چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۰۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 7 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۶:۱۱    
یک مشاور گفت: هرچه زن و مرد در ویژگی های شخصیتی و امکانات زندگی هماهنگ باشند، احتمال سازش بیشتری دارند و درباره تحصیلات نیز توصیه بر رعایت تناسب است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۶:۱۱    
به دنبال سقوط زن جوان از طبقه چهارم یک خانه در محله لواسان 2 متهم توسط کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۹:۲۳    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور به اسرائیل در عملیات نظامی در غزه مشاوره می دهد و به صورت فعالی در عملیات حضور ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۶:۵۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه (11 فروردین) خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۸:۰۴    
آثار تاریخی استان فارس با فروش بیش از 658 هزار بلیت، بیشترین بازدیدکننده را داشته است که در صدر آن ها، حافظیه قرار دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۶:۰۵    
دادستان ساری با اشاره به این مطلب که شیوه پاک تراشی عرصه جنگلی الیمالات شهرستان نور مورد توافق هیچ سازمانی نبوده است گفت: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۵:۰۳    
رییس کل سازمان امور مالیاتی از وصول بیش از 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۴:۰۶    
رییس کل دادگستری استان تهران از صدور سند مالکیت و حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۳:۰۳    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک زوج قاچاقچی و کشف 244 کیلو حشیش و تریاک از مخفیگاه متهمان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۲:۰۳    
هنوز طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در مجلس یازدهم تعیین تکلیف نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۱:۰۳    
سفیر بحرین در دمشق دعوتنامه رسمی پادشاه کشورش از رئیس جمهور سوریه را برای شرکت در سی و سومین نشست اتحادیه عرب در منامه به بشار اسد تحویل داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۰۰:۰۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از اقامت بیش از 8 میلیون 222 هزار و 405 نفر مسافر در مازندران از 23 اسفند 1402 تا 6 فروردین 1403 خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۱    
ترک محل وقوع یک بحران، طبیعی ترین واکنشی است که افراد می توانند داشته باشند. با این وجود چندسالی می شود که این واکنش طبیعی هم دستخوش تغییراتی شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۳    
سخنگوی اورژانس کشور از رشد 53 درصدی آمار فوتی های ناشی از اشتنشاق گاز مونوکسیدکربن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از 24 اسفند تا ششم فروردین ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۵    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به 66 فقره سرقت کابل های برق در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۱    
وزارت کشور ترکیه امروز (سه شنبه) از بازداشت 147 فرد به اتهام همکاری با داعش در این کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۱    
مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان با بیان اینکه 66 درصد مخازن آبی خوزستان در پی بارش های اخیر پر شده گفت: هفت میلیارد و 345 میلیون متر مکعب از مخازن آبی خوزستان خالی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۱    
تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری در چهارمین مسابقه اش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا جواز حضور در مرحله بعدی این رقابت ها را کسب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۲۱    
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری اظهارنظری درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو نداشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
محمد بحریار با حکم رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی به عنوان مدیر خبر و رسانه های نوین منصوب شد. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور کلمبیا گفت که اگر تل آویو به آتش بس پایبند نباشد، روابط دیپلماتیک خود با آن را قطع خواهند کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
مقامات روس به دست داشتن اوکراین در حمله تروریستی اخیر در نزدیکی مسکو اشاره کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
امباپه فوتبالیست هایی را که بابت حضور در بازی های تیم ملی کشورشان پول دریافت می کنند، مورد تمسخر قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست های یکجانبه این کشور به بهانه حمایت مالی از گروه انصارالله یمن، تحریم هایی را علیه این گروه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۵    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از افزایش نرخ ورودی موزه ها، گروه هایی را که مشمول بلیت رایگان و نیم بها می شوند، اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس جمهور اوکراین در حکمی، دبیر شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین را از سمت خود برکنار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۵    
منابع رسانه ای امروز (سه شنبه) از کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۶    
ما از امام مجتبی علیه السلام، فقط حرم نداشتن اش را دیده ایم اما حریم نگهداشتن اش را ندیده ایم. دقیقا به همین خاطر است که گاه راه را اشتباه می رویم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۶    
معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات امروز دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۷    
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اجتماع 100 هزار نفری مردم ایران در ورزشگاه آزادی تهران تاکید کرد که ملت فلسطین به لطف قرآن و اسلام و حمایت های ایران بر رژیم صهیونیستی پیروز خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۷    
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 6 میلیون و 800 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه، با تجلیل از ایستادگی بی نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۶    
دانشمندان کانادایی موفق به ساخت سریع ترین دوربین جهان شده اند که قادر به ثبت 156.3 تریلیون فریم در هر ثانیه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۸    
ترکیب 11 نفره تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل ترکمنستان مشخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۳۶    
علی اصغر رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت امروز (سه شنبه، 7 فروردین ماه) بر اثر ایست قلبی درگذشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۸    
فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، 200 هزار یورو به استقلال پرداخته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۳    
سازمان هواشناسی کشور با اشاره به نفوذ سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب، از بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف خبر داد و در عین حال نسبت به احتیاط در سفرهای برون شهری ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش سال 1402 را تاریخی ترین سال جذب در آموزش و پرورش دانست و گفت:50 هزار معلم از طریق آزمون استخدامی و 25 هزار معلم از دانشگاه فرهنگیان به حیطه آموزش و پرورش ورود کردند و سال جدید نیز ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۲    
بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس در سوریه به شهادت رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۲    
اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی ها با حضور پرشور خانواده ها در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۳    
مسیر صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2026 مشخص شد و به نظر می رسد شاگردان قلعه نویی کار آسانی پیش رو خواهند داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۴    
حزب الله لبنان بار دیگر مهمترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و همچنین پادگان برانیت این رژیم را هدف حمله موشکی قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۱    
دادگاه انگلیس امروز اعلام کرد که مؤسس ویکی لیکس حق ارائه درخواست تجدیدنظر در خصوص حکم استردادش به آمریکا را دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۹    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از حق مکتسبه خود در میدان مشترک گازی آرش عقب نشینی نخواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۴    
برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اعلام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۴    
علی رغم راه اندازی سامانه جامع روابط کار، همچنان کارفرمایان در تدوین قراردادهای شغلی کارگران تخلف می کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۴    
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۹    
وزیر امور خارجه ایران از رئیس دفتر سیاسی حماس استقبال کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۱    
وزیر دفاع عراق امروز (سه شنبه) از تداوم گفت وگوها درباره خروج نظامیان و ائتلاف آمریکایی از کشورش خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۹    
در حالی شش روز اول عید امسال و با انتشار ویدئوهایی در اینستاگرام توسط یکتا ناصر با روان مردم بازی شد که ریشه های این خودخواهی و خودبرتر بینی سلبریتی ها را باید در جایی دیگر جست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
انتخاب محل اقامت مناسب، یکی از دغدغه های مهم مسافران در سفر به هر شهر یا کشوری است. شیراز، به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران، تنوع گسترده ای از هتل ها را در مناطق مختلف دارد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
معاون وزیر صمت از واردکنندگان خودرو خواست تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال 1403 را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۸    
آیا اغلب شب ها خود را در حال چرخیدن و دست و پا زدن روی تخت، کلنجار رفتن با پتو و چک کردن مداوم ساعت پیدا می کنید؟ اگر چنین است، ممکن است دچار مشکل کم خوابی ( بی قراری در خواب ) شده باشید . ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تیراندازی گروهک تروریستی در محور خاش_ایرانشهر به خودرو یک خانواده مسافر نوروزی دو نفر را زخمی کرد و یک نوزاد را به شهادت رساند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۶    
یک قاضی آمریکایی 15 آوریل را به عنوان تاریخ جدید برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهام پرداخت حق السکوت از سوی ترامپ به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی تعیین کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۸    
سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: براساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال از انجام معاینه فنی معاف هستند و دارندگان خودروهای تولید سال 99 و قبل از آن باید برای انجام ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۳۳    
انتخاب دو بانک غیردولتی برای عاملیت در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، منجر به بروز بحث های هواداری میان طرفداران این دو تیم شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۱    
بنا بر اعلام سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران، جمع آوری پل حافظ در تهران منتفی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
خانواده آنخل دی ماریا، یکی از چهره های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده اند!
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
پهپاد آرش به دلیل داشتن بدنه دوکی شکل و بال های مثلثی، دوربردترین پهپاد انتحاری در ایران و جهان محسوب می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
روزنامه چاپ اتریش به نقل از مقامات امنیتی گزارش داد اوکراین ممکن است به گذرگاهی مناسب برای افراط گرایان خشن تبدیل شده باشد که به دنبال ورود به اتحادیه اروپا هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
یکی از کارکنان یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
پانزدهم رمضان کریم، سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی است. یکی از موضوعاتی که پس از گذشت این همه سال همچنان درمورد زندگی امام حسن قابل توجه و تأمل است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس جمهور خیرین را شریکی راهبردی برای دولت دانست و با بیان اینکه دولت خود را موظف به حمایت از خیرین می داند، بر تسهیل مسیر انجام کارهای خیر از سوی همه دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه در قبال تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۱    
ارتش اسرائیل بیش از یک هفته است که بیمارستان شفا غزه را به محاصره خود در آورده است. در این راستا، نظامیان صهیونیست اجازه ورود مواد غذایی و اقلام دارویی به این بیمارستان را نمی دهند و به تازگی گزارش ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۱    
درپی تصویب قطعنامه توقف فوری جنگ در نوار غزه در شورای امنیت سازمان ملل، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر ادامه تجاوزات به این باریکه تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۱    
رییس دفتر سیاسی جنبش حماس روز سه شنبه برای دومین بار از آغاز تجاوز نظامی اسراییل به نوار غزه به تهران سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۱    
رئیس جمهور ونزوئلا گفته تلاشی برای ترور او در یک راهپیمایی و تجمع در کاراکاس خنثی شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۱    
کشتی ایران چه با حسن یزدانی، چه کامران قاسم پور و یا حتی هادی وفایی پور فقط باید دنبال کسب نشان طلای 86 کیلوگرم بازی های المپیک باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۷:۳۴    
ون گوگ نامی آشنا برای هنردوستان است. اما شاید کمتر کسی از زندگی پرفراز و نشیب او شنیده باشد.