دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۴۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 6 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۵    
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه ای برای کاربران تجارت فرامرزی تصمیمات وزارت صمت، بررسی سهمیه واردات در سال 1403 را اعلام کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس هیأت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت جاماندگان سال 1401 شرکت های سرمایه پذیر در ابتدای سال 1403 واریز می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۲    
منصور حقیقت پور، چهره سیاسی اصولگرا گفت: مردم توقع دارند هر دولتی که بر سر کار می آید در تراز ملت شریف ایران اقدام کند اما این دولت از این غافله بسیار عقب ماند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۸:۲۷    
در آستانه تعطیلات نوروز و افزایش سفرها به جزیره قشم، بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر این جزیره موفق به کشف و معدوم سازی 9290 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ تاریخ گذشته در یکی از سردخانه های شهر درگهان شدند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۷    
ایران خودرویی ها به دنبال این هستند تا تغییراتی در سبد محصولاتی خود در 1403 دهند، خانواده دنا نیز از این تغییرات در امان نیست و شاهد بروزرسانی اعضای این خانواده خودرویی نیز خواهیم بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی اظهار کردند: شعر رسانه است. امروز در دنیا چالش ها و درگیری ها، چالش های رسانه ای است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۳    
گروه بهمن در سال 1402 به سراسر ایران سفر کرد، مسیر رشد و توسعه خود را ادامه داد و جدیدترین محصولات روز را به بازار ایران معرفی کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۰۲    
آمریکا در اقدامی مشترک با انگلیس از اعمال تحریم هایی علیه یک شرکت و 2 فرد در ارتباط چین به بهانه حملات سایبری علیه هر 2 کشور خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۲۵    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
واردات محصولات انرژی به اتحادیه اروپا در سه ماهه چهارم سال 2023 به 111.3 میلیارد یورو و در مجموع به 187.9 میلیون تن رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر خواستار توقف جنگ غزه شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۱۷    
شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه ای که خواستار آتش بس فوری در غزه می شود، رأی مثبت داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
امروز ششم فروردین، سی و هشتمین سالروز به کارگیری جنگ افزارها، بمب ها و سلاح های شیمیایی توسط صدام رییس رژیم بعث عراق به خصوص از پس از صدور بیانیه شورای امنیت در سال 1365 است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۷    
رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور ضمن اشاره به تخریب باغ گیاهشناسی نوشهر گفت: قرار بود در ازای امتیازات و اقدامات شهرداری برای باغ گیاهشناسی نوشهر عقب نشینی در این باغ صورت گیرد اما شهرداری به ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۷    
آخرین قیمت انواع خودرو تارا برای امروز 6 فروردین 1403 به شرح زیر است. بر این اساس قیمت تارا اتوماتیک جدید یک میلیارد و 165 میلیون تومان شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه به جدیدترین مخالف واردات خودروهای کارکرده تبدیل شده است. گویا در سال جدید نقش اول مخالفت با واردات خودرو از روی دوش افرادی مانند میرسلیم برداشته شده و به بازیگرانی مانند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
رئیس هیات تنیس مازندران از میزبانی چندین مسابقات مهم و معتبر تنیس به میزبانی این استان از جمله تور جهانی رده سنی جوانان در نیمه نخست ماه اردیبهشت امسال خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۶    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به حدود 500 خانوار در پی بارندگی های شدید خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۰    
قیمت پژو پارس که در آستانه بازنشستگی ست در بازار آزاد به حدود 840 میلیون تومان رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۲    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی، با اشاره به اظهارات امروز رئیسی نوشت: اضافه برداشت ⁩ بانک ها و ⁧ریپو ⁩ (اعتبار کوتاه مدت به بانک ها در قبال اوراق دولتی) در حال حاضر چقدر شده است؟ آیا پیگیری شد؟ حجم ⁧ پایه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۱    
بازارهای بورس کالای ایران در اولین روز معاملاتی سال جدید میزبان معامله بیش از 750 هزار تن انواع محصول بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۷    
رئیس کل گمرک کشور گفت: 11 هزار و 236 دستگاه خودرو سواری به ارزش 223 میلیون و 861 هزار دلار در سال 1402 از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۲    
در حالی که جهان ارزهای دیجیتال وارد آخرین هفته مارس می شود، بیت کوین (BTC) خود را در آستانه بازدید مجدد بالاترین سطوح قیمتی می بیند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۳    
فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام یک باند 12 نفره سازمان یافته و بین المللی قاچاق ماشین آلات سنگین راهسازی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۳    
فرماندار گناوه گفته است که در نوروز امسال 12 برابر جمعیت گناوه، مسافر وارد این شهر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۴    
مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین شرایط واگذاری این تیم و دریافت مجوز حرفه ای توضیح داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۴    
طبق اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی از ابتدای سال 1403 ثبت قرارداد اجاره برای دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس الزامی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی مدعی شد: در سال 1402 رکورد بیشترین سرمایه گذاری خارجی واقعی در 16 سال اخیر شکسته شد که چینی ها بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۴    
به طور میانگین از یکم تا پنجم فروردین ماه 1403، 119 میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که نسبت به پارسال 4.1 درصد رشد داشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۱    
نجات زمین نیازمند شکل گیری شهرهای هوشمند و پایدار در سراسر سیاره است. حرکت به این سمت مزیت ها و البته چالش های مختلفی دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۲    
با توجه به اعلامیه های قبلی دو بانک مشهور ایران، ملت و تجارت با خرید اکثریت سهام به صورت بلوکی عاملیت هدایت دو باشگاه مشهور و پرهوادار ایرانی را در دست خواهند گرفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۲    
سازمان هواپیمایی کشوری در نامه ای به ایرلاین ها دستور دادستانی برای مقابله با گرانفروشی را تعلیق کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۷    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در این استان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۷    
تلگرام برای ارائه ی اشتراک رایگان پریمیوم، از روشی غیرمنتظره استفاده می کند که کابوس حریم خصوصی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۴    
قانون پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزند و وام مسکن فرزند سوم و بیشتر به شبکه بانکی از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بی اعتمادی می تواند مهمترین چالش برای مردم و جامعه ما در سال جدید باشد و می تواند فاصله وسیعی بین دولت و مردم ایجاد کند، کما اینکه کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
فرماندار طالقان گفت: با وجود بارش برف، مسیر تمام روستاهای این شهرستان باز است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۲    
هرچند تحریم ها کشور تحت تحریم را به شدت تحت تأثیر قرار می دهند، اما کشور تحریم کننده و دیگر کشورها نیز از این مجموعه تحریم ها اثر می پذیرند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی صنعت آب کشور گفت: تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 50 سانتیمتر افزایش یافته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۷    
سردار احمدرضا رادان گفت: روزانه 42 نفر براثر تصادفات جاده ای از ابتدای سال تا کنون فوت کرده اند و ما مجبور شدیم 25 هزار خودروی متخلف را راهی پارکینگ کنیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۱    
معاون تولید مواد اولیه سوخت هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در حوزه استخراج و اکتشاف مواد معدنی پرتوزا به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم که می توان به افزایش 50 درصدی سطح اکتشافات هوایی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، مجوز گارانتی مانیتور از زیرمجموعه اقلام رسته های تحت پوشش این اتحادیه خارج نشده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۲    
کارنامه بازار گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالای ایران از اسفند 1401 تا پایان اسفند 1402 نشان می دهد که در این مدت بیش از نیم میلیون سرمایه گذار بصورت مستقیم و یا از طریق صندوق های سرمایه گذاری در این ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۰    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است یکی از نشانه های اینکه حمایت های مسئولان از بازار سرمایه ظاهری بوده، میزان بازدهی شاخص کل بورس در سال گذشته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۰    
بازار طلا در معاملات روز دوشنبه ضرباهنگی ناموزون را تجربه کرد و به شدت نوسانی بود. قیمت طلای 18 عیار هم با وجود رشد قیمت طلای جهانی، کاهش یافت. سکه بهار آزادی روز دوشنبه وارد کانال 36 میلیونی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۲    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است بنا به اهمیت ارتقاء سواد مالی برای سرمایه گذاران، نهادی چون آموزش و پرورش باید بیش از گذشته پیش قدم شود چرا که مدارس، بهترین و اصلی ترین مسیر برای تحقق این آموزه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۲    
پتروچاینا اخیرا محموله ای از نفت خام مری ونزوئلا را برای استفاده در یک پالایشگاه بزرگ جدید پس از کاهش تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت کاراکاس خریداری کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۲    
سرمایه گذاری 35 میلیارد دلاری امارات در مصر یکی از آخرین اقدامات قدرت های اقتصادی جهان عرب برای جلوگیری از تشدید بحران اقتصادی در قاهره و جلوگیری از خیزش اسلام اخوانی در این کشور عربی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۵    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد تعرفه های پزشکی تا سقف 35 درصد خبر داد و گفت: تعرفه ها معادل دستمزد پزشکان نیست و افزایش 50 درصدی شایعه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۵    
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران توانست به رده چهارم رنکینگ جهان صعود کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۶    
رییس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی ایران به رشد 323 درصدی تامین مالی شرکت های کوچک از بورس در سال 1402 اشاره کرد و گفت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۶    
افرادی که خارج از مسیر خورشیدگرفتگی کامل قرار دارند، شاهد یک خورشیدگرفتگی جزئی خواهند بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر ظرفیت، توان بالا و آمادگی بازار سرمایه کشور برای پیگیری و تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۷    
بازار سهام روز دوشنبه را هم صعودی پشت سر گذاشت؛ با این حال اما از شتاب صعود شاخص ها کاسته شد. این در حالی بود که حجم و ارزش معاملات خرد نسبت به روز یکشنبه رشد داشت و همین موضوع ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۳    
رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به جماران گفت: شاید حدود 40 نفر از بهترین اعضای هیأت علمی اخراج یا بازنشسته شده اند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل راه آهن گفت: پس از 2 سال و نیم پیگیری مستمر نخستین واریزی از محل استجازه رهبری برای تهاتر نفت به حساب شرکت راه آهن واریز شد که این واریزی ها در سال جدید مستمر خواهد بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از افزایش سطح بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی از تعریف بسته 350 میلیاردی برای زنجیره تامین مالی خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۶    
شورای امنیت درخواست دیگری برای آتش بس در غزه را بررسی می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: ترامپ در روز اول حضور من در نیویورک 8 بار پیغام داد که با هم ملاقات و مذاکره کنیم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز دوشنبه همچنان در آستانه ورود به کانال دوم کریدور ششم قرار دارد. دلاری ها در انتظار آغاز رسمی معاملات نقدی در سال جدید هستند و در این میان ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۲    
امروز دوشنبه 6 فروردین ماه 1403 لیر ترکیه با قیمت 1 هزار و 920 تومان و پوند انگلیس با قیمت 77 هزارو 720 تومان در بازار معامله شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۲    
دوپینگ دو کشتی گیر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال های گذشته باعث جریمه دو و نیم میلیارد تومانی فدراسیون کشتی ایران شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۳    
قطع 4 هزار درخت در جنگلِ الیمالاتِ نور، تکذیب شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۲    
مقامات "وایت هال" (دولت انگلیس) گفته اند که نگران دخالت احتمالی چین، روسیه و ایران در افزایش شایعات آنلاین درباره بیماری سرطان پادشاه و ملکه آینده انگلیس (کیت میدلتون) هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۱    
چالوس از بعدازظهر یکطرفه می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۷    
وقوع سیل باعث آبگرفتگی شدید در خیابان های شهر یاسوج شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۷    
بازار سهام دومین روز معاملاتی سال 1403 را نیز سبزپوش سپری کرد. اگرچه رشد امروز بازار مانند روز گذشته نبود اما نمادهای کوچک و متوسط توانستند معاملات چشم نوازی را برای سهامداران به نمایش بگذارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۶    
معاون وزیر صمت درباره تولید نوکیا تقلبی در ایران توضیح داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۶    
شهاب جوانمردی، نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران، با اشاره به تعدد و تنوع ابرچالش های اقتصادی در کشور، معتقد است چالش اصلی در خارج از فضای و نزول شدید سرمایه اجتماعی است که پیش نیاز هرگونه اقدام اصلاحی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۱    
یمن از ارسال پیام هشدارآمیزی برای عربستان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۱    
یک نماینده ادوار مجلس با تأکید بر اینکه از شکست عملکرد دولت ابراهیم رئیسی یا مشارکت پایین مردم در انتخابات خوشحال نیست ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۶    
یک مرزبان در حمله افراد مسلح ناشناس از مرز پاکستان در میرجاوه به شهادت رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۶    
آیین نامه اسقاط خودروهای فرسوده ابلاغ شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۶    
قیمت طلا، سکه و ارز در دومین روز کاری سال 1403 ریزشی شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۷    
در 11 ماه سال گذشته تعداد 6610 زلزله در ایران و نواحی مجاور به ثبت رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۲    
داعش پوتین و روسیه را به حمله مجدد تهدید کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۵۴    
یک جامعه شناس معتقد است آمار مهاجرت آنقدر بالا است که جمعیت ایرانیان خارج از کشور را تغییر می دهد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
جلسه بررسی روند اخذ مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران در سال جاری 12 میلیون تومان در ماه تعیین شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مردم با بخور و نمیر زندگی می کنند و ما این مسایل را نمی بینیم و به شعارهایی هم که در خصوص عدالت سر دادیم عمل نکردیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۹    
زمان دقیق پرداخت سود سهام عدالت جاماندگان اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۹    
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با افزایش رفاه و ارتباطات شاهد تغییراتی در سبک زندگی و ارزش های مردم هستیم. این تغییرات گاه به سمت گرایش به فرهنگ غربی و بی حجابی سوق پیدا می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است در سال 1403 با اصلاح نرخ بهره و رشد دلار نیما و کنترل تورم، شاخص کل از 2.200 واحد تا 2.500 واحد رشد کرده و با یک استراحت کوتاه از کانال 2 ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
رقابت در فروش نفت ایران باعث شده سمت تقاضا سود کلانی نصیب خود کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۲    
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرآنلاین درباره حادثه تروریستی مسکو گفت: غربی ها در پی شکست در اوکراین و تحولات غزه، سعی کردند با تشویق داعش به خرابکاری و عملیات های تروریستی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۵    
حکومت شوروی که برای خود ابرقدرت بزرگی بود و هزاران کلاهک هسته ای داشت، به خاطر عدم توجه به مسائل اقتصادی در سراشیبی سقوط افتاد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۶    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: اصلاح دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، رتبه بندی ناشران بعد از حدود 7 سال، تداوم برگزاری میز صنایع ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۲    
شیب افزایش قیمت ها در بازار خودرو تندتر شد و کوییک 70 میلیون تومان گران تر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۲    
یکی از فعالان کارگری خواستار ابطال مصوبه مزدی 1403 شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۶    
تعرفه های خدمات بهداشتی درمانی 1403 اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۷    
سازمان هواشناسی هشدار نارنجی صادر کرده و احتمال سرما زدگی باغات در پی برودت هوا وجود دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۷    
استارتاپ ها در حوزه گردشگری نیز بروز و ظهور قابل توجهی داشته اند و در تمام نقاط جهان از جمله ایران رد پای آن ها دیده می شود. رد پایی که شرایط سفر و گردشگری را تسهیل می کند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۵    
اتحادیه اروپا اعلام کرد تغییرات در مرز های 1967 را به رسمیت نمی شناسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ادارات در شهرستان های اهواز و کارون برای روز دوشنبه تعطیل اعلام شد در حالیکه بانک ها و دستگاه های خدمات رسان دایر هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۱    
هشت ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان نجات یافتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۹:۰۷    
نابرابری در دسترسی به کار، پیشرفت شغلی و پاداش ها هنوز یک واقعیت روزمره برای زنان در اروپاست؛ اما کدام کشورها فرصت های شغلی بهتری را برای زنان نسبت به سایرین ارائه می دهند؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۸:۱۷    
آلودگی هوا سالانه جان میلیون ها نفر را در جهان می گیرد. برخی شهرهای ایران نیز سال هاست که درگیر این معضل هستند و برنامه ها برای مهار آن روی کاغذ مانده اند.