دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 28 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۱    
همه مشترکین اعتباری می توانند با تعویض سیم کارت خود به دائمی ، 30 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند. مدت اعتبار این هدیه یک ماه است و مکالمه نیم بها هر دقیقه 30 تومان حساب می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۹    
منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه آیا طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار می شود یا خیر توضیح داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
دوربین امنیتی Eve می تواند پس از تشخیص افراد مزاحم، به آن ها گلوله های رنگی غیرکشنده شلیک کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
در حالی مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی به تازگی گفتند که سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی قطع خواهد شد که فعالان تاکسی های آنلاین مدعی اند که حدود 14 ماه است که هیچ کمک هزینه سوختی دریافت نکرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
آکسیوس نوشت: ارزیابی نیروهای آمریکا حکایت از آن دارد در صورت حمله مجدد ایران به اسرائیل، توانایی لازم برای تکرار عملیات پدافندی شنبه شب جهت مقابله با پرتابه های ایرانی بسیار محدود است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۷    
عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در نخستین مزایده املاک و مستغلات سال 1403 سازمان، 292 ملک به فروش گذاشته شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۳    
ناصر را زده بودند، اما این که چه کسی این کار را کرد من هیچ وقت نفهمیدم ؛ این ها گفته های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۸    
براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش، مدارس شیفت عصر زاهدان غیرحضوری شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۰    
شرکت کرمان موتور از آغاز فروش اقساطی 2 محصول خود خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل توانیر از افزایش 4 برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از 15 درصد به 60 درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۲    
به دلیل عدم هم خوانی تعطیلات آخر هفته ایران با بیش از 90 درصد کشورهای دنیا، ارتباطات تجاری فعالان اقتصادی عملا چهار روز در هفته با دنیا قطع است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی قرار است مبلغ وام بازنشستگان به 30میلیون تومان افزایش یابد؛ اما هنوز ثبت نام آغاز نشده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1403 در سایت سازمان سنجش منتشر شد و در دسترس داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۸    
در لایحه بودجه 1403، در بخش بودجه های عمرانی، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 301 میلیون تومان برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۲    
فروشگاه طلا و جواهر دیان جولری (Dian Jewellery) با همراهی فینمت دی ام سی سی (Finmet DMCC) و والاروم (Valaurum) از نخستین اسکناس سوغاتی طلای 24 عیار دبی رونمایی کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۰:۲۵    
فرشاد مومنی اقتصاددان گفت: گزارش هایی در مورد کاهش اشتغال به زیر 10 درصد گفته شده است، این چه رونقی است که شاخص فلاکت رکورد 10 ساله را شکسته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۹:۰۳    
احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در نشست با خبرنگاران، سراغ بازار مسکن رفت و در واکنش به اوضاع اجاره نشین ها در کشور گفت: دولت های دهه 90 در بازار مسکن غایب بودند و نقش تنظیم گری نداشتند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت که تمام وزیران اتحادیه اروپا به شدت حمله ایران به اسرائیل را محکوم کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۷    
ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از چهارشنبه (بیست و نهم فروردین 1403) آغاز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۷    
رئیس اتاق ایران در نامه های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و رئیس مجلس، برنامه ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۰    
تارنمای آکسیوس به نقل از سه منبع خبر داد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) در جمع گروهی از رهبران آمریکایی یهودی تاکیده کرده است که تشدید تنش با ایران در راستای منافع ایالات ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۷    
کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پنجمین نشست خود را درباره ایران به پایان رساند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۷    
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناورهای مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۱    
رسانه های اسرائیلی از شلیک هفت موشک به سمت الجلیل علیا در سرزمین های اشغالی خبر دادند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۲    
اطلاعیه واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس توسط فرابورس منتشر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۶    
اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی بر ضرورت اقناع سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۷    
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۰:۰۵    
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی ضمن اشاره به اینکه هیچ کمبودی در زمینه تولید و توزیع انواع روغن نباتی در بازار وجود ندارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۹    
ملوان روس کشتی که در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شده، به کشورش باز می گردد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۰    
سازمان تأمین اجتماعی فهرست و دستمزد فعالیت های مشمول دستمزد مقطوع صنوف برای سال 1403 را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۰    
اقدام مهم کمیسیون اوراق بهادار هنگ کنگ در تایید صندوق های ETF بیت کوین و اتریوم، این منطقه را به پیشتازی در سرمایه گذاری رمزارزها تبدیل می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۵۰    
معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 نشدند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه سهم بافت فرسوده شهری در ساخت و ساز شهری به 21.8 درصد رسید، گفت: نوسازی بیش از 260 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۷    
هادی ساروی ملی پوش کشتی فرنگی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در مصاف با حریف خود به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۷    
آمارها نشان می دهد طی سال 1402 مالیات دریافت شده از خانه های خالی مانند سال های قبل روند موفقی را طی نکرده و طی این مقطع یک ساله دولت توانسته تنها پنج میلیارد تومان از محل خانه های خالی مالیات دریافت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۶    
به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرد که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۴    
طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر تمدید شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۵    
بازار سهام در حالی آخرین روز معاملاتی فروردین ماه را پشت سر می گذارد که اغلب روزهای ماه را در تعطیلات به سر برد و تحت تاثیر تنش های سیاسی روند متعادلی نداشت. آیا بورس از سردرگمی خارج می شود؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۲۹    
منابع خبری از احضار سفیر ایران در پرتغال توسط این کشور خبر دادند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۲    
در حالی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تولید کارت سوخت المثنی در 2 روز می گوید که زمان ثبت نام تا دریافت این کارت در سازمان های غیرمرتبط با نفت بیش از 2 ماه زمان می برد و مردم از این موضوع ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۲    
قیمت سهام غنوش با شکست مقاومت داینامیک خود، نشانه هایی از آغاز موج جنبشی تازه در روند صعودی را صادر کرده است. چشم انداز قیمت سهام نوش مازندران چگونه خواهد بود؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۴    
مدیر طرح خودرو های برقی وزارت صمت از ورود 7 هزار خودروی برقی به کشور خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور روسیه و همتای ایرانی او در تماسی تلفنی درباره حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و حمله تلافی جویانه ایران گفت وگو کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن 67 کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به مدال طلای رقابت های آسیایی دست یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۲    
قیمت طلا و سکه روز سه شنبه با نوسانات محدود دلار و افزایش قیمت طلای جهانی در زمان بسته بودن بازارهای داخلی همراه شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۷    
در نشست خبری وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، درآمدهای دولت و بودجه 1403 تحت بررسی قرار گرفت. یک کارشناس اقتصادی این اظهارات را بررسی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۸    
علیرضا فرشید، کارشناس بازار سرمایه و فلزات گران بها عنوان کرد: التهابات سیاسی و امنیتی باعث کاهش مقداری تقاضا هم خواهد شد و این اثر را هم باید در بازار رصد کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۷    
وزیر صمت با تاکید بر اینکه خودروسازان باید به تعهدات خود پایبند باشند، در غیر این صورت به قوه قضاییه معرفی خواهند شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۲    
جدول زمان بندی دور دوم انتخابات مجلس توسط ستاد انتخابات کشور منتشر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
بررسی قیمت ها در بازار خودرو امروز، سه شنبه 28 فروردین 1403، نشان می دهد سواری تولیدی ایران خودرو 23 میلیون تومان گران شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۷    
قیمت دلار در چهارمین روز هفته نوسان افزایشی محدودی داشت. این افزایش قیمت در سایر ارزها نیز با افزایش های 300 تا 500 تومانی همراه بود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۲    
رییس مرکز پژوهش های مجلس از مکاتبه این مرکز با مسئولان کشور در خصوص واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بانک ها خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۰    
فرماندار جازموریان از تخلیه روستای کروچان از توابع این شهرستان به خاطر خطرات احتمالی سیلاب های ناشی از بارش شدید خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۴    
امیررضا ده بزرگی با شکست حریف ازبکستانی در کمتر از دو دقیقه مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
رئیس ناتو اعلام کرد که تغییرات آب وهوایی امنیت جهانی را تضعیف می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۲    
مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، طی مصاحبه ای اعلام کرد به منظور تسهیل فرایند خرید خودروهای واردتی، به زودی سامانه جدیدی برای خودروهای برقی راه اندازی می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۲    
با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۷    
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ یک تن و 117 کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۸    
امروز 264.5 میلیون دلار به صورت حواله عرضه شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۲    
به نظر می رسد که طی یک هفته آینده رسماً مالکیت باشگاه پرسپولیس تغییر خواهد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می دهیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۰    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم شمس آذر قزوین گزینه های جدید باشگاه تراکتور برای جانشینی پاکو خمس هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۰    
صبح امروز قرار بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که این اتفاق رخ نداد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
سهم واردات لپ تاپ به کشور در سال گذشته از مبدا امارات تقریبا 20 برابر چین بوده است
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۶    
وزیر اقتصاد گفت: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ها ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۰    
4 فرنگی کار ایران در 5 وزن دوم رقابت های قهرمانی آسیا با شکست رقیبان خود راهی فینال شدند اما امیررضا ده بزرگی با شکست برابر قهرمان جهان از رسیدن به فینال بازماند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: اقدامات و سیاست های نادرست به بورس لطمه زدند و اگر سیاست گذار به محیط کسب و کار اهمیت می داد امروز عدد شاخص متفاوت بود و همین اقدامات باعث توقف رشد بورس شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در سال جدید از ساعت 12 امروز سه شنبه 28 فروردین 1403، برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
ده بزرگی، گرمسیری، ساروی، رستمی و اسماعیلی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راه یافتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۸    
سرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانک سامان است که با فعال کردن آن می توانید پول خردهای خود را در هر تراکنش پس انداز کنید؛ قطره قطره جمع کنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
قرار بود جلسه شورای عالی کار روز دوشنبه برای ارائه درخواست ابطال دستمزد تصویب شده سال 1403 تشکیل شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۷    
بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش کشور طی شش هفته آینده (منتهی به هفته اول خرداد) در محدوده نرمال است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، صبح امروز (سه شنبه)، گفت که تل آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است. الان و پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
ما کارگریم. حقوق مان کارگری ا ست، معیشت مان کارگری ا ست، زندگی مان کارگری است. اینها جملاتی است که گروه بزرگی از معلمان در وصف وضعیت معیشتی و جایگاه خود در ساختار اجتماعی و اقتصادی کشور عنوان می ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
شهرداران شهرهای مختلف کشورمان به ویژه شهردار پایتخت را می توان از روی دو خط کش جهانی شامل خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا و همچنین مشخصات سبزترین شهرهای جهان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص میزان توانمندی نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به هرگونه تهدیدی در هر سطح و مقطعی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان طور که دیدیم، ان شاءالله تقویت خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه تغییر و تحول در اقتصاد دیجیتال همیشه با مقاومت گروه های دارای تعارض منافع و شبکه سنتی مواجه می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص امروز سه شنبه از حمله هکری به رژیم صهیونیستی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
مقامات آمریکایی مدعی شدند واشنگتن انتظار دارد پاسخ احتمالی اسرائیل به عملیات وعده صادق ایران علیه اراضی اشغالی، محدود و شامل اهدافی در خارج از ایران باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت گفت: انتظار می رود تا سه ماه آینده شمار خودروهای برقی که به عنوان تاکسی در سراسر کشور به کار گرفته می شود تا 10هزار دستگاه افزایش یابد و با نصف قیمت واقعی در اختیار ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
ترکیه رتبه هفتم گردشگری سلامت در جهان را کسب کرد و در سال 2023 شاهد افزایش چشمگیری در تعداد گردشگران سلامت بوده که به 1.4 میلیون نفر رسیده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۷    
چین در روابط خارجی خود هیچ محدودیتی قائل نیست. آنها با برداشتن عینک هنجاری از پتانسیل تمام کشورها برای توسعه استفاده می کنند: از اسرائیل گرفته تا کشورهای منطقه آسیای مرکزی و قفقاز ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: همه کارکنانی که جرم آنها محرز شده و از هیات های تخلفات کارکنان دولت در طول سال های اخیر رای قطعی دریافت کردند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
سازمان ملل از نابودی بخش های وسیعی از زمین های کشاورزی در نوار غزه خبر داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
بعد از اتمام مهلت قانونی استانداردهای 85گانه خودرو، حالا سازمان ملی استاندارد از تدوین استانداردهای 120گانه خبر می دهد. هفت سال از صدور فرمان استانداردهای 85گانه می گذرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۲    
روز گذشته با تزریق پول از صندوق توسعه ملی به بازار سهام، نقشه بورس تا حدودی مثبت شد. اما با شروع معاملات امروز، بازار سهام به تنظیمات کارخانه بازگشت و دوباره سرخ پوش شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۶    
قیمت طلا و سکه امروز در روند افزایشی قرار گرفت. در حالی که اونس جهانی طلا کاهشی شد، رشد 300 تومانی دلار، روند بازار طلا را افزایشی کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۲    
مهدی مهدوی با خداحافظی از دنیای بازیکنی وارد عرصه مربیگری می شود و قرار است به عنوان دستیار محمدی راد در شهداب کار خود را آغاز کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۷    
مهدی محمود رباطی، مدیرعامل کارگزاری اعتبار تابان با مثبت ارزیابی کردن تصمیم جدید سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: زمانی که هیجانات کنترل شود و حمایت های روانی در بازار در قیمت سهام نشکند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۷    
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با انتشار اطلاعیه ای در کدال، مذاکره با دیجی کالا برای سرمایه گذاری را تأیید و اعلام کرده هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکل جلسه مجلس درباره سیاست های ارزی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۷    
خط تولید SE طرفداران خود را دارد. سری جدید اپل یعنی SE 4 هیجان بسیاری در پی دارد. نسخه بعدی چگونه اسباب شگفتی را با قابلیت های جدید فراهم می آورد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۲    
درحالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت های نسبتا بالا در حال انجام است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۴    
عضو شورای ملی زعفران ایران گفت: بازارهای صادراتی که سال ها پیش با زحمت آماده کرده بودیم را به دلیل عدم مدیریت در تولید، برداشت و صادرات دو دستی تقدیم افغانستان و برخی کشورهای دیگر کردیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۷    
قیمت دلار امروز با نوسان محدود 100 تا 200 تومانی در نیمه کریدور ششم نوسان دارد. این اسکناس از دو روز گذشته بازار آرامی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر، روند عرضه و تقاضا در تعادل است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
قیمت انواع گوشی در بازار امروز اعلام شد.
  • ۱