دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۰۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 2 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۱    
کریپتوها بیش از هفت درصد افزایش یافتند، زیرا پاول سیگنال های کاهش نرخ بهره را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۱    
سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حمایت و حضور همراه اول به مدت 14 روز در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۶    
به گفته مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده کاوی راه آهن به طور کلی در ایام اوج سفرها، برای گرفتن بلیت آژانس ها از وب سایت ها جلوتر هستند و طبیعی است شخصی که از طریق وب سایت اقدام می کند از آژانس عقب می ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۲۰:۴۶    
طلا دارایی خوبی برای مصرف شخصی و همچنین سرمایه گذاری است اما خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار مستلزم رعایت یک سری نکات است تا خریداران و سرمایه گذاران با اطمینان وارد این بازار شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۸:۴۷    
بررسی داده های مربوط به وضعیت وام های پرداختی به خانوارها در 11ماهه سال 1402 در مقایسه با مدت مشابه سال 1401 از رشد تسهیلات تعمیر مسکن حکایت دارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۷    
براساس ادعای بلومبرگ، منابع آگاه به این نشریه اطلاع داده اند که اخیراً مقام های دولت یمن، چین و روسیه درباره عبور امن کشتی های این دو کشور در دریای سرخ به توافق رسیدند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۲    
تاریخ عید سعید فطر در تقویم شمسی سال 1403 مصادف با چهارشنبه 22 فروردین 1403 است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۲    
آنطور که به نظر می رسد قرار است سورن پلاس به عنوان جایگزین پژو پارس در نظر گرفته شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۷    
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز در تفرجگاه های استان تهران تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: بورس تهران در راستای پذیرش شرکت های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال اقدام به اصلاح دستورالعمل پذیرش کرده و شرایط لازم برای پذیرش این شرکت ها در بورس را فراهم کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به بازگشایی زاینده رود از بامداد امروز ضروری است شهروندان از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۹    
جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 4 میلیون و 207 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۹    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با هرگونه ممنوعیت های صادراتی غیرمنتظره، افزایش لحظه ای تعرفه های صادراتی و وارداتی و تغییرات قوانین گمرکی بخش کشاورزی مقابله خواهیم کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
پس از هفت دهه همکاری با آدیداس، کمپانی نایکی اسپانسر اصلی تیم ملی فوتبال آلمان خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۷    
دولتمردان آمریکایی با خودشیرینی مزوّرانه و پهن کردن سفره های هفت سین در آستانه عید نوروز و ارسال پیام های تبریک نوروزی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۱:۲۷    
وزیر ارتباطات با بیان این که بیش از 7 میلیون خانوار و کسب و کار در بیش از 300 شهر به شبکه فیبرنوری دسترسی دارند کفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال، مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۹:۱۶    
محمدجواد ظریف گفت: آمریکایی ها قبل از روحانی و وزارت خارجه از حمله به عین الاسد آگاه شده بودند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۲    
در چارچوب هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2026 و در گروه E، تیم ایران روز دوم فروردین سال 1403 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی ترکمنستان بود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۶    
بار مالیاتی طبقه متوسط در کشورهای اروپایی به طور قابل توجهی متفاوت است و اندازه خانوارها و تعداد افراد دارای درآمد نیز بر آن تأثیر دارد. در این گزارش بار مالیاتی طبقه متوسط در اروپا بررسی می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۶    
تصمیم اخیر فدرال رزرو امیدها را در بازار رمز ارز زنده کرد و منجر به بهبود قیمت بیت کوین شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۷    
گرایش به مصرف گرایی سبز می تواند بر حل چالش های اقلیمی موثر باشد. این پدیده به معنای تلاش برای انتخاب محصولات و خدماتی است که به حفظ محیط زیست کمک می کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان از صبح امروز یک طرفه شد و محور هراز هم باتوجه به حجم بالای ترافیک مقطعی یک طرفه می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش 1.5 تا 2 برابری تعداد کارت های آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز خبر داد و گفت: با افزایش پروازها در این ایام، روزانه بیش از 5 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل ثبت آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی وزارت میراث فرهنگی کشور، از تصمیم این وزارتخانه برای افزایش بهای بلیت ورودی اماکن تاریخی و گردشگری دفاع کرد و آن را تصمیمی منطقی دانست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
این روزها بحث های زیادی درباره رابطه انتخابات آمریکا و روندهای اقتصاد ایران مطرح می شود. به طور مشخص عده ای معتقدند انتخاب مجدد دونالد ترامپ می تواند شوک های سنگینی به اقتصاد ایران وارد آورد و بر عمق ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
معاون رئیسی گفت: برخی از نمایندگان این روزها اظهار نظرهایی کردند درحالیکه همان طور حضرت آقا فرمودند نباید این شیرینی را در کام مردم تلخ کنیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
ماکائو و گویان دو کشوری هستند که در صدر فهرست بیشترین رشد اقتصادی در طول یک سال گذشته قرار گرفتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۹    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 30 دستگاه تلفن همراه قاچاق در پایانه جنوب تهران خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بارندگی های اخیر 91 درصد حجم مخزن سد کوثر پر شده و در واقع آب شرب یکسال گچساران و بهمئی ذخیره شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۳    
بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی طی 24 ساعت اخیر با جهش حدود 50 دلاری، از مرز دو هزار و 200 دلار عبور کرد و رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اگر تحریم ها وجود نداشته باشد می توان مراودات مالی را به راحتی انجام داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۲    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: خروجی سد زاینده رود از بامداد جمعه سوم فروردین با هدف توزیع بخشی از حقابه کشاورزی شرق اصفهان افزایش می یابد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران ایرانی در شهر کوت عراق موجب کشته و زخمی شدن 6 نفر شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۰    
کارشناس بهداشت ایمنی غذایی مرکز بهداشت استان کرمانشاه نسبت به خرید نان برنجی از دستفروشان هشدار داد و افزود: این نان برنجی های ارزان قیمت آلودگی میکروبی دارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۷    
رییس پلیس راهور فراجا گفت: در محورهای امام رضا، آزاد راه تهران - قم ، تهران- ساوه، قم - کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۷    
مجلس نمایندگان ایالات متحده یک هفته پس از تصویب لایحه ی خبرساز فیلترشدن تیک تاک، لایحه ی دیگری تصویب کرده است که می خواهد از اطلاعات کاربران آمریکایی دربرابر کشورهای خارجی محافظت کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
از آنجایی که اجاره و یا حتی فروش پارکینگ غیر قانونی است، نرخ دقیق و قانونی نیز وجود ندارد ولی بر اساس شنیده ها و مشاهدات میدانی اجاره پارکینگ بنا به محله ای که در آن زندگی می کنید از یک میلیون تومان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت: اکنون تردد از کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در جاده چالوس به صورت 2 خط رفت و برگشت در حال انجام است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
گرچه تمام نظام های اقتصادی به دنبال ارتقای رفاه اجتماعی هستند، اما نه تنها در مسیرهای گوناگونی برای رسیدن به این هدف حرکت می کنند، بلکه حتی درک و تعریف متفاوتی از رفاه ارائه می دهند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
رئیس پلیس راهور گفت: تا 8 صبح امروز 271 نفر در تصادفات رانندگی نوروز در صحنۀ تصادف فوت کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد: حداکثر ظرف 6 ماه آینده 2500 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان ما خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
هر چند نخستین حریف تیم ملی فوتبال ایران در سال جدید جزو تیم های درجه یک آسیا نیست اما سوابق گذشته و پیشرفتی که ترکمن ها کرده اند می تواند برای امیر قلعه نویی یک غافلگیری به همراه داشته باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
حجت الله میرزایی، معاون وزیر اسبق کار گفت: آقای وزیر راه! کاهش قیمت مسکن در این شرایط افتخار نیست و این نشان دهنده رکود بی سابقه است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
بررسی داده های مرکز آمار ایران نشان می دهد که در یک دهه اخیر، آمار آسیب های اجتماعی افزایش یافته است. شرایط نابسامان اقتصادی و آسیب های اجتماعی چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
اجاره خودروی لامبورگینی در کیش روزی 120 میلیون تومان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۸    
نوشیدن آب کافی برای بدن منافع زیادی دارد. به شما احساس سیری می دهد، متابولیسم بدن تان را افزایش می دهد و هیچ نوعی کالری ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی فرهنگ مشارکت مردمی در تمام امور را اصلی غنی در موفقیت دانست و گفت: همکاری مردم در رونق تولید پایه اصلی آن در فرهنگ است که ریشه در شناخت دقیق ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
بررسی وضعیت صنعت بیمه در سال 1402 از افزایش 60.6 درصدی حق بیمه های تولیدی و رشد 65 درصدی خسارت های پرداختی حکایت دارد. طوری که مجموع پرداخت این خسارت ها به 140 هزار میلیارد تومان رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
رئیس اداره مبارزه با سرقت منزل، مغازه و اماکن پلیس آگاهی فراجا در خصوص پیشگیری از سرقت منزل در ایام تعطیلات نوروز نکاتی را به شهروندان یادآور شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای به کاخ سفید از دولت کشورشان خواستند بر پهپادهای چینی وارد شده به آمریکا تعرفه های بیشتری وضع کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۶    
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه فروند شناور و کشف بیش از 36 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های استان بوشهر خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۶    
حمزه آقاپور کاظمی مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: بیش از پنج هزار و 500 تُن محموله نهاده دام و طیور ذرت که وارد اسکله بندر نوشهر شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۶    
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از رشد 5 برابری پروازهای خارجی طی سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد پروازهای خارجی از اردیبهشت تا بهمن ماه سال 1402 به 160 فقره رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک گفت: سال 1398 وزارت جهاد کشاورزی سامانه بازارگاه را راه اندازی کرد که برای تولید گوشت سهمیه نهاده دامی با ارز 4200 تومانی در نظر گرفته نشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۶    
بررسی ها نشان می دهد نقش هوش مصنوعی در اقتصاد سال 1403 پر رنگ تر خواهد بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۶    
انس طلا در معاملات دیروز با افزایش قیمت یک باره به محدوده قیمتی 2225 رسید که برای اولین بار در تاریخ ثبت شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۷    
آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از عملکرد فولادی ها طی 11 ماهه سال گذشته نشان می دهد که جز برای مقاطع تخت فولادی و محصولات فولادی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۷    
مدیرعامل اسبق بانک صادرات با بیان اینکه چند نرخی بودن ارز در کشور زمینه فرار سرمایه و سوداگری را تشدید می کند، گفت: یکسان سازی نرخ ارز مناسب ترین راهکار برای جلوگیری از سوداگری در بازار ارز است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۷    
سال گذشته با چالش هایش برای افراد ثروتمند جهان چالش برانگیز بود. سایت فوربز این بار به رتبه بندی ثروتمندترین اعراب جهان پرداخته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
ایران علی رغم آنکه در کمربند خشکی زمین قرار گرفته و باید بیش از هر جای دنیا به مدیریت آب بیندیشد، گاهی مشکل کم آبی خود را به گردن هارپ و ابردزدی انداخته و گاه تغییر اقلیم را مطرح کرده است
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا از نظارت بر فعالیت پلتفرم هایی که اقدام به اجاره آنلاین اقامتگاه در ایام نوروز می کنند، خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
در یک شاهکار مهندسی قابل توجه، دانشمندان هنگ کنگ و گوانگژو، چین، روشی مبتکرانه برای مهار انرژی حاصل از تبخیر آب ابداع کرده اند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
دبیر انجمن تولیدکنندگان واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان در سال 1402، گفت که برآورد مصرف سیگار در وزارت صمت بیش از 70 میلیارد نخ است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۶    
کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: فردا جمعه(سوم فروردین) با گذر موج از روی کشور در استان های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار، باران ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۶    
رکود، پررنگ ترین مشخصه بازار مسکن در سال 1402 بود. پدیده ای که دولت در آن دخالت قابل توجهی داشت و کاهش قدرت خرید مردم نیز مزید بر عمق آن شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۶    
کاردار سفارت ایران در لندن گفت: پیگیر یک بخش اعظم از اشیا سرقت شده از جیرفت هستیم و امیدواریم که در سال جدید شاهد بازگشت آنها به داخل کشور باشیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، جزئیات برنامه برون سپاری و واگذاری برخی خدمات پلیس راهور به موسسات خصوصی در سال 1403 را تشریح کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۶    
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بنادر غرب هرمزگان در پی شرایط نامساعد جوی تا ساعت 24 امروز پنجشنبه دوم فروردین ماه تعطیل شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
روبینیو، ستاره سابق رئال مادرید و منچسترسیتی، به اتهام تجاوز باید 9 سال را در زندان سپری کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگو با شبکه خبری الحدث با تکرار برخی ادعاها گفت که از ایران می خواهیم از نفوذ خود بر انصارالله برای متوقف کردن حملات این گروه به کشتی ها استفاده کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
حداقل حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان کارگری در جلسه شورای عالی کار تصویب شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
دبیر اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رفتار بازار مسکن در بهار 1403 گفت: با رشد نرخ دلار احتمال تکرار تجربه رکود تورمی در بازار مسکن وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
به گفته نایب رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران سیاست انقباضی بانک مرکزی در سال 1402 در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان به منفی شدن تراز تجاری ایران در این سال انجامید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۳    
امروزه اینترنت بخش قابل توجهی از ساعات شهروندان را به خود اختصاص می دهد و خدمات عمومی در جامعه را نیز درگیر خود می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
رئیس پلیس فتای پایتخت ضمن اشاره به تعطیلی برخی صرافی ها در تعطیلات نوروزی و استفاده برخی از مردم از فضای مجازی برای تبادل ارز اظهارکرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
طبق آخرین آمار اعلام شده تا تاریخ 26 اسفندماه از میان سدهای مهم کشور 33 سد کمتر از سال گذشته آب دارند و در حال حاضر نیز حجم مخازن سدهای کشور نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
فرامرز اصلانی، خواننده ایرانی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در 69 سالگی درگذشت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۶    
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از اجرای طرح جمع آوری و بازگشت اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان تهران خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۶    
بورس در سال 1402 با فراز و نشیب بسیاری همراه بود؛ در نهایت نیز با افزایش ارتفاع ناچیزی به کار خود خاتمه داد. اما در این میان سهم هایی بودند که فارغ از افزایش سرمایه، رشد مناسبی را ثبت کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۷:۱۶    
مهم ترین گزارش های اقتصادی را که روز گذشته در تجارت نیوز منتشر شده اند، در صفحه یک بخوانید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۶:۱۶    
دریای خزر، با چالش های محیط زیستی متعددی ازجمله آلودگی، تخریب زیست گاه ها و کاهش ذخایر ماهیان روبه روست. در این بین حل این چالش ها به همکاری ایران و روسیه نیاز دارد.