دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 8 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۱    
ترویج کلیدواژه هایی درجهت ارعاب مردم از جمله حربه های ضدمشارکتی معاندان برای عدم حضور مردم در انتخابات به حساب می آید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۷    
با توجه به ضعف گلزنی در جمع مهاجمان تیم استقلال طی هفته های اخیر موضوع بازگشت احتمالی مهدی قایدی و شاگردی جواد نکونام نقل محافل هواداری استقلال است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
فرود هما (کرکس ریشدار) که در ادبیات ایران به عنوان نماد سعادت شناخته می شود بر فراز ارتفاعات پارک ملی گلستان توسط دوربین یحیی مرادی مسوول روابط عمومی این ذخیره گاه زیستکره ثبت شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۷    
با شروع زمان تبلیغات نامزد های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پایتخت حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
در آستانه برگزاری انتخابات 1402، جمعی از رأی اولی ها و خانواده های معظم شهدا، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
گروهان های قدس تصاویری از عملیات شکار یک سرباز اسرائیلی توسط تک تیراندازِ مقاومت در خط مقدم شرق خان یونس منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۲    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۳    
معاون هلال احمر شهرستان ایرانشهر گفت: یک راننده کامیون که امروز در سیل گرفتار شده بود با تلاش نیرو های هلال احمر نجات پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به آلمان توصیه کرد بیش از این، با توصیه های به ظاهر انسانی و البته خلاف واقع، واژه های اصیل و ارزشمند حقوق بشر را وارد بازی های سیاسی نکند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۶:۴۸    
بک نشریه آمریکایی در گزارشی با بررسی پیشنهادات نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای غزه پس از جنگ ، به نقل از کارشناسان تاکید کرد که طرح نتانیاهو به طور قطع غیر قابل اجراست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۵:۱۸    
رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی اذعان داشت که اقتصاد این رژیم در نتیجه جنگ غزه چهار ماه سخت را سپری کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۴:۳۳    
امیر قطر در جریان سفرش به پاریس با رئیس جمهور این کشور وضعیت نوار غزه را بررسی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۳:۴۸    
مدافع چپ پای تیم فوتبال سپاهان می گوید پس از شکست مقابل استقلال بازیکنان این تیم در رختکن هم قسم شده اند که محکم به لیگ بازگردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۲:۱۸    
دهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا روز 8 اسفند 1402 با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز برگزار و حدود هزار میلیارد تومان شمش معامله شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۱:۳۳    
بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران کلیه مقاطع تحصیلی مدارس این شهرستان ها غیرحضوری شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۹    
ماهواره پارس 1 یک ماهواره تحقیقاتی_سنجشی است که به زودی در مدار 500 کیلومتری زمین قرار خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۴    
ستاره برزیلی الهلال در پیامی برای هواداران تیمش گفت که به دنبال بازگشتی قوی است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۹    
سخنگوی دولت از انحلال سه مؤسسه مالی و اعتباری که فعالیت مولد اقتصادی نداشتند خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۴    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با کمیسر عالی حقوق بشر در ژنو تشکیل یک کمیته حقیقت یاب درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را در چارچوب مسؤولیت شورای حقوق بشر خواند و گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۲    
داستان پرحاشیه داوطلبان شبهه دار کنکور بالاخره با همکاری رؤسای سه قوه به پایان رسید و براساس ابلاغ رئیس جمهور آرای صادره تخلفات آزمون ها از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری خارج شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۷    
به گزارش ایسنا، آموزش ها در تمامی دوره های تحصیلی مدارس سراسر استان همدان فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی است. ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی دولت اسپانیا با سخنان امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین مخالفت کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۰    
اسنادی که به تازگی افشا شده اند نشان می دهد دولت جو بایدن بیش از 12 میلیون دلار در یک سال برای محافظت فیزیکی از دو مشاور امنیت ملی سابق این کشور هزینه کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۴    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره بارش برف و کاهش دمای هوا در معابر تهران و به خصوص معابر مناطق شمالی به شهروندان توصیه کرد که از تردد غیرضروری پرهیز کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۱    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به هشت وعده انتخاباتی اش، از رأی دهندگان خواست برای تحقق این وعده ها و ضرورت ها به تمام افراد لیست جبهه انقلاب رأی دهند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۱    
1- خدا رحمت کند مرحوم جلال آل احمد را ، او در اردیبهشت سال 1346یک سال قبل از فوت خود به یک جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه تبریز به میان دانشجویان رفت. ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
شهردار تهران در دو حکم جداگانه شهرداران جدید مناطق 5 و 19 را منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیشنهاد ایران به اعضای بریکس این است که پول و نهادهای مشترک و نظام هایی مثل سوئیفت و FATF برای خودمان در بریکس ایجاد کنیم و به سمت مبادلات پولی با کشورها حرکت کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۲    
مصطفی پورمحمدی، دبیر جامعه روحانیت، به جماران گفت: با کمرنگ شدن امام جمهوری اسلامی کمرنگ می شود؛ و آن جذابیت، نفوذ و حضور قوی در افکار عمومی و پذیرش عمومی ما کاسته می شود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۳    
وزارت امور خارجه انگلیس امروز (سه شنبه) از اقدام هماهنگ این کشور و آمریکا برای وضع تحریم های جدید علیه ایران به بهانه حمایت از جنبش انصارالله خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۱    
فهرست کاندیداهای جبهه صبح ایران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۳    
کد ملی، شماره ای منحصر به فرد است که اطلاعاتی چون سن، جنسیت، محل تولد و ... را مشخص می کند. در انتخابات ِ پیش رو، یک ابَر داده تولید می شود که تحلیل آن برای حکمرانی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت که جنبش حماس، پیش نویس پیشنهادی رژیم صهیوینستی را برای انجام مذاکرات آتش بس که قرار است در پاریس برگزار شود دریافت کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۰    
جمعی از رأی اولی ها و خانواده های معظم شهدا در آستانه انتخابات فردا چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ظرفیت های صنعتی نیروی دریایی را به صورت کامل در اختیار دانشگاه ها قرار می دهیم و آمادگی کامل برای تعامل با محیط دانشگاهی را داریم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۳    
میزان پرشدگی سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر 1402) تا پنجم اسفند ماه به 45 درصد رسید، در حالی که خروج آب از سدها نسبت به سال گذشته 22 درصدی افزایش داشته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 280 هزار خانه در استان های سراسر کشور آغاز شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۶    
سخنگوی دولت گفت: حضور آحاد مردم در انتخابات از نان شب واجب تر است، برای اینکه این تصمیم گیری بر روی نان امشب و فردای ما اثرگذار است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
حاج منصور ارضی مداح پیشکسوت اهل بیت با اعلام حمایت خود از لیست ائتلاف امنا از عموم مردم و اقشار مختلف خواست برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به اعضای این لیست رای دهند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از فراهم شدن امکان دسترسی برخط به اسامی و کد نامزد های انتخاباتی در انتخابات پیش رو درحوزه انتخابیه تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۴    
بنا بر اظهارات عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، منعی برای نامزد شدن و نماینده شدن زنان در مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد و مرد بودن جزو شرایط نمایندگان این مجلس نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اگر سر دفتری به دنبال تخلف در حوزه فعالیت خود است باید مسیر کسب و کار خود را تغییر دهد چرا که در برخورد با متخلفان با هیچ شخصی اغماض و از خطای هیچکس چشم پوشی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۶    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: به علت برودت هوا پتروشیمی ها کاملاً دچار محدودیت شدند و گاز اکثر پتروشیمی هایی که از گاز متان استفاده می کنند قطع هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۳    
ترکیب استقلال و سپاهان برای دیدار دو تیم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
یک زن که در سیلاب وحشتناک منتظر رسیدن سیل بود تا سلفی بگیرد، با اتفاق هولناکی مواجه شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۸    
وزیر نفت با اشاره به پایداری توده هوای سرد حاکم بر کشور در روزهای آینده، امکان افت فشار گاز در استان های نیمه شمالی را محتمل دانست و از عموم هموطنان درخواست کرد با مصرف بهینه و خاموش کردن یک بخاری یا ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۸    
دولت سعودی در واکنش به جنجال دیدار وزیر بازرگانی این کشور با همتای اسرائیلی خود در امارات، چنین دیداری را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: در انتخابات پیش رو همه جامعه ایران علی الخصوص جامعه اهل سنت خود را نشان می دهند و همچون گذشته با یک بلوغ خاص سیاسی به صحنه خواهند آمد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:همه باشگاه ها به اندازه خودشان بزرگ است و همه تیم ها تلاش و هزینه می کنند اگر var نباشد برای همه نباشد یا اگر هست برای همه تیم ها باید باشد اینگونه تبعاتش بهتر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۲    
رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه جویی و دقت لازم است و ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۶    
سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره اینکه شهرآورد با VAR برگزار می شود یا خیر توضیحاتی داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
لوریس چکناواریان که به تازگی اثری موسیقی برای مریم میرزاخانی فقید ساخته است، درباره ساخت آن می گوید: من نیز مانند بسیاری از ایرانی ها با از دست دادن شخصیتی به این بزرگی تحت تاثیر قرار گرفتم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
فهرست اسامی و پوستر ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه مصر، دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) گفت: انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته با حضور مردم و با فداکاری مردم برقرار مانده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به وجود 9 تنگه راهبردی در جهان و مسیرهای آبی اقتصادی دریایی و اهمیت حمل و نقل دریایی و مبارزه با تروریسم دریایی گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به موضوع تضامین و همچنین پشت صف ماندن برای دریافت وام ازدواج گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران صبح امروز سه شنبه 8 اسفندماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 5 سارق جوان و اعتراف متهمان به 50 فقره زورگیری خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان با قدردانی از پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر گفت: یکی از موضوعاتی که در سیاست های کلی انتخابات به آن اشاره شده، بهره مندی داوطلبان از امکانات تبلیغاتی با تقسیم برابر است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۴    
معین محمودزاده بازیگر جوان بر اثر ایست قلبی در سن 38 سالگی درگذشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران ضمن تشریح جزئیات عرضه سکه طلا در مرکز مبادله ایران بصورت حراج گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۸    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۶    
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه جشن نیمه شعبان سازمان بسیج کارگران و کارخانجات که تحت عنوان همایش "عیدانه حضور" و با محوریت انتخابات و مهدویت برگزار شد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۵    
بازنگری در ارکان راهبردی، تولید محصولات جدید بر اساس نیاز واحدهای تولیدی و اقتصادی و فضای کسب و کار، تدوین نقشه راه جدید و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و ذی نفعان و هم راستایی با صنایع ویژه و ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۳    
با توجه به بارندگی های اخیر و سیلاب به وجود آمده به خصوص در جنوب استان سیستان و بلوچستان احتمال خروج تمساح پوزه کوتاه(گاندو) از برکه وجود دارد که مردم باید به شدت مراقب باشند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۳    
جعفر پناه پور، عکاس طبیعت و یاور محیط بانان در پارک ملی گلستان، تصاویری ثبت کرده از یک پلنگ ایرانی که متوجه حضور تصویربردار شده و او را تحت نظر دارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۴    
علی لاریجانی از غلامرضا تاجگردون کاندیدای انتخابات مجلس حمایت کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کرد: انتخابات ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: دشمن همه تلاش خود را بکار می گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم بزند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۳    
وزیر اقتصاد گفت مرحله دوم سود سهام عدالت تا 25 اسفند به حساب سهامداران واریز می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک تجارت با حضور 54.81 درصدی سهامداران، افزایش 111.963 میلیارد ریالی سرمایه این بانک بزرگ بورسی کشور، به تصویب رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
وزیر امور خارجه ونزوئلا که در ژنو حضور دارد صبح امروز با حضور در هتل محل اقامت امیرعبداللهیان با وی دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
رئیس بنیاد امید ایرانیان با صدور پیامی به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالاترین تعداد بالگرد را در میان کشورهای منطقه غرب آسیا دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۶    
45 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران به طور متوسط هرسال یک انتخابات را پشت سرگذاشته اند؛ حضور مردم در صحنه انتخابات شاید مهم ترین عنصر قدرت ایران در زمینه های مختلف باشد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رشد دو برابری اقتصادی در سال جاری نشان می دهد دولت توانسته با وجود تحریم ها در حوزه نفتی و صادرات محصولات آن رکورد شکنی کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۳    
اعضای شورای شهر تهران نامه های فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبات شورای شهر را بررسی کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۱    
فرمانده کل انتظامی شرایط ایجاد کلانتری و پاسگاه های جدید را بیان کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت گفت: کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و تا اندازه ای جلو رفته ایم اما به طور کامل ساماندهی صورت نگرفته است و در این بخش نیاز به ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۳    
رئیس ستاد انتخابات تهران با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی فرمانداری تهران در زمینه برگزاری انتخابات روز 11 اسفند عنوان کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی وزارت آموزش وپرورش با تکذیب اخراج دو معلم بلاگری که طی روزهای گذشته اخبار آن در فضای مجازی منتشر شده است گفت: کسی اخراج نشده بلکه به این معلم ها اخطار داده ایم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۸    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روز چهارشنبه (9 اسفند) با تقویت فعالیت سامانه بارشی، به تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرا می گیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۲    
مصوبه خروج تصمیمات و آرای صادره وزارتخانه های علوم و بهداشت و سازمان سنجش از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی و تشکیل هیات های عالی تجدید نظر ابلاغ شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۶    
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: امسال 20 هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار از سوی سازمان پیش بینی و ذخیره شده و در صورت نیاز توزیع می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۷    
بارش های مداوم باران در بندرعباس باعث شده تا آبشار زیبایی از کوه ها سرازیر شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سوالی درباره انتشار گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران پاسخ داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۱    
همگی زیر 500 میلیون تومان؛ 90 درصد قراردادهایشان را هم نگرفته اند!
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۸    
عنان الجذنه، هوادار قطری به قول خود وفا کرد و یک شتر از نژاد قحیدیه که از بهترین نژادهای شتر در قطر است به اکرم عفیف هدیه داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد مهاجم ایرانی اش در بازی مقابل تورینو ابراز رضایت و علت تعویض سردار آزمون را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۲    
قوه قضاییه می گوید حسین هدایتی -از محکومان پرونده بانک سرمایه- از زندان آزاد نشده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۳    
منابع خبری از مفاد اولیه آتش بس و مبادله اسیران فلسطینی که رژیم صهیونیستی اخیراً با آنها در پاریس موافقت کرده است خبر دادند که طی آن اسرائیل با آزادی 400 اسیر فلسطینی موافقت کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
یک هوادار قطری در مراسمی از هدیه ویژه خود به اکرم عفیف به خاطر درخشش در جام ملت های آسیا رونمایی کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۴    
دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات امری ناگهانی یا نمایشی نیست. اینکه برخی دولتمردان و سیاست ها به این سمت و سو می روند تا با بالانبردن قیمت کالاها ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۵    
هواداران تیم اتلتیکو بلگرانو در لیگ آرژانتین که پیش از شروع بازی سکوها را به مکانی برای پرتاب انواع ترقه به سمت آسمان تبدیل کرده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۵    
پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بسته شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۶    
یکی از دروغ های بزرگی که رسانه های غربی همواره بر آن تاکید داشته اند این بوده که آن ها "مستقل" هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۰    
منظور از افراد موفق چه کسانی هستند؟ آنهایی که میلیارد هستند و بالاترین درآمد را دارند؟ یا کسانی که در هر شغلی که هستند بهترین خود را ارائه می دهند و پیشرفت می کنند؟
  • ۱