چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۸:۲۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۱:۰۳    
آذربایجان شرقی به دلیل دارا بودن قلعه های متعدد یکی از نقاط بالقوه گردشگری ایران محسوب می شود، دژهایی که گواه اقتدار و تمدن ایرانیان مقیم این سرزمین در طول تاریخ است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۳    
علیرغم اینکه مصرف کولرهای گازی فقط مناسب مناطق گرمسیری است، این روزها در اکثر خانه ها کولرهای گازی رخ نمایی می کند و این در حالی است که این کولرها تا هشت برابر نسبت به کولرهای آبی مصرف انرژی دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با مصوبه هیئت دولت و ابلاغ به مراکز درمانی کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان مداوا خواهند شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۰    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، پس از 2 روز از وقوع حمله به یک سالن موسیقی در نزدیکی مسکو، ضمن محکوم کردن، آن را یک حمله تروریستی بزدلانه خواند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۹:۴۱    
بر اساس گزارشی که وزارت خزانه داری آمریکا منتشر کرد، دارایی ژاپن از خزانه داری آمریکا به رشد خود ادامه داد و در ماه ژانویه از 1.15 تریلیون دلار گذشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۳۵    
مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و آینده پژوهی نگاه نو معتقد است روز جهانی قدس در آستانه تبدیل شدن به لحظه ای تعیین کننده در روایت مقاومت است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۰۱    
هرچند که با تغییر زمانی آغاز ماه مبارک رمضان در سال شمسی، امسال نسبت به سالیان قبل ماه رمضان چندان گرم و سختی را تجربه نمی کنیم، اما همچنان هم تشنگی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۰۱    
استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه ها و تمیز نگه داشتن صفحه نمایش برخی از روش هایی است که می تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۴:۳۴    
زنان سوئدی به طور متوسط اکنون 1.45 فرزند به دنیا می آورند که کمترین میزان از زمان شروع ثبت آمارها در سال 1749 میلادی در این کشور است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۳:۳۱    
در سال 1402 مسئولیت نظارت بر بازار دوباره از وزارت جهاد گرفته شد و به سازمان حمایت که زیرمجموعه وزارت صمت است برگشت و در مورد تشکیل وزارت بازرگانی باید منتظر تصمیم جدید مجلس در سال جاری ماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۳:۳۱    
کارشناسان دریافته اند که بدن زنان در تصادفات رانندگی نسبت به بدن مردان آسیب پذیری بیشتری دارد و زنان بیشتر از مردان با نشانه های شوک ناشی از تصادف به اورژانس مراجعه می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۱:۳۵    
در مطالعات اخیر چند توضیح احتمالی وجود دارد مبنی بر این که چرا چربی لبنی به اندازه ای که پیش تر تصور می شد مضر نیست و حتی شاید سالم تر باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، حدود نیمی از جمعیت جهان به آب سالم دسترسی ندارند. و همیچنین گفته شده مصرف آب در جهان نیز سالانه به میزان یک درصد رو به افزایش است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
دانشمندان از یک نوع هیدروژل جدید برای ساخت آب نبات چوبی که برای تشخیص سرطان دهان به کار می رود، استفاده کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
شرکت اسپانیایی ایر اروپا روز جمعه اعلام کرد اطلاعات شخصی مشتریان این شرکت ممکن است در حادثه امنیتی که در اکتبر سال گذشته شناسایی شد، لو رفته باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
در حال حاضر 180 فروند هواپیما عملیاتی در صنعت هوایی کشور فعال است و رسیدن به250 فروند هواپیما تا پایان سال گذشته به دلایل مختلف به نتیجه نرسید و برنامه آن به امسال موکول شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
احتمالا اگر علاقه مند هستید در خانه یا آپارتمان خود گل و گیاه نگهداری کنید حتما در خانه یک یا چند سانسوریا دارید. اما سانسوریا چه گیاهی است و چگونه باید از آن نگهداری کرد؟
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
کیت میدلتون همسر ویلیام، ولیعهد انگلیس با اعلام خبری مبنی بر ابتلایش به سرطان به شایعات چند ماه اخیر پایان داد؛ خبری که پس از بیماری پادشاه چارلز سوم، خاندان سلطنتی را در بلاتکلیفی عمیقی فرو برده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۰:۰۱    
ساماندهی بانک ها و موسسات اعتباری ناتراز، یکی از برنامه های مسئولان اقتصادی دولت سیزدهم بود و به همین دلیل هم در سال 1402، سه موسسه ناتراز منحل شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۱:۰۵    
یکی از مهم ترین خدمات بانک ها، ارائه چک به متشریان متقاضی است و از گذشته تا امروز شاهد انواع مختلف آن مانند چک صیادی و تضمین شده هستیم و امروز با ارائه چک های الکترونیک می توان از همه چک ها به صورت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۴    
یک روزنامه لبنانی جزئیات مذاکراتی میان حزب الله و امارات را فاش کرد که گفته شده در نیمه دوم سال گذشته میلادی با میانجی گری بشار اسد انجام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمهور در سال 1402، 10 سفر استانی و 10 سفر پروژه ای به نقاط مختلف کشور داشت. در این 20 سفر، علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۲    
بنا بر اعلام عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با توجه به تعیین اصول کلان حاکم بر تدوین آیین نامه جدید ارتقاء مرتبه اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۶    
در طی سال های اخیر روس ها به یاد نمی آورند که چنین فاجعه امنیتی و انسانی در این کشور رخ داده باشد. فاجعه ای که تصاویر آن نه تنها مردم روسیه بلکه افکار عمومی بسیاری از مردم جهان را به شدت تحت تاثیر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تخصیص ارزهای کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۵۹    
دبیرکل سازمان ملل امروز(شنبه)در بدو ورود به شهر العریش مصر در مرز نوار غزه ضمن دیدار با مجروحان فلسطینی در بیمارستان این شهر تاکید کرد که زمان برای آتش بس بشردوستانه در نوار غزه فرا رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۵۳    
رئیس جمهور ترکیه ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به یک تالار موسیقی در مسکو، با دولت و ملت روسیه ابراز همدردی کرد و تروریسم را غیرقابل قبول خواند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۱    
یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد، چند روز پیش گروه هکری انانیموس (Anonymous) اقدام به رخنه به سرورهای اصلی نیروگاه دیمونه کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۳۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمار تجمیعی بازدیدکنندگان از 259 موزه، پایگاه و بنای تاریخی را یک میلیون و 177 هزار و 375 نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه مشکلی در سفرهای نوروزی امسال نداشتیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۱    
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با هشدار درباره تصادفات نوروزی از هموطنانی که طی روزهای آتی قصد سفر دارند درخواست کرد که با توجه به هشدارهای هواشناسی و تشدید بارش ها طی فردا و پس فردا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۵    
فرمانده پلیس راه کندوان از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۲    
طبق اعلام بانک مرکزی، بر اساس پیش بینی های انجام شده از میزان مصرف وجه نقد در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهور روسیه بیست و چهارم ماه مارس (پنجم فروردین) را روز عزای ملی اعلام و تاکید کرد که عاملان حمله تروریستی در مسکو مجازات خواهند شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور ناو گروه 97 نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن و دریای سرخ گفت: این ناوگروه در حال اجرا عملیات اسکورت کشتی ها است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۳۲    
معاون سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای در سال 1402 به دستاوردهای چشمگیر و خیره کننده ای دست یافته و با اقدامات راهبردی - پژوهشی در راه توسعه صنعت هسته ای ایران ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۲۰    
پس از آنکه اخیرا ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک گزارش های گمراه کننده ای را درباره بازداشت رهبران ارشد گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس طی عملیات نظامی در مجتمع پزشکی الشفا منتشر کرده بودند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۱۱    
یکی از افراد دستگیرشده در پی حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکوس در حوالی مسکو از انگیزه مالی خود برای تیراندازی به سوی مردم در این سالن خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۲    
یک رسانه عبری زبان تاکید کرد، امروز اسرائیل به رژیمی منفور تبدیل شده و بدون فشار آمریکا کشورهای عربی هم توجهی به تل آویو ندارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۰    
هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد درباره احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب های محلی هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۱    
سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد، افرادی که حمله تروریستی در حومه مسکو را مرتکب شدند، با اوکراین تماس داشتند و سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز گفت: اوکراین به مرکز گسترش تروریسم در اروپا تبدیل شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز – شنبه – گفت اوکراین در 10 سال اخیر به مرکزی برای ترویج تروریسم در اروپا با کمک غرب بدل شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۴    
سازمان هواشناسی نسبت به افزایش ارتفاع امواج تا بیش از 2 متر در فراسواحل جنوب کشور و خطر غرق شدن شناگران هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس پلیس راه راهور فراجا با بیان اینکه 44 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح، به دلیل عدم توجه به جلو است، گفت: می طلبد رانندگان با آمادگی جسمانی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۱    
کاخ سفید اعلام کرد با مقام های رژیم صهیونیستی گزینه های جایگزین برای رویای از بین بردن جنبش حماس در غزه بدون انجام حمله زمینی به رفح را بررسی خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر هماهنگی بین دستگاه های عضو ستاد مرکزی خدمات سفر، زمان شناسی و اقدام به موقع دستگاه های عضو، نظارت مستمر بر همه ارکان سفر به خصوص اسکان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هرچه سریعتر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۱    
کرملین با صدور بیانیه ای از بازداشت 11 نفر در ارتباط با حمله تروریستی به تالار کنسرت در نزدیکی مسکو خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
امیر دریادار ایرانی از ارتقای توان و ظرفیت نیروی دریایی ارتش در حفاظت و تامین امنیت شناورها خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۹    
تصویری از یک شمع که زیر آن عبارت ما سوگوار هستیم نوشته شده است بر روی بیلبوردهای مختلف در مسکو پس از حادثه تروریستی شب گذشته ظاهر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۸    
جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، با حضور رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان دستگاه های عضو و نیز حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل و آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و خدمات سفر با حضور اعضا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۹    
فیلم های نوروزی سینما پس از حدود دو هفته اکران بیش از 40 میلیارد تومان بلیت فروختند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
هیچ بعید نیست که حادثه تروریستی اخیر در روسیه به نوعی انتقام جویی جریان های مخالف با روسیه از این کشور به دلیل پیشروی های اخیر ارتش روسیه در میدان های جنگ اوکراین و یا انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۷    
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور فلسطین گفت جنایاتی که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر در نوار غزه مرتکب شده می تواند دیوان بین المللی کیفری را برای پنجاه سال آینده به خود مشغول کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
دبیرکل سازمان ملل امروز(شنبه) به منظور رایزنی درباره آخرین تحولات جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به قاهره، پایتخت مصر سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۷    
رییس پلیس فتا فراجا با اشاره به اجرای طرح های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس فتا جهت شناسایی و برخورد با مجرمان حوزه ثبت کننده کارت های بانکی گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۴۸    
اماکن و آثار تاریخی استان فارس با ثبت 110 هزار و 877 بازدیدکننده، بیشترین مخاطب را در دومین روز از فروردین 1403 داشتند و حافظیه و تخت جمشید در صدر پربازدیدها قرار گرفتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۹    
بازار رمزارزها سقوط کرد و اتریوم بیش از پنج درصد و بیت کوین سه درصد از دست داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
کمیته تحقیقات درباره حمله تروریستی مسکو از افزایش شمار کشته های این حمله به 93 نفر خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۷    
وبگاه شبکه روسیا الیوم با ذکر چندین استدلال، صحت وسقم بیانیه منتشر شده از سوی رسانه ها که مدعی دست داشتن داعش در حمله تروریستی مسکو است، را زیر سوال برد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۸    
دانشجویان برای حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا 9 فروردین 1403 مهلت ثبت نام دارند، حضور دانشجویان در این دیدار از بین ثبت نام کنندگان به قید قرعه خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۶    
معاون دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرد که وجود اختلاف سلیقه ها، نباید در جامعه و در میان نیروهای انقلابی نفرت ایجاد کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۶    
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: آمریکا، شریک جرم قطعی جنایتکاران اسرائیل در حمله به مردم مظلوم فلسطین است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۱۸    
رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش بینی افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تداوم ارائه خدمات رایگان به 5دهک اول جامعه در 1403 خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۳    
- سال 1403 سال دشواری خواهد بود ، اما تهدیدهای آن قابل تبدیل به فرصت های فوق العاده اند ، مثل همیشه ، فرصت ها و تهدید ها در هم فرو رفته اند ، با این تفاوت که مسائل حاد تر ، راه حل ها پر ریسک تر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از طی فردا (5 فروردین ماه) و فعالیت آن تا سه شنبه (7 فروردین ماه) خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۹    
منابع دیپلماتیک تاکید کردند رای گیری درباره پیش نویس قطعنامه درباره آتش بس در غزه به روز دوشنبه موکول شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۷    
یک منبع مقاومت فلسطین گفت رژیم صهیونیستی هیچ پاسخی در مورد آتش بس یا عقب نشینی از نوار غزه نداده و هیچ صحبتی در مورد اسیران مورد درخواست حماس نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۸    
دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نگران است که اشغالگران مرتکب یک اشتباه استراتژیک بزرگ شوند که تأثیر آن ممکن است با انکار آسیب جدی وارد شده به وجهه مخدوش رژیم صهیونیستی د سراسر جهان به دلیل جنگ غزه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۹    
وزارت امور خارجه و مهاجرین لبنان به نمایندگی دائم این کشور در سازمان ملل متحد در نیویورک دستور داد تا شکایتی فوری به شورای امنیت سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی ارائه کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۹    
باتوجه به محدودیت ها و اقتضائات فعلی کشور، ساخت مسکن با راهبرد مردمی سازی می تواند سهل الوصول ترین گزینه برای جهش تولید با مشارکت مردم باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۷    
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۶    
متجاوزان آمریکایی-انگلیسی با چندین حمله هوایی جدید، مناطقی در صنعا، پایتخت یمن و استان ساحلی حدیده را هدف قرار دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۰    
کمیته تحقیقاتی روسیه در پیام رسان تلگرام از افزایش قربانیان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس در مسکو، پایتخت روسیه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۵:۵۳    
منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به مسکو را که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشته، برعهده گرفته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۵:۵۰    
ساعت حوالی 20:28 به وقت مسکو (20:58 به وقت تهران) شامگاه جمعه سوم فروردین بود که منابع خبری رسمی روسیه از تیراندازی در تالار شهر کروکوس در حومه پایتخت این کشور خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۵:۲۷    
صدا و سیما ایام ماه مبارک رمضان و نوروز بخش عظیمی از ظرفیت هنری و علمی کشور را توانست پای تبلیغ و ترویج اسلام و فرهنگ غنی شیعه به رسانه ملی بیاورد. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۱:۳۶    
مقام های غربی در مدت اخیر بر شدت موضع گیریهای خود مبنی بر مداخله مستقیم نظامی در میدان های جنگ اوکراین در آینده نزدیک افزوده اند ...