یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۹Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 9 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۱    
خانه تکانی شب عید نیاز به ترفندهایی دارد که بتوانیم زودتر و باکیفیت تر از پس آن برآییم. ترفندهایی که اگر با نظم در انجام آن پیش برویم، احتمالاً کابوس هرسال تمیزکردن خانه را پشت سر خواهیم گذاشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۹    
یک پزشک ایرانی به کمک هوش مصنوعی دقت تشخیص اُتیسم درکودکان نوپا را به 98درصد رسانده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۶    
روزنامه جام جم نوشت: از سال1960 بیشتر پژوهشگران علوم ارتباطات به دنبال پاسخگویی این پرسش بودند که چرا نظرات سیاسی افراد غیردانشگاهی مثل بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان بر مردم تاثیرگذار است؟ ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه فرونشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی استان اصفهان به علت فرسودگی خط لوله انتقال فاضلاب 1400 میلی متری بوده که حفره ای با عمق 6 متر و عرض 5 متر ایجاد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۳    
به گزارش ایسنا، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گویی با بیان اینکه مردم ایران با انقلاب اسلامی یک انتخاب بزرگ انجام دادند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
مشاور رهبر انقلاب گفت: شاید نیاز باشد که در آینده مجلس خبرگان چند ضلعی شود یعنی برای خبرویت رهبری، تسلط ایشان در مسائل اجرایی و مدیریتی و آشنایی با مسائل بین المللی باید خبرگان دیگری وجود داشته باشد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
محققان دریافتند که خوردن غذاهای غنی از منیزیم و لوتئین می تواند راهی برای بهبود سلامت مغز باشد و باعث کندتر شدن روند پیری در مغز افراد بالای 55 سال می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
متن خبرساز ژیلا صادقی، مجری تلویزیون در حمایت از انتخابات مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. ژیلا صادقی با انتشار یک استوری نوشت: گله مندم اما رای می دهم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
محسن نجفی سولاری تهیه کننده شناخته شده تلویزیون که این بار با برمودا به شبکه نسیم آمده، درباره بازگشت چهره ها، طرح برمودا ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۶    
دستیار وزیر و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای بازگشت معین است و توضیح داد هیچ کسی به یک ایرانی نمی تواند بگوید به ایران نیا، کسی ممنوع الورود نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
اطرافیان کروبی به ویژه یکی از فرزندانش با نوشتن یک بیانیه جعلی سعی داشت تا مانع از رای دادن مهدی کروبی در انتخابات گردد اما وی همچنان تاکید بر حضور پای صندوق رای دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
درحالی پوسیدگی دندان در ایران نسبت به 20 سال گذشته سه برابر شده که شاخص پوسیدگی دندان در کشورهای پیشرفته سالانه رو به کاهش است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۲    
وزیر انرژی رژیم اشغالگر صهیونیستی در گزافه گویی جدید خود مدعی شد که پس از عملیات طوفان الاقصی برپایی کشور فلسطین به امری غیرممکن مبدل شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۵:۱۷    
رییس جمهور آمریکا گفت که امروز در بیمارستان نظامی والتر رید تحت معاینه قرار می گیرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۳:۴۸    
کاپیتان پرسپولیس گفت: کی و چرا به توانایی تیم و بازیکنانمان شک کردیم و ناامید شدیم؟
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۱:۳۵    
اولاف شولتس اعلام کرد که ناتو و در آلمان در جنگ اوکراین علیه روسیه شرکت نخواهند کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۴۷    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هشدار داد در صورتی که ارتش این رژیم وارد رفح در جنوب غزه شود با پیامدهای وخیمی مواجه خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
منابع خبری سوریه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق و مقابله پدافندی ارتش خبر دادند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در جاده های کشور همچنان شرایط زمستانی حاکم است بنابراین لازم است تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۹    
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: پیش از موعد مقرر برای صدور مجوز حرفه ای، مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حل خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۴    
رییس دایره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از احتمال یخ زدگی معابر طی امشب 9 اسفند 1402 به دلیل کاهش دما خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۸    
هافبک پرسپولیس در واکنش به مشکلات مالی این تیم خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: امیدوارم فردا حتما ایشان را در تمرین ببینیم و برای بچه ها توضیح دهند چون اوضاع خوب نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۳    
عاملین قمه کشی خیابان " نامجو" زنجان با سرعت عمل پلیس در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۴    
اینگونه نیست که کاهش مشارکت باعث براندازی یا رفتن جمهوری اسلامی بشود. اما کاهش مشارکت دندان طمع دشمنان ملت ایران را تیزتر می کند و رای ندادن را به غلط، دلیلی بر فاصله مردم با نظام مردمی می گذارند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۴    
پارلمان ترانسنیستریا ، منطقه جدایی طلب در خاک مولداوی، امروز (چهارشنبه) در پاسخ به فشارهای دولت غربگرای مولداوی، با تصویب قطعنامه ای خواستار کمک روسیه به این منطقه شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۲    
به گفته وزیر اقتصاد سود سهام عدالت که قرار است 25 اسفند واریز شود حدود30 درصد کمتر از مبلغ پرداختی در آذر ماه است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۹    
سعید احدیان نامزد انتخابات مجلس از تهران است .وی در گفتگویی به پرسشهای الف پاسخ داده که در ادامه میخوانید
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
فرمانده کل سپاه در جمع فرماندهان لشکری و مسئولین استانی بیان گفت: سیاست اصلی ایران، تقویت روابط با همسایگان، ایجاد شاهراه های ارتباطی مناسب و تعاملات مفید فرهنگی و اقتصادی و سیاسی با آن ها است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۶    
همایش جبهه نیروهای انقلاب با حضور محمدباقر قالیباف،غلامعلی حدادعادل و مرتضی آقا تهرانی و اعضای لیست جبهه نیروهای انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم تهران عصر امروز برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
در بیانیه 464 تن از مدیران مسئول رسانه های کشور عنوان شد که تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می خورد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۴    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص حق غذا اعلام کرد رژیم صهیونیستی عامدانه سعی دارد با تحمیل گرسنگی به مردم غزه، آینده فلسطینیان را به تباهی بکشاند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۱    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: یکی از عوامل مظنون به قتل مسلحانه شهروند ماهشهری در کمتر از 48 ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۱    
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: نزدیک به 10 میلیون فرصت فساد فقط از طریق پیاده سازی درگاه ملی مجوز خشکانده شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا برای انجام معاینات پزشکی دوره ای به بیمارستان نظامی والتر رید رفته تا آخرین بار قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال میلادی جاری، وضعیت جسمانی خود را بررسی کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۴    
وزیر نیرو با اشاره به بازدید از پروژه راغون در سفر به تاجیکستان گفت: پروژه ارزشمندی در کل منطقه در حال انجام است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ماده 103 قانون برنامه ششم که براساس آن دولت مکلف بوده، طرح بیمه زنان دارای سه فرزند روستایی و عشایر را عملیاتی کند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یکی از اشرار و اوباش خطرناک استان تهران توسط عوامل سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: یک مشاور املاک متخلف به دلیل دریافت اضافه بها حق کمیسیون، بیش از 94 میلیارد ریال جریمه شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۲    
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: فیلترینگ شبکه های اجتماعی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت بلکه این تصمیم از سوی شورای عالی امنیت ملی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
فرمانده فراجا از مردم خواست که برای رفتن به پای صندوق رای، دیگران و به خصوص افرادی را که دچار شک در مشارکت شده اند، به پای صندوق رای ببرند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
نسخه جدید همراه بانک تجارت با انبوهی از امکانات و خدمات جدید منتشر شد
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
گروه هکری بختک که پیش از این وبسایت بنیاد شهید را هک کرده بود، این بار به سایت بنیاد مستضعفان حمله کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
فرمانده فراجا گفت: بر اساس آمار، افرادی که به خدمت سربازی رفته اند، از حیث انتقال مطلب و تجربه و تحمل در سختی بسیار متفاوت تر از افرادی هستند که به خدمت نرفته اند و در واقع بهتر از پس مشکلات برمی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
رییس جمهور آمریکا در گفت وگویی تلویزیونی، با نزدیک شدن شمار کشته های فلسطینیان در جنگ غزه در پی حملات رژیم صهیونیستی به نزدیک 30 هزار نفر ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
ستاد انتخابات وزارت کشور دراطلاعیه ای اعلام کرد: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت هشت صبح (پنجشنبه) به پایان می رسد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به سیاست نفاق آمریکا گفت که این کشور مسوول نسل کشی در غزه است و اگر از حمایت اسراییل دست بردارد، تل آویو حتی یک ساعت قادر به اداره جنگ نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
مرد زندانی که پس از قتل همسایه اش انگیزه خود را مزاحمت مقتول برای همسرش عنوان کرده بود درحالی در شعبه 2 دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تأیید کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه گفت: 29 بهمن از طریق پلیس اینترپل اعلان قرمز و جلب بین المللی مالک کوروش کمپانی صادر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه از هوا فراجا نیز برای ارسال صندوق های جمع آوری رای استفاد می شود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران مصوبات امروز هیات وزیران را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
رئیس جمهور مراجعه به آرای عمومی در مسائل مهم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را راهبرد نظام و موجب افزایش سرمایه اجتماعی دانست و ابراز امیدواری کرد مردم با مشارکت گسترده در انتخابات یکبار دیگر ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
حضور وزیر امور خارجه در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر به فرصتی برای دفاع در برابر اتهامات حقوق بشری به ایران و بیان نقض آشکار حقوق بشر از سوی صهیونیست ها در غزه بدل شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در مورد حق آبه هیرمند هیچ اتفاقی خاصی رخ نداده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۰    
محققان با کمک siRNA نانودارویی ساختند که می تواند تکثیر ویروس HIV را 73 درصد کاهش دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
بازار سرمایه امروز رشد کرد و شاخص کل با افزایش 8722 واحد به رقم دو میلیون و 54 هزار واحد رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۳    
پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای به صورت حضوری و اینترنتی از 20 اسفند آغاز می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
پس از پیگیری های فدراسیون کشتی و با پرداخت نزدیک به 460 میلیون تومان جریمه، اتحادیه جهانی کشتی محرومیت محمدعلی گرایی را بخشید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۶    
محمدجواد اخوان مدیر روزنامه جوان نوشت : کمتر از 48 ساعت تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان باقی است و این 48 ساعت پایانی حکم ساعات طلایی در انتخابات و کمیت و کیفیت آن دارد. ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۷    
یک بند از قرارداد سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران فاش شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۸    
عضو شورای عالی کار با بیان این که طرح مزد منطقه ای پیشنهاد وزارت اقتصاد بود، گفت: خود وزارت اقتصاد هم به دلیل نامشخص بودن پیشنهاد، آن را پس گرفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۴    
جمعی از رأی اولی ها و خانواده های شهدا امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
رهبر انقلاب در دیدار با رأی اولی ها و خانواده های معظم شهدا در خصوص انتخابات فرمودند: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: با هرگونه اراده مخل در امر انتخابات برخورد و از حقوق ملت حفاظت و صیانت می کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۸    
وزیر صمت ابراز امیدواری کرد که با توجه به وضعیت خوب لوازم خانگی بازار به سمت تعادل منطقی برود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۰    
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از رأی اولی ها و خانواده های شهدا گفتند: انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۰    
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: احتمال دستیابی به توافق درباره نوار غزه پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان وجود دارد ولی رژیم صهیونیستی از خود لجاجت و سرسختی نشان می دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
سفر، تجربه ای هیجان انگیز و خاطره انگیز است، اما گاه می تواند با مخاطراتی نیز همراه باشد. بروز حوادث ناگوار، بیماری، یا گم شدن مدارک و چمدان ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن دموکرات در شرایطی در انتخابات درون حزبی میشیگان پیروز شدند که واکنش های منفی به حمایت بایدن از اسرائیل در میشگان افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۸    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۵    
احتمالاً در جستجوی یک وکیل دادگستری مناسب برای دفاع در دعوا یا شکایت خود هستید. وکیلی که با تخصص و مهارت خود، قادر به حفظ حقوق شما باشد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل حقوق کارگران از هفته آینده تشکیل شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۶    
سرمای شدید و رکورد مصرف گاز در کشور، زنگ هشدارها به صدا درآورده و عدم مدیریت مصرف در این خصوص، موجب افت فشار در مناطقی خواهد شد که در حال حاضر از گاز پایدار برخوردار هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فردا دوازدهمین پرتاب فضایی در دولت سیزدهم انجام می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
فدراسیون والیبال ایران با موریس موتا پائز برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 به توافق رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۷    
شواهد و آمارها نشان می دهد ایران از صادرکننده بنزین در حال تبدیل شدن به یک واردکننده است و با این روند به نظر می رسد در سال آینده به واردات نزدیک به 4 میلیارد دلاری بنزین نیاز باشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۲    
منابع خبری اعلام کردند بر اثر وقوع آتش سوزی در بازاری در اربیل عراق دست کم 50 نفر مصدوم شدند. به گزارش اسپوتنیک، مقامات آتش نشانی گزارش کرده اند که در این آتش سوزی 40 درصد از مغازه ها طعمه حریق شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از انفجار عامل تروریستی در حین انجام عملیات در پاسگاه محمدان شهرستان بمپور خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
تصاویر ماهواره ای 9 اسفند 1402 از بارش برف در یک سوم از وسعت سرزمینی ایران خبر می دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
در شرایطی که طبق وعده قبلی مسئولان، قرار بود سکوهای ورزشگاه آزادی تا آذرماه سال جاری بازسازی شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه از فرصت جام ملت های آسیا که با تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران همراه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
یکی از دادگاه های انگلیس یک فرد دیگر را به ظن جاسوسی برای روسیه متهم کرد و تعداد این متهمان به 6 نفر رسیده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
مردم منطقه یک تهران سه شنبه شب با بارش ناگهانی و نسبتا سنگین برف غافلگیر شدند.بارش برف زمستانی که از روز گذشته در تهران آغاز شده بود سبب سفید پوش شدن مناطق شمالی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
با سرد شدن هوا باز هم شاهد افزایش مصرف گاز در کشور هستیم تا جایی که پیش بینی شده میزان مصرف گاز در کشور به 700 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده برسد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۶    
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت اجرای سه جشنواره، تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر را بر عهده داشت، از استقبال خوب اجراهای پاپ در فرهنگسرای بهمن سخن گفت و اعلام کرد که جشنواره تئاتر ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
کارشناس هواشناسی گفت: دمای 16 مرکز استان کشور دیشب زیر صفر بود. کمترین دما مربوط به اردبیل در بین مراکز استان ها، با 13 درجه زیر صفر گزارش شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۳    
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از ثبت رکورد مصرف گاز طبیعی در سال 1402 خبر داد و گفت: مصرف گاز به بیش از 670 میلیون متر مکعب در روز رسید در حالی که شبکه توزیع گاز پایدار است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
اصلاح طلبان میانه رو در انتظارند سید محمد خاتمی به لیستی که تا حدی مورد تایید آن هاست نظری کرده و حمایت ضمنی خود را از فهرست صدای ملت در انتخابات مجلس ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۰    
غذاهای رژیمی گاهی اوقات انقدر مواد اولیه عجیبی دارند که از درست کردنشان پشیمان می شویم. حتی اگر نمی خواهیم لاغر شویم خالی از لطف نیست که رژیم غذایی سالمی را دنبال کنیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
به گزارش ایسنا، نماینده وزارت توسعه اقتصادی روسیه در ایران هر گونه مشکل در اجرای لغو ویزای سفرهای گروهی بین ایران و روسیه را رد کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۳:۰۳    
استاد باستان شناسی تمدن آشور با تعجب بسیار به افراد حاضر در کلاسش نگاه می کند. نمی فهمد که این بانوان آراسته که هیچ شباهتی به دانشجویان و دانشگاهیان ندارند، آن جا چه می کنند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۳:۰۳    
وزیر امور خارجه هلند روز سه شنبه با اشاره به اوضاع وخیم انسانی در باریکه غزه گفت درد و رنجی که مردم غزه می کشند وحشتناک است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۸    
علی بهادری جهرمی گفت: هم افزایش ساخت مسکن و خودرو و هم مذاکره، در زمان انتخابات اولویت مردم بوده که به کاندیدایی که چنین برنامه ای داشته است، رای دادند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۱    
قدرت های غربی با اتخاذ سیاست های نمایشی و تاکید بر مواردی نظیر ضرورت تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی، سعی دارند اینگونه وانمود کنند که در نقطه مقابلِ جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در نوار غزه قرار دارند.