دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 25 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۲    
در پی فشار افکار عمومی، ترکیه صادرات شماری از محصولات خود از جمله محصولات زنجیره فولاد را به اسرائیل محدود می کند این در حالیست که اسرائیل همواره برای فولادسازان ترک بازار مهمی به شمار می آمده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۱    
الوپیک بزرگترین سامانه تخصصی ارسال هوشمند کالا و مرسوله درون شهری در پایتخت، فعالیت اش را در مشهد آغازکرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۱    
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: از اقامه نماز جمعه تهران توسط صدیقی بعد از افشای تخلفات مالی گرفته تا نشستن علیرضا پناهیان در کنار ابراهیم رئیسی بعد از توهین به پیامبر و شرکت سعید طوسی در مسابقات قرآنی عراق ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۵    
میزان صادرات غیر نفتی ایران به افغانستان در سال 1402 به یک میلیارد و 871 میلیون دلار رسید که بیانگر افزایش 13.6 درصدی در مقایسه با سال 1401 است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل دفتر نظارت بر امور اجرایی شرکت بازآفرینی شهری ایران از اجرای 210 پروژه تامین خدمات روبنایی و زیربنایی در بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری با اعتبارات تخصیصی حدود 2 هزار میلیارد ریال در سال 1402
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۹    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از 47 هزار و 250 متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی مرکز مبادله گفت: امروز 26 فروردین ماه دومین حراج حضوری شمش طلا طی سال جدید در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۲    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، علت افزایش قیمت گوشت را خشکسالی، حذف ارز 4200 تومانی و افزایش قیمت نهاده ها عنوان کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
هنوز یک ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت های موسیقی 100هزار تومان گران تر شده و بلیت کنسرت ها نزدیک به 900هزار تومان به خصوص در کنسرت های پاپ دیده می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۲    
اسپیس ایکس رکورد استفاده دوباره از یک موشک را شکست و طی یک عملیات پرتاب، بوستر اول موشک برای بیستمین بار به فضا پرتاب شد و دوباره روی زمین فرود آمد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۷    
بررسی جداول مربوط به بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه ها، مبلغ 315 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی صنعت آب میزان پوشش برف کشور را حدود 2 درصد اعلام کرده که عمدتاً در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمالغرب کشور واقع شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۷    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ پهپادی ایران به حمله دمشق را تأیید کرد و گفت ده ها پهپاد به سمت فلسطین اشغالی پرتاب شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
وزیر امور خارجه با اشاره به تماس تلفنی امروز وزرای خارجه هلند، بلژیک و قبرس با وی گفت که ضمن تبیین مواضع ایران در پی حمله اخیر رژیم اسرائیل، به آنها گفته شده که به آمریکا هشدار لازم داده شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰    
رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که با آغاز حمله ایران به اسرائیل، هواپیمای بنیامین نتانیاهو به مکان امنی منتقل شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۹    
برخی از شبکه های اجتماعی عبری مدعی شدند شماری از پهپادها در ارتفاعی پایین در حال پرواز هستند
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۹    
داوطلبان نوبت نخست آزمون سراسری سال 1403 از دوشنبه سوم اردیبهشت ماه می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۲    
رییس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار از حذف داروخانه های حضوری خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۵    
سیاست صبر راهبردی تهران ممکن است همچنان مقامات ایرانی را وادار کند تا به روشی سنجیده پاسخ دهند. اما برخی از واکنش ها با توجه به اینکه ایران با صدای بلند وعده انتقام داده تقریبا قطعی است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، استعفای 20 پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۷    
یک فعال صنعت فولاد گفت: تفکری که رای به توقف برداشت آب صنایع از منابع سطحی و زیرزمینی داده و بر جایگزین کردن پساب تاکید می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور در خصوص جمع آوری کارت سوخت آزاد در جایگاه ها توضیحاتی ارائه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۳    
کیهان نوشت:حساب کاربری رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس، شبکه های معاند و نیز برخی رسانه های مدعی اصلاحات در اقدامی مشترک ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران شاهد گران شدن کرایه ها به ترتیب؛ 28 درصد در بخش مترو، 26 درصد افزایش در بخش اتوبوس و 45 درصد در بخش تاکسی خواهیم بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد و خواستار آزادی آن شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۲    
راه اندازی تالار برق سبز، پذیرش گواهی صرفه جویی انرژی برق و گاز، طراحی ابزارهای مالی جدید و رشد ارزش معاملات از جمله دستاوردهای بورس انرژی ظرف سال گذشته بود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۸    
یک فعال فولادی گفت: برای بهبود ضعف های بزرگ صنعت فولاد می توان از تولیدکنندگان، جوانان متخصص و حتی مردم با بیان نواقص و مشکلات و مانند عدم زیرساخت ها و بودجه درخواست کمک کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۸    
قیمت های بیلت صادراتی ایران با افت 10 دلاری به 470 دلار در هر تن فوب کاهش یافت ولی میلگرد بدون تغییر ماند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
دومین نشست پنج جانبه نمایندگان دادستان های کل کشورهای ساحلی حاشیه دریای خزر با موضوع پیشگیری و مقابله با جرایم زیست محیطی دریای خزر در جمهوری آذربایجان برگزار شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از راه اندازی مرکز ملی آفرینش فناوری های کوآنتومی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
رئیس سازمان عشایری گفت: 30 تا 40 درصد از جامعه عشایری از آب پایدار بهره مند نیستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۲    
برای سال آینده در مجموع بیش از 315 هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی و معیشتی و کالابرگر الکترونیک پیش بینی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۷    
فروش خاک جزیره هرمز با وجود ممنوعیت، بحث امروز و دیروز نیست و چند سالی است که افرادی به صورت قاچاق این خاک ارزشمند را برداشت کرده و می فروشند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۷    
یارانۀ 400 هزار تومانیِ فروردین ماهِ دهک های 1 تا 3 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۷    
طبق اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده است و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه پیوسته اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۶    
باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۳    
فدراسیون جهانی والیبال هفت میلیون و 440 هزار دلار پاداش برای لیگ ملت های والیبال 2024 در نظر گرفته است که دو میلیون و 300 هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت ها است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
قیمت طلای جهانی طی هفته گذشته موفق به ثبت رکورد تاریخی در سقف 2400 دلاری شد. این رکوردشکنی در حالی اتفاق افتاد که تمامی آمار و ارقام، حاکی از تقویت رقیب این فلز گران بها یعنی دلار بودند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
یارانه کمک معیشتی مرحله 157 مربوط به اسفند ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 اسفند ماه قابل برداشت است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی گفت: امسال با بحرانی در زمینه تامین نهاده روبرو نیستیم و نهاده ها به موقع تامین خواهد شد که در این صورت تولید کننده هم اطمینان خاطر خواهد داشت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
در شرایطی که وضعیت آمادگی بدنی حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران و جهان پس از عمل جراحی مشخص نیست، بازگشت کامران قاسمپور به وزن 86 کیلوگرم برای رقابت با حسن یزدانی با هدف انتخاب آماده ترین کشتی گیر در ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
هفته بلاکچین 2024 پاریس دیروز به پایان رسیده است و رهبران مختلفی از بازار ارز دیجیتال و بلاکچین در این برنامه سه روزه، به گفت وگو و ارائه دیدگاه های خود پرداختند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۷    
قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ 25 فروردین 1403 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ 20 عددی 123 هزار تومان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۱    
سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد: هیچ پیامکی برای شهروندان ارسال نکرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۸    
دولت پرتغال در بیانیه ای اعلام کرد که در زمینه توقیف یک کشتی با پرچم این کشور و مرتبط با رژیم صهیونیستی در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران با مقامات ایران در ارتباط است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
التیام سریع تر زخم های دیابتی با پانسمان نانویی از دستاوردهای یکی از شرکت های دانش بنیان است که می تواند باکتری ها را از بین برده و روند بهبود را تسریع می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
فولکس واگن اعلام کرد که قصد دارد 2.5 میلیارد یورو (2.68میلیارد دلار) در چین برای توسعه مرکز تولید و نوآوری خود در شهر هفئی در استان آن هویی سرمایه گذاری کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
آخرین تمدید زمان ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
امروز صبح یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز توقیف شد، اما مالک این کشتی چه کسی است؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
شیائومی مدتی می شود که خود را به عنوان رقیبی جدی برای مدعیان بازار یعنی اپل و سامسونگ معرفی کرده است. شیائومی 14 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده به بازار است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
رییس مرکز مدیریت راه های مازندران از انسداد و یکطرفه شمال مسیر شمال به جنوب محور کندوان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۹    
شرکت نبکا اولین کراس اوور برقی مونتاژی را همچنان با مدل سال 1402 عرضه می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
انجمن جهانی فولاد در تازه ترین گزارش خود پیش بینی این انجمن را برای تقاضای جهانی فولاد در سال های 2024 و 2025 در یک تجدید نظر به سطح پایین تری تنزل داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۷    
دبیر کمیته شیر وزارت آموزش وپرورش با اشاره به توزیع 160 میلیون پاکت شیر در مدارس در سال 1402 گفت: تا پایان اردیبهشت 15 نوبت شیر در مدارس توزیع خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۱    
نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۸    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده است که ارائه خدمات پس از فروش یا گارانتی به کالاهای قاچاق ممنوع است این در حالی است که همچنان شاهد جولان کالاهای قاچاق محرز مانند آیفون 14 و 15 در بازارها ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۸    
دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت گفت: بنابر سیاست دولت در راستای تنظیم بازار، قیمت گوشت های وارداتی از اواخر اسفند 1401 تاکنون تغییری نداشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۸    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران گفت: مقدار خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت که به طور طبیعی و در اثر استهلاک قطعات ایجاد می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۹    
بر اساس لایحه بودجه سال جاری، عوارض خروج از کشور برای هر نفر 520 هزار تومان تعیین شد که 120 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۳    
چند روزی است که برخی از کاربران در شبکه شاد پیامی هشدار آمیز مبنی بر اینکه حساب کاربریشان تا 24 ساعت آینده مسدود خواهد شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۳    
قیمت طلا و سکه روز شنبه را با افزایش قابل توجه قیمت آغاز کرد. افزایش قیمت دلار و تشدید ریسک های سیاسی هیجان بازارهای مالی را بالا برد و بازار طلا را دوباره به مسیر صعودی بازگرداند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۷    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سال گذشته در شهر تهران 46 درصد از کل تصادفات فوتی و 64 درصد از کل تصادفات جرحی تهران مربوط به موتورسواران بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۲    
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص، در روزهای اخیر با پیشنهاد افزایش قیمت بنزین باز هم نسخه دیگری برای اقتصاد ایران پیچید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۰    
اپل ضمن دفاع مجدد از مک بوک با رم 8 گیگابایتی، می گوید این کانفیگ از مک برای انجام اکثر کارها مناسب است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۴    
درگاه ملی مجوزهای کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد دارندگان مجوزهای کاغذی باید هرچه سریعتر مجوز خود را به الکترونیکی تغییر دهند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۲    
مقامات چینی به شرکت های مخابراتی این کشور دستور دادند تراشه های خارجی را تا سال 2027 از شبکه های خود حذف کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۳    
قیمت دلار در شروع نخستین روز هفته نزدیک به دو هزار تومان گران شد و اکنون با کانال 6 کریدور ششم تنها 50 تومان فاصله دارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
در فروردین ماه امسال، تقریباً هفته ای یک بار پیام رسان بومی ایتا دچار قطعی و اختلال شده است. مدتی پیش هم گوگل پلی هشداری درباره پیام رسان بله برای کاربران ارسال کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
بر اساس تازه ترین گزارش دبیرخانه اوپک، ایران در ماه مارس3 میلیون و 188 بشکه نفت خام تولید کرده که 28 هزار بشکه بیشتر از فوریه 2024 بوده و به این ترتیب پیشتاز افزایش تولید در اوپک شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
بازار مسکن در مناطق 2، 4، 5، 7، و 10 پایتخت از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نقاط برخوردار هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس مرکز حقوقی شهرداری تهران گفت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری، املاک شهرداری تهران به ارزش بیش از 25 هزار میلیارد تومان باز پس گرفته شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۵    
آزمون های شبه نهایی دانش آموزان متوسطه دوم به منظور کنترل استرس و آشنایی آنها با سوالات نهایی، در 2 درس عمومی و 2 درس تخصصی، از دوشنبه 27 فروردین آغاز و تا 2 اردیبهشت ادامه دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه اعلام کرد که حذف کارت سوخت جایگاهها از قاچاق جلوگیری می کند و افزایش قیمت بنزین شایعه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
عضو شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار ایران، با صادرات 70 تا 80 درصد زعفران تولیدی در جایگاه اول صادرات دنیا قرار دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۲    
آژانس بین المللی انرژی (IEA) هشدار داد حملات پهپادی اوکراین به پالایشگاه های روسی، ممکن است بازارهای جهانی سوخت را مختل کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۰    
طرح کالابرگ الکترونیک ابتکار عمل دولت سیزدهم بوده که در جهت حمایت از امنیت غذایی و بهبود وضع معیشت خانوارها و با هدف ریشه کن کردن مشکل سوء تغذیه و توزیع عادلانه یارانه ها به اجرا درآمده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۰    
بنا بر اذعان مقامات امنیتی و انرژی ارشد رژیم صهیونیستی، زیرساخت برق این رژیم، در برابر یک حمله که ممکن است در جنگ تمام عیار روی دهد، آمادگی کافی ندارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران فردا یکشنبه 26 فروردین 1403، برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۴    
روزنامه هم میهن نوشت: پیام این اقدام ستاد نمازجمعه که ظاهراً مورد حمایت دیگر نهادهای رسمی نیز هستند؛ ناامیدی، و ناامیدی است و در یک کلام: همینی که هست، می خواهید بخواهید، نمی خواهید هم نخواهید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۱    
به نقل از منابع آگاه و پیگیری ها از سفارت هلند خبر رویترز در خصوص تعطیلی این سفارت خانه جهت اقدامات احتیاطی صحت ندارد و سفارتخانه روند عادی خود را طی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۱    
کریستالینا جورجیوا دوباره به عنوان رئیس صندوق بین المللی پول انتخاب شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۲    
بررسی ها حاکی از آن است که یک پیام رسان داخلی(ایتا) از دقایقی قبل دچار اختلال شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۲    
داده های مرکز تحقیقات انرژی و هوای پاک CREA نشان می دهد که با وجود تحریم ها، واردات ال ان جی فرانسه از روسیه از ابتدای سال 2024 نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد افزایش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
دونالد ترامپ ضمن انتقاد از سیاست های جو بایدن، مدعی شد که تنش های فزاینده میان ایران و رژیم صهیونیستی می تواند به جنگ جهانی منجر شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۱    
قیمت دلار امروز با افزایش ارزش بازگشایی شد و از نیمه کریدور ششم فراتر رفت. معامله گران افزایش ریسک های سیاسی را دلیل رشد قیمت دلار می دانند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
شنبه سیاه بورس با ریزش بیش از 53 هزار واحدی شاخص کل و سقوط بیش از 25 هزار واحدی شاخص هم وزن رقم خورد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اقدامات مجلس دوازدهم باید در راستای کمک به دولت و نه در راستای برخورد با دولت انجام بگیرد. یعنی روش کاری باید روش اقناعی باشد نه روش برخوردی.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
سرمایه گذاری مستمر، بهبود شرایط تجارت و کسب وکار و ایجاد ثبات اقتصادی و کاهش تورم از جمله شروط لازم برای رشد اقتصادی مداوم است و بدون تحقق این موارد نمی توان انتظار داشت که رشد های اقتصادی در کوتاه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۰    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: در چند ماه گذشته شدت عمل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در برابر قاچاقچیان چوب افزایش یافته و متخلفان بیشتری را در این حوزه در استان های مختلف کشور بخصوص در ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۷    
روزنامه اعتماد با اشاره به کاهش چشمگیر حضور نمازگزاران در نمازجمعه دیروز به امامت کاظم صدیقی این موضوع را مطرح کرده که چرا نام او همچنان در لیست امامان جمعه تهران قرار دارد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۷    
ادعای معاون شهردار تهران مبنی بر اثر رشد ساخت وساز بر آرامش مسکن با داده های 22ساله از بازار املاک پایتخت راستی آزمایی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل توانیر مصرف برق کولرهای گازی را 6 تا 10 برابر آبی عنوان کرد و از مشترکان مناطق عادی خواست به جهت رشد فزاینده مصرف و افزایش هزینه قبض برق از نصب این کولرها اجتناب کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
قیمت مسکن اروپا طی سه ماه آخر سال 2023، 1.1 درصد کاهش یافت. با این حال، در منطقه یورو به طور کلی، قیمت ها کمی بالاتر بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
یکی از روزنامه های امروز در گزارش میدانی از نمازجمعه دیروز تهران با برخی نمازگزاران مصاحبه کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
یک نماینده مجلس گفت: باید هر کسی ارز خریداری می کند اطلاعاتش در اختیار دولت باشد و به اصطلاح از ظرفیت قوانین مانند قانون مالیات بر عایدی بر سرمایه استفاده شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۱    
دبیرکارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت:حجم آب دریاچه ارومیه به 2 میلیارد مترمکعب رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۵    
داده ها نشان می دهد که تورم سالانه آرژانتین به رکورد جدید حدود 288 درصد رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
سقوط قیمت بیت کوین و آلت کوین های بازار، موج شدیدی در سطح صرافی ها به پا کرده است. در همین حین، معامله گران ضررهای چشمگیری متحمل می شوند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۶    
قیمت هر اونس طلا امروز با 1.19 درصد کاهش به 2344 دلار و 37 سنت رسید.
  • ۱