دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۱۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 فروردین 1403 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 29 اسفند 1398 الف 30 اسفند 1399 الف 29 اسفند 1400 الف 29 آبان 1401 الف 29 اسفند 1402 الف 1 فروردین 1403 الف 2 فروردین 1403 الف 3 فروردین 1403 الف 4 فروردین 1403 الف 5 فروردین 1403 الف 6 فروردین 1403 الف 7 فروردین 1403 الف 8 فروردین 1403 الف 9 فروردین 1403 الف 10 فروردین 1403 الف 11 فروردین 1403 الف 12 فروردین 1403 الف 13 فروردین 1403 الف 14 فروردین 1403 الف 15 فروردین 1403 الف 16 فروردین 1403 الف 17 فروردین 1403 الف 18 فروردین 1403 الف 19 فروردین 1403 الف 20 فروردین 1403 الف 21 فروردین 1403 الف 22 فروردین 1403 الف 23 فروردین 1403 الف 24 فروردین 1403 الف 25 فروردین 1403 الف 26 فروردین 1403 الف 27 فروردین 1403 الف 28 فروردین 1403 الف 29 فروردین 1403 الف 30 فروردین 1403 الف 31 فروردین 1403 
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۵    
مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: برآورد می شود 13.5 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل 10.5 میلیون تن خرید تضمینی انجام شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
فرارو نوشت: قهوه به شما کمک می کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۹    
وزیر ارتباطات دولت روحانی خطاب به اسرائیلی ها نوشت: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهید خورد به فضل الهی.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۷    
رییس انجمن علمی آندوسکوپی های گوارشی ایران، گفت: تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی حتی با لحاظ کردن هر دو بخش فنی و حرفه ای، کفاف هزینه های نگهداشت و استهلاک این دستگاه ها را نمی دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۴    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که آنتی بیوتیک ها به کاهش شدت یا مدت زمان سرفه کمک نمی کنند حتی اگر یک عفونت باکتریایی مقصر باشد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۴    
براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی کشور؛ روز یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی از غرب امکان وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور دور از انتظار نخواهد بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۱    
تصویری از ناله های سوزناک یک زن بعد از تخریب کامل خانه اش در پی زلزله 5.6 ریشتری در توکات را ببینید./خبرآنلاین
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۱    
واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست امروز سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین در شورا تصریح کرد: اسرائیل کاروان های بشردوستانه در غزه را هدف قرار می دهد و مانع کار آنها می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۵    
رییس سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی از تولید 133 میلیون تن محصولات کشاورزی طی سال گذشته در کشور خبر داد گفت: 80 درصد مواد غذایی کشور حاصل تلاش کشاورزان ایرانی است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۲    
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی، مازاد عرضه مرغ نسبت به تقاضای آن در بازار به کاهش قیمت مرغ تا 80 هزار تومان انجامیده که البته این کاهش قیمت موقت است و در ماه آینده با افزایش تقاضا ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۶:۵۱    
رابعه اسکویی با حضور در برنامه نیمه شب با اجرای امیرحسین قیاسی، از دلخوری و ناراحتی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواجشان روایت کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۶:۵۱    
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر دوگانگی مواضع بایدن در قبال تحولات غزه گفت: آمریکا جدیتی برای فشار بر نتانیاهو جهت توقف جنگ علیه غزه ندارد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۵:۰۳    
وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۴:۱۸    
به گفته کارشناسان، در این دهه اگر حواستان به امور تغذیه ای خود نباشد، برخی عادات غذایی قادرند بدن شما را فرسوده کنند و از بین ببرند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۳:۰۳    
وزیر نیرو آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک و رویکرد دولت در قبال حل مشکلات آبی استان سمنان را تشریح کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۳۳    
کارگران حداقل بگیر محروم از مزایا اندکی بیش از 7میلیون تومان دریافتی دارند و کارگران باسابقه، مدیران و متخصصان حوزه کارگری می توانند بنا به وضعیت اشتغال، تأهل، تعداد فرزند، سابقه اشتغال، سختی کار ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه های جاری مورد استفاده قرار گیرند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۳    
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال 1403 در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد؛ تسهیلاتی که در سال 1403 به مبلغ 300 میلیون تومان است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۲۱    
رأی گیری در شورای امنیت درباره اعطای عضویت کامل به کشور فلسطین فعلا متوقف شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۰۹    
رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۴    
وزیر خارجه ایران گفت با وجودی که جمهوری اسلامی ایران قادر بود عملیات وعده صادق را در شعاع گسترده تری انجام دهد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۲    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: شاخص رشد کشور سال ها نزدیک به صفر درصد بود اما امروز در سال سوم دولت بالای 6 درصد است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۲    
فرمانده مرکز تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا از الحاق تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشورهای گروه هفت بیان کرد که شایسته بود سران اتحادیه اروپا و اعضای گروه هفت از ایران به دلیل ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور در گفت وگو با نخست وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
نایب رئیس مجلس با اشاره به برنامه ریزی جهت رسیدن همزمان پهپاد و موشک های ایران به سرزمین های اشغالی، گفت: موشک های بالستیک ایران در کمتر از 12 دقیقه به سرزمین های اشغالی رسیدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
سفیر ازبکستان گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار با رئیس جمهور ازبکستان بر گسترش همکاری ها ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۸    
دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه تجاوزات مستمر رژیم اسرائیل، یک جهنم شعله ور به جا گذاشته، اعلام کرد که یونیسف از کشتار 13 هزار و 900 کودک در حملات رعب آور و بی هدف در غزه خبر داده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
رئیس سازمان صداوسیما در آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، رضایت و استقبال گسترده مردم از برنامه های رمضانی و نوروزی صداوسیما و تقدیر رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار رسانه ملی توصیف ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
رئیس جمهور در گفت وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات رسانی به مردم و سیل زدگان تاکید کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۰    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: طی 18 ماه گذشته که تورم بالایی داشتیم قیمت خودروهای داخلی به روز نشد، در حالی که مونتاژکاران طبق مصوبه شورای رقابت هر شش ماه یک بار نرخ ها را بالا بردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه اصلاح ماده (87) قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مصوب شد که ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۱    
رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزدها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی کند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین 4 میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد آغاز شده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۶    
استولتنبرگ از حامیان اوکراین خواست اهدای تسلیحات به کی یف را بر قابلیت های دفاعی خود در اولویت قرار دهند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۷    
جمعی از دیپلمات های وزارت امور خارجه با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار و گفتگو کردند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۴    
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ضمن انتقاد از مواضع اکثر حکومت های عربی و اسلامی در قبال تحولات نوار غزه، کمک به مردم فلسطین را مسؤولیت بزرگ امت اسلامی دانست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس های بی آرتی به وضع گذشته برمی گردد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه مالت ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۳    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۳    
رییس جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۷    
تیم جنایی با جسد مرد حدودا 43 ساله ای مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی رحمانه چاقو قرار گرفته بود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۵    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب سرخپوشان نسبت به دیدار گذشته ایجاد نکرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۷    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبارو رعد و برق همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
لبنانی ها هم مانند مردم نوار غزه در طول چند سال گذشته با آوار بمب های فسفر سفید توسط رژیم صهیونیستی مواجه شده اند، ماده ای سمی که فلز را نابود می کند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
به گزارش منابع، وزارت خارجه آلمان امروز (پنجشنبه) سفیر روسیه را در رابطه با بازداشت دو تبعه آلمانی احضار کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 16 فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
تصویری باورنکردنی از زباله های بیمارستانی در ساحل خزر خبرساز شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۴    
یارانه کمک معیشتی مرحله 158 مربوط به فروردین ماه 1402 به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 قابل برداشت است
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
وزیر بهداشت از اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به عنوان یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت در سال جاری خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۱۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از طرف های خاورمیانه خواست حداکثر خویشتنداری را در بحبوحه تنش های کنونی در منطقه اعمال کنند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
وزیر ارتباطات گفت: در دولت سیزدهم، 12 پرتاب ماهواره به اندازه 3 دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده را اعلام کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بی سابقه بودن بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی گفت: میزان بارش های روزانه در برخی مناطق حتی از رکوردهای به جامانده از طوفان گونو در سال 1386 نیز بیشتر بوده است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشورهای گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد جمهوری اسلامی ایران و تحولات اخیر در ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۰    
ایسنا نوشت: جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختری 11 ساله به جرم قتل یک فروشنده خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس جمهور گفت: دیروز برخی می گفتند روی موشک ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم را که باعث حساسیت دشمن می شود، اما امروز موشک های ما به قلب دشمن فرود می آید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مالک باشگاه تراکتور گفت: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال 1403 در پاییز امسال خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
شهردار تهران در مورد مطالبات شهرداری ها گفت: به طور تجمیعی نمی توان عددی را اعلام کرد چرا که مطالبات در حال ثبت شدن هستند و اعداد متفاوت است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در سخنانی گفت که قحطی غزه را فرا گرفته و درحال گرفتن جان انسان های بی گناه در این باریکه است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال 1404 برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در خصوص شیوه های تبلیغات حوزه نمایش خانگی و انتقاد کاربران به رفتار برخی پلتفرم ها در پخش تبلیغ های چند ثانیه ای در حین پخش سریال ها و برنامه ها توضیحاتی داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
ساختمان مجموعه برج آزادی تهران همزمان با فرا رسیدن روز جهانی هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
نیویورک تایمز نوشت: مقامات اسرائیلی نسبت به شدت پاسخ ایران به حمله اول آوریل به ساختمان کنسولگری تهران در دمشق که طی آن چندین مستتشار نظامی ایرانی به شهادت رسیدند، دچار اشتباه محاسباتی شدند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
در پی عملیات ترکیبی حزب الله لبنان به پایگاه جاسوسی سری رژیم صهیونیستی در منطقه عرب العرامشه منابع رسانه ای صهیونیستی اعلام کردند این جنبش استفاده از موشک های ضد استحکامات را در دستور کار قرار داده ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت های آسیا با نتیجه 3 بر 1 افغانستان را شکست دهد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
رییس قوه قضاییه گفت: در قضیه عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان باید با تدبیر، هماهنگی و همکاری عمل شود؛ قطعاً ما نمی خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از بروز حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست پیش از بازی برابر استقلال گفت: ما همیشه دنبال این بودیم که طرفداران فوتبال لذت ببرند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۴    
ایسنا نوشت: یک متخصص بیوتکنولوژی گفت: امروزه گرفتن قوه نامیه و عقیم سازی گندم و از طرفی افزودنی های اجباری به نان باعث بروز برخی بیماری ها است به گونه ای که با مصرف هر نان غیرسالم گویا 11 قرص شیمیایی ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
طالبان بار دیگر نگرانی ها در مورد تهدیدهای امنیتی از خاک افغانستان را رد و تاکید کرده است که خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد .
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۸    
فعالان بخش خصوصی برای تعطیل شدن روز شنبه به جای پنجشنبه هشدارهای را نسبت به فرصت سوزی در حوزه تجارت دادند؛ اما ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۶    
معاون اول دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در 71 سالگی درگذشت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
عملیات بی نظیر و هوشمندانه ایران علیه اسراییل در پی اقدام تروریستی آنها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه و نگین دریای اژه، با تلفیقی بی نظیر از تاریخ، فرهنگ، طبیعت و تفریحات ساحلی، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
کم نیستند کسانی که گمان می کنند اگر اتاق خواب کوچکی دارند، باید دور دکوراسیون حرفه ای را خط بکشند! در صورتی که متراژ پایین محدودیتی برای دکوراسیون اتاق نیست و اگر اصول کار را بلد باشید ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با تأکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از گسترش فاجعه در منطقه غزه، برقراری آتش بس فوری و گسترده است ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
نرخ تورم سالانه مصرف کننده منطقه یورو در ماه مارس 2.4 درصد تایید شد و رومانی بالاترین نرخ را ثبت کرد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
معاون شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی و احتمال آغاز فعالیت مدارس از شهریورماه در سال های آینده توضیحاتی داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسوولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت 5 استان تحت تاثیر سیلاب در جنوب کشور را تشریح کرد و گفت: امدادرسانی توسط سپاه، ارتش و هلال احمر در حال انجام است.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
نمازجمعه این هفته تهران، 31 فروردین ماه، به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
ایسنا نوشت: معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرکت یک میلیون و 800 هزار دانش آموز در آزمون هایی نهایی از سهم 50 درصدی سوابق تحصیلی دوازدهمی ها ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
قائم مقام رهبر جنبش حماس در کرانه باختری و مسئول پرونده اسرا و شهدای این جنبش خواستار آزادی 50 اسیر فلسطینی در مقابل هر نظامی زن صهیونیست شد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور: واحدهای تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند. واحدهای تعطیل شده باید احیا شود و تلاش کنیم دیگر واحدی تعطیل نشود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است کی یف نباید از همان نوع حمایتی که غرب از رژیم صهیونیستی در جریان حمله ایران به سرزمین های اشغالی ارائه کرد، درخواست کند، زیرا این دو وضعیت قابل مقایسه نیستند.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی دولت، درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فراجا از دریافت رمز ارز و سکه طلا توسط مجرمان سایبری بابت کلاهبرداری از داوطلبان کنکور خبر داد.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی پنتاگون در سخنانی پس از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و تهدیدهای مقامات تل آویو گفت که واشنگتن خواهان تشدید تنش در منطقه نیست.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
انتخاب نوشت: دنیز شمیهال نخست وزیر اوکراین هشدار داده است که اگر کشورش در برابر روسیه شکست بخورد، جنگ جهانی سوم در خواهد گرفت.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
رییس سازمان سنجش با اشاره به امضای اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور توسط رییس جمهور گفت: این اساسنامه بعد از نوبت اول کنکور 1403 ابلاغ می شود.
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
وزرای دارایی جی7 و روسای بانک مرکزی اروپا در بیانیه ای اعلام کردند، گروه هفت کشور صنعتی مصمم است تا زمانی که مسکو خسارات ناشی از درگیری اوکراین را پرداخت نکند ...
الف   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکند! او همچنین کنایه ای هم به سازمان لیگ فوتبال زد.
  • ۱