چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۶:۴۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 15 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۸    
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای آمار جدیدی از شهدای تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه ارایه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۸    
مریم مبینی: یکی از سریال هایی که در حال حاضر از شبکه نمایش خانگی پخش می شود افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و بازی پیمان معادی است که بحث هایی را هم بین تماشاگران و منتقدان ایجاد کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۶    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد برای تهران پیش بینی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تکلیف ما استفاده 90 درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۳    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی مراسم روز جهانی قدس خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی از ساعت هشت صبح جمعه در معابر منتهی به مراسم اعمال می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
رئیس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای فارس، گفت: اقدامات ساختاری برای احیا و تعادل بخشی منابع آبی فارس موجب صرفه جویی 45 میلیون متر مکعبی حاصل از انسداد بیش از 2 هزار حلقه چاه غیرمجاز شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یکی از اهداف خطرناک رژیم اسرائیل در محاصره کامل نوار غزه و ممانعت از ارسال کمک های فوری و کافی انسانی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۳    
سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامه ای ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1403 را برای اعمال در احکام کارگزینی کارمندان به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۶    
کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی با عنوان چرا به اینترنشنال تلویزیون فارسی زبان رژیم صهیونیستی می گویند منتشر کرد که کارشناسان این شبکه مدعی می شوند:حمله به کنسولگری ایران ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۱    
با وجود ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تداوم سیاست قحطی رژیم صهیونیستی علیه مردم آن و کشتار امدادگران بین المللی و خبرنگاران ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با تشریح جزییات حمله به 2 دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت در جنوب کرمان گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه ای بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۶:۳۳    
رئیس ستاد روز جهانی قدس استان تهران برنامه های ویژه روز جهانی قدس در پایتخت را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۳۳    
یائیر لاپید رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی خواستار کناره گیری کابینه بنیامین نتانیاهو از قدرت شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۳:۳۳    
اتحاد کلبا با درخشش مهاجم ایرانی اش مقابل العین به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی امارات شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۵۰    
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: آیت الله مکارم شیرازی با دفن شهید روزبهانی در بروجرد موافقت کرده و پیکر این پاسدار شهید روز جمعه به خرم آباد منتقل می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۸    
نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور سیاست خارجی و امنیتی با اشاره به محکومیت حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران از سوی گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد، خواستار تداوم خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۳۲    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به آسیب دیدگی به جا مانده برای علیرضا بیرانوند از اردوی تیم ملی، فردا و پس از تشکیل کمیسیون پزشکی، در ارتباط با آسیب دیدگی این بازیکن تصمیم گیری می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
هواداران تراکتور دفعه ها پرشور بودنشان را به رخ کشیده اند، آن ها سرمای زیر صفر درجه تبریز و جاده دشوار منتهی به ورزشگاه یادگارامام (ره) و ده ها دشواری دیگر را هم تحمل کردند امروز هم هواداران تراکتور ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۲    
درباره ی چنگیزخان مغول حواشی و موضع گیری های متعارض بسیاری وجود دارد؛ برای مردم مغولستان او همیشه بنیانگذار سرزمین و نظام بخش جامعه شان بوده و برای آن هایی که از کشورگشایی اش در امان نبوده اند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۹    
یکی از ماهواره هایی که در دنیا برای پرتاب، تست و بهره برداری از آن سرمایه گذاری فراوانی می شود، ماهواره های مخابراتی با کارایی بالا و بسیار ارزشمند هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن می خواهد تحقیقات اسرائیل در مورد حمله ای که منجر به کشته شدن هفت امدادگر سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه شد، در اسرع وقت به پایان برسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۴۸    
عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام در ماه سپتامبر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۳    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: در روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری 113.5 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع و مصرف شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۴    
دو دیدار معوقه از هفته های شانزدهم و هجدهم لیگ برتر فوتبال امشب برگزار شد که هیچکدام از آن ها برنده نداشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۸    
یک دادگاه در آمریکا، ایران و سوریه را به بهانه اتهام قتل فعال آمریکایی - اسرائیلی از سوی حماس به پرداخت 191 میلیون دلار محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۴    
نخست وزیر اسپانیا گفت: قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل الزام آور هستند و جنگ غزه باید پایان یابد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۹    
یک فرد مسلح پس از آزاد شدن پسرعمویش از زندان ابتدا وی را با شلیک اسلحه در کهنوج مجروح کرد و سپس او را در آمبولانس کشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۳    
بانک سپه از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۳    
خبر مرتبط با کاهش کارت سوخت اضطراری یا آزاد در جایگاههای سوخت، امروز در صدر اخبار قرار گرفت و حاشیه هایی را به دنبال داشت اما آنچه که به طور قطعی و مسلم مطرح شده این است که تا این لحظه قرار نیست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آن ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۱    
معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به سرقت درب منهول های شبکه فاضلاب گفت: در سه سال گذشته 11 هزار درب منهول شبکه فاضلاب خوزستان به سرقت رفته که مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۱    
رضا داودنژاد کنار مادر بزرگش احترام سادات حبیبیان به خاک سپرده می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۱    
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی با لباس مبدل پلیس در جنوب تهران خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۱    
رییس جمهور با بیان اینکه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به قمار روی اسب بازنده است،اظهار داشت: امروز طرح های سازش کارانه به بایگانی تاریخ رفته و اجرای هرگونه طرحی بدون حضور فلسطینی ها غیر ممکن است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۸    
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست پشتوانه اصلی جهش تولید در کشور است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۱    
در آستانه آغاز پخش فصل پنجم سریال نون خ ، تازه ترین تیزر این سریال رونمایی و منتشر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۱    
اندیشکده آمریکایی دفاع از دموکراسی ها پیام رهبری و دیگر مقام های ارشد کشورمان در مورد مجازات رژیم صهیونیستی را مایه نگرانی سران این رژیم عنوان کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۱    
دبیرکل جزب الله لبنان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس امسال متفاوت تر از سال های گذشته است، خاطرنشان کرد که نبرد طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را بر لبه پرتگاه قرار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۱    
زمان و مکان خاکسپاری رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران اعلام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۶    
میزان فطریه رمضان 1445 از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۵    
شرکت آمریکایی جنرال الکتریک که توماس ادیسون، مخترع لامپ، آن را بنیان گذاری کرد و کمتر از دو دهه پیش با ارزش ترین شرکت سهامی عام جهان بود، روز سه شنبه روند تقسیم آن به سه شرکت مستقل نهایی شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۶    
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت برخی اختلال ها در پیام رسان ها، گفت: در حال راه اندازی دیتا سنتر دوم این پیام رسان ها هستیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۴    
بسیاری از مناطق عربستان طی یک ماه اخیر به دلیل بارش های سیل آسا دچار سیل و طوفان شده که شهرستان طائف هم از این امر مستثنی نبوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۱    
در حالی که ظرفیت بهشت زهرا (س) به عنوان بزرگترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان های جدید و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۲    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یادآوری اینکه مسجد وکیل و نصیر الملک زیر نظر اداره اوقاف است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
امروز تالار شیشه ای میزبان رشد شاخص کل بورس بود؛ به طوریکه این شاخص با افزایش 5641 واحد، به رقم دو میلیون و 250 هزار واحد رسید
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حالی در روزهای پایانی مرحله دوم اجرا قرار دارد که از زمان شروع طرح (18 بهمن ماه) تا پایان روز 13 فروردین با انجام بیش از 39 میلیون تراکنش موفق ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۳    
رییس جمهور آمار ارائه شده از سفرهای نوروزی را امیدبخش دانست و با تاکید بر تقویت زیر ساخت های لازم در حوزه گردشگری و اهتمام به خدمات دهی بهینه به مردم تبیین اقدامات انجام شده را خواستار شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۳    
فرض کنید به جای اینکه اسرائیل به کنسولگری ما حمله کند ما به یک محل دیپلماتیک اسرائیل حمله موشکی کرده بودیم، الان وضعیت چگونه بود؟ ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۷    
بررسی چالش های پیش روی بازار آهن، از جمله کاهش قیمت ها، تأثیر گذار بر اقتصاد جهانی و صنایع مرتبط است. این مقاله تحلیلی سریع ارائه می دهد تا به درک عمیق تر این چالش ها بپردازد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۲    
معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: دولت درباره شکایت حقوقی از رژیم صهیونیستی به علت حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق به زودی اطلاع رسانی می کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۰    
شهردار تهران درباره پارک قیطریه، گفت: در این مورد خاص نه درختی قطع می شود و نه اتفاقی می افتد بلکه یک ساختمان قدیمی وجود دارد که به مسجد تبدیل می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از جان باختن 813 نفر در تعطیلات نوروزی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۳    
زلزله 7.4 ریشتری صبح امروز تایوان را به لرزه درآورد و بر اثر این حادثه، تعدادی مجروح و کشته شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۰    
رییس سازمان امور اداری و استخدامی از ابلاغ افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری به کارگزینی های دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری بیش از 5 ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۸    
رئیس سازمان غذا و دارو از برنامه تولید داروی بیماران SMA در سال جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
روسیه اعلام کرد موضوعات مهمی وجود دارد که بایستی درباره آنها با رهبران طالبان افغانستان صحبت شود و اقداماتی برای خارج کردن و حذف نام طالبان از فهرست سازمان های تروریستی روسیه انجام گیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۵    
معاون درمان وزیر بهداشت اعلام کرد:ویزیت بیماران و انجام عمل جراحی توسط رزیدنت های پزشکی بدون حضور استاد تخلف است
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۶    
طبق اعلام گمرک، ترانزیت خارجی از مسیر ایران در سال گذشته با 36.52 درصد افزایش به رقم 17 میلیون و 790 هزار تن رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۷    
خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد که اینتر در خط حمله اش برای فصل آینده روی مهدی طارمی اتکا خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران می گوید چون تاریخ پایان لیگ به فیفا اعلام شده باید در خرداد ماه مسابقات لیگ و جام حذفی به اتمام برسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: نوسانات اخیر قیمت دلار بعد از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، مثل اتفاقات سال گذشته زودگذر و هیجانی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، تجمعات مردمی، سفرها و همچنین سرد بودن هوا را از عواملی برای شیوع سرماخوردگی طی هفته های اخیر اعلام کرد و گفت که موج سرماخوردگی زمستانی با تاخیر بروز ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۳    
رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور گفت: انتظار داریم در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش تولید دام زنده و عرضه زیاد آن قیمت دام زنده منطقی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۰    
با حضور مسلمانان و مسیحیان سفره افطار 2 کیلومتری در شهر آنتورپ بلژیک پهن شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۰    
وزیر نفت: ما روزهایی را داشتیم که 152 میلیون لیتر مصرف بنزین داشتیم در حالی که در روز 115 میلیون لیتر تولید داشتیم و به همین دلیل باید مدیریتی در حوزه مصرف بنزین صورت گیرد. ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۴    
مرکز زلزلۀ چین اعلام کرد زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر صبح چهارشنبه منطقۀ دریایی نزدیک هوالین در تایوان را لرزاند و پس لرزه های متعددی را به دنبال داشت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۴    
تشییع پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان روز شنبه 18 فروردین از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۵    
وزیر نفت از افزایش 6 تا 7 میلیون لیتری مصرف بنزین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۲    
قاسم سلمان العبودی، نویسنده و تحلیلگر عراقی در گفت وگو با خبرنگار مهر حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه را ناشی از سردرگمی صهیونیست ها در مواجهه با جبهه مقاومت دانست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۲۳    
دولت در حالی از اسقاط وسایل نقلیه فرسوده غافل است که با اسقاط این خودروها در یک برنامه 5 ساله می تواند مجموعاً 2 میلیارد و 870 میلیون دلار برای کشور صرفه جویی ارزی در مصرف بنزین داشته باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۲    
اگرچه جایگاه شهید زاهدی و یارانشان در محور مقاومت قابل چشم پوشی نیست، با این حال، ایران در هیچیک از حوزه های قدرت خود، فردمحور و شخصیت محور نبوده که با ترور افراد توسط دشمنان کشورمان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۱:۰۲    
در حالیکه خرداد ماه لیگ برتر به پایان می رسد اما مذاکرت بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه به پایان می رساند با باشگاه های دیگر به طور قانونی آغاز شده است!
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 واحد تولیدی صنعتی که دارای مشکلات عدیده ای بودند با حمایت دادگستری استان به چرخه ی تولید بازگشتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در سفر به آستانه برای شرکت در اجلاس دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو سازمان شانگهای با همتایان خود دیدارهای دو جانبه ای انجام ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۹    
کشور ایران یکی از مهم ترین پایگاه های تخصصی و علمی در زمینه کاشت مو است . هرساله تعداد زیادی کلینیک در این حوزه راه اندازی شده و هرکدام از آن ها ارائه دهنده طیف خاص و عموماً وسیعی از خدمات کاشت و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۰    
رییس سازمان فضایی ایران از برنامه ریزی برای پرتاب کپسول زیستی با جرم و حجم بالاتر در سال جدید خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۱۴    
طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با کش و قوس هایی روبرو بوده و تا امروز به قانون تبدیل نشده است؛ چراکه باید ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برطرف شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۵    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما قطعا این را حق خودمان می دانیم که در جای مناسب ضربه ای بر پیکره این رژیم اشغالگر زده شود حتما در زمان مناسب این کار را انجام خواهیم داد و بدانند این چنین نیست که ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۵۶    
زلزله ای 7.4 ریشتری و پس لرزه های شدید بامداد چهارشنبه شرق تایوان را لرزاند و مقام های این جزیره و ژاپن هشدار سونامی صادر کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۸    
فرودگاه حیفا در سرزمین های اشغالی هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
سفیر و معاون نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت پیرامون تهدید صلح و امنیت بین المللی گفت که شورای امنیت باید به سرعت به وظایف خود در قبال سرپیچی های بی پروای ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
بانک جهانی و سازمان ملل تاکید کردند هزینه خسارات زیرساختی ناشی از جنگ غزه به 18.5 میلیارد دلار در چهار ماه رسیده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش اشغالگر حمله به کاروان سازمان خیریه آشپزخانه مرکزی جهانی را یک اشتباه بزرگ در سایه شرایط پیچیده جنگی در شب عنوان کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
شخصیت های عرب و مسلمان مراسم افطاری جو بایدن را به نشانه اعتراض علیه جنگ غزه ترک کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۱    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر روز شنبه آینده خبر داد و امروز (چهارشنبه) برای 8 استان کشور افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۱    
تسلط به زبان انگلیسی امری پرفایده و در بعضی شرایط ضروری است. مخصوصا برای کسانی که خواستار دسترسی به منابع اصلی علمی هستند. یادگیری سریع زبان انگلیسی با تلاش مستمر امری ممکن است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۸:۰۱    
هزاران صهیونیست بار دیگر در اعتراض به نحوه مدیریت جنگ غزه توسط نتانیاهو از ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تا محل اقامت او تظاهرات کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و تبادل اسرا میان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۳:۳۵    
تیم فوتبال النصر در شب درخشش کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 8 بر صفر ابها را تحقیر کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۱:۳۵    
نمایندگان چندین کشور اقدام اسرائیل در حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۰۰:۱۴    
گروه تعاملی الف - سید آرش وکیلیان: سال گذشته در ترکیه زلزله مهیبی رخ داد که ده ها هزار نفر کشته و دو شهر ویران شدند. بیست سال قبل تر چنین زلزله ای در شهر بم رخ داد ...