دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۵۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 17 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آماده کمک به اقتصاد توانبخشی هستیم و می توانیم در این زمینه کمیته مشترکی را تشکیل دهیم و بررسی کنیم که چگونه می شود اقتصاد این بخش را ارتقا داد و نوسازی کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۲    
تولیدکنندگان چینی با تولید انبوه و بیش از حد پنل های خورشیدی، باعث کاهش قیمت آنها در جهان شده اند. برخی نگران آینده شغلی کارگران شاغل در این صنعت هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۲    
سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حالی از فردا (20 فروردین) آغاز می شود که طی 2 مرحله قبلی بیش از 91 میلیون بسته غذایی میان خانوارهای مشمول توزیع شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش، برخوردش با ایستگاه دریایی اسرائیل را روایت کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۴:۱۴    
پرونده ی بزرگ وزارت دادگستری آمریکا علیه هواوی احتمالاً در سال 1404 وارد مرحله ی دادرسی می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۱    
ابوطالب گرایلو، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این مجتمع بندری که به خارج از کشور گریخته است، کشف شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۰۷    
رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه 500 واحد طرح نهضت ملی مسکن پردیس در آستانه افتتاح است، گفت: در برنامه افتتاح خردادماه تعداد 3500 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۲    
یک چهره اصولگرا گفت: اگر بیکاری برای بعضی از کشورها یک فاجعه و برای برخی دیگر بحران، و برای برخی مساله است، این معضل با موعظه و دعا حل نمی شود، بیکاری با رونق تولید و رفع موانع تولید از بین می رود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
سخنگوی صندوق بین المللی پول اعلام کرد که هرگونه اقدام برای مصادره دارایی های بلوکه شده روسیه باید با "حمایت قانونی کافی" انجام شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۷    
نماینده نزدیک به احمدی نژاد از عملکرد دولت رئیسی انتقاد کرد و کنایه ای به افزایش نجومی قیمت دلار زد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
علی ربیعی در یادداشتی تلاش کرده است ضمن مروری بر شاخص های اقتصادی سال 1402، به آثار پنهان عملکرد شاخص های اقتصادی بر معیشت و نگرانی های متاثر از آن در جامعه ایران امروز پرداخته شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۲    
سی بی اس به نقل از مقامات امریکایی گزارش داد که تهران ر پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق ممکن است یک مرکز دیپلماتیک اسرائیل را هدف قرار دهد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۷    
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون گفت: با استمرار روند جوجه ریزی ماه های اخیر و افزایش تولید، نیازی به واردات مرغ برای تامین ذخایر استراتژیک نداریم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۶    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تولید هواپیماهای بوئینگ در هفته های اخیر به دلیل بررسی های نظارتی و ممیزی های ایمنی به شدت کاهش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۶    
شاخص بازار سهام و اوراق قرضه دلاری اسرائیل روز گذشته بیشترین کاهش ارزش را در سراسر جهان تجربه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۶    
اتحادیه اروپا پس از حدود یک سال و نیم، نام ابر آروان را از لیست تحریم خود خارج کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۴    
در دیدار سناتور اعظم نذیر تارَر وزیر دادگستری پاکستان و عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری کشورمان در اسلام آباد بر آزادی زندانیان دو طرف تأکید شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۴    
ماه رمضان و نوروز در دهه های گذشته هر کدام جشنواره رنگارنگی از سریال های تلویزیون بود. به نحوی که مخاطب سریال های موفق نوروز و رمضان به بالای هفتاد درصد می رسید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۴    
رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور، از واریز سود سهام عدالت جاماندگان در خرداد 1403 خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۷    
قیمت گوشت مرغ در تاریخ 17 فروردین 1403 اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۷    
مشاور معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خرید 91 میلیون بسته عذایی توسط مردم با کالابرگ یارانه ای در طرح فجرانه خبرداد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۷    
روزنامه گاردین انگلیس با انتشار نامه های ارسال شده از سوی شهروندان و خوانندگان خود، نسبت به افزایش فقر در میان مردم این کشور و خطرات آن برای کودکان هشدار داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۵    
نتایج نظرسنجی از شهروندان اروپا حاکی از آن است که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه محبوب ترین رهبران اروپایی هستند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۷    
تصادف کامیون تریلی با 10 خودروی سواری در جاده کاشمر - کوهسرخ یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۲    
به دنبال حادثه تروریستی راسک و چابهار و شهادت جمعی از مدافعان امنیت، شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۵    
منابع رسانه ای عبری زبان عصر امروز (جمعه) از هک گسترده وزارت دادگستری اسرائیل خبر دادند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۵    
محمد فاضلی، جامعه شناس در مطلبی نوشت: یکبار هم در نقد افزایش قیمت ارز در دولت رئیسی ننوشته ام. معتقدم در استقرار سیاسی فعلی و این روابط خارجی، نمی توانند کار مهمی کنند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۲    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل یک روز پس از درخواست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با نخست وزیر اسرائیل مبنی بر برقراری آتش بس فوری در غزه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۶    
پیش بینی بورس هفته سوم فروردین به دلیل افزایش تنش های سیاسی و نظامی در منطقه، دشوار شده است . آیا در حالی که قیمت ارز و سکه در حال صعود شارپی است و نگرانی ها نسبت به ثبات اقتصادی افزایش یافته ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۰    
مدیر مجموعه گردشگری الیمالات نور به دلیل مراجعه نکردن به مرجع قضایی برای ارائه توضیحات لازم درباره تخریب بخشی از جنگل الیمالات بخش چمستان بازداشت شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۸    
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران حتما به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق پاسخ می دهد اما زمان آن را ایران تعیین می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۲    
زمین لرزه لحظاتی پیش در صبح جمعه به وقت محلی شهر نیویورک آمریکا را لرزاند و برای لحظاتی منجر به مختل شدن نشست شورای امنیت سازمان ملل شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۲    
رئیس پلیس راهور فراجا درباره موضوع رنگ بندی و رتبه بندی گواهینامه گفت: این مساله فعلاً در حد ایده و طرح است و هنوز با واقعیت و اجرا فاصله محسوس دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۹    
اوکراین مدعی است، دست کم شش هواپیمای نظامی روسیه را در حمله شبانه به پایگاه هوایی این کشور منهدم کرده است. این حمله یک "عملیات ویژه" توسط سرویس مخفی اوکراین و ارتش این کشور بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۲    
آمارهای مرکز مدیریت بدهی ها نشان می دهد دولت در سال گذشته بیش از 200 همت اوراق بدهی منتشر شده در سال های قبل را تسویه کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی چابهار گفت: در حال حاضر 13 نفر از مجروحان حال عمومی مساعدی دارند .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۰    
شرکت آرامکوی عربستان با 552 میلیارد دلار رتبه نخست بزرگترین شرکت های نفتی جهان براساس درآمد را به خود اختصاص داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۸    
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره اخرین شرایط صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۵    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۷    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از 140 میلیارد تومان کمک های نقدی از سوی مردم ایران برای کمک به غزه جمع آوری شده است که به منظور خریداری اقلام غذایی و دارویی و ارسال برای مردم مظلوم این ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همه توجه کنند که مدیریت اصلی جنگ غزه در دست آمریکایی هاست و تمام جنایات به پای آمریکا نوشته می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۲    
علیرضا پناهیان گفت: صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند که چرا هیچ چیزی از نقش یهود در تاریخ اسلام گفته نمی شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۲    
بازار اظهارنظر درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسول گری ایران در دمشق داغ است و دوگانه انتقام سخت و صبر استراتژیک دوباره بر سر زبان ها افتاده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۲    
قیمت طلا و سکه معاملات نقدی بعد از تعطیلات نوروز را با جهش های قابل توجهی آغاز کرد به گونه ای که تنها سکه امامی بیش از هفت میلیون افزایش قیمت داشت و تمام قطعات سکه نیز چند پله صعود را تجربه کردند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
در 11ماهه امسال مالیات نقل وانتقال سهام در بورس حدود 9/1 همت، مالیات سیگار 8/4 همت، مالیات نقل وانتقال املاک 6 همت، درآمد عوارض خروج از کشور نزدیک به 2 همت، مالیات خودروهای گران قیمت 1/5 همت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
دژکام گفت: بر اساس پیش بینی ها چهارشنبه آینده عید فطر است اما اعلام عید با ولایت امر است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعرفه های اعلامی معاینه پزشکان عمومی مورد تأیید وزارت بهداشت نیست و تعرفه مذکور متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برای بازگرداندن مقررات بی طرفی شبکه که در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، لغو شده بود، رای گیری خواهد داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
مادر او، خانم لابرک، گفت که توصیف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از حمله به عنوان یک حادثه غم انگیز از نظر او یک شوخی بود. او درباره پسرش گفت: او انسان بسیار خوبی بود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۷    
بررسی گزارش عملکرد سازمان مالیاتی نشان میدهد تا بهمن ماه ارقام ناچیزی مالیات بابت خودروها و خانه های لوکس وصول شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۷    
نحوه سهمیه بندی واردات انواع کالا در سال جاری ابلاغ شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۹    
یک گزارش جدید که به 7 سال پس از توافق پاریس می پردازد، نشان می دهد که تنها 57 شرکت 80 درصد کربن دی اکسید جهان را تولید کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۹    
قیمت دلار در معاملات نقدی بعد از تعطیلات نوروز شروع طوفانی داشت. این اسکناس در سه روز معالاتی هفته دوم فروردین بیش از دو هزار تومان گران شد. کارشناسان اقتصادی روند دلار را صعودی پیش بینی می کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۹    
حقوق بگیران بخش خصوصی و دولتی مجموعا تا پایان بهمن ماه حدود 60 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۷    
منبع اقتباس شخصیت منفی قصه و چگونگی تولید صحنه هایی با حضور هنرپیشه زن بی حجاب از جمله نکات متن و حاشیه سریال هفت سر اژدها است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
یکی از بازماندگان و صاحبان الحان قدیمی حوزه موسیقی مقامی و تنبورنوازی در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
رییس جمهور فرانسه ادعای روسیه در مورد حمله به کنسرت مسکو را بی اساس خواند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
مراسم یادبود رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون دوشنبه 20 فروردین ماه برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
شانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه 19 فروردین 1403 برگزار می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
این رزوها برخی از کارشناسان وابسته به دولت مدعی هستند بخاطر مصرف بالای سوخت در کشور قیمت بنزین باید افزایش پیدا کند تا مصرف کنترل شود. اما مساله اصلی چیست؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۲    
درحالی که پیش از این نخست وزیر جدید پاکستان دعوت از رئیس جمهور ایران برای سفر به اسلام آباد را تجدید کرده بود، سخنگوی وزارت خارجه این کشور اظهار داشت: درحال تنظیم و هماهنگی میزبانی از این سفر هستیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۵    
فرماندار رامشیر گفت: زمین لرزه های متوالی در شهر مشراگه تاکنون خسارتی نداشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
وزیر کشور درخصوص حادثه تروریستی روز گذشته در جنوب شرق کشور گفت: از قبل از پاکستان خواسته شده که مرزها را کنترل کنند چون تروریستها از آن طرف مرز می آیند و این تذکرات داده شده و بازهم داده می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
تحلیلگر ترکیه ای بر این اعتقاد است که شکست حزب اردوغان در انتخابات شهرداری ها، یک اتفاق ناگهانی و یک نقطه نیست و آن را باید ادامه خطی دانست که در آن ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
وزیر خزانه داری آمریکا به انتقاد از اقتصاد چین پرداخت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
گزارش های بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران نشان می دهد سهم خرید خانه هایی با عمر بیش از 20 سال، در سال های اخیر مسیری افزایشی را پشت سر گذاشته است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۴    
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای ورود بخش خصوصی به عرصه سرمایه گذاری نیازمند ثبات در تصمیمات و پیش بینی پذیر کردن اقتصاد هستیم زیرا این بخش به دنبال محلی برای سرمایه گذاری می ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
افراد ناشناس با ضرب و شتم، کارشناسان فوریت های پزشکی لالی را مورد حمله قرار دادند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
قیمت روز و جدید انواع خودرو برلیانس در تاریخ 17 فروردین ماه منتشر شد
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۳    
برای هزاران دانش آموز در غزه هیچ مدرسه ای باقی نمانده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۳    
امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با المیادین تاکید کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۱    
انتشار اوراق قرضه سبز و صکوک در اقتصاد خاورمیانه در سال 2023 دو برابر شد و به 24 میلیارد دلار رسید که در رأس آن ها امارات و عربستان سعودی بودند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای تند، مسئولان تیم ملی فوتبال را مقصر مصدومیت و دوری چند هفته ای علیرضا بیرانوند اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
فرمانده سپاه گفت: امریکای جنایتکار رژیم صهیونیستی را به عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای او باشد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
انجمن پزشکان عمومی طی بیانیه ای نظر خود را در خصوص نرخ تعرفه پزشکان عمومی در سال 1403 اعلام کرد. در این بیانیه تعرفه ویزیت پزشکان عمومی که بنابه درخواست شورای عالی نظام پزشکی کشور 394 هزار تومان در ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
نیل موهان ، مدیرعامل یوتیوب به بلومبرگ گفت، اگر Sora از محتوای یوتوب استفاده کند، OpenAI شرایط خدمات آن نقض کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۷    
نام نویسی داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از فردا (شنبه هجدهم فروردین) آغاز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: چند نفر از افرادی که حمله تروریستی چابهار و راسک را پشتیبانی می کردند دستگیر شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷    
زلزله 4.9 ریشتری در مقیاس امواج درونی زمین امروز مشراگه در استان خوزستان را لرزاند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷    
رویترز نوشت این سخنان نتانیاهو بعد از آن مطرح می شود که ارتش اسرائیل اعلام کرد مرخصی همه واحدهای رزمی خود را لغو می کند. همچنین نیروهای دفاع هوایی خود را تقویت می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷    
شورای حقوق بشر سازمان ملل امروز در نشستی که به پیشنهاد پاکستان برگزار شد، ممنوعیت صادرات تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی را تصویب نمود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷    
رویکردی به نام DCA (خرید پله ای) در میان انبوهی از راهبردها، به عنوان یک روش مؤثر در بازار نوسانی رمز ارزها و سرمایه گذاری در بیت کوین پدید آمده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران از ابطال بیش از 80 پروانه کسب نمایشگاه داران خودرو در تهران به دلیل رکود حاکم بر بازار خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ارومیه از سفر 215 هزار نفر از مرزهای زمینی ایران به مقصد ترکیه در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: در این مدت تردد کامیون های باری از مرز رازی برای نخستین بار آغاز شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: نیروهای اتحاد آتلانتیک شمالی (ناتو)، اگر در اوکراین ظاهر شوند، توسط روسیه تقریباً به عنوان گردان های اس اس هیتلر و دشمن تلقی خواهند شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای و شرکت در فصل آینده مسابقات باشگاهی آسیا با مشکلی جدی مواجه نیستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
به دشمنان این سرزمین هشدار می دهیم از هرگونه شیطنت و رویا پردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است اجتناب ورزیده و بدانند در صورت هرگونه خطای محاسباتی هدف پاسخ های قاطع و ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: با شکست راهبردی صهیونیست ها و امریکایی ها، خاورمیانه جدید اسلامی با راهبرد جبهه مقاومت به رهبری ایران شکل گرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۷    
تارنمای آمریکایی آکسیوس گزارش داد که بر اساس طرح فعلی که در حال مذاکره است، احتمال دارد که آتش بسی 6 هفته ای برقرار شده و 40 نفر از اسرای اسرائیلی شامل زنان و مردان بالای 50 سال ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۷    
تقاضا برای زغال سنگ، براساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، احتمالا در هند و چین رشد می کند اما در آمریکا و اتحادیه اروپا کاهش می یابد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین در حاشیه نشست کشورهای عضو ناتو در مقر این سازمان در بروکسل ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ضمن تشریح جزئیات اجرای طرح جامع تنظیف شهر تهران در سال 1403 بر تلاش شهرداری برای بهبود محسوس وضعیت نظافت پایتخت در سال جدید تاکید کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
این زلزله چهار ریشتری در 30 کیلومتری بنارویه، فارس روی داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
میزان امید به زندگی در انسان ها از سال 1990 افزایش داشت تا زمانی که کرونا همه گیر شد. محققان دانشگاه واشنگتن تحقیقی را منتشر کرده اند که نشان می دهد کرونا در مقایسه با دیگر عوامل مرگ و میر چگونه در ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۲    
بعد از جنجال خبری استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ بنزین ها بازار سیاه جدیدی ایجاد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۷    
به نظر می رسد پس از توقف توسعه خودروی برقی و نمایشگر انحصاری برای اپل واچ، اپل تصمیم به تعدیل نیرو گرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۷    
محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حادثه تروریستی راسک گفت گاهی اوقات نگرانی از دادن هزینه های بزرگ باعث می شود ما کاری که باید را به وقتش انجام دهیم نمی دهیم ...
  • ۱