یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۰Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۹    
مدیرگروه جمعیت شناسی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برآورد می شود در سال 1430 خورشیدی یک پنجم دختران دهه 60 یعنی حدود 20 درصد این قشر که به سن 50 سال می رسند، مجرد خواهند بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۳    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز از ساعت 8 صبح امروز 8 اسفندماه 1402 به مدت 3 روز آغاز شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
تعداد 40 متقاضی برتر نخستین رویداد کشف باگ جایزه دار از دیروز به مدت سه روز به صورت حضوری در محل سازمان بورس و اوارق بهادار به منظور کشف باگ های سامانه های بورسی از جمله TSETMC ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۶    
یک دستگاه خودروی تریلی در برزیل در سراشیبی منتهی به رودخانه شروع به حرکت کرد و راننده آن نیز نتوانست تریلی را متوقف کند. این تریلی به داخل رودخانه سقوط کرد اما به کسی آسیب جانی وارد نشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۶    
یکی از عوامل برنامه صبح امروز هنگام تهیه گزارش از باغ وحش صفادشت مورد حمله یکی از ببرهای این باغ وحش قرار گرفت و مجروح شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۶:۰۲    
مهاجم دورگه سوئدی-مراکشی، از پرسپولیس جدا شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۴:۳۵    
پارلمان مجارستان روز دوشنبه عضویت سوئد در پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) را تایید کرد و به این ترتیب آخرین مانع استکهلم برای پیوستن به این پیمان نظامی از میان برداشته شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۳:۵۰    
فرمانده سلاح ضد زره حزب الله لبنان، این سلاح را ستاره جنگ غزه توصیف کرد و گفت سلاح ضد زره در برابر انواع اهداف دشمن موثر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۲    
فهرست نامزدهای ائتلاف مردمی فهیم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۲:۱۷    
تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و گفت وگو درباره جنگ غزه سه شنبه به پاریس می رود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۱:۳۲    
دهمین کمیته رایزنی سیاسی و راهبردی ایران و عمان با حضور علی باقری و شیخ خلیفه الحارثی معاونان وزیران امور خارجه دو کشور در تهران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۵    
به گفته استاندار گیلان تردد خودروها بدون داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان ممنوع است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۳    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت:همه زندگی حضرت امام (ره) زندگی برای خدا و خدایی بودن ایشان بود و چون امام خدایی بود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
وزیر خارجه عربستان ضمن تاکید بر درخواست ریاض درباره برقراری آتش بس در نوار غزه، گفت مردم این باریکه در معرض وحشتناک ترین نقض های حقوق بشری هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان در اشاره به برخی ادعاها در رابطه با نمایندگان تایید صلاحیت شده گفت: خیلی حرفها زده می شود، ولیکن بالاخره قاضی باید قضاوت کند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۲:۵۴    
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای قوچان گفت: به دلیل کولاک شدید سطح محور قوچان-درگز به شدت لغزنده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امروز کشورگشایی از طریق علم و فناوری در حال وقوع است و دیگر دنیا دنبال جنگ گران نیست، دنبال کشورگشایی از طریق علم و فناوری است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۸    
رفائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در آستانه برگزاری نشست شورای حکام طی گزارشی ادعا کرد که ذخایر اورانیوم غنی شده در ایران طی سه ماه گذشته کاهش یافته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۲    
دادگاهی در ازبکستان 23 نفر را در پرونده مرگ 68 کودک به دلیل مصرف شربت سرفه آلوده، به حبس های طولانی محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۱    
داوطلبان انتخابات مجلس که قصد انصراف از حضور در رقابت یازده اسفند را دارند حداکثر تا صبح فردا فرصت دارند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۴    
رئیس مجلس، گفت: پنجره انتخابات نزدیک ترین و مطمئن ترین مسیر برای تقویت نقاط قوت و حذف نقاط ضعف است که می توانیم با اولویت مسائل اقتصادی در مجلس دوازدهم نسبت به آن انجام وظیفه کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
دبیرکل حزب کارگزاران با هشدار درباره خطر حمله به ایران در صورت مشارکت پایین در انتخابات گفت: رقیب اصلی ما یک جمع بسته و پوسیده مذهبیون هستند و باید با حضور در انتخابات چهره های ارزشمند سیاسی را به ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
رییس هیات بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در استان تهران از شهروندان این استان خواست تا تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
حسین امیرعبداللهیان با اشاره به کشته شدن بیش از 30 هزار فلسطینی که 70 درصد از آنان زنان و کودکان هستند، گفت: برخی کشورهای مدعی حقوق بشر اجازه نداده اند که درباره این همه کشتار وحشتناک ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۱    
ایسنا/خوزستان معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت: 250 هزار نفر از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
وزارت دفاع آمریکا جان باختن نظامی این کشور که عصر یکشنبه در اعتراض به جنگ غزه خود را در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن به آتش کشید، اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۰    
علیرضا ملکیان، روزنامه نگار و معاون اسبق امور مطبوعاتی وزارت ارشاد که از تهران نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است در گفتگویی دیدگاه های خود را در خصوص مسایل جاری و عملکرد مجلس بیان کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) گفت ارمنستان باید ادعاهای ارضی خود بر خاک این کشور را کنار گذاشته و شروط باکو را بپذیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان علت خاموشی نقاط مختلف کاشان را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۸    
پردیس افکاری با حضور برخی از هنرمندان در کنار مهری ودادیان آرام گرفت و پرویز ربیعی در حضور برخی از صداهای ماندگار دوبله به خاک سپرده شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه 185 هزار معلم در شعب انتخاباتی، رای مردم را درانتخابات مجلس دریافت می کنند گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار فرصت 8 ماهه جهت تسویه حساب مابه التفاوت نرخ ارز برای مواد اولیه و پیش بینی اعتبار ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی خواستار برگزاری فوری انتخابات و برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با اجرایی شدن سند ملی ارزیابی ریسک، زمینه فعالیت تامین مالی برای قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر، انواع سوداگری ها و اخلال ها در بازار دارایی های به حداقل برسد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهور به معاونت حقوقی ریاست جمهوری توصیه کرد، ضمن دنبال کردن استیفای همه حقوق دولت، دستگاه های اجرایی را نیز از نظر حقوقی توانمند کند تا بتوانند از وقوع اقدامات مغایر با قوانین در دستگاه های ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۶    
وزیر امور خارجه ایران که در ژنو حضور دارد ظهر امروز با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفت وگو کرد
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: در متمم بودجه امسال 600 میلیارد تومان و همچنین در سال آینده بودجه مشخصی برای ترمیم حقوق کارکنان پیش بینی شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۶    
با قطع کمک های انسانی به شمال نوار غزه که از ابتدای جنگ هم اوضاع وخیمی داشت، هشدارهای زیادی درباره وضعیت فاجعه بار این منطقه و مرگ نیم میلیون انسان بر اثر گرسنگی و تشنگی مطرح شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۷    
بانک صادرات ایران در ادامه اقدامات راهبردی خود برای تسهیل و تسریع در ارائه انواع خدمات بانکی خرد به مردم، حمایت های مالی بنگاه ها، واحدهای اقتصادی و تولیدی و زیرساخت های صنعتی کشور ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۷    
اگرچه بانک ها موظفند به تمامی متقاضیان وام ودیعه مسکن تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کنند و طبق قانون در صورت امتناع از این موضوع مشمول جریمه مالیاتی می شوند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور از ضرب و شتم کاروان تیم امید تراکتور توسط افراد ناشناس در کرمانشاه خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۸    
مهاجم پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۷    
یک اندیشکده غربی در پی انجام مطالعه ای گزارش داد، چین اکنون به عنوان بزرگترین قدرت دیپلماتیک دنیا مطرح است و حضور دیپلماتیک آن در سراسر جهان گسترده تر از حضور آمریکاست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
ساسی مانکن خواننده خارج نشینی که برای جذب فالوور، دست به هر کاری می زند این بار سراغ عمو پورنگ رفته است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: امروز شاهد انسان کشی نظام مند توسط رژیم صهیونسیتی در غزه هستیم و جهان با شرم آورترین بحران اخلاقی و انسانی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۴    
امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با بیش از 16 هزار و 700 واحد افت مواجه شد و به رقم دو میلیون و 49 هزار واحد رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۲    
گل انفرادی لوکاس بریوال هافبک 19 ساله تیم یورگاردن که از تابستان پیش رو پیراهن تاتنهام را بر تن خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۱    
دادستان کل کشور گفت: مشکل حادی تاکنون در حوزه انتخابات و فعالیت کاندیداها در عرصه فضای مجازی وجود نداشته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
دبیر ائتلاف بزرگ فرهنگیان از نهایی شدن فهرست این ائتلاف برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۰    
رضا رشیدپور بعد از مدت ها قرار است با یک برنامه نوروزی برگردد اما این بار سراغِ سلبریتی های خارجی رفته و دنبال گفت وگو با چهره هایی نیست که بارها و بارها جلوی دوربین او و بقیه مجریان حاضر شده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۱    
تا به امروز صرفاً با خرید و واردات 100 هزار تاکسی برقی از محل هزینه ای که برای واردات بنزین می کنیم، می توانستیم روزانه در کلان شهر تهران جلوی سوختن فاجعه بار 1 ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: برف راه ارتباطی 129 روستا را در سطح استان قزوین مسدود کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
تالاب شادگان یکی از بزرگترین تالاب های ایران است که در نزدیکی شهر شادگان در استان خوزستان قرار دارد. این تالاب زیستگاه گونه های بسیاری از پرندگان، گیاهان و آبزیان است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
در بخشی از مستند غیررسمی 6 به چگونگی گذران ساعات شخصی رهبر انقلاب اسلامی پرداخته شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۶    
منابع فلسطینی با انتشار جدیدترین آمار از شهدای غزه، از رسیدن شمار شهدا به مرز 30 هزار نفر خبر دادند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۱    
مسؤول فرهنگی و خادمین یادمان شهید حسن باقری گفت: یادمان شهید حسن باقری، یادمان محتوا محور اردوهای راهیان نور است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
منوچهر صدوقی سها، فیلسوف و عرفان پژوه ایرانی معتقد است: تنها قوه درک حقایق عقل نیست، عقل محترم است اما در محدوده خودش و برای درک حقایق نمی شود فقط اکتفا به عقل کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
نامزد انتخابات مجلس طی نامه ای به رعایت نشدن فرآیند قانونی در تدوین فهرست شورای ائتلاف اعتراض کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۳    
نامزد انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: نظرسنجی ها حکایت از این مهم دارد که مشارکت مردم در انتخابات از دوره گذشته بالاتر خواهد بود اما اینکه 70 درصد مشارکت داشته باشیم، بعید به نظر می رسد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۱    
در بازی مهم هفته هجدهم لیگ برتر از کمک داور ویدیویی استفاده نمی شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۲    
وزیر امور خارجه ایران امروز با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در ژنو دیدار و گفت وگو کرد
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۶    
یک پزشک یهودی خطاب به نتانیاهو گفت: هر کاری که انجام دهی، در آخر نور پیروز خواهد شد. تو خود را وقف ظلم به دیگران کرده ای و به یکی از تاریک ترین چهره های تاریخ تبدیل شده ای.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
آقای علی ربیعی، یکی از چهره های شاخص جریان اصلاح طلب و وزیر کار و سخنگوی دولت اعتدال، در اظهاراتی که اخیراً یکی از سایت های اصلاح طلب منتشر کرده مدعی شده که اردوکشی خیابانی اصول گرایان در دی ماه 96 ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در سخنانی گفت تصمیم گرفته شده مذاکرات در راستای توافق صلح با ارمنستان از سر گرفته شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۴    
به گفته رسانه ها فردی که از اعضای نیروی هوایی ایالات متحده بوده و فریاد می زد دیگر در نسل کشی شریک نخواهد بود مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن خودسوزی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۹    
حزب الله لبنان از ساقط کردن یک پهپاد اسرائیلی در جنوب لبنان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۰    
وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۱    
مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد دو محور شریانی بوئین زهرا-ساوه و کنارگذر اصلی اراک و انسداد 16 محور شریانی و غیرشریانی کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۶    
پلیس نامحسوس بزرگراه در تهران راننده خودروی که در حال لایی کشی در بزرگراه بود را دستگیر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت: به علت بارش برف سنگین و یخ زدگی سطح زمین در محدوده ولی آباد استان مازندران تردد وسایل نقلیه از این مسیر به سمت کرج ممنوع است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش برف و باران در کشور از چهارشنبه تشدید می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست از اختصاص 5.5 میلیارد یورو برای بهبود وضعیت هوا و کاهش مازوت سوزی در کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۶    
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران: در سال 1402 متاسفانه 500 نفر از مردم ما براساس حادثه آفرینی های خودروهای شوتی در امور راهنمایی و رانندگی کشته شدند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در تشریح مهم ترین فعالیت های نمایشی و موسیقایی مجموعه تحت مدیریت خود از برگزاری یک جشنواره موسیقایی در حوزه تک نوازی موسیقی ایرانی خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۱    
طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، تا پایان امسال یک میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها زمین رایگان جهت ساخت مسکن دریافت می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۲    
کیفیت هوای شهر تهران در دومین روز متوالی هفته جاری در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از انتخاب هند به عنوان مهمان ویژه این نمایشگاه خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که امدادگران به بیش از 1600 نفر امدادرسانی کردند، از رهاسازی 325 خودرو از برف در 2 روز گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
با ورود سامانه بارشی به کشور، از شب گذشته بارش نخستین برف زمستانی در قم آغاز شد و برای نخستین بار در سال جاری و به دلیل حجم زیاد بارش تمامی نقاط استان قم پوشیده از برف شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
کامران قاسم پور که به دلیل انجام عمل جراحی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از دو هفته دیگر می تواند تمرینات کشتی اش را آغاز کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه شنبه هشتم اسفندماه 1402، انجام خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
در سال های گذشته باتوجه به رشد بالای نرخ تورم، رکود نسبی تمامی بازارها و حال نه چندان خوش بازار سرمایه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
نظامی سابق آمریکایی مقابل سفارت اسراییل در واشنگتن در اعتراض به جنگ غزه دست به خودسوزی زد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
طبق اعلام مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، از امروز 7 اسفندماه عرضه ارز مسافرتی با شرایط و سهمیه جدید در شعب منتخب بانک های عامل ملی، ملت و سامان آغاز شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۸    
فرمانده کل انتظامی گفت: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می خواهیم که پدیده شوم "شوتی گری" را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست، از بین ببریم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
دکمه برف یکی از کلیدهایی است که در کنار دسته دنده برخی از خودروهای اتوماتیک نظیر پژو 207 یا اچ سی کراس با علامت * قابل مشاهده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷    
تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز (دوشنبه) در رقابت های لیگ فوتبال آمریکا میهمان لس آنجلس گلکسی بود و تا دقیقه 92 از رقیبش شکست خورده بود ولی مسی ناجی تیمش شد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۸    
گروه تعاملی الف - اصغر مناف زاده: با توجه به تحولات و تغییرات گسترده در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در سطح جهان ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که امیر قطر در هفته جاری برای انجام مذاکراتی با رئیس جمهور این کشور درباره غزه به پاریس سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت بارش برف سنگین و ریزش بهمن، جاده چالوس تا اطلاع ثانویه مسدود است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد وارد ژنو شد .
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۱    
جهاد اسلامی فلسطین، واشنگتن را مسوول ادامه تنش و درگیری ها در منطقه عنوان کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۰:۳۲    
پیش از انقلاب طی چند دهه، کافه های پرآوازه ای بود که امروزه جز یکی دو تا، دیگر خبری از آنها نیست؛ نام و عنوانشان سراسر به تاریخ پیوسته است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۰۰:۲۶    
وقتی نماینده سابق دولت آمریکا در سازمان ملل می گوید : "سطح و میزان بدهی های دولت آمریکا به قدری افزایش یافته که یک حسابدار باید رئیس جمهور این کشور شود.. ...