دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۴۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 29 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با 21 صفحه اینستاگرامی در راستای طرح نور خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۱۲    
رئیس اتاق مشهد با تأکید بر اینکه لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم توجه به نظرات بخش خصوصی است، تعیین روز پنج شنبه به عنوان تعطیلی پایان هفته برخلاف نظر بخش خصوصی را اقدامی منفی برای تجارت عنوان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
دانشمندان برای اولین بار به طور تصادفی متوجه شدند که گونه ای از ملکه زنبورهای عسل می توانند برای یک هفته غرق شدن را تحمل کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
نرخ جدید کرایه های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از امروز اعمال شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۸    
60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت 24 امشب در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۳:۱۲    
اینکه سنگ پیریت بتواند منبع تازه ای برای استخراج عنصر لیتیوم باشد شاید عجیب به نظر برسد اما این می تواند خبر مهمی برای تولیدکنندگان باتری ها باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۷    
ایران چک های 500هزار تومانی وارد بازار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۷    
سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
بر اساس بررسی ها از ابتدای فروردین سال جاری تا 28 ام مجموعا حدود 2.5 میلیارد دلار ارز به گروه های مختلف اقتصادی تخصیص داده شده است که از میان بخش های صنعتی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از 7000 نظامی صهیونیست دچار اختلال روانی و عقلی شده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2024:بایدن کشور ما را ویران کرده
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۶    
60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودرو های شخصی بدون هیچ گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت ماه) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
اگر حداکثر سرمایه ای که دارید پنج میلیارد تومان است، می توانید در برخی از مناطق تهران صاحب خانه شوید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۳:۱۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: این هشدار را به عرضه کنندگان این کالای قاچاق می دهیم که به شدت با عرضه کننده، توزیع کننده و انبارکننده ی کالای قاچاق برخورد خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۷    
تیم فوتبال العین امارات مقابل الهلال عربستان در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا نتیجه ای شگفت انگیز را رقم زد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۴۷    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق های رای ارائه خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۵    
رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشورگفت: نگرانی هایی از بروز کم آبی در استان های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
بانک جهانی اعلام کرد که با تداوم تنش ها در دریای سرخ، تعداد بیشتری از شرکت های بیمه خدمات مربوط به بیمه خطر جنگ را ارائه داده و نرخ آن را هم بالا بردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
طبق اعلام گمرک، سال گذشته نزدیک به 800 میلیون دلار قطعات موتور سیکلت وارد کشور شده است. این میزان واردات رشد 40 درصدی نسبت به سال 1401 داشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
معاون استاندار کرمانشاه درباره علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب توضیحاتی ارائه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۱:۴۷    
در کارت های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۷    
مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال کشور تعداد ولادت های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال 1402 را منتشر کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۷    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 گفت: با پیش بینی های انجام شده در بودجه امسال، افزایش قیمت هر بشکه نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۲    
متقاضیان خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در اعتراض به محقق نشدن تعهدات بهمن موتور، بار دیگر مقابل ساختمان وزارت صمت تجمع کردند. گروه بهمن نیز وزارت صمت را مسئول مستقیم این بدقولی می داند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۶    
شرکت اسپیس ایکس، سرویس اینترنت ماهواره ای را برای کاربران کشور هایی که از دولتشان مجوز نگرفته قطع می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم اراک اعلام رای کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۶    
وزیر آموزش و پرورش ازثبت نام 600 هزار نفر در کنکور فرهنگیان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران از تداوم افتتاح نیروگاه های کوچک مقیاس خورشیدی طی سال جاری در پایتخت خبر داد و گفت: دو تا سه نیروگاه در هفته زمین پاک (3 تا 9 اردیبهشت ماه) راه اندازی می شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل گروه صنعتی فولاد بهمن گفت: امروزه به جای اینکه مواد اولیه و خام فولادی وارد کشور شود و زنجیره تولید نیز به تکامل برسد، محصولات نهایی وارد می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۲    
قرار بود در جلسه ششصد و پنجاه و دوم شورای رقابت، مورخه 25 فروردین موضوع بازار فولاد بررسی شود. در این جلسه قرار بود اصلاح شیوه نامه تنظیم بازار ورق گرم فولادی توسط اعضاء بررسی شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۲    
بورس تهران در نخستین ماه سال از رقبای خود بازماند. کنترل نرخ ارز نیما، نرخ بهره بیش از 30 درصدی، در کنار قیمت گذاری دستوری و تنش های سیاسی، بورس تهران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۶    
اپل برای کاهش وابستگی به چین و تنوع بخشیدن به زنجیره تأمین محصولات خود، گزینه احداث کارخانه در اندونزی را بررسی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۱    
عرضه اپلیکیشن TikTok Notes که رقیب جدید اینستاگرام محسوب می شود، در هر دو پلتفرم اندروید و iOS آغاز شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
شرکت ایران خودرو قیمت درب کارخانه چهار مدل از پژو پارس را افزایش داد. این محصولات بین 46 تا 56 درصد رشد قیمت داشتند؛ اما چرا این رشد قیمت اتفاق افتاد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از نیمه جنوبی کشور ادامه دارد و سازمان هواشناسی برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار قرمز صادر کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
دانشمندان مطالعات اقلیمی می گویند پدیده قدرتمند آب وهواییِ ال نینو (ال نینیو) که در یک سال گذشته در کنار تغییر اقلیم به افزایش بی سابقه دما دامن زد، پایان یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
بررسی بورس در هفته پایانی فروردین ماه حاکی از آن است که جو هیجان فروش بر معاملات بازار سهام غلبه کرده و سبب کاهش شاخص های بورسی شده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران از تخصیص 2.4 میلیارد دلار ارز از ابتدای سال جاری تا 28 فروردین ماه برای واردات کالاهای اساسی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۲    
لکه ننگ زمین خواری و جنگل زدایی بر پیشانی بزرگترین برندهای لباس اروپایی! این واقعیت را محققان سازمان غیردولتی Earthsight کشف کردند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۲    
قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه روند متوازنی نداشت. قیمت طلا و برخی قطعات سکه متاثر از افزایش اونس جهانی طلا و رشد محدود دلار صعودی اما سکه بهار کاهشی شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۹    
رئیس سازمان بورس در نامه ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بند س تبصره 6 قانون بودجه سال 1403 را حاوی تبعات منفی برای بازار سرمایه عنوان کرد و خواستار اصلاح این بند شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۵    
مدل های امروزی تخمین می زنند که تغییرات اقلیمی می تواند به تنهایی تا 22درصد از تولید ناخالص جهان را تا پایان قرن21 از بین ببرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۸    
با هر مقیاسی وضعیت تولید فناورانه در ایران را بررسی کنید، می بینید که اوضاع به سامان نیست و چشم انداز اقتصادی ایران در سال 1403 این پیام را دارد که در صورت تداوم روند سال های قبل در عرصه سیاستگذاری ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۸    
با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، کارشناسان افزایش قیمت بیت کوین را پیش بینی می کنند و آن را دارایی اصلی برای حفظ ثروت سرمایه گذاران به حساب می آورند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۸    
در نخستین رویداد تجاری بین المللی اتاق بازرگانی تهران در سال 1403. عضویت ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و استفاده از مزیت تجارت آزاد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۳    
آیا چین و پروژه جاده ابریشم جدیدش که سال ها مورد انتقاد غربی ها بود، امروز به خاطر بحران دریای سرخ مورد توجه آنها قرار گرفته؟ این مطلب پاسخی است به سوال ها در این خصوص.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۸    
در نشست خبری وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، درآمدهای دولت و بودجه 1403 تحت بررسی قرار گرفت. یک کارشناس اقتصادی این اظهارات را بررسی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۳    
خطر کاهش مواد غذایی در طبیعت و رشد مستمر جمعیت جهان و نگرانی از ناامنی غذایی، کاهش ضایعات غذایی را به یک موضوع جهانی با پیامدهای اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی تبدیل نموده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۶:۲۳    
به گفته دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و پاکستان هر چند سایه تحریم های ایران بر تجارت دو کشور سنگینی می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۶    
شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۳    
بازار سهام در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه مثبت شد. شاخص کل بورس امروز رشد کرد و شاخص هم وزن نیز اندکی بالا رفت. با این حال، ارزش معاملات خرد همچنان در کف است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۲    
غضنفرآبادی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: ما ایرادات را برطرف کردیم، انشاالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می خواهد بکند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۹    
قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش محدود قیمت دلار چرخید. اونس جهانی طلا افزایشی است و به منطقه 2400 دلاری بسیار نزدیک شده، اما این موضوع بر روند قیمت بازار طلای داخلی اثر صعودی نگذاشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۶    
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با اقدام حقوقی درباره حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق باید بگویم که حقوقدانان در خصوص ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۳    
دولت در لایحه بودجه سال آینده، بیش از 23 هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه های مختلف پیش بینی کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۰    
عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی در رابطه با پاسخ ایران به حمله اسراییل، گفت: آن چیزی که اتفاق افتاد، اولین بار در منطقه بود که جمهوری اسلامی ایران مستقیما به خاک سرزمین اشغالی فلسطین حمله کرد و هم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
ماشاالله شمس الواعظین گفت: فراموش نکنید ما و اسرائیل با هم خطوط تماس سرزمینی ندارند در نتیجه جنگ های دو طرف به صورت حملات موشکی، هوایی، سایبری و پهپادی ادامه خواهد داشت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد اقتصاد جهانی برای سال 2024 را به 3.2 درصد تغییر داد که 0.1 درصد بیشتر از تخمین قبلی ارائه شده در ماه ژانویه بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
در حالی که نمایندگان بخش خصوصی به تعطیلی پنجشنبه ها اعتراض دارند، یک کارشناس اقتصادی معتقد است اولویت های مهم تری برای بهبود وضعیت تجاری وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه تربیت مدرس روشی را برای امحای بی خطر و دوستدار طبیعت برای لامپ های فلورسنت و کم مصرف ارائه کرده اند که به گفته آنها انتهای این فرآیند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۵    
رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۰    
تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه 29 فروردین ماه میزبان عرضه 731 هزار و 926 تن انواع کالا و محصول هستند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای 20 درصد بود و فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
بیت کوین بعد از مدتی نزول اندکی افزایش یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
نوری قزلجه در پاسخ به این که برخی از رسانه های نزدیک به دولت عنوان می کنند اگر دولت قبلی بود قیمت دلار تا 200 هزار تومان بالا می رفت اما در این دولت تا سقف 100 هزار تومان شاید برسد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
قیمت طلا امروز چهارشنبه (17 آوریل) ثابت ماند زیرا تقاضا برای طلا در بحبوحه تنش های خاورمیانه تا حدی فشار ناشی از بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا را جبران کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
داده های یورواستات نشان داد که صادرات منطقه یورو در فوریه و مازاد تجاری بلوک افزایش یافت و به شاخص های اخیر افزوده شد که نشان می دهد در حال حاضر ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مفقود شدن سه زن عشایرنشین در روستای سرجنگل عشایری از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
کشورهایی مانند بریتانیا و نروژ هنوز به طرز چشمگیری به منابع انرژی دریای شمال متکی هستند. با این حال، اقدامات شدیدتر مالیاتی منجر به عقب نشینی چندین شرکت انرژی مانند شل از میادین نفتی فراساحلی خود شده ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان قیمت روز سه شنبه معامله شد. معامله گران می گویند تحرکات محدود دلار طی دو روز گذشته، متاثر از آرامش نسبی در اخبار سیاسی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۹    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اعلام کرد که ماهواره های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۳    
نشست آسیب شناسی موسیقی در سال های پس از انقلاب عصر 28 فروردین ماه با حضور رضا مهدوی (آهنگساز و پژوهشگر موسیقی) و دکتر مسعود کوثری (استاد دانشگاه تهران) به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۳    
در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۳    
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از اجرای طرح کهربا توسط6 بانک خبر داد و گفت: با این طرح تراکنش بانکی با برنامک های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت های بانکی انجام می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۵    
کریس مارس زالک، مدیرعامل صرافی مشهور crypto.com، نظر و پیش بینی اش را درباره رویدادهای پیش از هاوینگ بیت کوین و روند قیمتی آن اعلام کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۴    
طولانی شدن رکود مسکن و ساختمان باعث شده این تلقی در بین سازنده ها بوجود بیاید که دولت اقدامی نمی تواند برای رونق انجام دهد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۴    
دولت بایدن تمایلی به تشدید تحریمها علیه صادرات نفت ایران ندارد و دلیل آن نگرانی نسبت به بالا رفتن قیمت نفت و عصبانی کردن چین به عنوان بزرگترین خریدار نفت ایران است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲    
گوگل در ماه مارس 2024 هسته موتور جستجوی خود را بروزرسانی کرد و یکی از اهداف اصلی این بروزرسانی مبارزه با محتوای کم کیفیت و اسپم عنوان شد که به نظر تاثیر آن باعث حذف بسیاری از سایت ها در نتایج جستجو ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲    
موسس تلگرام اعلام کرد جمعیت کاربران ماهانه فعال این اپلیکیشن پیام رسان، ظرف مدت یک سال، از یک میلیارد نفر عبور خواهد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۹    
سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 4 هزار عملیات گروهگ های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۹    
وزیر کار و رفاه اجتماعی استقبال از کالابرگ الکترونیکی را خصوصاً در دهک های پایین بالای 90 درصد توصیف کرد که پیش بینی می شود در مرحله سوم این طرح به حدود 95 درصد برسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس اقتصادی نسبت به واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس واکنش نشان داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از رسیدگی فوری به پرونده های زیرمیزی پزشکان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
عضوشورای عالی کار گفت: براساس سبدمعیشت و تورم انتظاری حداقل دستمزد1403 باید 15میلیون تومان باشد که البته این نخستین گام برای جبران عقب افتادگی و سرکوب دستمزد جامعه کارگری در سنوات گذشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۴    
جام ملت های فوتسال آسیا از امروز(چهارشنبه) با 4 دیدار آغاز خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۲    
رییس اتاق بازرگانی تهران امیدوار است تعطیلی پنجشنبه در صحن علنی رای نیاورد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش های مناسب هفته های گذشته، میزان پرشدگی سدهای کشور تا 28 فروردین 1403 را 61 درصد اعلام کرد و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
رییس اتاق ایران در نامه های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و رییس مجلس، برنامه ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
بانک جهانی از کاهش ضریب جینی ایران به 34.8 درصد در سال 2022 خبر داد که کمترین رقم طی 8 سال گذشته بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
سطوح انتشار گازهای گلخانه ای همچون دی اکسید کربن، متان و اکسید نیتروژن با وجود تعهدات جهانی برای مقابله با تغییرات اقلیمی کماکان در حال افزایش است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
شورای امنیت قرار است روز پنج شنبه قطعنامه پیشنهادی الجزائر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی بگذارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۳    
دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 2 بازی آغاز شد که طی آن پاری سن ژرمن و دورتموند، بازنده های دور رفت جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۸    
فرزند حمید نوری، می گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۸    
واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد 13 مصدوم برجای گذاشت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امروز (29فروردین) تا روز یکشنبه (2 اردیبهشت) در بیشتر استان ها بارش باران، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۸    
سرتیم پزشکی رهبر انقلاب درباره دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ی در خصوص چند همسری گفت: ایشان بسیار با چندهمسری مخالف هستند و همیشه در صحبت هایشان تأکید می کنند و معتقدند از آنجا که در جامعه و کشور ما ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۸    
بزرگترین پالایشگر نفت هند به دنبال فروش مجدد نفت آمریکا چند هفته پس از خریداری آن است که نشان می دهد احتمالا نفت بیشتری از سوی روسیه به این کشور آسیایی، روانه شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۱    
در حالی که مردم برای حفظ ارزش سرمایه خود در برابر تورم به بازار ارز پناه آورده اند، بانک مرکزی از احتمال دریافت مالیات خرید ارز خبر داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۱    
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با تأکید بر اینکه روند افزایش نرخ ارز قطعاً در میان مدت متوقف خواهد شد؛ گفت: با هر شدتی که هیجانات موجب شده است نرخ ارز افزایش یابد ...
  • ۱