دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 23 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۲    
کارگردان سریال رستگاری گفت: این سریال فتح باب تولید سریال ماورایی با استفاده از تکنیک های جدید است و تحولی در تولید آثاری از این دست ایجاد خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۴    
ماموران در تحقیقات فنی و بررسی ها پی بردند که این مرد به تنهایی درون خانه شیکش زندگی می کرده که تقریبا 11ماه بود که هیچکس از خانواده و بستگانش که ساکن استان اصفهان بودند از او خبر نداشتند و گمان می ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۹    
سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی در صفحه ایکس خود نوشت: دولت مردمی در راستای کمک به تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به این که پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان از 20 فروردین آغاز شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۷    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در حساب توئیتر خود نوشت: اگر شورای امنیت سازمان ملل تجاوز رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق را محکوم می کرد و متعاقباً عاملان آن را محاکمه می کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۱    
خدمات دندانپزشکی، بخش قابل توجهی از هزینه های سبد سلامت خانواده ها را به خود اختصاص می دهد؛ اما به دلیل گران بودن هزینه های دندانپزشکی، این خدمت از سبد سلامت اکثریت احاد جامعه حذف شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۷:۳۳    
یک استارتاپ قصد دارد ماژول یک ایستگاه فضایی را در یک سفر اشتراکی با اسپیس ایکس در سال 2026 به فضا پرتاب کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۶:۴۱    
دولت چین از اعمال تحریم علیه دو شرکت صنایع جنگ افزاری آمریکا به دلیل حمایت از فروش سلاح به تایوان خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۶:۴۱    
ژاپن در قبال ماه نوردی که برای ناسا می سازد، می خواهد که ناسا فضانوردانش را با خود در ماموریت آرتمیس به ماه ببرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۴:۳۱    
رئیس سابق سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک ، بنیامین نتانیاهو را شایسته نخست وزیر نمی داند و از اسرائیلی ها خواست در برکناری او پافشاری کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۳:۳۴    
سومین بازگشت بنیامین نتانیاهو به قدرت در اسرائیل با بحران هایی عمیق همراه شده به نحوی که اکثر صهیونیست ها خواستار کناره گیری او هستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۲:۳۴    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به تماس های صورت گرفته با همتایان آلمانی، انگلیسی و استرالیایی خود تاکید کرد که خطاب به آنها گفته است که وقتی شورای امنیت قادر به صدور یک بیانیه نیست ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۱:۳۴    
یکی از بهترین راه حل ها برای حفاظت از موادغذایی، فریز کردن آن است؛ اما وقتی نوبت به منجمد کردن محصولات تازه می رسد، راه حل های کامل تری غیر از مستقیم قرار دادن مواد غذایی در فریزر نیاز است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۴ - ۰۰:۳۱    
اینترسپت به نقل از مقامات آمریکایی ناشناس گزارش داد دولت بایدن بر این باور است این امکان وجود دارد که ایران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری اش در دمشق، به اهداف آمریکایی در منطقه حمله کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۸    
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۲    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۲    
محمود مدبری، استاد دانشگاه و مصحح در 67 سالگی از دنیا رفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۳۴    
فارن پالسی در یادداشتی تحلیلی نوشت: حال که بعد از ده ها سال سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) قصد مقابله با روسیه را دارد، سرباز کافی نداریم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۳:۰۴    
صندوق بین المللی پول با بررسی میزان رضایت مردم از زندگی در 137 کشور جهان اعلام کرد ایرانی ها نسبت به مردمان 36 کشور از جمله ترکیه، چین، تونس، اردن و هند رضایت بیشتری از زندگی دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۲:۴۳    
شب گذشته خبر شهادت چند تن از فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در فضای رسانه ای منتشر شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۲:۲۲    
داده های مطالعه ای که روی 2496 والدین کودکان مدرسه ای در انگلیس انجام شد، نشان داد که 58 درصد از والدین معتقدند دولت باید تلفن های هوشمند را برای افراد زیر 16 سال ممنوع کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۲:۰۱    
یک روزنامه نگار آمریکایی ضمن ارائه پیشنهادهایی به کابینه رژیم صهیونیستی برای خروج از جنگ علیه نوار غزه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۴۶    
نخست وزیر ژاپن در جریان سفر به واشنگتن و دیدار با رئیس جمهور آمریکا طی بیانیه ای مشترک عصر جدیدی از همکاری نظامی را با هدف مقابله با چین اعلام کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۲۳    
انجمن اصلی صادرکنندگان ترکیه از تصمیم دولت مبنی بر اعمال محدودیت های تجاری علیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه، حمایت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۲    
کارشناس حوزه کار معتقد است اگر دستمزد کفاف هزینه های زندگی را بدهد افراد دیگر به سراغ مشاغل ناپایدار و کاذب نمی روند که بهره وری خاصی برای اقتصاد ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۰:۴۴    
مشاور ارشد نظامی کی یف در امور مسائل جنسیتی ضمن تاکید بر خدمت اجباری زنان در اوکراین، استدلال کرد که دولت این کشور باید ذهنیت قدیمی خود را کنار بگذارد و برابری واقعی را در نیروهای مسلح اوکراین اجرا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۲۰:۲۶    
مطابق ارقام منتشره از سوی اداره آمار اروپا تنها در سال 2022 تعداد 95.3 میلیون نفر در سطح اتحادیه اروپا در معرض فقر و محرومیت اجتماعی قرار داشتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: قفقاز جنوبی بخش مهمی از حریم امنیتی ایران می باشد که همواره از امنیت و استقلال و تمامیت ارضی تمام کشورهای این منطقه دفاع خواهد کرد و تصمیم اخیر ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۹:۲۳    
یک روزنامه عبری زبان درباره تاثیرات روانی عملیات طوفان الاقصی بر نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه سربازان زن این ارتش و امتناع آنها از حضور در یگان نظارت نوشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، گفت: موضوع تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان سراوان در مدرسه به صورت جدی پیگیری و با فرد خاطی برخوردی قاطع و قانونی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۰    
وزیر امور خارجه گفت: وقتی رژیم اسرائیل با نقض حقوق بین الملل مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را به خطر می اندازد، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۴    
رئیس جمهور با تسلیت شهادت سه فرزند رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پی حمله رژیم سفاک صهیونیستی به اردوگاه الشاطی تصریح کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۴    
یک منبع آگاه تاکید کرد که منافع رژیم صهیونیستی در منطقه در معرض خطری بزرگ قرار دارند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۲    
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود، گفت هر مذاکره ای بدون حضور روسیه بی معنا خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۶:۲۳    
رییس پلیس راه کشور با اشاره به فوت 70 نفر در تصادفات تعطیلات عیدفطر از 21 فروردین تا امروز ، از اجرای محدودیت های ترافیکی از صبح فردا در جاده چالوس و آزادراه تهران -شمال خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۷    
وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور امروز پنجشنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره وضعیت کنونی غرب آسیا تلفنی گفت وگو کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۹    
فردی که پس از حمله گروهک جیش الظلم به 2 خودروی انتظامی، با هتاکی و توهین به پلیس، باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شده بود، دستگیر شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۵۶    
منابع آگاه از فضای مذاکرات قاهره با اشاره به اینکه هیچ یک از فشارها موجب تغییر موضع مقاومت در پایبندی به شروط خود برای آتش بس نمی شود ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۸    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: وضعیت آماده باش کامل ارتش رژیم اسرائیل نشان دهنده این است که پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق پیچیده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی دولت، تلاش های حقوقی و سیاسی دولت سیزدهم برای محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۷    
رییس سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان بر ارتباط صمیمانه مسوولان با مردم و شنیدن حرف آنان و درک مشکلات مردم به ویژه گرانی تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۳:۲۶    
روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد اخبار و حواشی منتشر شده در خصوص تعلیق پروازهای شب گذشته این فرودگاه را تکذیب کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۶    
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه رأی دیوان عدالت اداری درباره ممنوعیت سن فرسودگی رفع شده است، گفت: سن فرسودگی جدید برای وسایل نقلیه موتوری اعم از سبک، نیمه سنگین ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با بیان اینکه اگر کشور بخواهد در بخش اقتصاد پیشرفت کند، چاره ای جز این نداریم که از ظرفیت های مردمی استفاده بهینه کنیم ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه در پیام های جداگانه به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت فرزندان و تعدادی از اعضای خانواده اش را تسلیت گفتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۹    
مراسم تشییع پیکر مطهر 5 شهید حادثه تروریستی سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان انجام شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۷    
وزیر نیرو در آیین بهره برداری از طرح های آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت مطلوب دریاچه ارومیه گفت: بزرگترین نیروگاه بیوگاز کشور در حال بهره برداری است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۲:۱۱    
رئیس پلیس راه کشور از همه هموطنانی که در تعطیلات عید فطر به مسافرت رفته اند، درخواست کرد که زمان برگشت از سفر خود را مدیریت کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۹    
دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه ای گفت که سرنوشت بیش از 13 هزار نفر در غزه نامشخص است و هیچ کس اطلاعی از اینکه چه بر سرشان آمده است، ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۸    
حسین امیرعبداللهیان و هاکان فیدان، وزیران امور خارجه ایران و ترکیه طی تماس تلفنی، درخصوص روند توسعه و گسترش روابط تهران و آنکارا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۸    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد، جنبش فلسطینی حماس طرح آتش بس موقت در نوار غزه را که توسط ایالات متحده پیشنهاد شده بود رد کرده و قرار است تا طرح خود را برای پایان دائمی درگیری در منطقه ارائه دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهور بر گسترش استفاده از پساب در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی که امکان استفاده از آن را دارند، تاکید کرد و گفت: بهره برداری از 17 هزار میلیارد تومان پروژه که امروز انجام شد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۷    
رئیس پلیس راه البرز از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۸    
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام داشت، این وزارتخانه اکیداً توصیه می کند که شهروندان روسیه از سفر به منطقه خاورمیانه به ویژه اسرائیل، لبنان و سرزمین های فلسطینی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۹    
مقام معظم رهبری سال جدید را "جهش تولید با مشارکت مردم "نامگذاری کرده اند در این خصوص توجه به موارد زیر ضروری است: ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۶    
جو بایدن ضمن ابراز نگرانی نسبت به فروپاشی ائتلاف ناتو گفت که چنین اقدامی فاجعه ای برای ایالات متحده، اروپا و جهان خواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۷    
به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو بازیکن تیم النصر عربستان در یک پست اینستاگرامی عید سعید فطر را به همه مسلمانان تبریک گفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۸    
قیمت طلای جهانی در حالی که تورم آمریکا امیدها برای کاهش زودهنگام نرخ بهره را کاهش می دهد، ثابت ماند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات 2024 این کشور ضمن انتقاد از جو بایدن درخصوص مدیریت جنگ غزه، گفت هر یهودی که به بایدن رای بدهد، باید تحت معاینه روانی قرار بگیرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور تا روز شنبه خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۶    
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تغییر در محتوای کتب اول ابتدایی را امسال آغاز خواهیم کرد و در مدارس محدودی به صورت آزمایشی محتوای جدید آموزش داده خواهد شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۰    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در زمان کنکور سراسری سال 1403 از نسل سوم تقلب یاب رونمایی می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهریه طبق قانون، معاف از مالیات است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۳۲    
جریان های سیاسی و رسانه ای غربی تاکنون روایت های مختلفی را با محوریت آنچه ضعف قدرت نظامی ایران عنوان شده، ارائه کرده اند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۶    
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: با توجه به بارش شدید باران در محور چالوس بخصوص در ارتفاعات، این محور به علت خطر سقوط سنگ مسدود شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۱    
رئیس جمهور از پروژه های آب و فاضلاب تهران به ارزش بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان بهره برداری کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۸    
یک متخصص تغذیه گفت: مصرف زیاد مواد قندی مثل انواع کیک و شیرینی می تواند با افزایش سطح قند خون در بدن با علائمی نظیر خستگی و بی حالی همراه بوده و استرس را نیز افزایش دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۷    
تلسکوپ فضایی جیمز وب یکی از پیشرفته ترین تلسکوپ هایی است که تاکنون ساخته شده است. برنامه ریزی برای راه اندازی جیمز وب بیش از 25 سال پیش آغاز شد و تلاش ها برای ساخت و ساز آن بیش از یک دهه طول کشید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۷:۳۸    
فرهاد طالبیان: رضا داوودنژاد، هنرمند و بازیگر سینمای ایران، علی رغم گذشت بیش از 10 سال از پیوند کبد در بیمارستان نمازی شیراز ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۷:۱۷    
هوشمندسازی خدمات که چند سالی است مورد توجه دولتمردان قرار گرفته، شرکت ملی پست هم به موازات سایر بخش ها در این راستا اقدامات مهمی را از جمله راه اندازی صندوق های پستی هوشمند و سیستم های سورتینگ پردازش ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۶:۲۹    
دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ارزشمند بارسلونا در پاریس و برد خانگی اتلتیکومادرید برابر دورتموند به پایان رسید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۳:۵۱    
دبیر کل ائتلاف ناتو برای اوکراین این حق ادعایی را قائل شد که به اهداف مشروع روسیه در خارج از مرزهایش حمله کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۳:۵۱    
تصویری از رهبر معظم انقلاب در هنگام ایراد خطبه های نماز عید فطر را ببینید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۰۰:۱۱    
از توانایی ، دانایی و تسلط دو مجری برنامه های ماه رمضان تلویزیون -نجم الدین شریعتی و رسالت بوذری -نمی توان گذشت ...