یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
قلعه سلاسل دژی است بسیار بزرگ در شوشتر که دارای حیاط های مفصل و متعدد، شبستان ها، برج ها، باغچه ها و خندق بوده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
جاده مارپیچی با نام اقیانوس اطلس دو روستا را در نروژ به هم متصل می کند و به عنوان زیباترین جاده جهان شناخته می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۱    
دو بازیکن تنیس روی میز ایران با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله یک شانزدهم پایانی مسابقات کرواسی شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهور روسیه امروز (پنج شنبه) گفت، روسیه در چنین شرایطی قرار گرفته که مجبور است با ابزارهای مسلحانه از منافع خود دفاع کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۷:۳۳    
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۳    
مدیرکل دفتر پایش طرح های مسکن با بیان اینکه بیش از 125 هزار واحد مسکن مهر در مرحله ساخت باقی مانده است، از برنامه تکمیل و تحویل بیش از 67 هزار واحد در نیمه نخست امسال خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۹    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه پس از گفت وگو با رئیس جمهور آمریکا با اشاره به تهدید ایران ادعا کرد که این رژیم توانایی دفاع از خود را دارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۳    
انتظار می رود در گردهمایی این هفته در بروکسل، وزرای خارجه ناتو درباره طرحی برای کمک نظامی به اوکراین بحث کنند. البته کمک نظامی که از بازگشت دونالد ترامپ به قدرت تاثیر نپذیرد و به قوت خود باقی بماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۵:۵۴    
آخرین بررسی های پزشکی نشان می دهد مچ دست راست علیرضا بیرانوند دچار شکستگی نشده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۳:۵۷    
منابع عبری زبان از تخلیه 7 سفارتخانه رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ ایران خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۳:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا گام هایی در راستای حفاظت از غیرنظامیان در غزه بردارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۲:۵۴    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به تحولات غزه و منطقه اعلام کرد روز جهانی قدس امسال در یک فضا و شرایط کاملا متفاوت از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۱:۴۶    
رسانه KHAMENEI.IR در گفت وگو با رئیس کل بانک مرکزی، سیاست گذاری ها و اقدامات لازم برای مشارکت مردم در تولید و همچنین برنامه های بانک مرکزی برای تحقق شعار سال 1403 را بررسی کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۰:۴۹    
وزیر دفاع انگلیس گفت که آن دسته از اعضای ناتو که هدفگذاری هزینه دفاعی نسبت به تولید ناخالص داخلی را انجام نمی دهند، با آینده غرب قمار می کنند!
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۰    
روز قدسِ امسال در نوع خود به مثابه بزرگداشت پیروزی و ایثار و فداکاری های ملت فلسطین در مواجهه با رژیم صهیونیستی است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۷    
کاخ سفید رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که اگر سیاست های خود را تغییر ندهد، واشنگتن سیاست خود در قبال غزه را تغییر می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۱    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی عقل حکمرانی خود را از دست داده و در وضعیت جنون آمیزی بسر می برد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۰    
نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که دونالد ترامپ جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در شش ایالت کلیدی از جو بایدن دموکرات جلوتر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۱    
رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار از مجروحیت 44 نفر در حمله تروریستی چابهار و راسک خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۹    
وزیر جهادکشاورزی گفت: برای اجرای الگوی کشت و آن چیزی که هدف گذاری شده حتما نیاز به مشوق های قوی است تا بتوانیم بدعت های گذشته و کشت هایی که به عنوان الگو جا افتاده را تعییر دهیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه انگلیس امروز (پنج شنبه) تاکید کرد که نیروهای ناتو به اوکراین اعزام نمی شوند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۷    
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی خانواده های اسرای اسرائیلی را فریب می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب بر پیکر هفت شهید راه قدس نماز اقامه کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۴    
رئیس جمهور ونزوئلا می گوید ایالات متحده پایگاه های نظامی سری در منطقه مورد مناقشه اسکیبو مستقر کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۶    
این میوه کوچک و جذاب، همیشه قیمت بالایی داشته است و نوبرانه آن، میلیونی فروخته می شود. 5 عدد گوجه سبز یا همان آلوچه گوجه سبز، با قیمت 500 هزار تومان به فروش می رسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۴    
ارتش رژیم صهیونیستی برای غلبه بر هراس خود از حمله احتمالی ایران، مرخصی همه نیروهای ارتش را تعلیق،نیروهای ذخیره را فرا خوانده و سیستم های جی پی اس را مختل کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۶    
یک گروه هکری اعلام کرد که سایت وزارت جنگ رژیم اسرائیل را هک کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید در رابطه با ایران علیه یک شرکت فعال در زمینه حمل و نقل خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک در تماس های تلفنی جداگانه با رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر از ایشان خواست تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۹    
بنابر اعلام مرکز ارتباطات برج میلاد، به دلیل عملیات عمرانی در بزرگراه شهید همت و نیاز فنی به قطع برق کابل فشار قوی منتهی به برج میلاد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۴    
سرمربی منچسترسیتی از نمایش تیمش در دیدار برابر استون ویلا کاملا راضی است. او شانس لیورپول و آرسنال را برای قهرمانی در فصل جاری بیشتر از همشهری ها می داند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۴    
در پی حمله تروریستی جیش الظلم به مقرهای نظامی در راسک و چابهار 18 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۱    
رهبر انقلاب حکم اشتباه در تشخیص ضرر و قضای روزه را بیان کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به انفجار یک منزل مسکونی گفت: انفجار لحظه ای درون منزل 2 طبقه در شیراز یک فوتی و 3 مصدوم به همراه داشت ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 7.4 ریشتر، دیروز، چهارشنبه در ساحل شرقی تایوان روی داد که گفته شده این زمین لرزه قوی ترین زلزله تایوان در 25 سال اخیر است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۸    
مرد جوان در نزاع خونین جنوب تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
هونگچی برند لوکس متعلق به گروه فاو چین از مدل 2024 سدان اچ9 خود رونمایی کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی بر ادامه نبرد با دشمن صهیونیستی و محدود نشدن آن در داخل مرزهای فلسطین اشغالی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۹    
روابط عمومی کل سپاه در بیانیه ای از تغییر زمان و مکان مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۳    
معاون وزیر کشور گفت: 2عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند که اینها نیز غیر ایرانی هستند توسط دستگاههای امنیتی دستگیر شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۱    
دولت برزیل با انتشار بیانیه ای حمله هوایی رژیم صهیونیستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را که منجر به کشته و زخمی شدن کارمندان دیپلماتیک و کنسولی شد، محکوم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۸    
یکتا ناصر بازیگر 45 ساله سینما که از ساعاتی قبل از آغاز سال نو با انتشار ویدیویی در فضای مجازی با ادعای ربوده شدن فرزندش توسط پدر وی عمومی شدن یک اختلاف خانوادگی را کلید زد در تازه ترین پست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۳    
ایرنا نوشت: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در دو سال گذشته حدود سه درصد، سهم رشته ریاضی فیزیک افزایش یافته است و قرار است تا پایان برنامه هفتم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۸    
سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت عوامل تروریستی حادثه تروریستی حمله به مقرهای نظامی و انتظامی در دو شهرستان چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
یک پزشک اسرائیلی در گزارشی شکنجه های وحشیانه ای که نظامیان صهیونیست علیه بازداشت شدگان فلسطینی از غزه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۵    
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور بر تاثیر تقارن نوروز با ماه رمضان در کاهش تقاضای میوه تایید کرد و از کاهش 10 تا 15 درصدی تقاضا خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه لهستان در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به تیم امدادی یک نهاد بین المللی کمک های بشردوستانه گفت که به نظر می رسد رژیم صهیونیستی به دنبال قربانی کردن هفت نفر به بهانه هدف قرار دادن یک ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
وزیر کشور گفت: برای اتباع بیگانه شناسه صادر شده است نه شناسنامه و هر کسی درخواست تحصیل تابعیت داشته باشد باید روال آن طی شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۱    
دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه درباره مبارزه مشترک با تروریسم و تسریع در تکمیل کریدور شمال جنوب، به گفت وگو پرداختند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۹    
معاون وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که در صورت اقدامات ماجراجویانه متحدان سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، درگیری اوکراین می تواند به خارج از این کشور گسترش یابد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
سامانه مودیان مالیاتی یکی از مهم ترین ابزارها برای برقراری عدالت مالیاتی است که از طریق آن 3 میلیون مودی مالیاتی به نظام مالیاتی پیوسته اند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۸    
به گزارش خبرآنلاین، تصویر کودک بلوچ که در حملات تروریستی موسوم به گروهک جیش العدل در راسک و چابهار مجروح شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که تشکیل کشور فلسطین تنها ازطریق مذاکرات مستقیم امکان پذیر است نه در چارچوب سازمان ملل.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای با تاکید بر پایان یافتن عملیات تروریستی چابهار، از هلاکت 18 تروریست و شهادت 10 نفر از نیروهای امنیتی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۸    
دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه آمار 180 روز تجاوز وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه غزه را منتشر کرد که بر اساس آن همه بخش های غزه تحت تاثیر این جنگ ظالمانه قرار گرفته و هدف صهیونیست ها نابودی همه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور پیشین آمریکا به تازگی با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی گفت وگو کرده و این اولین مکالمه افشا شده آنها از زمان خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید در ژانویه 2021 است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۴    
برخی از عوامل ساده مانند خواب منظم و با کیفیت، رژیم غذایی سالم، ورزش و مدیریت استرس ممکن است به شما کمک کنند تا قبل از شروع میگرن آن را متوقف کنید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۱    
حماس با اشاره به اینکه سران رژیم تروریستی اسرائیل همچنان اصرار به ادامه جنگ گرسنگی علیه غیرنظامیان در غزه دارند تاکید کرد که جامعه جهانی و سازمان ملل باید اقدام فوری برای شکستن محاصره غزه و مقابله با ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳    
سازمان دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای خواستار توقف ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی توسط برخی کشورها شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
طلا امروز، پنجشنبه (4 آوریل) به بالاترین سطح خود رسید زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو تاکید کرد که افزایش شغلی اخیر و نرخ تورم بالاتر از حد انتظار ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر مدعی شد که در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق در روز دوشنبه نقش نداشته است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۲    
اقدام تروریستی اخیر جیش الظلم در استان سیستان و بلوچستان، بار دیگر پیوندهای عمیق گروهک های معاند با کشورمان را با رژیم اشغالگر قدس، بیش از هر زمان دیگری آشکار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق تاکید کرد: به حول و قوه الهی این رژیم در قبال اقدام جنایتکارانه خود تاوان سنگینی خواهد پرداخت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
از سال 1400 با ورود رسمی به عصر پساکرونا، تغییری جدی در انتخاب مقاصد سفرهای نوروزی ایجاد شد و دیگر مناطق شمالی کشور یکه تاز مقاصد گردشگری نوروزی به شمار نمی رود و مقاصد جنوب و گرمسیر و حتی کویرها سهم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۰    
دفاتر حضرات آیات مراجع تقلید حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی، میزان زکات فطره امسال را اعلام کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۵    
پس از حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، شایعه به شهادت رسیدن سردار محمدسعید ایزدی در فضای مجازی منتشر شد و بلافصله تکذیب گردید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰    
نورنیوز تصاویری از 2 شهید حمله تروریستی جیش الظلم به چابهار و راسک را منتشر کرد. اولین تصاویر از شهدای سحرگاه امروز که در درگیری با گروهک جیش الظلم در شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان به درجه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
خبر آنلاین نوشت: درخشش و جوانی پوست را می توان با محافظت از پوست در برابر نور خورشید، داشتن یک رژیم غذایی مغذی یا استفاده از محصولات مراقبتی مانند ضدآفتاب تأمین کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۷    
رئیس دولت اصلاحات در پیامی به مناسبت روز قدس نوشت: و با کمال فروتنی، از همه نخبگان و فعالان سیاسی و مدنی میهنم می خواهم که بیش از پیش در متن تحول جهانی قرار گیرند که اساس آن محکومیت اشغال و سرکوب و ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
تلاش ها برای اینکه آمریکا، فرانسه و بریتانیا جدیت صدور بیانیه شورای امنیت در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی را درک کنند، بی فایده ماند و این کشورها این بیانیه را رد کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
بازیکنان فوتبال گاهی اختیارشان را از دست می دهند گاه حتی از حد معمول فراتر می روند و خشونت آنها به مرز دیوانگی می رسد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد که همه چیز برای این رژیم درحال فروپاشی است و تمام گزینه های پیش روی اسرائیل بد هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۵    
امروز حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم کودک کش اسرئیل وظیفه ملت های مسلمان است تا فریاد تظلم خواهی آنها به گوش جهانیان رسانده شده و به تقاص خون هزاران فلسطینی شهید رژیم غاصب ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۲    
ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: با کشته شدن 3 نفر دیگر از تروریست های مسلح شمار تروریست های به هلاکت رسیده به 15 نفر افزایش یافت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی فراجا به محتوا و تصاویر ارائه شده از عملکرد و ماموریت پلیس در مجموعه تلویزیونی هفت سر اژدها واکنش نشان داد و گفت که متاسفانه این سریال در زمان کنونی ساخته نشده و طبیعتا اگر در حال حاضر بود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۹    
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: فاصله حرکت قطارها در خط 4 متروی تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد از ابتدا تا پایان مراسم کاهش می یابد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
از حمله اخیر رژیم صهیونبیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، همانند حوادث قبل بار دیگر بازار تجزیه و تحلیل این واقعه گرم شد و بسیاری از افراد تلاش کردند تا به نوعی برداشت و پیشنهادات خودشان ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۱    
در تعریف ساده سلبریتی آورده اند که وقتی شما توسط تعداد افراد بسیاری شناخته می شوید، دیگر یک چهره شناخته شده هستید اما فراتر از این تعریف ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه، برخی استان ها رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهند بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۲    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وزش باد و گاهی باد شدید را مهمترین پدیده جوی در اکثر مناطق کوهستانی کشور دانست و از احتمال وقوع بهمن بهاره خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۳    
مقاومت اسلامی عراق در ساعات اولیه امروز (پنج شنبه) از هدف قرار دادن پایگاه هوایی رامات داوید رژیم صهیونیستی خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۱    
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت تاکنون افزون بر 2 میلیون و 800 هزار درخواست مجوز در درگاه ملی مجوزها به ثبت رسیده و نزدیک به 4400 مجوز قانونی موجود در کشور را ارائه می دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۱    
به طور قطع و یقین تا پیش از بیان اهمیت مساله فلسطین به وسیله امام خمینی(ره) و پرداختن به این موضوع که رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر و غاصب است و مقصود استعمار از به وجود آوردن این رژیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۵:۳۰    
کیومرث پوراحمد علاقه مند بود که با کاراکتر عیسی فیلم اتوبوس شب سه گانه ای بسازد اما ممیزی باعث می شود که شرایط ساخت این سه گانه فراهم نشود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۵:۰۰    
تصاویری از درگیری نیروهای امنیتی با گروهک تروریستی جیش الظلم در شهرستان راسک مشاهده می کنید. خبرگزاری تسنیم از حمله ناموفق این گروهک تروریستی به مقر سپاه در راسک خبر داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۴۲    
معاون امنیتی وزیر کشور در رابطه با جزئیات حمله تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تروریست ها موفق به تصرف مقرهای سپاه در چابهار و راسک نشدند و در محاصره هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۰۳    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اوضاع مقر نظامی راسک و چابهار تحت کنترل است .
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۴:۰۰    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار انجام شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۳:۱۱    
یک متخصص روانشناسی کودک و نوجوان ضمن تشریح تاثیر بازی بر رشد کودکان، بیان کرد: والدین باید وقت بیشتری برای نوع بازی با کودکانشان اختصاص دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۱:۳۲    
منابع خبری بامداد پنجشنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۸    
حسن روحانی را می توان ناکام ترین چهره سیاسی این سال ها قملداد کرد؛ فردی که پس از سکوتی طولانی مدت، فعال تر از گذشته تا همین روزهای اخیر دوباره به صحنه سیاست آمد اما با دیوار بلند ناکامی مواجه شد ...