یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 10 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۹    
مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 فروردین آغاز می شود؛ در این طرح شرط 200 هزار تومان حداقل خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از 120 به 220 هزار تومان افزایش ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۱    
بیدارشدن از خواب با دست های سفت یک مشکل نسبتا شایع است. آرتروز یا التهاب مفاصل، تغییرات تاندون و حتی فشرده شدن اعصاب دست می توانند از دلایل این سفت شدن باشند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۵:۲۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی طرح پانزی در ساری خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۱    
معاون وزیر نفت گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت های سوخت تا پایان اردیبهشت، زمان تحویل این کارت ها از یک ماه به یک هفته کاهش می یابد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۶    
رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار جمعیت دام پروار گوساله به 150 هزار راس رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۱    
در قسمتی از اعترافات مدیران ساواک افشاگری مهمی در خصوص طرح ماهان عنوان شده است که این طرح با کمک سرویس رژیم صهیونیستی و آمریکا اجرا شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب همدان از تشکیل پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان آمر به معروف در این شهر خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۶:۰۶    
دیوان بین المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی خواست تا از ارسال فوری کمک های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۵:۰۹    
سازمان بین المللی وسایل نقلیه موتوری تولید خودرو در ایران را در سال 2023 اعلام کرده است که یک میلیون و 188 هزار و 471 خودرو بود که نسبت به یک میلیون و 64 هزار و 215 خودرو سال قبل از آن ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۴:۰۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت 17 میلیون دانش آموز در برنامه ریزی های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۳:۴۱    
گرهارد شرودر، صدراعظم سابق آلمان می گوید هنوز می تواند تصور کند که دوستی اش با ولادیمیر پوتین می تواند به پایان دادن به جنگ در اوکراین کمک کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۳:۴۱    
رییس جمهور پیشین آفریقای جنوبی در آستانه انتخابات ماه مه، از سانحه جان سالم به در برد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۵۷    
امام جمعه مشهد گفت: مسئولان، مجلس و دولت موانع را بردارند تا مردم به عرصه تولید بیایند و از سرمایه، فداکاری، نبوغ، توان و استعدادشان در مسیر اقتصادی استفاده کنند، اگر مشارکت مردم در این عرصه باشد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۳    
ظهر امروز برای چندمین بار در طی 6 ماه اخیر، مردم مشهد با برگزاری راهپیمایی ضمن اعلام مراتب انزجار خود از رژیم صهیونیستی، بر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین تاکید کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
صحبت های بسیار مهم کاظم صدیقی در رابطه با انحلال موسسه، سند زدن ملک مورد مناقشه به نام حوزه، ایجاد تغییرات در نفرات حوزه و ماجرای اعتماد و غفلتی که در این مورد شده بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۶    
مرکز رسانه قوه قضاییه در گزارشی توضیحاتی در مورد علت درگذشت خانم سارا تبریزی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۴    
مهدی محمدی
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۶    
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۶    
مترو و اتوبوسرانی پایتخت به مناسبت فرارسیدن اولین شب قدر به شهروندان، خدمات ویژه ارائه می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۵    
رئیس پلیس راهور فراجا از آغاز اعمال افزایش مبالغ جرائم رانندگی از 25 فروردین ماه خبر داد و گفت: حضور فیزیکی ماموران پلیس برای اعمال جریمه از دستور کار خارج شد و تمامی مراحل به صورت هوشمند انجام می ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
وزارت بهداشت غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان این باریکه از هفتم اکتبر (15 مهر) تاکنون را منتشر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
حضرت آیت الله خامنه ای، حکم بخار آب حمام برای روزه دار را بیان کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
سهام عدالت در سال 1402 در دو مرحله واریز شد و مقرر است سود وارثات متوفیان و جاماندگان در مرحله سوم (خرداد 1403) واریز شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای از شهادت 5 رزمنده حزب الله در راه قدس خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۱    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه از نسل جدید سامانه های موشکی و پهپادی در سال جاری رونمایی می شود، گفت: مهمترین راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش تولید امنیت پایدار است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۱    
یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای تحقق شعار سال، یک جهش برنامه ریزی، تغییر محتوایی برنامه ریزی و همکاری گسترده تر میان ملت و دولت و حاکمیت ضرورت دارد عنوان کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوری شد را به شدت محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با تاکید بر اینکه ترامپ مصمم به خروج از ناتو است گفت که وی در صورت عهده داری مجدد ریاست جمهوری آمریکا می تواند به ناتو پشت کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
دختر حمید نوری از بازداشت برادرش در سوئد خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری سابق درباره رخدادهای مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان 1398 واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۸    
بایدن مدعی شده که کشورهای عربی از جمله عربستان آماده اند تا به صورت کامل، اسرائیل را در یک توافق آتی به رسمیت بشناسند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به دلیل تنوع اقلیمی در ایران، شروع آلرژی بهاره در سراسر کشور در یک زمان نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۶    
کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا باز هم آرای سنگینی علیه تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سپاهان اصفهان صادر کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه پرستو بخشی پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آرمان های فلسطین جزو اصلی ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۶    
شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و تقدیر امور بشر انجام می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی وزارت دفاع چین رزمایش مشترک دریایی با ایران و روسیه را برای تضمین امنیت منطقه مهم ارزیابی کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۸    
به یاد ندارم زنده یاد پدر روزی را بدون کتاب سر کند. ضلع شمالی یکی از اتاق های خانه قدیمی کتابخانه ای داشت که در گنجه ای قرار گرفته بود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
زلنسکی در مصاحبه ای مدعی شد که ارتش روسیه می تواند به اروپا برود و افزود، در این صورت آمریکا باید از کشورهای اروپایی محافظت کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۴    
معاون کسب وکار اتاق اصناف ایران گفت: در برنامه است که تا قبل از رسیدن به تیرماه 1403 بتوانیم عمده مشکلات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده اصناف را حل کنیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۸    
هوش مصنوعی Mia میا ، سرطان سینه 11 زن را تشخیص داد که از چشم پزشکان دور مانده بود، هوش مصنوعی میا، ماموگرافی بیش از 10 هزار زن را تجزیه و تحلیل کرد و با موفقیت توانست همه افرادی را که علائم داشتند را ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۳    
یک دستگاه مبتنی بر هوش مصنوعی که در دانشگاه لستر ابداع شده است، در آزمایش ها توانست ضربان قلب نشان دهنده آریتمی بطنی را با موفقیت تشخیص دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۵    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش بینی شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب برنامه های سفر رسمی خود به ترکمنستان، با قربان قلی بردی محمدف، رهبر ملی و رییس مصلحت خلق این کشور دیدار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۵    
شاعر شرکت کننده در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امسال طولانی ترین شب شعر در محضر ایشان برگزار شد، توضیح داد: در این رویداد 40 نفر شعر خواندند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۵    
دیدار سران جنبش حماس با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است. در شش ماه اخیر این دومین بار است که اسماعیل هنیه و مقامات اصلی جنبش حماس طی دیداری با رهبری معظم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۸:۳۵    
خبرآنلاین نوشت: محققانی در دانمارک با استفاده از هوش مصنوعی و داده های چندین میلیون نفر، به پیش بینی مراحل زندگی یک فرد تا انتهای زندگی اش پرداخته اند و امیدوارند که بدین ترتیب بتوانند آگاهی ها ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۵:۳۲    
برای امشب و فردا پیش بینی سرما و بارش در برخی از مناطق کشور وجود دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۴:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه از اقدام نیروی دریایی پاکستان در نجات ماهیگیران سانحه دیده ایرانی تقدیر کرد.