دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 12 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۶    
تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال 1402 با 1.35 درصد افزایش به رقم 60 میلیارد و 773 میلیون دلار رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۹    
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از 13 هزار تصادف رانندگی منجر به جرح و مرگ در سفرهای نوروزی رخ داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۱    
بابائی کارنامی گفت: با ارائه این لایحه مشکل دستمزد کارگران حل نمی شود؛ می خواهند توپ را به زمین قوای دیگری بیندازند و مجلس را با جامعه کارگری درگیر کنند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۳    
بازار مسکن تهران در سال گذشته درگیر رکود و کسادی بود و به همین واسطه، تغییرات قیمتی آن نسبت به نرخ تورم و بازده اغلب بازارهای موازی، رکورد کمتری را به ثبت رساند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: سال 1402 تورم نقطه به نقطه 26.5 واحد درصدی کاهش داشته که هدفگذاری بانک مرکزی برای تورم نقطه به نقطه مصرف کننده برای پایان سال جاری،رسیدن به کانال 20 درصدی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان جسد یک زن را بعد از حدود یک هفته از گذشت فوت او کشف کردند، در حالی که همسرش در این مدت کنار او بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۹    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری گفت: پیرو نامگذاری سال 1403 امسال باید شاهد تحول در تولید خدمت در حوزه صنعت حمل و نقل جاده ای باشیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۵    
علی فروغی نوشت: باید کمی مرجع پاسخ هایمان را از فضای مجازی به حقیقی تغیر دهیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۸:۵۳    
اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که ثبت نام دومین آزمون خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر تا پایان فروردین ماه 1403 تمدید شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۶:۱۷    
ستاره تیم پرسپولیس پیشنهاد فعلی این باشگاه برای تمدید قرارداد را رد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد بدون انجام عملیات نظامی در شهر رفح غزه، هیچ پیروزی بر جنبش حماس حاصل نخواهد شد و انجام این عملیات قطعی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۰۱    
یک رسانه نزدیک به منابع آمریکایی و صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر رژیم اشغالگر با دادن اختیارات بیشتر به مذاکره کنندگان خود برای توافق با حماس مخالفت کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۰۱    
هزاران صهیونیست امشب (یکشنبه) با تجمع در مقابل کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواهان برکناری نتانیاهو و دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۰۱    
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۰۱    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی مصر تحرکات مثبت ماه های اخیر در مناسبات دوجانبه را مورد بررسی قرار داده و بر اساس نتایج دیدار مهم اخیر دو وزیر در ژنو ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۰۱    
همزمان با مقابله ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه الدیماس در اطراف دمشق، تلاش تروریست ها برای حمله به محور جنوبی ادلب ناکام ماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۰۱    
عضو ارشد حماس ضمن اشاره به اینکه دور جدید مذاکرات آتش بس غزه شروع نشده است، تاکید کرد طرح رژیم صهیونیستی برای اداره امور غزه توسط اعراب موفقیت آمیز نخواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۴۶    
به گفته تحلیلگران، اروپا با سطح بی سابقه دیگری از ذخایر گاز طبیعی از فصل گرمایش زمستانی خارج خواهد شد که می تواند این بلوک را از افزایش قیمت و وقوع یک بحران انرژی دیگر در زمستان آینده در امان نگه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۹    
رئیس بانک مرکزی روسیه اظهار کرد که تاثیر افزایش نرخ بهره کلیدی در سال 2024 قابل مشاهده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور اوکراین با وجود نارضایتی آمریکا، وعده داد کی یف، به هدف قرار دادن تاسیسات پالایش نفت روسیه ادامه خواهد داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۶    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع 130 میلیون لیتر بنزین در روز یازدهم فروردین ماه امسال خبر داد و گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۲    
همزمان با شب شهادت امام علی (ع)، زائران حرم نخستین امام شیعیان در شهر نجف و در حرم آن حضرت به عزاداری پرداختند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۶    
خبرآنلاین نوشت: مسئله خروج امریکایی ها از عراق یکی از وعده های محقق نشده دولت ها در عراق بوده است. اما متأثر از چه عواملی خروج امریکایی ها در عراق به نتیجه نمی رسد؟ خبرآنلاین گزارش می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
مشاور ارشد سابق پنتاگون به پاشنه آشیل ارتش آمریکا در جنگ اشاره کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
وزارت خارجه روسیه رسما از اوکراین خواست مقامات دخیل در حمله تروریستی مسکو را تحویل این کشور دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن 760 نظامی، انهدام 3 جنگنده سوخو 25 و سرنگونی 23 موشک و 178 پهپاد اوکراین در محورهای مختلف جنگ طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
نایب رئیس خانه احزاب ایران گفت: 12 فروردین 58 روز آغاز تعیین حق سرنوشت مردم در تاریخ ایران است و باید به این نکته توجه ویژه ای بکنیم چرا که خیلی از کشورهای جهان از این حق محروم هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۲    
فروش مال غیر از جمله جرایمی است که علاوه بر اینکه نظم و امنیت جامعه را به هم می زند، خسارت های مادی به قربانی جرم وارد می کند؛ یعنی زمانی که شخصی مرتکب این اقدام می شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو امشب تحت عمل جراحی قرار می گیرد و معاونش وظایف او را به عهده خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: به منظور حفظ آب و خاک، تجدید حیات پوشش گیاهی و حفظ ارزش های زیست محیطی مراتع، رعایت نکاتی در چرای دام در مراتع ضروری است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
علی دایی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران در تعطیلات نوروز راهی ینگه دنیا شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
انتخاب نوشت: سخنگوی طالبان حضور دو شهروند آمریکایی در زندان های افغانستان را تایید و دلیل آن را تخطی از قوانین افغانستان عنوان کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف جسد خانمی میانسال پس از پنج روز در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در صفحه شخصی اش نسبت به حضور و فعالیت بلاگرها در حرم مطهر رضوی توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۱۲    
معاون میراث فرهنگی استان تهران از حضور نیروهای یگان حفاظت در محوطه پارک قیطریه و حذف حصارهایی که به تازگی برای ساخت مسجد در پارک نصب شده بود خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۵۱    
جانشین پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۴۲    
شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان از شبهایی است که احتمال شب قدر بودن آن زیاد است ودر روایات اعمال و آدابی مخصوص دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۹    
کاهش وزن سریع می تواند وسوسه برانگیز باشد، خصوصا اینکه رژیم های مُد روز در شبکه های اجتماعی و اینترنت به ما وعده 5 کیلو کاهش وزن در عرض 10 روز را می دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۶    
پاپ فرانسیس در سخنانی خواستار آتش بس فوری در غزه و تضمین دسترسی مردم غزه به کمک های بشردوستانه شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۶    
تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت ویتنام بر تیم میزبان غلبه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۰    
در 5 روز معاملاتی بورس در سال 1403 در مجموع شاهد ورود سرمایه حقیقی به بورس تهران بودیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۶    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بر اثر تصادف زنجیره ای چهار خودرو در جنوب استان کرمان در جاده جیرفت به سربیژن 18 نفر کشته و زخمی شدند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در جلساتی که با وزارت صمت در خصوص ایستگاههای شارژ خودروهای برقی داشتیم، مقرر شده در 8 نقطه از تهران این ایستگاه ها با ظرفیت حدودی 8 مگاوات احداث شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۶    
یک رسانه عبری در گزارش مفصلی اعلام کرد، اگر شرایط به همین شکل پیش برود هیچ یکی از مهاجران ساکن شهرک های صهیونیست نشین شمال و جنوب به آن باز نخواهد گشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۴    
رئیسی در گفتگو با اردوغان با تاکید بر اجرای توافقات صورت گرفته میان ایران و ترکیه، ابراز امیدواری کرد، همکاری های دو طرف در جهت تامین منافع دو ملت و افزایش وحدت امت اسلامی نقش آفرین باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۱    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکّه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۳    
دهم فروردین 1340 خورشیدی مصادف با ارتحال مرجع عالیقدر شیعه آیت الله بروجردی بود. ایشان پس از فوت آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی به مدت 15 سال مرجع عام شیعیان بودند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۰۴    
منابع خبری از اقدام دولت عراق در ابطال گذرنامه چند سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، کنترل مصرف نمک و استفاده بیشتر از سبزیجات را راهکارهای موثری در رفع تشنگی در ایام روزه داری عنوان کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برگزاری اردوهای مطالعاتی برای کنکوری ها از 14 فروردین، فقط در ساعات غیررسمی مدارس مجاز است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۴    
یک قانونگذار آمریکایی اخیرا در یک سخنرانی پیشنهاد داد مانند حمله هسته ای آمریکا به ژاپن در جنگ جهانی دوم، غزه نیز هدف حمله هسته ای واقع شود! اظهاراتی که واکنش های گسترده ای را در پی داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۴    
عضو هیئت مدیره پرسپولیس از عدم ارائه مجوز بانک مرکزی به بانک ملت برای خریداری پرسپولیس خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۵    
کارشناس هواشناسی تاکید کرد: مردم امروز و فردا جدا از اتراق در اطراف رودخانه ها چشم پوشی کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۲۵    
ترامپ در جریان یک مصاحبه به مردم آمریکا هشدار داد، در صورتی که او در انتخابات ماه نوامبر شکست بخورد، دیگر کشوری نخواهند داشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۹    
رشد قیمت طلا در سال 1402 در حالی اتفاق افتاد که فعالان این حوزه سود چندانی از آن نبردند، چرا که بازار طلا در رکود مانده بود و تقاضای چشمگیری وارد آن نمی شد و اگر هم تقاضایی بود بیشتر با هدف سرمایه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۶    
نخست وزیر ارمنستان که قبلاً از امکان شروع تعیین خطوط مرزی با جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک خبر داده بود، مقامات باکو را متهم کرد که به دنبال یافتن بهانه برای آغاز جنگ بزرگ جدیدی هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
وزیر امور خارجه فنلاند درباره اعزام نیرو از سوی کشورهای اروپایی به اوکراین واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
واگذاری بخش دیگری از سهام باشگاه پرسپولیس به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، اجرای مصوبه هیات دولت و رعایت الزامات AFC برای صدور مجوز حرفه ای دنبال می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: یکی از مشکل هایی که با آن مواجه هستیم این است که پس هشدار قرمز ما و هواشناسی، فرماندارها جاده ها را نمی بندند و می گویند بستن جاده امتیاز منفی دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
جان بولتون در مصاحبه با یک رسانه فرانسوی گفت از نظر او دونالد ترامپ برای دیکتاتور شدن توان ذهنی کافی را ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم یک آمر به معروف در میدان نقش جهان و پلمب تعدادی واحد صنفی در این رابطه خبرداد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و کسب عنوان قهرمانی ارزشمند تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه را به مردم ایران ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
سرمربی پیکان در برنامه تلوزیونی حضور پیدا کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
روز دوشنبه (13 فروردین سیزده بدر) در استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
خبرآنلاین نوشت: مطالعات نشان می دهد ارتباط بالقوه ای میان مصرف ویتامین های گروه B و کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی (PMS) وجود دارد؛ که این ارتباط در خصوص مدیریت نوسانات مربوط به خلق و خو پررنگ تر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
حضرت آیت الله خامنه ای، حکم رساندن غبار غلیظ به گلو برای روزه دار را بیان کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
طبق اعلام بانک مرکزی، اسفند 1402 میانگین قیمت هر متر خانه در تهران به 81.4 میلیون تومان رسیده که نسبت به ماه مشابه سال قبل از آن 24.8 درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
یک کارشناس مذهبی گفت: عمل بر سر گذاشتن قرآن و واسطه قرار دادن آن و چهارده معصوم به سبب عظمت آن ها در پیشگاه الهی و تواضع در مقابل ثقلین است و در حقیقت ادب در مقابل ثقلین ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۴    
با افزایش شهدا، ویرانی و رنج انسانی در غزه، نگرانی ها از سوی متحدان کلیدی رژیم صهیونیستی به هشدارهایی مبنی بر خطر ارتکاب جنایات جنگی توسط این رژیم در نوار غزه تبدیل شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۴    
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که در قالب خرید و فروش سکه و طلاجات دست دوم، 730 میلیارد ریال از 18 نفر کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به حواشی بوجود آمده پیرامون حسن یزدانی و کامران قاسم پور و حضور در المپیک واکنش نشان داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی طالبان گفت که پهپادهای آمریکایی با ورود به حریم هوایی افغانستان، آن را نقض کرده اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۸    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که برای ساخت مسجد در بوستان قیطریه هیچ درختی قطع یا جابجا نخواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
وزرای خارجه مصر، اردن و فرانسه طی نشستی در قاهره بر لزوم توقف جنگ غزه تأکید کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 تا روز پنجشنبه 16 فروردین ماه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
فتح الله زاده درباره اینکه کارشناسان معتقدند قهرمانی بین استقلال یا پرسپولیس است، بیان کرد: درست است که استقلال و پرسپولیس صدرجدول هستند اما نباید از سپاهان و تراکتور هم غافل شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
جنبش حماس فلسطین قصد دولت بایدن برای اهدای محموله های تسلیحاتی جدید به رژیم صهیونیستی را مؤید دروغ بودن همه ادعاهای واشنگتن در زمینه نگرانی برای وضعیت انسانی غزه دانسته و تاکید کرد آمریکا عامل اصلی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده باش ها ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، پیشنهاد واشنگتن را برای جایگزینی برای حمله زمینی ارتش صهیونیستی به شهر رفح ارائه کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
برنامه ریزی برای سیزده بِدَر و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده هاست؛ دغدغه ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ تر شده باشد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
سناتور آمریکایی در واکنش به حمایت تسلیحاتی چند میلیارد دلاری آمریکا از رژیم صهیونیستی، خواستار توقف هم دستی کشورش با جنایات این رژیم شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۲    
نخست وزیر مجارستان با گفتن این که زمان آتش بس در جنگ اوکراین فرا رسیده است، ایده ای را درباره ایجاد یک منطقه حائل در مرزهای اوکراین با روسیه را به عنوان مسیر صلح و امنیت این کشور جنگ زده مطرح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۶    
رییس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: هم اکنون مسیر شمال به جنوب کندوان محدوده میانک، ماسال و طویر ترافیک به صورت سنگین جریان دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۴    
رئیس پلیس راه با بیان اینکه 62 درصد تصادف های نوروز امسال مربوط به پژو و پراید بوده است، گفت: 574 فقره تصادف فوتی داشتیم که دلیل اصلی تصادفات فوتی عمدتاً خستگی و خواب آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار برکناری فوری نتانیاهو و برگزاری انتخابات شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
ایلان ماسک برای چندمین بار تاکید کرد اوکراین هر روز ضعیف تر می شود و سوال اصلی اینجاست که کی یف چه مقدار سرباز و قلمرو را از دست خواهد داد تا بالاخره به مذاکره با مسکو تن دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برنامه ریزی کرده در سال 1403 به بازفعال سازی 1840 واحد صنعتی راکد اقدام کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
کارشناس اداره غذای سازمان غذا و دارو با اشاره به وجود فلزات سنگین در نمک های تصفیه نشده و متفرقه گفت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از با بیان اینکه تردد در جاده های کشور در حال افزایش است، اظهار کرد: با توجه به اوج سفرهای بازگشت در روزهای پایانی نوروز ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
رئیس پلیس فتای تهران از شهروندان خواست هنگام خرید از سایت های اینترنتی تا زمانی که کالا را تحویل نگرفته اند به هیچ عنوان بیعانه واریز نکنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: بیش از 2 هزار بوستان پایتخت با اقدامات مناسب آماده پذیرایی شهروندان در 13 فروردین (روز طبیعت) است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۸    
ملی پوش ایرانی تیم رم در تریگوریا آزمایشات بیش تری روی زانوی خود که به تازگی آسیب دیده انجام داد و زمان بازگشتش به فوتبال مشخص شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۵    
هیات عمئومی دیوان عدالت اداری با صدور رایی ضمن ابطال یک مصوبه سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که محدود کردن حق اصلاح اظهارنامه مالیاتی مبنای قانونی ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۹    
ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 امشب یکشنبه 12 فروردین ماه سال جاری پایان می یابد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان های ساحلی در شمال و جنوب از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۱    
سرپرست تیم المپیاد نجوم دانش آموزی با اشاره به اینکه کیفیت مهاجرین از کشور بیشتر جنبه نخبگانی دارد، گفت: ناامیدی از بهبود وضعیت یکی از دلایل اصلی مهاجرت است و باید فضای ناامیدی از میان برود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۴    
سال 1402 برای سامان قدوس سال ویژه ای بود و او سرانجام توانست جایگاه خود در ترکیب تیم ملی ایران را پیدا کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۱    
معاون اشتغال وزارت کار گفت: نرخ بیکاری کل سال 1402 به 8.1 درصد رسید که کمترین نرخ بیکاری سالانه در دهه های اخیر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۱    
در سال 1403 بیش از 42 کنکور و آزمون کشوری در گروه های مختلف برگزار می شود. کنکور سراسری در دو نوبت اردیبهشت و تیر سال 1403 برگزار خواهند شد.
  • ۱