دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۱۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 7 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۵    
بر اساس برخی برآوردها 1700 میلیارد دلار سرمایه ایرانیان خارج از کشور است که بخش مهمی از این عدد قابلیت جذب در بخش های مختلف اقتصاد را دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
قوی ترین طوفان خورشیدی از سال 2017 تاکنون به زمین برخورد کرد، اما آثار مخربی نداشت و تنها موجب شفق قطبی زیبایی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۶    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 18 تا 31 فروردین، از امروز 9 فروردین آغاز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۷:۱۵    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بازه زمانی 18 تا 31 فروردین از روز پنجشنبه 9 فروردین ماه آغاز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۶:۴۰    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از جابجایی 6 میلیون و 500 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی از 24 اسفند 1402 تا هفتم فروردین 1403 خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۲    
آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می دهد، هوای یک شهر خوزستان روز چهارشنبه در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۶    
امروز در بازار فیزیکی بورس کالای ایران بیش از 940 هزار تن انواع کالا مورد معامله قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در سال گذشته از محل وصول مالیات پرونده های شرکت های صوری، مطالبات دولتی و معوقات مالیاتی ابربدهکاران کلان حدود 45 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۳    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران ایران، انصار الله یمن، حزب الله لبنان و 11 شخص و نهاد سوریه خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۰    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۴۰    
ایران خودرو اعلام کرد، پس از پایان تعطیلات نوروزی فراخوان متقاضیان پارس را ادامه خواهد داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۵    
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق با نگاهی به چالش های اصلی اقتصاد ایران در سال 1403 به پیش بینی نرخ تورم و رشد اقتصادی در این سال پرداخت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۲    
آیین نامه اسقاط خودروهای فرسوده روز گذشته از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد. که تغییراتی نسبت به گذشته دارد و احتمالاً در آینده بازار خودرو را با نوساناتی روبه رو خواهد کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واگذاری معادل 27 هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین اجتماعی در قالب تأدیه مطالبات این سازمان از دولت خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۲    
کاربران می گویند شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت چراغ خاموش شروع به سرکوب محتوای سیاسی کرده و نمایش آن را در صفحات کاهش داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۹    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از افزایش نرخ ورودی موزه ها، گروه هایی را که مشمول بلیت رایگان و نیم بها می شوند، اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۹    
هر بار که قیمت مسکن حبس می شود، برای فعالان این بازار این تصور بوجود می آید که قیمت مسکن افزایش چشمگیر پیدا کرده است و همین فرضیه اثر تورمی در صحنه معاملات می گذارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۹    
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: در زمینه افزایش مزد سایر سطوح، ما محدودیت های شریک اجتماعی دیگرمان که دولت است را نیز لحاظ کردیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۷    
دادگاه عالی انگلیس روز سه شنبه طی حکمی جنجال برانگیز به جولیان آسانژ بنیان گذار سایت افشاگر ویکی لیکس مهلت داد که علیه حکم استردادش به آمریکا درخواست تجدید نظر کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۴    
سفیر بحرین در دمشق دعوتنامه رسمی پادشاه کشورش از رئیس جمهوری سوریه را برای شرکت در سی و سومین نشست اتحادیه عرب در منامه به بشار اسد تحویل داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۴    
بررسی تولید ناخالص داخلی و اندازه اقتصاد کشورها نشان می دهد، ترکیه در این منطقه اول، عربستان دوم و ایران سومین کشور است. فاصله ها میان ایران و ترکیه در حال افزایش است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۷    
تیم ملی ایران در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید. این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۲    
معاون وزیر صمت از واردکنندگان خودرو خواست تا نهم فروردین ماه اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال 1403 را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۳۲    
تیم ملی جوانان دختران زیر 20 سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۲    
در دنیای دیجیتال امروز، استخراج بیت کوین نه تنها یک پدیده مالی، بلکه نمادی از نوآوری و فرصت های سرمایه گذاری است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۲    
نگرانی های فزاینده محیط زیستی، چشم انداز بازار کار را دگرگون کرده است. سال 2024 به عنوان نقطه عطفی در این تحول از طریق گسترش مشاغل سبز شناخته می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۲    
دانشمندان کانادایی موفق به ساخت سریع ترین دوربین جهان شده اند که قادر به ثبت 156.3 تریلیون فریم در هر ثانیه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک با مسئولیت استانداری قم تشکیل می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۱    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در شرایطی که نگران کننده ترین و رقت انگیزترین مصداق های فقر و عقب ماندگی را می توان در استان های مرزی جستجو کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۵    
پس از انتشار خبری مبنی بر مخالفت رئیس سازمان برنامه و بودجه با واردات خودرو، حالا داوود منظور اظهارات منتسب به خود را تکذیب کرده است. اما اصل ماجرا چیست؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال گذشته ارتقای سطح حفاظتی عرصه های واجد شرایط و الحاق به منطقه حفاظت شده برای 14 منطقه در دستور کار قرار گرفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۲    
بیت الله ستاریان، کارشناس مسکن، درباره وضعیت بازار مسکن در سال 1403 گفت: تا خردادماه چندان تغییر زیادی در بازار مسکن نخواهیم داشت، اما در خرداد تحولاتی صورت می گیرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۲    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از وقوع یک فقره آتش سوزی در بخشی از جنگل های منطقه در حوالی نوکرس یکی از روستاهای بخش مرزن آباد خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه تا پایان سال 1406 با اجرای گام نخست طرح های توسعه ای در چهار میدان گازی، تولید روزانه گاز کشور معادل بیش از پنج فاز استاندارد پارس جنوبی افزایش می یابد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اخیرا حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان، باعث شده است که برخی مجموعه ها علیرغم اینکه دانش بنیان نیستند، به اسم شرکت دانش بنیان فعالیت کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۴    
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف اشیاء عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در شهرستان رودبار واقع در جنوب گیلان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۷    
قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۶    
عضو هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران از عرضه انواع پوشاک قاچاق اروپایی، چینی، هندی و بنگلادشی در بازار ایران و فروش آن با قیمت ارزان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۶    
نرخ بیکاری ترکیه در سال 2023 به پایین ترین میزان در 10 سال گذشته رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۶    
قیمت طلا و سکه در سومین روز معاملاتی هفته همچنان در دوراهی قیمت دلار و قیمت طلای جهانی حرکت کرد. به نظر می رسد تضاد مسیر دلار و اونس جهانی طلا، بازار طلا را دچار سرگیجه کرده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۳۶    
سه منبع صنعتی آگاه روز دوشنبه اعلام کردند دولت روسیه به شرکت ها دستور داده است تولید نفت را در سه ماهه دوم کاهش دهند تا دستیابی به هدف تولید 9 میلیون بشکه در روز تا پایان ژوئن، تضمین شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۴    
دادگاه عالی اسپانیا روز دوشنبه حکم خود برای مسدود شدن خدمات تلگرام در این کشور را به دلیل اینکه منتظر گزارش پلیس درباره تاثیر این ممنوعیت روی کاربران بود، معلق کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۰    
رئیس فدرال رزرو شیکاگو اظهار کرد: ما در دوره ای تیره با تورم قرار داریم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۱    
به باور کارشناسان، بازار مسکن با فاصله از افزایش نرخ دلار اثر می پذیرد و اثر رشد نرخ دلار را پس از گذشت مدتی در این بازار می توان مشاهده کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۱    
بورس تهران در سومین روز معاملاتی سال، روندی متفاوت از دو روز گذشته را پیش گرفت و عموما منفی بود. آیا این به معنای پایان فرصت رشد بازار و بازگشت به مسیر نزولی است؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۲    
بانک های عامل موظفند نسبت به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد ریال تمامی بهره برداران بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را به مدت یک سال استمهال کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۶    
آژانس بین المللی انرژی از افزایش 50 هزار بشکه ای تولید روزانه نفت ایران طی دو ماهه نخست سال 2024 خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۷    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات مواد اولیه و کالاهای واسطه ای تولید در بازار فیزیکی بورس کالا در سال 1402 از 150 میلیون تن فراتر رفته است .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۸    
انگیزه داشتن کارکنان یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت هر سازمان است. کارکنانی که انگیزه بالایی دارند، با شور و اشتیاق بیشتری کار می کنند، خلاق تر و نوآورتر هستند و به طور کلی عملکرد بهتری دارند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۹    
دارایی خالص ترامپ، بیش از چهار میلیارد دلار افزایش یافت. این به معنای آن است که ترامپ با ثروتی معادل 6.5 میلیارد دلار، به جمع 500 ثروتمند برتر جهان پیوسته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۲    
قیمت دلار در سومین روز معاملاتی هفته با وجود تعطیلی معاملات نقدی، در بازار پشت خطی کاهشی بود. به نظر می رسد بازارساز توانسته است فضای معاملات غیرنقدی و پشت خطی را مدیریت کرده و قیمت را به سمت کف ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۲    
بنا بر اعلام سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران، جمع آوری پل حافظ در تهران منتفی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۶    
نایب رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی نسبت به رشد 35 درصدی تعرفه های خدمات پزشکی انتقاد کرد و گفت: عده ای تصور دارند کلیه این افزایش، دستمزد پزشکان است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۷    
روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۶    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد که ایالات متحده رکورد صادرات نفت خام در سال 2023 را داشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: ورود شرکت ها به بورس به عنوان راهی برای تامین مالی واحدهای تولیدی تلقی می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۳    
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۷    
پایان بورس امروز همراه با کاهش شاخص کل و رشد نسبی شاخص هم وزن بسته شد. به نظر می رسد از هیجان دو روز گذشته بازار کاسته شده و برخی نیز در این میان سود شناسایی کرده و دست به فروش زده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۱۶    
قیمت طلای جهانی، سه شنبه (26 مارس) به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۰۴    
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا، با انتظارات برای محدودتر شدن عرضه روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش پیدا کرد و به 86 دلار رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۳    
سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال 1403 توضیح داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۱۹    
رئیس پلیس راهور گفت: متاسفانه 510 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند. تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۱    
قیمت انواع خودروی کوئیک در آخرین روزهای سال 1402 از 400 میلیون تومان هم عبور کرد. اما در سال 1380 امکان خرید کدام خودروها با این مبلغ وجود داشت؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۵    
در تازه ترین گزارش سالانه شادی در جهان، ایران در میان 143 کشور در رتبه صدم قرار گرفته است. در همسایگی ایران، عراق در جایگاه 92 و آذربایجان یک رتبه پایین تر در رتبه 101 قرار گرفته است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۹    
تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی مقابل ترکمنستان به دور نهایی انتخابی جام جهانی 2026 صعود خواهد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۲۷    
قیمت امروز محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۲    
درپی تصویب قطعنامه توقف فوری جنگ در نوار غزه در شورای امنیت سازمان ملل، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر ادامه تجاوزات به این باریکه تاکید کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: با احتساب بارش های اخیر، سیزده میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون مترمکعب، معادل 64 درصد از مخازن سد های ما پر شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۷    
فیلترینگ در چین و آمریکا می تواند موضوعی جهت نقد و بررسی باشد؛ چراکه هر کشوری از زاویه خاصی دست به اعمال فیلترینگ می زند که شاید هر کدام هدف متفاوتی را دنبال کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۰۷    
گمرک ایران جزئیات واردات 20 قلم از کالاهای اساسی در 12 ماهه سال 1402 را اعلام کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۵۷    
مدیر منابع آب مهاباد از آغاز مرحله دوم رهاسازی آب از سد مخزنی مهاباد به سمت دریاچه ارومیه خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۷    
ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 از امروز (هفتم فروردین) آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد. این آزمون 7 و 8 تیر 1403 برگزار خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۹    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۱۳    
اغلب دانشگاه ها ایده هایی را تولید می کنند که هیچ کس نمی داند چگونه از آن ها استفاده کند. اکونومیست در این گزارش تاثیر دانشگاه ها بر رشد اقتصادی را بررسی کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۸:۱۶    
هشت سال پس از تصویب توافقنامه پاریس شاهد رقابت کشورها برای رسیدن به هدف خالص صفر کربن یا اصطلاحا کربن زدایی هستیم. ایران در این مسیر چه جایگاهی دارد؟