دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 27 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۷    
طی چند روز اخیر جلسه ای با حضور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران، مدیران ارکان بازار و جمعی از فعالان بازار سرمایه در محل این سازمان و با هدف بررسی و تبادل نظر پیرامون ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۲    
مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع 1403 خبر داد و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
عربستان هر گونه مشارکت خود در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی را تکذیب کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با فراجا، مقرر شد تا نیمه اردیبهشت ماه فرایند صدور کارت سوخت در بستر اینترنت انجام پذیرد و زیر 10 روز کارت سوخت بدست مردم برسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
عضو جامعه روحانیت مبارزه معتقد به روشنگری در پرونده حوزه علمیه ازگل با مدیریت حجت الاسلام کاظم صدیقی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱    
با پایان تعطیلات نوروزی عنوان شد که زیرخاکی و مهمونی توانست در تعطیلات پربیننده باشد، به نظر می رسد پخش فصل پنجم نون ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۵    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز بخش دیگری از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را رفع کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۲    
چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو در بخش ویژه ای به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی می پردازد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۳    
تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، مأموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه در سال 1403 است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اسرائیلی ها منطقی عمل کنند، گفت: آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۲    
یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دلیل عدم طی شدن مسیر قانونی برای واردات ذرت شرکت بازرگانی تعاونی های کشاورزی، هیچ مجوزی برای تخلیه و ترخیص محموله ذرت این شرکت صادر نشده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که برای به سرانجام رساندن و نهایی کردن پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در سال جاری باید با حداکثر سرعت حرکت کرد و امسال سال طلایی برای این پروژه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۷    
رییس شورای تامین دام با بیان اینکه مردم نگران وضعیت بازار گوشت قرمز نباشند، گفت: به طور قطع قیمت گوشت قرمز با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲    
انتشار گزارش های فعالیت ماهانه پالایشگاه های بورسی تکلیف کارنامه 12 ماهه 1402 نفتی های بورس را مشخص کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲    
تسلا جدیدترین شرکت بزرگی است که کارمندان خود را اخراج می کند. این تصمیم ظاهراً در پی مشکلات مربوط به کاهش فروش اتخاذ شده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۷    
معاون سیاسی وزیر خارجه هشدار داد که اگر صهیونیست ها به سرزمین ایران چشم بدی داشته باشند قاعدتاً پاسخ سهمگین تری را نسبت به قبل دریافت می کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۷    
دکتر مرندی گفت: چند سال پیش ایشان بدون بیهوشی عمومی و فقط با بی حسی ناحیه نخاع، تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفتند در حقیقت در تمام طول جراحی که کمتر از نیم ساعت طول کشید ایشان بیدار بودند و با پزشکان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۱۷    
درحالی مرز بندی محدود کننده شهری بین کلانشهر ها وجود دارد که جمعیت کلانشهر ها در یک دهه گذشته رو به افزایش گذاشته و این مساله موجب ساخت و سازهای عمودی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۷    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور را تکذیب کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۷    
سازمان هواپیمایی عراق اعلام کرد پروازها میان این کشور و ایران از روز فردا (سه شنبه) از سر گرفته می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۳:۱۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۸    
در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۷    
استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
وزیر امور خارجه ایران و محمد حسن وزیر امور خارجه مالزی بعد از ظهر امروز دوشنبه در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات در روابط دوجانبه و اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۰۹    
نوبت نخست آزمون سراسری سال 1403 در روز های 6 و 7 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۵    
هلند در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تعطیلی 2 روزه سفارت خود در تهران به دلایل ایمنی، سفارت خود را بار دیگر بازگشایی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهور در نامه ای سه لایحه جدید به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۵    
دهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص 4675 ربع سکه، 1016 نیم سکه و 1527 تمام سکه به پایان رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
حزب الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش اسرائیل را در شمال سرزمین های اشغالی هدف قرار داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۰    
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص ضرورت اجتناب از افزایش درگیری ها در منطقه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۶    
مربی بدنساز پیشین پرسپولیس درگذشت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۷    
درحالی آبا ن گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از منتفی شدن انتقال اجباری جابجایی تعدادی از متقاضیان نهضت ملی مسکن اسلام شهر به رباط کریم خبر داده بود که با گذشت حدود 5 ماه خبری از تامین زمین ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهور افزایش تولید مسکن را از مولفه های مهم تحقق شعار سال، یعنی رونق و جهش تولید دانست و از همه مدیران و استان ها خواست تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا حصول نتیجه قطعی به صورت مجدانه و مجاهدانه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۷    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا پس از ورود به دادگاه کیفری جهت رویارویی با چندین اتهام عنوان کرد که این حمله ای به یک رقیب سیاسی است .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۷    
وزارت خارجه بلژیک اعلام کرد که سفیر ایران به این وزارت خانه احضار شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۷    
نماینده پرافتخار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به سومین مدال طلای خود در رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۷    
رسانه آمریکایی گزارش داد به تعویق افتادن حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه به دلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مواضع این رژیم صورت گرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۰۲    
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم امسال پس از پایان زمان حکمی که در قانون تسهیل صدور مجوزها وجود دارد، گزارش دهیم که این قانون پیش از پایان دولت به طور کامل اجرا شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۸    
منابع خبری از پایان جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پس از سه ساعت خبر دادند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۶    
ناصر علیزاده به مدال طلای وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا دست یافت. ایمان محمدی هم در وزن 63 کیلوگرم به مدال برنز رسید اما امیر عبدی در 77 کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۱    
طبق برآورد ها 83 درصد کودکان کار و خیابان از اتباع هستند که بین آن ها فراوانی افغانستانی ها بیشتر است و بیش از 60 درصد از آن ها اتباع غیرمجازند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۶    
وزیر خارجه چک اعلام کرد که امروز سفیر ایران را احضار کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۱۶    
بیلی مارکوس به کاهش شدید اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال همزمان با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین واکنش نشان داد و به نوعی ریزش بیت کوین را طبیعی دانست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۶    
براساس جداول بودجه کل کشور در سال 1403، قیمت هر پیامک 40 ریال افزایش می یابد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۶    
قیمت طلا و سکه در معاملات سومین روز هفته در روند کاهشی قرار گرفت. افت هزار تومانی قیمت دلار منجر به تغییر کانال تمامی قطعات سکه شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۳۱    
هیئت وزیران تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال 1403 را تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۱    
مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در راستای ماده 3 آیین نامه ممنوع توزیع رایگان کیسه های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست قانون محدودیت توزیع کیسه های پلاستیکی از هفته زمین پاک (3 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۷    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۱    
قیمت دلار از روز دوشنبه 26 فروردین در روند کاهشی قرار گرفت. آرام شدن اوضاع سیاسی خیال معامله گران را راحت کرد و همین موضوع انتظارات تورمی را کاهش داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
پیشکسوت استقلال گفت: اختلافات بین مدیریت و کادر فنی استقلال سبب شده این تیم دوباره وارد حاشیه شود و این نگرانی وجود دارد که به خاطر این اختلاف، استقلال نتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
فشردگی قیمت سهام وخارزم، پس از یک سال، به حساس ترین مقطع خود رسیده است. با وجود قرارگیری قیمت پایین تر از این فشردگی، دلایلی برای خوش بینی نسبت به چشم انداز قیمتی وخارزم وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
در پی انتشار اخباری درباره ممنوعیت واردات گوشی های دکمه ای، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران این موضوع را تکذیب کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۱    
شاهد تغییر قدرت در بازار گوشی های هوشمند هستیم. سامسونگ اپل را شکست می دهد و به صدر جدول باز می گردد! در حالی که سامسونگ و اپل همچنان در صدر جدول قرار دارند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۱    
صندوق های درآمد ثابت یکی از بهترین ابزارهای سرمایه گذاری برای افراد ریسک گریز و مدیریت سرمایه در بورس هستند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
برخی از آموزشگاه های رانندگی اقدام به فروش سوالات می کنند. این آموزشگاه ها با دریافت مبلغی در حدود 50 هزار تومان سوالات گواهینامه رانندگی را قبل از امتحان می فروشند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۰    
گزارش ها حاکی است که آمریکا واردات آلومینیوم، مس و نیکل از مبدأ روسیه را ممنوع کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
کیهان در مطلبی به دفاع از کاظم صدیقی و حضورش در نماز جمعه پرداخته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
وزارت جهاد کشاورزی درباره افزایش قیمت جوجه یک روزه گوشتی به انجمن مربوطه هشدار و خبر از برخورد با واحدهای متخلف مرغ مادر گوشتی داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
تصویری از حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی منتشر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی مرکز ملی رقابت گفت: با توجه به اتمام رسیدگی به شکایات از خودروسازان داخلی، شاکیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز ملی رقابت از نتایج آرا مطلع شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم اینطور بوده که هر وقت ما دست برتر را داریم طرف مقابل هم اقداماتی را سامان می دهد، این رژیم در داخل نفوذی دارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
به گفته نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان هر چند صادرات ایران به افغانستان در سال 1402 نسبت به سال 1401 رشد داشته، اما تردد کامیون ها از مرز میلک همچنان کند، پرچالش و هزینه بر است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۲    
یک کارشناس محیط زیست گفت: در دریای خزر دو دهه اخیر 2 متر کاهش تراز آب ثبت شده است و اکنون به کمترین مقدار خود یک قرن اخیر در تراز دریای خزر رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
مدت هاست مساله مهاجرت پرستاران به یکی از معضلات بخش درمان تبدیل شده اما حالا مساله دیگری که زنگ خطر بزرگ تری را برای حوزه بهداشت و درمان به صدا درآورده استعفای پرستاران است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
احمد زیدآبادی نوشت: از نظر پایداری ها، جز دار و دسته خودشان، باقی مردم از جمله بیش از سه چهارم همین مسوولان کنونی کشور یا دشمن هستند یا ستون پنجم دشمن ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید و جلوگیری از سودجویی دلالان، اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۴    
اردیبهشت ماه نخستین مرحله عرضه خودروهای برقی خواهد بود. این در شرایطی است که برخلاف خودروهای وارداتی بنزین سوز، برقی ها با شرایط سهل تری وارد کشور خواهند شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر دپو قریب به سه ماه از سرم در کشور موجود است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۶    
اولین قابلیت های هوش مصنوعی iOS 18 ظاهراً روی خود آیفون پردازش می شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۶    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور عراق و ورود آن به کشور طی امشب، وقوع گرد و خاک را تنها در مناطق مستعد پیش بینی کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
پوستر وعده صادق بر دیوانگاره میدان ولیعصر تهران نصب شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
تلویزیون اسکای نیوز گزارش کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را به طور زنده از کاخ سفید تماشا می کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه در اولین نشست خبری سال جدید، پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع عنوان کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
بر اساس جزئیات بخش دوم لایحه بودجه سال جاری، دولت سیزدهم در سال جاری درآمدی از محل اسقاط خودروهای فرسوده برای خود در نظر نگرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۷    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در دیماه سال گذشته بود که مجوز کسر 45 درصد از حقوق دانشجو - معلمان بابت دریافت خدمات خوابگاهی و غذا در ایامی که این دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند را ابطال کرد و حال ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۱    
شبکه خبری ای بی سی نیوز، در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که نامش را فاش نکرد، نوشت: حداقل 9 موشک ایران با شکستن پدافند هوایی اسرائیل به دو پایگاه هوایی اسرائیل ضربه زدند و 5 موشک بالستیک ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس زمان آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۸    
چند سالی است که به مدد وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی بسیاری از کودکان کار قید درس و مدرسه را زده اند و تمام روزهای سال در خیابان ها به دنبال لقمه نانی می گردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه اسرائیل و جمهوری اسلامی ایران را به خویشتن داری و کاهش تنش در منطقه غرب آسیا دعوت کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۳    
منابع محلی از شهادت نوه هفتم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خبر دادند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۰    
مدیر پشتیبانی و راهبری عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: بیش از 257 هزار سهامدار در سال 1402 در پذیره نویسی الکترونیکی حق تقدم ناشران بورسی مشارکت کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به جزئیات پیام های تبادل شده میان ایران و آمریکا در روزهای گذشته گفت: این تبادل پیام ها در چارچوب اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود و ایران از هیچ طرفی برای دفاع از ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۸    
روز گذشته اخباری مبنی بر تزریق پول از طریق صندوق توسعه ملی به بازار سهام منتشر شد. همین موضوع در کنار کاهش هیجانات فروش سبب شد شاخص های بورسی صعودی شوند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
قیمت طلا و سکه روز دوشنبه با کاهش قیمت بازگشایی شد. لیدر امروز بازار طلا، دلار بود و افزایش محدود اونس جهانی اثر افزایشی بر این بازار نگذاشت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۰    
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو، با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر پیش بینی وقوع بارش های قابل توجه از روز سه شنبه مورخ 28 فروردین تا پنجشنبه 30 فروردین 1403 اطلاعیه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۷    
سری پیکسل 9 گوگل احتمالاً به قابلیت ارتباط ماهواره ای مجهز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۸    
به تازگی خبری از سوی یکی از فعالان رسانه ای، مبنی بر خرید بخش قابل توجی از سهام دیجی کالا، منتشر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
منبع خبر چه کسی است؟ آدرس صفحه را بررسی کنید. نویسنده چه کسی است؟ تاریخ مطلب برای چه زمانی است؟ به مطلب معتبری ارجاع داده است یا نه؟ آیا متن ویرایش شده یا غلط املایی دارد؟ آیا خبر یا محتوا توسط منابع ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
آمار یک شرکت تحقیقاتی نشان داد فروش گوشی های اپل در سه ماهه اول سال 2024، با تشدید رقابت سازندگان گوشی های اندرویدی، به میزان حدود 10 درصد کاهش یافت و این شرکت، برتری خود را از دست داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
قانون فرزندآوری با گذشت بیش از دو سال از اجرای آن فرصت مناسبی است که به لحاظ موفقیت و شکست ارزیابی شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
قیمت دلار در شروع معاملات سومین روز هفته کاهش هزار تومانی داشت و یک کانال به عقب برگشت. معامله گران احتمال هرگونه تنش میان ایران و رژیم صهیونیستی را کم می دانند و معتقدند همین موضوع کاهش قیمت دلار را ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
خبرها حاکی از توقیف ساختمان ایران در لندن خبر است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۷    
برخی خبرها از احتمال اعمال تحریم های تازه توسط اروپا علیه ایران حکایت دارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۱    
معاوضه یکی از راه های قدیمی در معاملات می باشد که در حال حاضر نیز به دلیل رکود حاکم در بازار مسکن بسیار رواج پیدا کرده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
گرچه از اواخر سال گذشته مسئولان بارها افزایش قیمت گوشت قرمز را تکذیب کردند، اما قیمت گوشت قرمز همچنان روند صعودی دارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
شب گذشته به دنبال پاسخ متقابل ایران به اسرائیل، شاهد نوساناتی در بازارهای مالی بودیم. به دنبال این رخداد، سازمان بورس و اوراق بهادار در نخستین ساعات بامداد روز گذشته با تشکیل جلسه اضطراری ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
جلسه امروز با حضور اعضای شورای عالی کار برای بررسی مجدد آیتم های مزدی کارگران برگزار خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به کینگ مانی و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس های طویل المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس هیئت کشتی استان مازندران تاکید کرد طبق صحبتی که با حسن یزدانی داشته و پیش از عید نیز با او دیدار کرده، این قهرمان از اول اردیبهشت تمرینات کشتی اش را آغاز خواهد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۶    
هلال احمر اعلام کرد: واژگونی اتوبوس در گردنه حیران 18 مصدوم و 5 فوتی برجای گذاشت.
  • ۱