دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 14 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۳    
رئیس کل بیمه مرکزی نرخ حق بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه را در سال 1403 به شرکت های بیمه ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۱    
سند همکاری مابین مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با حضور معاون اول رپیس جمهور به امضا رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۹    
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس مشخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
ماه فلسطین ویژه برنامه ضیافت افطار ساده برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که از چهارشنبه 8 الی 17 فروردین 1403 در میدان فلسطین برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۵    
گابریل کوبیاک گلر تیم رادومیاک رادون لهستان از حوالی محوطه جریمه خودی موفق به گلزنی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
همزمان با آغاز سال نو و سفرهای نوروزی ، مسافران به نقاط مختلف کشور سفر میکنند، از جمله به استان مازندران یکی از جاذبه های گردشگری در شمال کشور ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۱    
تیم فوتبال روستوف موفق شد در ضربات پنالتی تیم خیمکی را مغلوب کند و به مرحله بعدی جام حذفی روسیه صعود کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۵:۳۴    
رئیس رسانه ملی هنرمندان را صاحبان سازمان صداوسیما و یاری رسان خلق دوران جدیدی از تحول در رسانه ملی دانست و با اشاره به برنامه ریزی و تلاش گسترده برای تقویت مرجعیت رسانه ملی گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۴:۳۱    
تازه ترین گزارش بانک جهانی و سازمان ملل نشان می دهد که خسارت وارده به زیرساخت های غزه در نتیجه حملات اسرائیل تا کنون 18.5 میلیارد دلار بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۲:۳۵    
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در اظهاراتی بیان کرد که اروپا در جنگ نیست و این وضعیت تغییر نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۱:۰۲    
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جنایات هولناک و حملات ناجوانمردانه تروریستی اسرائیل از جمله حمله به کنسولگری ایران در سوریه را به شدت محکوم می کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۰:۴۷    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با امیر کاستوریکا کارگردان سینما و موسیقی دان صرب گفت: غرب روسیه را مسئول فروپاشی استعمار در سراسر جهان می داند، اما نابودی استعمار روند اجتناب ناپذیر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور بر ضرورت تدوین برنامه ای جامع برای جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۲۳    
فردی که با انگیزه عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، اقدام به نمایش پرچم رژیم صهیونیستی در میدان آزادی و بزرگراه امام علی(ع) کرده بود، دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۱۷    
رئیس جمهور اقدامات جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی را دست و پا زدن های آخر این رژیم در حال احتضار توصیف و تصریح کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۸    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد از ابتدای نوروز به طور میانگین روزانه 120.8 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 6 درصد افزایش یافته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۶    
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن نقشی در حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه نداشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۲:۳۸    
سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با آغاز مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) پایان یافت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۲:۲۳    
دبیر شورای امنیت روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد و آن را اقدامی دانست که ممکن است تنش ها را از کنترل خارج کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۲:۰۸    
وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که یکی از امدادگران آشپزخانه مرکزی جهانی که در حمله هوایی روز دوشنبه اسرائیل در غزه کشته شد، شهروندی آمریکایی بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۱:۵۶    
جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۷    
وزیر امور خارجه خواستار واکنش مناسب و صریح شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق و ترور مستشاران رسمی نظامی ایران و اتباع سوریه شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۸    
رئیس جمهور چین به همتای آمریکایی خود گوشزد کرد اگر واشنگتن اقدامی در راستای جلوگیری از توسعه فناوری های پیشرفته توسط چین انجام داده و پیشرفت این کشور را مختلف کند، پکن ساکت نخواهد نشست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۶    
فرزان عاشورزاده تکواندوکار کشورمان، خبر از مهاجرت خود داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۳    
در پی کشته شدن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی در حملات صهیونیستی به غزه، وزارت خارجه انگلیس سفیر رژیم صهیونیستی در لندن را فراخواند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۳    
یک شب قدر برای ما مانده است وانتظار یک ملت برای یاری. ملتی که 6 ماه است به خون نفس می کشد. خوانش با خون رنگین است. نه به فردا که به لحظه ای دیگر هم امید زندگی ندارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۲۰:۰۳    
معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم گفت: پاسخگویی به حمله نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق باید در عین دوراندیشی و قاطعیت، معطوف به ممانعت از تحقق اهداف این رژیم کودک کش باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۲    
حضرت آیت الله خامنه ای، در پاسخ به پرسشی وظیفه بیمار در مورد روزه را بیان کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۳    
دبیرکل سازمان ملل امروز (سه شنبه) حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۸    
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری پسر عمومی قاتل خبر داد و افزود: این فرد با استفاده از سلاح سرد پسر عموی خود را به قتل رسانده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۹:۰۳    
آتش سوزی در محله بشیکتاش استانبول که از مناطق گردشگری این شهر بوده، تاکنون منجر به مرگ 25 نفر شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۶    
دبیر شورای امنیت روسیه امروز (سه شنبه) با بیان اینکه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در واقع یکی از طرفین درگیری اوکراین است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۸    
رئیس پارلمان لبنان در پیام هایی جداگانه به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۸:۰۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی، برنامه و ابزارهای مختلف این بانک برای هدایت منابع ریالی و ارزی به سمت تولید را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی پس از اینکه شاهد محکومیتهای بین المللی در خصوص حملۀ تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، بود، توجیه تازه ای از این حمله ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۰    
اردوی نوروزی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان امروز یک میهمان ویژه داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۷    
بورژوازی یک مفهوم معروف در نظام سرمایه داری است، به معنی گروهی مرفه و ثروتمند که از فعالیت مردم برای افزایش سرمایه خود استفاده می کنند، مفهومی که این روزها برای بلاگرها کاربرد دقیقی دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۴    
در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال بانوان، قهرمانی خاتون بم در این رقابت ها قطعی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۸    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای با بیان اینکه مقتدرانه و در کمال حکمت و درایت، رژیم متجاوز و مفلوک صهیونیستی را از جنایت جدید خود پشیمان خواهیم کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
یک هلدینگ که زیر نظر بانک ملت فعالیت می کند، اصلی ترین گزینه برای در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه پرسپولیس است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: براساس آمار غیررسمی 20هزار دستفروش در تهران فعالیت می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس حوضه آبریز کرخه گفت: در مجموع طی سامانه های بارشی از 27 اسفند تا 12 فروردین 510 میلیون متر مکعب آب به سد کرخه رسیده که 40 درصد کل آورد در 7 ماه گذشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح توقیف خودروهای لوکس قاچاق و توقیف 5 دستگاه خودرو در اولین مرحله از اجرای این طرح در هفته گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
دو تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
جمعی از مردم تهران، شامگاه دوشنبه 13 فروردین 1403 در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و ترور سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی رحیمی در میدان فلسطین تجمع کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
با اقدامات بانک مرکزی نرخ رشد نقدینگی از 42.8 درصد در پایان مهرماه سال 1400 طی یک روند نزولی به 24.3 درصد در پایان اسفندماه سال 1402 کاهش یافت که این امر بیانگر توفیق کامل این بانک در مدیریت رشد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
پیکر شهید سیدعلی (عباس) صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، روز شنبه 18 فروردین ماه در شهرستان بروجرد تشییع و به خاک سپرده می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۱    
سفیر اسبق انگلیس در دمشق، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را رویدادی تکان دهنده و اهانت به قوانین بین المللی توصیف کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۵    
منابع رسانه ای امروز (سه شنبه) از ادای سوگند عبدالفتاح السیسی برای دور جدید ریاست جمهوری مصر خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۳    
وام فرزندآوری در سال 1403 در مقایسه با سال گذشته، تغییراتی مانند افزایش مبلغ و حذف کارت پایان خدمت به عنوان یکی از شروط دریافت وام را دارد
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۴    
به گزارش مهر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 7 کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کاروان کمک رسانی سازمان مردم نهاد آشپزخانه مرکزی جهانی شایسته محکومیت جهانی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۸    
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد پاکستان برای ساخت خط لوله واردات گاز طبیعی از ایران، نیازی به معافیت از تحریم ها ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی، فرمودند: رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد و آنها را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۹    
عکس دیده نشده از شهید زاهدی و شهید صیاد شیرازی در پل سابله حوالی سوسنگرد سال 1375را، ببینید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۷    
فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری 2 عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۵    
ارتش اسرائیل خودروی حامل کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی (یک سازمان غیردولتی برای توزیع غذا) را در نوار غزه هدف قرار داد و 7 تن از کارکنان غیرفلسطینی این سازمان را کشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت مسجد قیطریه بر عهده خیرین است و شهرداری تهران فقط زمین داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار: عامل حیوان آزاری که یک سگ را به خودرو بسته و می کشید شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار گفت: عامل حیوان آزاری که یک قلاده سگ را به خودرو بسته و می کشید شناسایی و دستگیر شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۳    
رسانه های اسرائیلی خبر دادند یک پهپاد انتحاری به مناطق اطراف فرودگاه نظامی رامون در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۳    
سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروزبا بیان اینکه رکورد جذب سرمایه گذاری خارجی در 1402 شکسته شد، گفت: 318 پروژه سرمایه گذاری خارجی با ارزش 5.5 میلیارد دلار در سال گذشته داشتیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
ادبیات ایران و هند در برهه هایی از تاریخ پیوندهایی ناگسستنی با هم داشته اند و آن قدر به یکدیگر نزدیک بوده اند که تفکیک سبک و مسیر حرفه ای برخی شاعران و ادیبان هندی و ایرانی از هم به راحتی میسر نبوده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۷    
امیر طلوع کیان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به ریاست کمیته کنترل نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان انتخاب شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۳    
فرزند شهید زاهدی پس از شهادت پدرش گفت: پدرم موقع رفتن به سوریه به ما نصیحت می کرد، انگار می دانست آخرین بار است که به سوریه می رود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۹    
سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در واکنش به اخبار قطع 4هزار درخت منطقه الیمالات شهرستان نور اعلام کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
هر ساله در سراسر جهان، روز دوم آوریل که روز تولد هانس کریستین اندرسن است، با هدف ترویج و گسترش عشق به خواندن در میان کودکان و نوجوانان، به عنوان روز جهانی کتاب کودک گرامی داشته می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۰    
باشگاه فاینورد به طور رسمی اعلام کرد که بند تمدید یک ساله قرارداد بال ایرانی اش را فعال نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۷    
شرکت اسرائیلی اداره کننده بندر ایلات قصد دارد نیمی از کارمندانش را به دلیل کاهش شدید فعالیت این بندر در سایه تهدید حملات ارتش یمن اخراج کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
بیش از 6 میلیون نفر بازدید از موزه ها، پایگاه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی در ایام نوروز انجام شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۴    
جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از ترافیک روان در جاده های کشور خبر داد و گفت: متاسفانه تا امروز صبح 769 نفر در تصادفات جان باختند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی برای شرکت در نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای در رأس هیأتی عالی رتبه عازم آستانه شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۴۷    
مردم تهران در روز طبیعت، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با حضور عصرگاهی در پارک های مختلف تهران، این روز را در کنار خانواده سپری کردند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: سد زیویه کامیاران به دلیل بارش های خوب اخیر، روز گذشته با دبی یک مترمکعب بر ثانیه سرریز کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۴    
1 به نظر باید مهم ترین موفقیت نهضت مقاومت فلسطین در جنگ اخیر را فارغ از دستیابی به ضرباتی که به ارتش رژیم اشغالگر قدس زده است، در تغییر نگرش اذهان عمومی نسبت به اسرائیل و اسرائیلیان دانست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۴    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین روز بعد از تعطیلات خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد 1403,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۶    
وزارت خارجه عربستان حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۸    
تصویر دیده نشده از شهید زاهدی و شهید صیاد شیرازی در پل سابله حوالی سوسنگرد سال 1375 مشاهده می کنید. شهید زاهدی در حمله رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۵    
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۳۹    
وب سایت صهیونیستی واللا مدعی شد که مشاور امنیت ملی آمریکا برای بررسی عادی سازی روابط بین تل آویو و ریاض امروز (سه شنبه) به عربستان سعودی سفر می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۷    
سینماهای کشور موفق شدند تا با جذب 884 هزار مخاطب در سال جدید، پررونق ترین اکران نوروزی پساکرونایی کشور را رقم بزنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۲    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می گوید کاخ سفید در حمله رژیم صهیونیستی به ساختنان کنسولگری سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و رژیم صهیونیستی تنها در دقایق آغازین ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۹:۰۳    
جلسه شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به کنسولگری ایران برگزار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۸:۵۴    
سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت درخواست کرد نشستی فوری برای رسیدگی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه برگزار کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۵    
به اذعان مسوولان سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402 نیز مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی پرمصرف ترین داروها در کشور بودند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۰۷:۰۷    
به واسطه سریال مردان آنجلس و سرگذشت اصحاب کهف در قرآن کریم بسیاری با این داستان آشنایی دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این غار در کدام کشور قرار گرفته است.
  • ۱