چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۵:۴۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 13 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۶    
سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان ها خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
بررسی ها نشان می دهد میانگین سن بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1401 برابر با 56.3 سال بوده در حالی که سن بازنشستگان جدید در این سال بیشتر و برابر با 57.6 سال بوده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - ۰۳:۵۰    
نامزد های انتخاباتی که از روند انتخابات شکایت دارند، امروز می توانند برای شورای نگهبان مستندات خود را ارسال کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۱    
یک پیش بینی جدید حاکی از این است که به دلیل وقوع پدیده ال نینو، احتمالاً سال 2024، گرم ترین سال تاریخ کره زمین خواهد بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۹    
دومین محموله کمک های مردمی فعالان اقتصادی منطقه آزاد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال و توزیع شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
رمان حماسه سجادیه نگاهی است به دوران زندگی حضرت سجاد علیه السلام و نقش آن حضرت در برملاکردن اسلام بدل اموی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۲    
طبق آمار اعلام شده پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، استان کهگیلویه و بویر احمد با 64.27 درصد بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۰    
رهبر کاتولیک های جهان خواستار آتش بس در غزه شد و گفت: بس است، لطفاً!
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مراسم تشییع پیکر آیت الله امامی کاشانی صبح امروز دوشنبه 14 اسفندماه از مقابل مدرسه عالی شهید مطهری با حضور مردم و مسئولان نظام برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۲    
کیهان نوشت: 1- انتخابات 11 اسفند، یک حماسه بزرگ است. حماسه، در برابر دشمن اتفاق می افتد و این، فارغ از نتایج مهم انتخابات است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
فرمانده مرزبان انتظامی کشور از هوشیاری مرزبانان هنگ مرزی زابل و کشف یک تن و 230 کیلوگرم حشیش در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 14 اسفند ماه روز "تکریم مشتریان" را تبریک و تهنیت گفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
محسن مهدیان مدیر روزنامه همشهری نوشت، ضدانقلاب بعد از حماسه جمعه در تقلاست و می گوید:"اینکه 41 درصد شرکت کردند، پس 59 درصد مقابل نظام اند." این ادعای مشحون از بلاهت نیاز به توضیح ندارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۱    
گاهی در دنیای ورزش اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد که موجب خنده تماشاگران می شود. در ویدئوی زیر چند نمونه از این اتفاقات را مشاهده می کنید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۶    
رئیس کل دادگستری اصفهان: این عامل موساد با هویت جعلی از کشور خارج و در نهایت 13 روز بعد در یکی از کشور های همسایه دستگیر می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۶:۴۸    
به گزارش فارس، حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: محفلی بود با حضور تعدادی از افراد متدین که اکثر آنها از دبیران آموزش و پرورش بودند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۵:۱۸    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان قرار است، عازم عربستان شود تا در نشست وزرای خارجه کشورهای اسلامی درباره غزه شرکت کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۳:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به مانند مولایمان علی (ع) که زرهشان پشت نداشت، ما نیز اهل عقب ن در برابر دشمنان نیستیم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۳    
روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت به انتشار گسترده شناسنامه فردی با تابعیت افغانستانی و ارتباط آن به طرح های این سازماندهی واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۲:۴۱    
به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به کشور از بعد از ظهر امروز، در برخی استان ها دوباره بارش برف و باران داریم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۰:۰۶    
استاندار فارس، یکی از اصلی ترین دلایل تصادفات منجر به فوت در این استان را سرعت غیرمجاز دانست و خواستار جریمه های سنگین تر برای مقابله با سرعت غیرمجاز شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۴    
رضامراد صحرایی با بیان اینکه می توانیم فرایند تعلیم و تربیت را از دوره 4 سالگی آغاز کنیم، گفت: اگر کاری کردیم که دیپلم به جای 18 سالگی، در 15 سالگی ارائه شود و لیسانس به جای 22 سالگی، 18 سالگی باشد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۸    
یک عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به حضور برخی از رهبران مقاومت فلسطین در قاهره و گفت وگو درباره آتش بس غزه گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۸    
هرمان ملویل همواره ماجراجویی های زندگی پر فراز و نشیب خود را دستمایه ی داستان نویسی اش قرار داده و رمان های او حکایت گر سفرهای پرحادثه ای است که در طی مسیر حرفه ای خود تجربه کرده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۹    
یک مقام ارشد چین روز یکشنبه اعلام کرد که پکن آماده میانجیگری برای پیشبرد مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۴    
رکورددار دوی 200 متر زنان ایران در مسابقه ای رسمی در آمریکا نایب قهرمان شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، گفت: علی رغم برنامه ریزی ها و تخریب هایی که از ماه های گذشته و با هزینه های سنگین در خارج از کشور برنامه ریزی شد تا کسی در انتخابات ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۴    
بایرلورکوزن با پیروزی برابر کلن در هفته بیست وچهارم بوندسلیگا، اختلافش را در صدر با تیم دوم جدول یعنی بایرن مونیخ به 10 امتیاز رساند تا به قهرمانی نزدیک تر شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۲    
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز (یکشنبه) اظهار داشت: مکالمه ضبط شده افسران عالی رتبه ارتش آلمان، نشان می دهد که برلین در حال آماده شدن برای آغاز جنگ علیه روسیه است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۹    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه گفت: روسیه امروز، کشوری است که سرنوشت جهان به آن وابسته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۴    
از تعداد 12 هزار و 877 قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
با اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس دوازدهم،تکلیف کرسی های مجلس دوازدهم در 21 حوزه انتخابیه در اردیبهشت ماه یعنی زمان برگزاری دور دوم انتخابات مشخص می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
تیم منابع انسانی همراه اول در رقابت با بزرگترین برندهای خاورمیانه موفق به کسب جایزه بین المللی استیوی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۶    
موضوع ناترازی بانک ها و تاثیر آن بر تورم مدت هاست که مورد توجه مسوولان اقتصادی کشور و شخص رییس جمهور بوده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۸    
سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران گفت: ژن برخی گونه های در حال انقراض مثل پیروز یوز معروف ایرانی و همچنین خرس بلوچی در این مرکز نگهداری می شود تا در شرایط لزوم احیا شوند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۶    
یک رسانه آمریکایی مدعی شده یک منبع مطلع در گروه حماس گفته این جنبش بدون موافقت رژیم صهیونیستی با آتش بس دائمی در جنگ غزه، درباره تبادل اسرا با تل آویو توافق نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۸    
بانک مرکزی اعلام کرد: در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع 233 میلیون دلار حواله عرضه شده، 111 میلیون دلار آن معامله شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
معاون وزیر راه با تاکید بر فروش 60 تا 70 درصد بلیت اتوبوس به صورت رفت و برگشت، گفت: فروش چارتری بلیت هواپیما برای سفرهای داخلی و مقاصد بین المللی زیارتی ممنوع است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
سازمان پایانه های شهرداری تهران در نظر دارد فراخوان طرح تعویض موتورسیکلت های بنزینی با موتورسیکلت های برقی ویژه کلیه مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران را از تاریخ 1402.12 ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ضمن تقدیر از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به منتخبان تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۴    
کلینیک زخم دیابتی یک مرکز تخصصی است که برای تشخیص، درمان، و مراقبت از زخم های مرتبط با دیابت متمرکز است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی تکلیف 231 کرسی مشخص و از 208 حوزه انتخابیه مجلس نتایج 207 حوزه نهایی شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۳    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور سازوکار برون سپاری فعالیت های قابل واگذاری این سازمان به بخش غیردولتی واجد صلاحیت را در قالب ارائه شیوه نامه ای اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و برای نخستین بار 99 درصد استعلامات احراز هویت به شکل برخط انجام شد و در تمام طول این فرایند شبکه ارتباطی کشور پایدار بود که این اتفاق محک جدی شبکه ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس یازدهم به دلایل مختلف اعم از رای نیاوردن، انصراف و ثبت نام نکردن، در مجلس بعدی حضور نخواهند داشت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به سرزمین های اشغالی خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، استقبال کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۳    
مرحله دوم سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری پرداخت می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۷    
تلویزیون با سریال های زیرخاکی 4 ، نون خ5 ، رستگاری و هفت سر اژدها به استقبال ماه مبارک رمضان و عید نوروز خواهد رفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۴    
بررسی میدانی بازار ارز نشان می دهد از ابتدای معاملات امروز 5 اسفند، قیمت سکه در بازار غیررسمی افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۹    
شنیده های خبرنگار مهر حاکی از آن است که گمانه زنی ها درباره میزان آرای باطله در تهران، ابدا حقیقت ندارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: شناخت نیازها و ارائه راه حل مناسب برای تامین مالی بهینه بخش های مختلف اقتصادی، مهمترین اولویت بانکداری جامع در بانک صادرات ایران است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
نایب رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری با بیان این که سالانه 6000 پرستار در کشور بازنشسته می شوند؛ گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
بازار سرمایه، سومین رشد متوالی خود طی سه روز اخیر را تجربه کرد و امروز شاخص کل با رشد بیش از 60 هزار واحد به عدد دو میلیون و 147 هزار واحد رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
یک منبع وابسته به حماس در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه امکان رسیدن به توافق آتش بس در غزه طی 24 تا 48 ساعت آینده را دور از ذهن ندانست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۴    
پیکر آیت الله محمد امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۵    
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری پرداخت می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
در حوزه انتخابیه تهران بیش از 3800 نامزد برای کسب 30 کرسی در خانه ملت به رقابت پرداختند که تعداد آرا و درصد مشارکت 81 نفر آن در این گزارش درج شده و از این تعداد سید محمود نبویان با اخذ 426980 بیشترین ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مطابق نتایج شمارش آرای حوزه های انتخابی استان های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
ویلیام جان نیسون یکی از سرشناس ترین بازیگران هالیوودی: کشتار و آسیب رساندن به کودکان غزه باید تمام شود و کودکان ربوده شده باید آزاد شوند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
با اتمام رأی گیری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۹    
احمدی کارشناس هواشناسی درباره تغییرات آب و هوایی این روزهای کشور اعلام کرد: غرب، جنوب غرب و دامنه های زاگرس، مرکز و نیمه جنوبی کشور و جنوب شرق و دامنه های البرز گستره این سامانه بارشی هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
حضور اخیر وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو، تلاش برای ایجاد یک جبهه جهانی مشتمل بر کشورهای مستقل علیه ادعاهای حقوق بشری غرب بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت، از اجرای مصوبه درمان رایگان کودکان زیر 7 سال از هفته جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۷    
شمارش آرا در همه شعب تهران به پایان رسیده است و تنها حدود 100 شعبه شمارش نشده باقی مانده است؛ با این وجود تا الان 13 نامزده به عنوان نماینده منتخب مشخص شده اند و 34 نامزد در دور دوم با یکدیگر رقابت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در انتخابات به سیاسیون گفتند برایشان وحدت، برادری و ارزش های انقلاب مهم تر از هر چیز دیگری است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی بر تهیه بلیت سفرهای نوروزی توسط مسافران به صورت رفت و برگشت تاکید کرد و گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات در سفرهای نوروزی در حالت آماده باش کامل است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
آیین نکوداشت علی نصیریان و رونمایی از کتاب نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان در پردیس سینما گالری ملت برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
همزمان با آغاز حراج سکه در مرکز مبادله از ساعت 12 امروز، سایت حراج سکه با اختلال همراه شده که به گفته سخنگوی مرکز مبادله، علت این اختلال حجم بالای مراجعه مردم برای احراز هویت و ثبت سفارش است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
نه حضور افراد در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات به معنای تایید مطلق نظام سیاسی است و نه قهر بخشی از مردم و رای ندادن ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
پلنگ ایرانی جزو یکی از گونه های شاخص پارک ملی گلستان شناخته می شود. یک همیار محیط زیست در پارک ملی گلستان ویدئوی جالبی از این پلنگ منتشر کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۲    
پارلمان پاکستان شهباز شریف را به عنوان نخست وزیر پاکستان انتخاب کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۵    
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی قصاص نفس نامادری آوا، دختربچه 4 ساله خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۳    
سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در آن حمید صفت، حمید گودرزی، علیرام نورایی و مجید واشقانی و ایفای نقش خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
مخالفان نتانیاهو شب گذشته در تل آویو تظاهرات برگزار کردند و پلیس ضدشورش با معترضان درگیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
بر اساس تازه ترین نتایج به دست آمده در انتخابات مجلس شورای اسلامی 15 یا 16 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در تهران در مرحله نخست وارد مجلس می شوند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
مراسم وداع با پیکر آیت الله محمد امامی کاشانی عصر امروز ساعت 15 در میدان بهارستان، مسجد و مدرسهٔ عالی شهید مطهری برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
طبق اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج 198 حوزه از 208 حوزه انتخابیه نهایی شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به برنامه انسداد 10 روزه جاده کرج-چالوس و تهران-شمال گفت: مسافران در این مدت از محورهای جایگزین استفاده کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۷    
قهرمان بدنسازی کشورمان موفق شد عنوان نخست دسته اوپن مردان مسابقات آرنولد کلاسیک 2024 را به دست آورد. چوپان آذر ماه امسال در مسترالمپیا نائب قهرمان شده بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
سرانجام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با موفقیت به پایان رسید و مردم ایران اسلامی یکبار دیگر پیروز میدان شدند و حماسه آفریدند ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
دولت ونزوئلا با صدور بیانیه ای، برگزاری موفقیت آمیز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به دولت و ملت ایران تبریک گفت و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
شما لایق بیشترین قهرمانی هستید اگر کم گذاشتم حلالم کنید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
آیت الله رئیسی وحدت و انسجام را یکی از ضروری ترین نیازهای امروز عالم اسلام عنوان کرد و گفت: امروز آگاهی بخشی نسبت به مسلمانان مظلوم فلسطینی در غزه به عنوان اصلی ترین موضوع جهان اسلام بلکه جهان بشریت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
شورای امنیت سازمان ملل متحد در واکنش به کشتار بیش از 100 نفر از فلسطینیان حین دریافت کمک های انسانی و زخمی شدن صدها تن دیگر صرفا به ابراز تأسف اکتفا کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
براساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا دریافت کرده است ممکن است تاریخ داربی 103 تغییر کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
با شمارش آرای 4 هزار صندوق از 5 هزار صندوق تهران، به نظر می رسد که بخشی از نامزدها باید در مرحل دوم باهم رقابت کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت های مختلف و خرید چک از شهروندان کلاهبرداری می کرد خبر داد و گفت: متهم بیش از 40 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان از معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای خواست موضوع حذف فرزانه فصیحی از مسابقات داخل سالن جهان را پیگیری کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه کمترین میزان مشکل ارتباطی را در روز انتخابات داشتیم، گفت: در این انتخابات 99 درصد استعلام ها برخط انجام شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۳    
وزارت صنعت معدن و تجارت پیرامون خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوعاتی نظیر واردات و ثبت نام خودرو، نسبت به هرگونه واگذاری کد ملی سایر مدارک مرتبط به شخص ثالث هشدار داده و این امر را تخلف خواند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
سرویس دهی در خط یک متروی تهران که بخاطر انسداد مسیر حد فاصل ایستگاه شهید همت و حقانی متوقف شده بود در حال حاضر از سر گرفته شده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۵    
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد ترافیک شدید در بزرگراه آزادگان به دلیل وقوع حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با وانت خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
افراد زیادی برای چیدمان منزل خود مبل راحتی را انتخاب می کنند. اما قیمت مبل نیز جزو مهم ترین دغدغه های این افراد است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
فرماندار مشهد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در هر مشهد به دور دوم کشیده شد و بر این اساس 3 نامزد به مجلس راه پیدا کردند.
  • ۱