یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 11 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۹    
محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی مازندران امروز 13 فروردین اعمال می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۱    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در واکنش به حادثه فوت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در استان لرستان، توضیحاتی داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۸:۳۸    
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشته است که اسراییل به دنبال نابودی آنروا است
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۶    
سرپرست وزارت دادگستری افغانستان گفت: هرگونه فعالیت حزبی در این کشور جرم است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده برای آسمان این استان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از 24 اسفند تا دهم فروردین 1403 دو میلیون 356 هزار و 542 مسافر در بخش هوایی جابجا شده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۷    
به گفته مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام(ره) بدون وقفه در حال انجام است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: هم اکنون محور کندوان به سمت تهران-کرج از ترافیک سنگینی برخوردار است و تا ساعاتی دیگر یک طرفه خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۸    
تصویری فراگیر در شبکه های اجتماعی از حضور پرتعداد مهاجرین افغانستانی در متروهای پایتخت، با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۱    
بانک مرکزی اعلام کرد متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در اسفند 1402 با رشد 24.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 81 میلیون و 440 هزار تومان رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۸:۰۵    
کمیته تحقیقاتی روسیه امروز شنبه اعلام کرد که بازرسان روسی توانسته اند هویت 134 تن از کسانی را که در جریان حمله تروریستی اخیر در کروکوس جان باخته اند، شناسایی کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۶:۰۲    
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه پیش بینی 20 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری شده است اما توان ما بیش از این میزان است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۵:۲۱    
زمان جلسه بعدی مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش مشخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۵:۲۱    
شهردار منطقه 17 تهران گفت: 22 هزار مترمربع زمین منطقه در قالب دو پلاک ثبتی جدا، توسط شهرداری تملک و در آینده ای نزدیک به بوستان تبدیل خواهند شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۲:۰۲    
محمدرضا شفیعی کدکنی درباره اطلاق صفت شاهِ مردان به امام علی (ع) می گوید: ظاهراً در متون عربی چنین صفت یا لقبی برای آن حضرت به نظر نرسیده است و سابقهٔ اطلاق این صفت هم بدیشان ظاهراً از قرن ششم که عصر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۱:۰۵    
یک رسانه آلمانی در مطلبی با اشاره به رویکردهای دوستانه دولت جدید اسلواکی در قبال روسیه این کشور را عضوی مسئله ساز و عامل جدایی این ائتلاف نظامی غربی بعد از مجارستان ارزیابی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۰:۰۳    
یک رسانه عبری تاکید کرد که بحران جنگ داخلی در رژیم صهیونیستی با کاهش احتمال پیوستن یهودیان افراطی به ارتش، افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۴۲    
سید یاسر جبرائیلی جهت گیری اقتصادی دولت سیزدهم را مورد انتقاد قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بهانه های عجیب درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: این بهانه ها دلیل مجاب کننده ای برای عدم توسعه مساجد نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰    
همه پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه ها در روز 13 فروردین بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۱    
رئیس کل دادگستری اصفهان از صدور دستور قضایی برای شناسایی و جلب عاملان ضرب و شتم آمر به معروف در میدان امام خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۰    
قرآن در تمام دنیا برای تمامی افراد به عنوان کتابی با محتوای متعالی شناخته می شود، محتوایی که بسیاری از آن در قالب داستان هایی روان بیان شده تا قابلیت فهم بیشتری داشته باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۶    
میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران در اسفند 1402 نسبت به سال 1401 افزایش خیره کننده ای داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۵    
باشگاه پرسپولیس نسبت به تادیه بدهی های خود در موعد مقرر اقدام کرد تا از این جهت اقدام لازم جهت اخذ مجوز حرفه ای انجام شده باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۴    
یک روانشناس بالینی گفت: هر قدر هم که خیانت را با دلایل و بهانه های مختلف کادو پیچ کنیم باز خیانت است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۳    
حضور فرزندان خانوار بالای 18 سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه حل چیست؟
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۲    
سرپرست اداره امور داروخانه ها و شرکت های پخش سازمان غذا و دارو گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات دارویی در ایام تعطیلات علاوه بر داروخانه های شبانه روزی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۴    
منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه باید شیرینی پُست نمایندگی از نمایندگان گرفته شود، گفت: نماینده ای که چند صد میلیون هزینه کرده چگونه می تواند خدمت مجاهدانه داشته باشد؟
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی وزارت کشور حکومت طالبان با بیان اینکه مخدر صنعتی از برخی کشورها وارد افغانستان می شود، اظهار داشت جامعه جهانی در مبارزه با این مواد همکاری نداشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۰    
براساس گزارش منابع خبری، یک رسانه وابسته به گروه تروریستی داعش با انتشار تصویری ورزشگاه خانگی باشگاه بایرن مونیخ آلمان را تهدید به حمله کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۷    
وزیر امور خارجه کشورمان و زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در محل وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۱    
شب قدر شب سنجش است. انگار قرار است خودمان را در ترازو بگذاریم و وزن کنیم. اما این ترازو، ترازوی وجود است. انگار قرار است بدانیم و دریابیم که در کدام مرتبه از هستی ایستاده ایم. چه می بینیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
تغییرات در بازار سکه و طلای کشور از ابتدای سال جدید، با توجه به تعطیلی بازارهای رسمی معاملات در کشور ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۴    
اسحاق بریک ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه 14 اسرائیل می گوید: ما نه تنها حماس را حتی از نظر نظامی نمی توانیم نابود کنیم بلکه توانایی خود را در برابر ایران هسته ای نیز از دست داده ایم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۶    
یک سناتور آمریکایی با بیان اینکه آمریکا سهم خود را از حمایت از اوکراین پرداخت کرده، گفت اگر اوکراین به حمایت مضاعف نیاز دارد، اروپا باید کمک های خود به این کشور را افزایش دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۴    
جانشین پلیس فرودگاه های کشور از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر روان گردان از نوع شیشه در عملیاتی مشترک خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۲    
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر پیکان را مغلوب کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۹    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور نوشهر از وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه جنگلی " سکلدره" حوالی روستای " کینج " از توابع این بخش خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۹    
انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفند ماه 1402 برگزار شد، مجلسی که اهمیت زیادی در کشور دارد. اما تاکنون کدام اشخاص بیشتر بر صندلی های قرمز این مجلس تکیه زده اند؟
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۱    
منابع وابسته به پلیس مالزی از بازداشت یک صهیونیست که سلاح و مهمات زیادی به همراه داشت و با گذرنامه فرانسوی وارد این کشور شده بود، خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۹    
ملی پوشان هاکی روی یخ ایران با پیروزی در آخرین دیدار خود در مسابقات آسیا - اقیانوسیه، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۳    
بازیگر سینما و تلویزیون از خداحافظی خود با دنیای بازیگری پس از 46 سال خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۱    
مقاومت اسلامی لبنان مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی زیر آتش قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
رییس جمهور گفت: سعادت بشر در پرتو عمل به آیات قرآن است و معتقدیم که پناه بشر در تمام عالم قرآن است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 426 میلیون تردد جاده ای طی تعطیلات نوروز در کشور انجام شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۶    
دبیر کل جهاد اسلامی با بیان اینکه ایران نقش مهمی طی ماه های گذشته داشته و در کنار مقاومت فلسطین ایستاد، گفت: اگر حمایت ایران نبود، ملت فلسطین نمی توانست ادامه دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۸    
در بیشتر موارد، خارش پوست موقتی و بی ضرر است و با درمان های خانگی یا داروهای بدون نسخه قابل درمان است. با این حال، در برخی موارد، خارش پوست می تواند نشانه ای از یک بیماری جدی تر باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۱    
پدر ستاره نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی با دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا مذاکراتی داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۰    
شرط پرداخت حق اولاد، 720 روز بیمه پردازی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور اوکراین با بیان اینکه در صورت قطع حمایت های آمریکا کشورش ناچار به عقب نشینی تدریجی خواهد شد، گفت واشنگتن با حمله به پالایشگاه نفتی روسیه مخالف بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب های درسی جدید خواهیم داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۵    
نیروی دریایی هند کشتی ماهیگیری ایرانی را که توسط دزدان دریایی ربوده شده بود نجات داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۷    
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن 664 نفر در تصادفات سفر های نوروزی خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۵    
آثار تاریخی میراث مشترک بشریت محسوب می شوند و از آنجایی که با استقبال بی نظیر گردشگران از سراسر دنیا مواجه اند، بخش قابل توجهی از وظایف حفاظت از آنها بر عهده بازدیدکنندکان است و در صورت رعایت نکردن ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۲    
منابع رسانه ای ظهر امروز (شنبه) از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) و مجروح شدن تعدادی از آنها خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۰    
کاردار سفارت کشورمان در لندن ادعای نخ نما و بی اساس درباره دخالت ایران در طرح سوء قصد به یک مجری تلویزیونی لندن نشین را رد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۴:۰۲    
مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم سازی بیش از یک میلیون تن مواد غذایی فاسد خبر داد که در بازه زمانی 15 اسفند تا 10 فروردین در بازرسی های میدانی کشف شده بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۷    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش ها از امروز (شنبه) در برخی مناطق کشور و تداوم آن تا اواخر هفته، از صدور هشدار زرد بارندگی برای استان های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۸    
زین الدین زیدان، مربی سابق رئال مادرید، علاقه ای به مربیگری در بایرن مونیخ ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعاهایی را درباره موضوع هسته ای ایران مطرح و برجام را یک پوسته خالی توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۱    
رسمی شدن انتقال به اینتر و عملکرد قابل قبول در تیم ملی باعث شد تا مهدی طارمی در سال 1402 یکی از خوب های فوتبال ایران باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۳    
رییس سازمان امور دانشجویان از رفع بخش عمده ای از مشکلات دانشجویان در خصوص ثبت تلفن همراه، امور کنسولی و خروج مراجعت و اقامت دانشجویان بین المللی طی روزهای آینده خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۸    
سخنان شیخ حسین انصاریان در شب قدر درباره حجاب را بشنوید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: بعضی ها تخریب و بداخلاقی کردند و گفتند کالابرگ الکترونیکی برای انتخابات و یا 22 بهمن است اما همه دیدند دولت صادقانه آنچه را که لازم دیده بود اجرا کرد و هنوز هم طرح ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۸    
بعد از انتشار اخباری مبنی بر احتمال واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به بانک ملت و الزام سازمان بورس، بانک مذکور نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۶    
آنتالیا، با سواحل شنی، آب های فیروزه ای، جاذبه های تاریخی و هتل های لوکس، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۳    
مشاوره شبانه روزی با وکیل خانم از جمله آن دسته خدمات حقوقی محسوب می شود که کمتر موسسه حقوقی را می توان یافت که آن را ارائه دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از نجات 3 گردشگر نوروزی از خطر غرق شدگی در ساحل دریای نخل تقی توسط یک مامور انتظامی و یک نفر از اهالی محل خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۱    
استاندار تهران با اشاره به اجرای طرح خدمت رسانی نوروز 1403، از کاهشی بودن آمار تصادفات جرحی و فوتی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۱:۰۳    
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران زمان اجرای طرح ترافیک پایتخت و طرح کنترل آلودگی هوا را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اگر سیاست با بد اخلاقی توأم شد آنجاست که خودخواهی ها پیش می آید و قدرت طلبی به هر قیمتی پیش می آید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۴    
رییس جمهور پاکستان به رغم هشدار اخیر واشنگتن درباره روابط تجاری پاکستان با ایران، بر تقویت همکاری های دوجانبه با ایران، به ویژه در حوزه تجارت و بازرگانی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۵    
شهردار منطقه 3 تهران به تشریح طرحی که برای رفع ترافیک محدوده چهارراه جهان کودک و میدان ونک در نظر گرفته شده است پرداخت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۴    
جنبش حماس در بیانیه ای از نشست مشترک میان اسماعیل هنیه و زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی در تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۴۹    
از امروز (شنبه) در اغلب استان های کشور شاهد بارندگی، رعد و برق و وزش شدید باد خواهیم بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۰۴    
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۹:۰۴    
منابع ایتالیایی از رهگیری دو جنگنده روس از سوی جنگنده های ایتالیا بر فراز دریای بالتیک پس از اینکه جنگنده های روس به تماسهای رادیویی و درخواست برقراری ارتباط جواب ندادند، خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۸:۰۴    
غلامرضا تاجگردون عضو حقوقی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال 98،در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور سابق، ماجرای افزایش قیمت بنزین را روایت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۷:۵۲    
تقریبا همه ما از خواص جو و جو دوسر اطلاع داریم؛ اما شاید اطلاعات دقیقی درباره تفاوت جو و جو دوسر نداشته باشیم.