یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 1 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 14 استان از پایان عملیات امدادرسانی، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۸:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه برنامه دولت را ادامه کاهش تورم در سال 1403 عنوان و اعلام کرد: در سال جاری ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۱    
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از جمع آوری اتباع غیرمجاز این استان از سطح تفرجگاه ها تا پایان تعطیلات خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۴    
خبرآنلاین نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طی سال های گذشته مردم برای حفظ ارزش پول سرمایه های خود را به طلا و ارز تبدیل کرده اند و راکد ماندن این سرمایه ها اتفاق خوبی نیست و باید با ایجاد تشویق و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه تمرکز نهاد ناظر در سال 1403 بر اجرای صحیح حاکمیت شرکتی است و انحصار صدور مجوز نهادهای مالی در بازار سرمایه شکسته شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۱    
رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از انجام 73 هزار و 987 مورد غربالگری سندرمیک در بازه زمانی 25 تا 29 اسفندماه 1402 در حوزه مراقبت های بهداشتی مرزی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۹    
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های تهران – شمال و قزوین – رشت، محورهای چالوس و هراز در دومین روز از نوروز 1403 خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از اضافه شدن 20 بیماری خاص و سخت درمان به فهرست صندوق بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۳    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن خاکسپاری ، پریِ دریایی ، ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت ، لوتر: سقوط خورشید ، نیکلا کوچولو ، سازمان آگاهی ، وحشی سواران پانچوویلا ، نصف مال من، نصف مال تو ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۸:۴۶    
همزمان با هشدارهای سازمان ملل به شرایط بحرانی غزه و زمزمه آغاز حمله زمینی به رفح، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، هفته آینده در اولین سفر رسمی خود از زمان آغاز جنگ در نوار غزه به واشنگتن می رود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۸:۲۵    
قیمت پراید در اولین روز 1403 چند شد؟
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۵:۵۶    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار داشت پیش بینی می کرد پس از خروج نظامیان خارجی از افغانستان، این کشور وارد جنگ داخلی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۴:۲۰    
جلال حسینی: علی نعمتی واقعا مدافع خوبی است و لیاقت حضور در پرسپولیس را دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۳:۳۸    
حسینیه امام خمینی امروز میزبان اقشار مختلف مردم بود که در اولین روز سال جدید به دیدار رهبر انقلاب آمده بودند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۳:۱۵    
ایسنا نوشت: معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی از تاسیسات نفتی و مخابراتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال گفت: مصرف 152 میلیون لیتر بنزین در روز 29 اسفند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۲:۱۰    
ایسنا نوشت: سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مشخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۱:۵۵    
در ادامه تجاوزات ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه یمن، منطقه الکتیب در غرب یمن هدف حمله هوایی قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۰:۴۰    
رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده باش صددرصدی اورژانس در ایام نوروز 1403 خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۰:۳۱    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: دولت تمام توان خود را برای تحقق منویات معظم له به ویژه تحقق شعار سال به کار خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۰:۱۹    
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۰:۱۰    
وزارت خارجه آلمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در برلین را احضار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بدون ورود به رفح نمی توان به پیروزی رسید؛ هر چند ورود به رفح زمان می برد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح های سراسری پیشگیری ومقابله با مفاسد اقتصادی در نوروز 1403 خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۵    
جَرِد کوشنر، داماد رئیس جمهور سابق آمریکا که به عنوان رابط صهیونیست ها در کاخ سفید حضور داشت، در سخنانی چشم انداز خود را برای آینده غزه پس از جنگ بیان کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
اگر برخی اوقات از تورم و ناراحتی در ناحیه شکم رنج می برید باید بدانید تنها نیستید. در ادامه با ادویه و دمنوشی آشنا می شوید که قاتل نفخ شکم است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که هیچ چیز نمی تواند مجازات دسته جمعی فلسطینیان در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را توجیه کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
براساس داده های پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، تا اوایل اردیبهشت ماه بارش های در حد نرمال و حتی بیش از حد نرمال برای اکثر مناطق کشور پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
ایسنا نوشت: یک جرم شناس تاکید کرد که نوشتن یادگاری بر روی آثار تاریخی و به طورکلی وارد کردن هرگونه آسیب خواسته یا ناخواسته به آثار تاریخی مشمول مجازات حبس از یک تا 10 سال خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
سرمربی تیم ملی درباره روند تغییرات این تیم توضیح داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
یک مقام ارشد حماس با بیان اینکه پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش بس این گروه منفی بوده بنیامین نتانیاهو را مقصر مانع تراشی در توافق توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس اداره هواشناسی کاشان از وقوع طوفان خبر داد و گفت: استحکام سازی سازه های موقت در دستور کار قرار بگیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
طبق تصمیم وزارت صمت برای سهمیه واردات حوزه های تولیدی و بازرگانی، سهمیه علی الحساب به میزان 30 درصد سهمیه اختصاص داده شده در سال 1402، برای فصل بهار 1403 اختصاص پیدا کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با نخستین روز از فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مسئولان کشوری در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا، از کاهش 20 درصدی سرقت در اولین روز تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۰    
ایسنا نوشت: سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: عامل انتشار اسپری فلفل در ورزشگاه شیراز دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۹:۲۵    
نخست وزیر انگلیس خواستار آتش بس فوری در غزه برای آزادی اسیران و کمک رسانی بیشتر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه گفت: ناظران اتحادیه اروپا در ارمنستان علیه روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان جاسوسی می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۸:۳۴    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته که در مناطق کوهستانی به صورت برف نیز بوده است اظهارکرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۹    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سامانه تلفنی 09629 را برای ارائه اطلاعات درباره خدمات سفر و دریافت شکایت ها اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رهبر انقلاب در سخنرانی ابتدای سال 1403 خطاب به جوانان نکاتی را مطرح کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۸    
در ادامه مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده در سرزمین های اشغالی به دلیل ادامه جنگ غزه، اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی اعلام کرد اداره بندر ایلات در نظر دارد به دلیل توقف حرکت کشتی های تجاری به این ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به مصدومیت 7355 نفر و فوت 225 تن از هموطنان طی 5 روز گذشته بر اثر تصادفات نوروزی از احتمال افزایش این آمار طی روزهای آتی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه اول فروردین 1403 در دیدار با اقشار مختلف مردم تهران در حسینیه امام خمینی(ره) ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: جاده های 18 استان کشور بارانی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
وزیر امور خارجه اوکراین مدعی شد که اوکراین برای شکست روسیه به نیروهای ناتو در خاک خود نیاز ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
یک منبع آگاه به واشنگتن پست گفت: اوکراین تا نیمه دوم سال جاری قادر به تولید داخلی گلوله های توپ 155 میلی متری استاندارد ناتو نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز - چهارشنبه اول فروردین 1403 - در حسینیه امام خمینی(ره) در دیدار نوروزی اقشار مختلف مردم با ایشان سخنرانی کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در راستای اجرا جهش تولید با مشارکت مردم در 2 بخش مسکن و حمل و نقل این موضوع به جد پیگیری و عملیاتی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۲    
وزیر دفاع روسیه گفت که واشنگتن به شدت نگران دستاوردهای نیروهای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۹    
باشگاه پرسپولیس با گذشت 2 هفته هنوز نتواسته قسط دوم خود به سرمربی سابقش را بپردازد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۳    
نشست جانبی سازمان دفاع از قربانیان خشونت با موضوع وضعیت حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین امروز بیستم مارچ مصادف با یکم فروردین ماه 1403 در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در شهر ژنو برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۱    
هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهور در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید، حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال 1403را به ایشان تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۲    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی در 8 استان، نیروهای امدادی تا صبح امروز به 586 نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۵۲    
سخنرانی نوروزی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه اول فروردین 1403 در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۰    
همانطور که سیارات منظومه شمسی به دور خورشید می چرخند، گاهی اوقات تعداد کمی از آنها در آسمان در یک راستا به نظر می رسند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۵    
وزارت نفت اعلام کرد: 60 لیتر سهمیه بنزین فروردین ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم فروردین ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۹    
جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا هشدار داد که اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین باعث تشدید تنش ها می شود و باید از این وضعیت جلوگیری کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۵    
نخست وزیر پاکستان که کشورش اخیرا دست به یک حمله هوایی در افغانستان زد، به صورت تلویحی به حاکمان این کشور هشدار داد: ما دیگر تروریسم را در مرزهای خود تحمل نخواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا با این عنوان که سیستم های آب آشامیدنی هدفی جذاب برای هکرهاست در ادعایی متوهمانه ایران را به طرح ریزی برای حمله به منابع آب آشامیدنی امریکا متهم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
سید تیمور حسینی، رییس پلیس راهور فراجا با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: اوایل سال 1402 پیشنهاد افزایش نرخ جریمه ها را از طریق وزارت دادگستری به دولت ارائه دادیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد که از زمان اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده ها تا پایان سال 225 نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رییس پلیس راه کندوان از یکطرفه شدن این محور برای تخلیه بار ترافیکی به سمت شمال خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه 64 درصد از پروژه هایی که در 1402 افتتاح کردیم، پروژه های روستایی بود، گفت: ساخت فضای آموزشی در کشور 17 درصد رشد داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
محسن باقری تاکید کرد: مردم و کارگران در جلسات شورای عالی کار امسال که پخش شد، دیدند که مسئولین دولتی وعده های سال گذشته خود در شورای عالی کار را به یاد نیاورده و انکار می کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
نجاح الشمری ، وزیر دفاع سابق عراق به اتهام دریافت مزایای مالیات دهندگان در سوئد هنگامی که در عراق زندگی و کار می کرد، در استکهلم دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
رئیس شورای عالی مصالحه سابق افغانستان خواستار بازگشایی مدارس به روی دختران و همچنین اجازه کار به زنان افغان در سال جدید شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
وزیر اقتصاد با اشاره به تحقق رشد تولید بیش از سال های قبل گفت: ستاد اقتصادی دولت در سال 1402 توانست علی رغم تحریم های شدیدی که وجود داشت بتواند بر پیش بینی های بدی که بر موضوع تورم ایجاد شده بود فائق ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
معاون شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به احتمال اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین گفت که پاریس به عمد قصد دارد نیروهای خود را از بین ببرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی ویدئویی فرارسیدن سال 1403 شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۸    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در مبادی ورودی مازندران با ترافیک تیمه سنگین روبرو هستیم و ممنوعیت تردد در جاده چالوس تا تخلیه بار ترافیکی اعمال شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۶    
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه ای مسئولیت حمله به فرودگاه بن گوریون در نزدیکی تل آویو را بر عهده گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۶    
داماد دونالد ترامپ، راه حل خود را برای خونریزی و آوارگی گسترده در غزه ارائه کرده است: فلسطینی ها را به منطقه بیابانی خشک نقب منتقل کند تا اسکله ارزشمند غزه را پاکسازی کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۷    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش در بیشتر مناطق کشور نسبت به سیلاب در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس کل بانک مرکزی در پیامی با تشکر ویژه از مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس سازمان چای، با بیان اینکه کارخانجات چای سازی بالغ بر 92.5 درصد از سهم خود را پرداخت کرده اند، گفت: تاکنون 95 درصد مطالبات چای کاران پرداخت شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۸    
بنیامین نتانیاهو گفته است که با وجود هشدارهای بایدن همچنان مصمم به تهاجم زمینی به شهر رفح در جنوب غزه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس فدراسیون والیبال کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت های والیبال 2024 را تعیین کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۶    
سیدحسن خمینی گفت: خداوند توفیقات رهبری معظم انقلاب، مسئولین نظام را مضاعف بگرداند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
جنگ، جنایات و نسل کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد روز 166ام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۵۸    
در حالیکه طی هفته های اخیر، رئیس جمهور فرانسه مکرراً اعزام نیروهای غربی به اوکراین برای کمک به کی یف در نبرد با مسکو، را منتفی ندانسته، رئیس ستاد نیروی زمینی ارتش فرانسه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و مردم به شایعات توجه نکنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
اذعان سخنگوی کاخ سفید به وضعیت وخیم ارتش اوکراین، تاکید وزیر دفاع و نخست وزیر اوکراین بر ضروری بودن دریافت سریع مهمات ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
رئیس قوه قضاییه در پیام نوروزی اش برای سال 1403 گفت: متصرفان دانه درشتِ منابع طبیعی و اراضی ملی و متجاوزان به محیط زیست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۶    
سال 1402 یکی از سالهای پرحاشیه برای صنعت و بازار خودروی کشور بود؛ در این سال بیش از سالهای دیگر درگیر شعار و وعده هایی بودیم که تقریبا هیچ کدام هم عملیاتی نشد!
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۶    
تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف به غیر از فوتسال و فوتبال ساحلی در سالی که گذشت توفیق خاصی کسب نکردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۰    
دبیرکل سازمان ملل در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز تصریح کرد: در این دوران که با چالش های بزرگ مواجهیم، نوروز ترویج گفت وگو، حسن همجواری و آشتی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۱    
در فصل بهار برخی افراد گرفتار آلرژی فصلی می شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای جمعه و یکشنبه (3 و 5 فروردین ماه) در بیشتر استان ها بارش باران پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۷    
یارانه کمک معیشتی مرحله 158 مربوط به اسفند ماه 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 قابل برداشت است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
شهردار تهران به تشریح فعالیت های مدیریت شهری در سال 1402 پرداخت و گفت: حجم پروژه های در جنوب شهر دو برابر مناطق شمال شهر بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
سناتور آمریکایی به ادامه جنایت ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد و گفت که واشنگتن نباید حتی یک پن هم به نتانیاهو کمک کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
کارشناس مسائل افغانستان با تشریح چرایی تنش میان پاکستان و افغانستان اظهار داشت: پس از روی کار آمدن طالبان در افغانستان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده های 10 استان کشور و ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای شمالی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۵۸    
رئیس پلیس استان قم گفت: در روزهای نزدیک به عید در محورهای تهران - قم، قم- کاشان و قم- اراک ترافیک سنگین وجود دارد و نسبت به سال های گذشته ترددها 3 درصد افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۶    
همه ساله بخت تو پیروز باد همه روزگار تو نوروز باد (حکیم ابوالقاسم فردوسی)
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
وزیر امور خارجه آمریکا لحظات پیش با انتشار عکسی از خود و همکارانش در کنار سفره هفت سین، فرا رسیدن سال 1403 را تبریک گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، پیوند ماه مبارک رمضان و فرخنده ایام نوروز را مایه بهجت و بهروزی در فصل زایش و رویش دوباره طبیعت و جان ها برشمرد و بر تداوم خدمت رسانی و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۸    
نامگذاری سال ها توسط رهبرانقلاب اسلامی از اوایل دوران رهبری آغاز شد و از سال 1387 رویکرد اقتصادی مدنظر قرار گرفت که در این اطلاع نگاشت مرور شده است. منبع: KHAMENEI.IR
  • ۱