروز با اشاره به اینکه نیمی از تسلیحات غربی با تاخیر به این کشور تحویل داده می شوند، گفت: فساد در زمان جنگ از تروریسم بدتر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از صبح جمعه شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 11 اسفند برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: شرکت در انتخابات، امری نیست که بخواهیم توصیه کنیم، سرنوشت کشور برای ملت و آحاد مردم مهم است، باید دست در دست هم دهیم و در انتخابات مشارکت کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق گفت: انتقام خون های زیادی هنوز از آمریکا گرفته نشده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۴    
یکی از رهبران حماس گفت: خوشبینی ها درباره نزدیک بودن زمان دستیابی به توافق مبادله اسرا چندان واقعی نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
کافئین همان قدر که می تواند برخی اوقات مفید باشد و باعث انرژی گرفتن و بهبود عملکرد ذهنی، خلق و خو و فیزیک شما شود، بعضی اوقات نیز پیامد منفی روی آن ها می گذارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از بکارگیری 190 هزار نیروی پلیس از جمله یگان ویژه، در سراسر کشور برای تامین امنیت انتخابات در 11 اسفندماه خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره زمستانی شدن آب و هوای کشور در هفته جاری به هموطنان توصیه کرد که با توجه به بارش برف در اکثر نقاط کشور و کاهش ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
دارچین به مشکل مقاومت به انسولین غلبه می کند و سطح قند خون را پایین می آورد
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است که نقش بسیار اساسی در سلامت بدن ایفا می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۲    
انتظار" یک مفهوم دینی است که افراد مومن و خداباور با تکیه بر این مفهوم ، امید به زندگی در آینده و تلاش برای پاکسازی نفس و مبارزه با پلیدی و تباهی و بوجود آوردن راه رستگاری انسانی را می جویند . ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی در ابتدای کار خود با این تیم، 4 دیدار سخت را پیش رو دارد که فقط در یک بازی تیمش میزبان است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۷    
رییس جمهور بلاروس با حاضر شدن در جمع خبرنگاران پس از انداختن رای خود در انتخابات پارلمانی بلاروس، به سوالاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال بعد و فعالیت اپوزیسیون علیه دولت بلاروس پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۸    
نامزد اصلی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا مدعی شد که اگر رییس جمهور کنونی این کشور برنده انتخابات 2024 باشد، آمریکا جنگ جهانی سوم را پیش از شروع می بازد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۹    
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری یک محکوم مالی فراری با بیش از 30 فقره محکومیت قطعی هنگام خروج از کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۶    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در شایسته گزینی از دیدگاه احزاب باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که آموزش های لازم را دیده، مشکلات کشور را رصد کرده و تخصص ویژه داشته باشند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی و نسل کُشی رژیم صهیونیستی در نوار ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۷    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که سازمان ملل با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همکاری می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۸    
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس از کشورهای غربی خواست که در مصادره دارایی های روسیه جسورانه تر عمل کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۰    
رئیس جمهور پیشین و معاون شورای امنیت روسیه گفت این کشور باید تا آنجایی که می تواند انتقام سختی را از غرب به دلیل تحریم های نسنجیده که مردم عادی را هدف قرار می دهد ، بگیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۷    
متقی فر تاکید کرد : لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری 2 سرلیست مشترک دارد که یکی آقای آقاتهرانی و دیگری آقای قالیباف است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
17 هزار متقاضی حج تمتع 1403، کاروان های خود را قطعی کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۶    
طحان نظیف گفت: نامزدها فقط امروز (یکشنبه) از ساعت 8 و نیم تا ساعت 22 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه داوطلب نمایندگان خود را معرفی کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۳    
فقدان بودجه کافی دولت اوکراین، قصد گروه 7 برای تحریم کشورهای حامی روسیه، عدم امکان کی یف برای اجرای ضدحمله قبل از سال 2025 ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
اینجا تجمع انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شهر یاسوج است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۱    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است مردم این کشور در انتخابات امسال به دنبال گزینه های جدید هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
ویدئویی از بارش شدید برف در شهرستان کرج را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۴    
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به بارش برف و باران در اکثر جاده های کشور از رانندگان و مسافران خواست که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۴    
بارش برف در تهران از ساعاتی پیش آغاز شده و تهران را سفید پوش کرد. منبع: صداوسیما
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۱    
محسن دهنوی نماینده تهران و کاندیدای انتخابات مجلس گفت که به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۱    
پروفسور لیاقت تکیم، استاد مطالعات دینی اهل کانادا تصریح کرد: اعتقاد به آمدن یک منجی در آخرالزمان تنها مختص مسلمانان و شیعیان نیست و در ادیان دیگر، به ویژه در یهودیت و مسیحیت، هم وجود دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی از تصمیم تل آویو برای اعزام هیأتی به قطر برای مذاکره با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره توافق با این جنبش خبر دادند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
وزیر بهداشت، مهم ترین برنامه و اولویت این وزارتخانه را در سال آینده اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی "ایران سربلند، مجلس انقلابی" را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی فراجا گفت: اکرم لاهوری به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضد شیعه سپاه صحابه دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۴    
مگه سری قبل رای دادیم چی شد؟ سوال مهمی است که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود، سوالی که پیش از این در ذهن بسیاری از مردم وجود داشت و نشان دهنده اهمیت لمس عینی اثرات قانونگذاری مجلس توسط ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۴    
حسین رضازاده رئیس پیشین و عضو فعلی کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری، از چند روز قبل به دلیل جراحی روی پایش در بیمارستان بستری شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
تصویری دیده نشده از علی دایی در محاصره نیروهای امنیتی در دیدار ایران و عراق منتشر شده است. علی دایی کابوس همیشگی عراق؛ زننده اولین گل بعد از انقلاب به عراق و عامل اولین برد در خاک عراق بوده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۶    
آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره)، بر اثر یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
رسانه های آمریکایی پیش بینی می کنند که دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در کارولینای جنوبی در مقابل نیکی هیلی، تنها رقیب باقی مانده به غیر از او، برنده شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
محور هراز که به دلیل بارش برف و کولاک از بامداد یکشنبه مسدود شده بود، دقایقی قبل بازگشایی شد.
  • ۱