دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۰۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 10 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۴    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تمامی مراحل اعمال جریمه در سال جدید به طور هوشمند انجام خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۶    
زمین در حال چرخش سریع تر از قبل است و این موضوع می تواند به حذف یک ثانیه از ساعت های جهان در سال 2029 منجر شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
سازمان بین المللی وسایل نقلیه موتوری، اعلام کرده است که ایران توانسته جایگاه شانزدهم جهان از نظر میزان تولید خودرو در سال 2023 را از آن خود کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۲:۰۰    
موسسات اقتصادی پیشرو در آلمان در گزارش مشترکی اعلام کردند که پیش بینی خود را برای رشد اقتصاد این کشور در سال 2024 کاهش داده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
هواوی گوشی های سری P70 را در تاریخ 2 آوریل ( 14 فروردین 1403) معرفی خواهد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۷    
آیت الله سید احمد مددی گفت: مسئولان باید بنشینند و با دقت محاسبه کنند چون پای آبرو، حیثیت، شرافت و کرامت مردم ایران در میان است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۷    
احتمالا تمام انسان ها در طول زندگی خود به دفعات درباره مرگ و اینکه چگونه زندگی آنها در این دنیا به پایان می رسد، فکر می کنند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۶    
سال گذشته یکی از متنوع ترین بازارهای خودرویی ایران پس از تحریم ها بود. اما چه خودروهایی در سال 1402 معرفی و وارد بازار ایران شدند و چه خودروهایی از خط تولید شرکت ها کنار رفتند؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۶    
فدراسیون ژیمناستیک سال 1402 را با ریاست عابد حقدادی آغاز کرد و اواخر سال گذشته بعد از ماه ها بلاتکلیفی اینچه درگاهی دوباره به فدراسیون بازگشت و حالا در سال جدید باید منتظر انتخابات باشیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۱    
درحالی که اپل به پشتیبانی از RCS در آیفون از سال 2024 اشاره کرده بود، حالا گوگل از پاییز 2024 برای این کار خبر داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۲    
سرمایه گذاران با افزایش نوسان در بازار رمزارز ها، به سطوح مقاومت کلیدی چشم دوخته اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۷    
فروش حواله های خودروی جانبازان همچنان در بازار آزاد ادامه دارد. قیمت این حواله ها معمولا در حدود 2 تا 4 میلیارد تومان قرار دارد اما برای خودورهای نز شرایط فرق می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۷    
امو حدود 840 میلی ثانیه قبل از وقوع یک لبخند انسان، آن را پیش بینی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۷    
گام های برداشته شده و چشم انداز پیش رو ایران در مسیر توسعه پایدار و اقتصاد سبز چیست؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۷    
کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا باز هم آرای سنگینی علیه تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سپاهان اصفهان صادر کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۷    
گوشی اوپو find X7 اولترا در دست با پس زمینه 5.5G چاینا موبایل از شبکه ی 5.5G رونمایی کرد. اوپو Find X7 اولین گوشی سازگار با این شبکه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۷    
استان ایلام به دلیل برخورداری از منابع طبیعی ارزشمند از پتانسیل خوبی در زمینه کشت گیاهان دارویی برخوردار است، البته این بخش نیازمند سرمایه گذاری است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۷    
آنتونینا فاورسکایا، روزنامه نگاری که آخرین ویدیوی الکسی ناوالنی، سیاستمدار مخالف دولت روسیه را پیش از مرگ او فیلمبرداری کرده بود، توسط مقامات این کشور بازداشت شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۲    
بورس تهران در پایان اولین هفته معاملاتی فروردین ماه 1403، بازدهی مثبت کسب کرد اما عمده روزهای معاملاتی آن، با روند خنثی و متعادل بازار همراه بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۷    
قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته جاری و با بازگشایی بازار، نوسان قیمت چشمگیری را تجربه نکرده است. اما با این شرایط در ادامه روزهای باقی مانده تعطیلات چه افق دیدی برای قیمت طلا و سکه وجود دارد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: آرامگاه حافظ با 347 هزار و 280 بیشترین آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۲    
امانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: ضرورت دارد دولت برای تحقق شعار سال، هزینه های تولید را در بخش های مربوط به خود کاهش دهد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
بر اساس گزارش های رسیده مردم شهر جدید پرند در دریافت برخی از شبکه های تلویزیونی با مشکل روبرو هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس پلیس راهور فراجا بابیان اینکه هدف از افزایش نرخ جریمه ها بحث بازدارندگی است گفت: جریمه سرعت غیرمجاز بین 600 تا 700 هزار تومان تغییر کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس انجمن مهندسی گاز کشور گفت: بر اساس گزارش های رسمی، اُفت تولید میدان گازی پارس جنوبی که 70 درصد گاز کشور را تأمین می کند، در سال 1404 آغاز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
بر اساس اعلام شبکه خبری Europe 1، مراسم افتتاحیه بازی های المپیک تابستانی 2024 پاریس شاید به دلیل نگرانی از حمله تروریستی لغو شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اصرار دولت بر شیوه های غلط رفع تعهد ارزی، منجر به این شده که صادرکنندگان در سال 1402 با چالش هایی مواجه باشد که تاثیر خود را در منفی شدن تراز تجاری کشور و ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم بتوانیم با این تیم سهمیه آسیا را بگیریم و اتفاق بزرگی را در پایان فصل رقم بزنیم و همچنین بار دیگر به تیم ملی گرجستان دعوت شوم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
معاون عملیات ترافیک پلیس راهور از کاهش 30 درصدی متوفیان تصادفات در ایام نوروز خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
خلجی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان 1398 نوشت: در 8 سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
یک منبع اطلاعاتی تاجیکستان امروز (جمعه) خبر داد 9 نفر از ساکنان حومه شهر دوشنبه پایتخت این کشور به اتهام ارتباط با عاملین حمله تروریستی جمعه گذشته در روسیه دستگیر شده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
با اضافه شدن این ویژگی به +Care، قیمت این سرویس افزایش پیدا می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
قیمت دلار در هفته نخست فعالیت بازارهای مالی در سال 1403 با افزایش ارزش بازگشایی شد و در سقف مقاومت قرار گرفت. در هفته اخیر رخدادهای سیاسی بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب دلفان آخرین جزئیات از فوت دکتر پرستو بخشی در بیمارستان نورآباد را مطرح کرد
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: افکار، اندیشه ها و سلیقه های مختلف را باید به رسمیت بشناسیم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
ریشا شیر نر باغ وحش مشهد که زاده همین مکان بود، پس از حدود 2 ماه از رسانه ای شدن حال وخیمش، شب گذشته تلف شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۸    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 25 فقره پرونده به ارزش 11 میلیارد و 364 میلیون و 700 هزار ریال تشکیل شده است، در این رابطه 21 نفر نیز دستگیر شده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۵    
بررسی قیمت تور گردشگری بانکوک در تایلند برای سفر در بهار 1403 را در این گزارش بخوانید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۵    
نسخه جدید Grok از 128 هزار توکن پشتیبانی می کند و عملکردش به GPT-4 نزدیک تر شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۷    
حسن روحانی، رئیس جمهور سابق در اظهاراتی پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین گفت: جمعه شب تحرکات شروع شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۷    
یک ادعای عجیب درباره ی رابطه علی دایی و دنیای سیاست عبدالرحمن شاه حسینی درباره حضور علی دایی در فدراسیون فوتبال صحبت کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۷    
صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانون گفته حقوق کارگران با توجه به تورم باشد نگفته عین تورم باشد، ما تورم را آمدیم به چند بخش تقسیم کردیم؛ یک تورم سال گذشته ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۷    
نرخ بیمه کارگران مشمول قانون کار معادل 30 درصد حقوق و مزایای مشمول بیمه است. 7 درصد حق بیمه سهم کارگران است که کارفرما از حقوق و مزایای ماهانه کارگر کسر کرده بر روی آن 23 درصد حق بیمه سهم کارفرما را ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶    
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: گزاره درخت قطع می کنند تا مسجد بسازند! را هم باید به کلکسیون دروغ های شاخدار علیه شهرداری تهران اضافه کرد!
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶    
دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به 41 میلیون و 331 هزار و 45 تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: 2 میلیون و 936 هزار و 799 تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمعیت هلال احمر بر ضرورت جدی ورود همه دستگاه ها برای کاهش آمار تصادفات رانندگی تاکید کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و ارتقای فرهنگ رانندگی در این زمینه کمک شایانی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷    
بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو پژو 405 در تاریخ 10 فروردین منتشر شد
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
جود بلینگام در گفتگو با اسکای تایید کرد که اهداف او کسب عناوین با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس است تا اینطور خاطرات ماندگاری را ثبت کند.بلینگام: باورم نمی شود در رئال و انگلیس بازی می کنم
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری صنعت نفت، درباره ناترازی گاز گفت: در موضوع ناترازی گاز ما باید مصرف و تولید را مدنظر قرار دهیم. مصرف ما یک بخش خانگی و یک بخش صنعتی و حمل و نقل دارد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در شرایطی که توجهی به بهینه سازی نمی شود و مصرف بنزین خودروهای داخلی به طور میانگین دو برابر استاندارد است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
حسین سلاح ورزی، رئیس پیشین اتاق بازرگانی در توییتی نوشت: سال 1396 خورشیدی حجم عملیات لیزینگ در کشور بوده یک میلیارد دلار و سال 1401 رسیده به سیصد میلیون دلار! ترقی معکوس!
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
سال 1402 یکی از زیان بارترین سال ها برای خودروسازان دولتی بود. امیرحسن کاکایی، استاد دانشگاه علم و صنعت و کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت نیوز ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱    
عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد طی پیامی در توییتر خود از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس سوئد خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۷    
ارائه لایحه اصلاح قانون کار درباره دستمزد کارگران، بزودی معاون روابط کار خبر داد، لایحه پیشنهادی اصلاح موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران به زودی به دولت ارائه می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۲    
فولاد خوزستان در 20 سال گذشته در کنار رشد تولید، کاهش آلایندگی را در دستور کار قرار داده، در سال 1402 با استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها روی تصفیه دوباره آب و کاهش انتشار آلاینده ها تمرکز کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۲    
تصاویری از حمله گرازها به مزارع کشاورزی روستای پنداس در کاشان منتشر شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۲    
زلنسکی در مصاحبه ای مدعی شد که ارتش روسیه می تواند به اروپا برود و افزود، در این صورت آمریکا باید از کشورهای اروپایی محافظت کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۷    
لاوروف در مصاحبه ای که امروز (جمعه) منتشر شد، گفته که طرح صلح پیشنهادی اوکراینی از آن جهت بی معناست که بر اساس گزینه های غیرقابل قبولی چون خروج روسیه از مناطق تحت کنترلش بنا شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۷    
دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد و اعلام کرد: ضمن عرض پوزش به اطلاع می رساند دلیل تغییرات پیش آمده، وقوع تداخل در برنامه های آیت الله صدیقی بوده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۷    
آلومینیوم،سرب، روی، مس، نفت WTI، نفت برنت صعودی و طلا نزولی بود
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه پرستو بخشی پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 49 قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
یک کارشناس انرژی گفت: توسعه میادین گازی مشترک از طریق سرمایه گذاری مشترک، راه حل جدیدی برای توسعه اقتصادی کشور از محل توسعه برداشت از میادین است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
مفهوم شتاب، عمیقا در دنیای مدرن ما ریشه دوانده است. ما خواهان رایانه های سریع تر، رفت و آمد آسان تر و فرآیندهای تسریع شده هستیم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۲    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که از زمان آغاز جنگ اسرائیل در غزه تا کنون به 86 کشتی مرتبط با این رژیم در آبهای دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند حمله کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۷    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش بینی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۷    
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در دهمین روز فروردین خبر داد و اعلام کرد: تردد در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۷    
بخش بزرگ افزایش تورم روسیه در ماه فوریه به دلیل افزایش قیمت خدمات و محصولات غیرخوراکی بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۸:۰۲    
جهان به سمت منابع انرژی پاک گام برمی دارد اما ایران با چالش هایی در توسعه انرژی های تجدید پذیر روبرو است. آمارها نیز این ادعا را تایید می کنند.