دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۱۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 19 اسفند 1402 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 30 خرداد 1402 الف 31 تیر 1402 الف 31 مرداد 1402 الف 31 شهریور 1402 الف 29 مهر 1402 الف 28 آبان 1402 الف 30 آذر 1402 الف 30 دی 1402 الف 30 بهمن 1402 الف 1 اسفند 1402 الف 2 اسفند 1402 الف 3 اسفند 1402 الف 4 اسفند 1402 الف 5 اسفند 1402 الف 6 اسفند 1402 الف 7 اسفند 1402 الف 8 اسفند 1402 الف 9 اسفند 1402 الف 10 اسفند 1402 الف 11 اسفند 1402 الف 12 اسفند 1402 الف 13 اسفند 1402 الف 14 اسفند 1402 الف 15 اسفند 1402 الف 16 اسفند 1402 الف 17 اسفند 1402 الف 18 اسفند 1402 الف 19 اسفند 1402 الف 20 اسفند 1402 الف 21 اسفند 1402 الف 22 اسفند 1402 الف 23 اسفند 1402 الف 24 اسفند 1402 الف 25 اسفند 1402 الف 26 اسفند 1402 الف 27 اسفند 1402 الف 28 اسفند 1402 الف 29 اسفند 1402 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۱    
برخی ویتامین ها به سلامت کبد کمک می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
نرخ تورم سالانه و نقطه به نقطه آپارتمان های مسکونی شهر تهران در بهمن کاهش و تورم ماهانه افزایش یافت.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
ناسا در حال جذب نیرو برای سفر به مریخ و سایر اکتشافات فضایی است؛ اما فکر می کنید فضانوردان چقدر حقوق می گیرند؟
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۱    
محسن هاشمی در تحلیل انتخابات 11 اسفند، به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اصولگرایان تندرو از نتیجه انتخابات راضی هستند چرا که سعی بر این داشتند که مشارکت پایین باشد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
گزارش های اولیه حاکی است؛ طی ماه های اخیر دام زنده پاکستانی بدون رعایت ضوابط قرنطینه و بهداشتی، با فشار برخی دلالان بر وزارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی وارد استان تهران شده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۹    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه، 20 اسفند) بازار طلای تهران با کاهش 800 هزار تومانی نسبت به روز گذشته به 36 میلیون و 400 هزار تومان رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
آصف علی زرداری رهبر حزب مردم و کاندیدای مشترک جناح حاکم پاکستان که با رای نمایندگان مجلس به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد امروز یکشنبه سوگند خدمت یاد کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۸    
وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان یک رکن سیاست گذار اقتصادی از یک سو و از سوی دیگر به دلیل رابطه سهامداری با بانک های دولتی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مسابقات دربی درگ، بین طرفداران قرمزها و آبی ها ، با رقابت 50 ماشین کلاسیک، شهری و حرفه ای و موتورسیکلت ،در آستانه دربی پایتخت ، شنبه 19 اسفند در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۸    
نتایج طرح تحقیقاتی بر روی تکنولوژی اسکن تحلیلی قندخون فریسنس "iSGM" (Insightfully Scanned Glucose Monitoring) که دستاورد نخبگان ایرانی و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و علوم پزشکی ایران است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۱    
وزیر نفت گفت: سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۰    
هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به تنوع بخشی ابزارهای بازپرداخت بدهی بیمه ای دولت به سازمان تأمین اجتماعی رأی داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۵:۱۵    
مراسم اختتامیه سومین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم درحالی برگزار شد که مجید مجیدی آرزو کرد که اختتامیه دوره های آتی این رویداد در کربلا برگزار شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۴:۳۰    
ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به (سنتکام) ادعا کرد که حملات اخیر انصارالله یمن در دریای سرخ را خنثی و در مجموع حداقل 28 پهپاد را سرنگون کرده است.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۳:۴۹    
رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ امروز (شنبه) ضمن هشدار درباره وخامت اوضاع در نوار غزه، خواستار توقف اقدامات خصمانه برای فراهم شدن زمینه ارایه کمک ها برای اهالی این باریکه شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۳:۰۴    
نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه اختلافات میان رهبران آلمان و فرانسه در روزهای اخیر بیش از پیش نمود پیدا کرده است، نوشت این 2 مقام غربی هرگز روابط خوبی با یکدیگر نداشته اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۲:۲۰    
تیم فوتبال اینتر میلان موفق شد از هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال سری آ با نتیجه یک بر صفر بولونیا را مغلوب کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۷    
دفتر نتانیاهو ادعاهای جدیدی درباره توافق مبادله اسیران مطرح کرد و حماس را در این زمینه متهم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۱    
معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت از برگزاری دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تاریخ 7 تا 10 اردیبهشت 1403 با حضور بیش از 40 کشور آفریقایی خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۹    
هزاران نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی روز شنبه با برگزاری تظاهراتی گسترده در تل آویو، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۱    
دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در پی ادعای برخی کشورهای غربی درباره قصد مسکو برای کشتن ولودیمیر زلنسکی گفت: ما هیچ قصد و طرحی برای ترور رئیس جمهور اوکراین نداریم.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۴    
رهبر کاتولیک های جهان امروز (شنبه) گفت که اوکراین باید شجاعت نشان دادن پرچم سفید را داشته باشد و برای پایان دادن به جنگ با روسیه مذاکره کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آموزشی مدارس هفت شهرستان های این استان فردا یکشنبه به علت تشدید بارندگی ها در جنوب این استان غیر حضوری شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۴    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به بروز تنش ها میان متحدان غربی اوکراین در پی اختلافات آن ها در زمینه مصادره اموال مسدودشده روسیه برای تامین مالی هزینه های بازسازی اوکراین ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۴    
رییس بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: بامداد امروز (شنبه) بر اثر درگیری همراهان یک بیمار که بر اثر نزاع بستری شده بود یک پرستار این بیمارستان دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و کارش به اتاق عمل کشید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۹    
1- وجوب شرکت در انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای آمدن پای صندوق های رأی در منطق فقه سیاسی امامین انقلاب و منطق فقه سیاسی مراجع معظم تقلید به مثابه یک حکم ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۴    
فصل جوایز سینمایی در ایستگاه پایانی با برگزاری مراسم اسکار پایان می یابد و در فاصله اندک تا این شب مهم، نشریات مختلف اقدام به انتشار آخرین گمانه زنی های خود درباره برندگان این جوایز کرده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۹    
1- آنچه پنج شنبه شب گذشته در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، به اندازه ای باور ناپذیر بود که تصور نمی رفت مسئولان محترم صدا و سیما مخصوصاً ریاست محترم این سازمان ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۷    
دور جدید رایزنی های سیاسی بین معاونین سیاسی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان روز شنبه 19 اسفند در تهران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات دوجانبه و موضوع غزه و سایر تحولات منطقه ای مورد بحث و بررسی ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۱    
به گفته عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری جهت اصلی انذار رهبری انقلاب به نمایندگان مجلس جدید، پرهیز از اختلاف انگیزی و دعوا راه انداختن ها و ستیزه گری های دشمن پسند بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۹    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در ایام نوروز تمامی نیروهای این وزارت برای ارائه خدمات رسانی در آماده باش کامل هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
هرچند نام ایونت های مد و لباس یک عنوان کلی برای فروش انواع پوشاک است، اما بررسی چند ایونت مختلف نشان می دهد این رویداد به سمت جلب رضایت گروه خاصی از افراد حرکت کرده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
برنامه تلویزیونی سرزمین شعر با موضوع رقابت شاعران شعر معاصر از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
وزیر نفت گفت: سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۷    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی از رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۵    
معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا شرایط شماره گذاری خودروهای تولیدی با مدل سال 1403 را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۷    
رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی گفت: نزدیک به 70 هزار گزارش را تا امروز در رابطه با پولشویی دریافت کرده که برخی از آنها با بررسی های این مرکز، ظن به پولشویی آنها احراز نمی شود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از انهدام بزرگ ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه ولات با بیان اینکه پرندگان شکاری یکی از زنجیره های مؤثر در طبیعت و چرخه حیات وحش هستند، گفت: افراد ناآگاه با شکار و زنده گیری پرندگان را به کشورهای عربی ارسال می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
آزاده کیوانی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه روش های کاربرد هوش مصنوعی از آموزش تا پژوهش موفق به کسب جایزه سالانه انجمن فیزیک آمریکا شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
فرمانده انتظامی کشور گفت: در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برای تامین امنیت و آسایش مردم در کنار و همراه هموطنان خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد وجه تمام برنده نشدگان حراج سکه، تا پایان روز کاری فردا به حسابشان واریز می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۷    
مشاور وزیر اقتصاد و سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: خرید 12 میلیون قرص نان روزانه در کشور به ثبت می رسد و نانواییهای برتر و موفق از نظر مردم حمایتهای متعدد را دریافت می کنند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأکید بر لزوم بهره گیری ازهمه ظرفیت ها و اقدام های فنی و قانونی برای مدیریت مصرف آب در شرایط خشکسالی موجود گفت ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۲    
آصف علی زرداری به عنوان رئیس جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
احمد وحیدی وزیر کشور برای ارائه گزارشی درباره آخرین وضعیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می رود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نماز کلید حل تمام مشکلات تربیتی ما در آموزش و پرورش است اما در حال حاضر، بودجه آموزش و پرورش در حوزه فعالیت های پرورشی و فرهنگی باید تقویت شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
تیم واترپلو جوانان ایران با متحمل شدن شکست برابر ژاپن در فینال رقابت های قهرمانی آسیا، عنوان دوم این مسابقات را از آن خود کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: یک پیرمرد برای پیگیری تقاضای کالابرگ الکترونیک مراجعه کرده بود که در بررسی وضعیت وی مشخص شد حساب بانکی او 40 میلیارد تومان موجودی دارد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال از شرایط فوتبال بانوان در کشورمان ابراز رضایت کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
جلسه فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور دکتر شهرام لرستانی رئیس و سایر اعضاء در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه منجیل - رودبار روز دوشنبه افتتاح می شود، گفت که این آزادراه بخشی از قزوین - رشت است و افتتاح آن گلوگاه ترافیکی بین پایتخت و استان گیلان را رفع می کند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
معاون آموزشی وزیر بهداشت از افزایش 40 تا 45 درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی در سال آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین آمار، شمار شهدای نوار غزه را 30 هزار و 960 نفر اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
سیدکریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: برای خودرو های تولیدشده در کشور که کیفیت پایینی دارند، باید سوخت جایگزین تعریف شود، به این شکل که همه این خودرو های با مصرف سرانه بنزین بالا، به جای بنزین ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: حدود 5 هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره سازی شده است و از 22 یا 25 اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه آغاز خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بالغ بر 700 میلیون دلار در فاز 14 پارس جنوبی با ماشین سازی قرارداد بسته شد و این پروژه بدون تاخیر حتی دو سال زودتر از موعد مقرر تحویل شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
بقایای یک شمشیر وایکینگی از رودخانه ای در بریتانیا بیرون کشیده شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۳    
در شرایطی که فرابورس امروز دچار اختلال شده بود بازار سرمایه اندکی افت کرد و شاخص کل با کاهش 1995 واحد به رقم دو میلیون و 163 هزار واحد رسید.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه مشکل استرداد وجه متقاضیانی که در حراج سکه برنده نشدند، به سامانه مرکز مبادله ارتباطی ندارد و به شبکه پرداخت مربوط است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
رییس جمهور در حاشیه حضور در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان درباره تقسیم این استان گفت: پیشنهاداتی به دولت رسیده که در وزارت کشور در حال بررسی است و سپس در کمیسیون امور مقدماتی بررسی می شود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۰    
تیموری که از دی ماه 1400 مسئولیت مدیریت شرکت سایپا را برعهده گرفته بود امروز با گذشت 2 سال مدیریت سایپا را به توسلی مهر تحویل می دهد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد که بلاگر مبتذل اصفهانی شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز اقدام اخیر دولت کانادا در تحریم مدیرعامل متروی تهران و یک نماینده زن مجلس شورای اسلامی را قویا محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۲    
وزیر جنگ اسبق رژیم اشغالگر با اعتراف به شکست این رژیم در رسیدن به اهداف خود در جنگ غزه اعلام کرد که اسرائیل به جای رسیدن به پیروزی کامل مقابل حماس، کاملا خوار و ذلیل شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۳    
دادستان کرمان از دستگیری عوامل شبکه حرفه ای جعل مدارک تحصیلی در استان کرمان خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۴    
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اعضای یک گروهک تروریستی که قصد ورود به کشور برای اقدامات خرابکارانه داشتند توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان زمین گیر و از آنان مقادیر قابل توجهی تجهیزات انفجاری کشف شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
پنتاگون به طور رسمی مجوز حمل بمب هسته ای را برای جنگنده رادارگریز اف -35 صادر کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد که نیروهای ارتش یمن یک کشتی سنگاپور را در خلیج عدن با دو فروند موشک ضد کشتی هدف قرار داده اند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
داربی 103 در همان تاریخ قبلی اش برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
رییس سازمان صداوسیما در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از صدور بیش از 10 میلیون جریمه برای تخلفات ساکن در تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، رقابت های اسکی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا از امروز 19 اسفند در رشته مارپیچ بزرگ به میزبانی کشور چین آغاز شده است. ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
حجت الاسلام موحد نژاد عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه 20 اسفند امکان پذیر نیست.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
حاضرید برای 5 میلیون دلار داخل داخل این آب بپرید؟
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۸    
ستاد دیه کشور اعلام کرد: به همت علاقه مندان به محسن چاوشی در آخرین فراخوان آزادی مرتبط با سال 1402 زمینه رهایی 50 زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری در اثر بیماری درگذشت. وی در دولت نهم وزیر وزارتخانه سابق راه و ترابری بود.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۴    
رئیس جمهور در جریان نظارت ستادی از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای این سازمان بازدید کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
سه تُن بقایای بی استفاده از ایستگاه فضایی بین المللی به سمت زمین پرتاب شده است که امروز به جو کره خاکی ما می رسند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
رئیس پلیس فتا پایتخت از برخورد قاطع پلیس با فروشندگان موادمحترقه در فضای مجازی و بازداشت چند متخلف خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
وزیر ارتباطات با اشاره به برخی تلاش ها برای خرابکاری عمدی و قطع خطوط فیبر نوری در روز انتخابات گفت: با توجه به اینکه بیش از 250 تیم عملیاتی در سراسر کشور در آماده باش بودند در کوتاه ترین زمان ممکن ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه به انتشار گزارش هیأت به اصطلاح حقیقت یاب بین المللی واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۴    
وزیر کشور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک الزام برای مؤمنان است و نیازی به مجوز ندارد، گفت: این فریضه، نظارت همگانی و مسئولیت اجتماعی بزرگ است که فرهنگ های دیگر از آن بی بهره هستند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
معاون وزیر تعاون گفت: با وجود اینکه بودجه دولت در انتهای سال مشکل داشت اما دولت 30 تا 35 همت را فقط برای این مقطع سه ماهه فجرانه ذخیره کرد تا یارانه ی جدید حتما سر سفره مردم بنشیند.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۳    
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست ضمن بیان این که رتبه بندی اولیه باغ وحش ها براساس شاخص های نهایی شده در جلسات کارشناسی انجام شده است ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۷    
مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه از حمله پهپادی به پالایشگاه نفت در حیفا واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
یکی از جراحی های زیبایی که طی سال های اخیر در بسیاری از جوامع متداول شده است، به عمل بای پس معده اختصاص دارد . با انجام این جراحی به صورت مؤثر شاهد کاهش چشمگیر وزن خواهید بود ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
شستشو و ضدعفونی میوه و سبزیجات بخش حیاتی از ایمنی مواد غذایی را تامین می کنند . این کار می تواند از آلودگی های ممکن جلوگیری کند و در عین حال به پاکیزه شدن محصولات از مواد شیمیایی مضر بپردازد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۸    
ناصر ممدوح، هنرمند پیشکسوت کشورمان با بیان اینکه حالش مساعد است و مشغولِ کار، در عین حال تاکید می کند: اگر با استفاده از هوش مصنوعی صدای من را بازسازی کنند، حتماً شکایت خواهم کرد.
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۲    
یکی از زیباترین هتل های سنتی در شهر زیبای یزد، هتل داد است. هتل داد تنها هتل چهار ستاره استان یزد است که در دل بافت تاریخی شهر واقع شده و بنایی تاریخی و زیبا ساخته شده از گل دارد ...
الف   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۹    
لوازم یدکی خودروهای هایما امروزه بزرگترین نگرانی افراد از خرید خودرو لوازم یدکی آن می باشد که در صورت نیاز به لوازم بدنه یا موتوری و لوازم جانبی به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند ...
  • ۱