دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت نیوز 15 فروردین 1403 - tejaratnews.com

تجارت نیوز 27 اسفند 1393 تجارت نیوز 29 اسفند 1394 تجارت نیوز 1 فروردین 1396 تجارت نیوز 14 تیر 1397 تجارت نیوز 30 اسفند 1399 تجارت نیوز 29 اسفند 1400 تجارت نیوز 29 اسفند 1401 تجارت نیوز 29 اسفند 1402 تجارت نیوز 1 فروردین 1403 تجارت نیوز 2 فروردین 1403 تجارت نیوز 3 فروردین 1403 تجارت نیوز 4 فروردین 1403 تجارت نیوز 5 فروردین 1403 تجارت نیوز 6 فروردین 1403 تجارت نیوز 7 فروردین 1403 تجارت نیوز 8 فروردین 1403 تجارت نیوز 9 فروردین 1403 تجارت نیوز 10 فروردین 1403 تجارت نیوز 11 فروردین 1403 تجارت نیوز 12 فروردین 1403 تجارت نیوز 13 فروردین 1403 تجارت نیوز 14 فروردین 1403 تجارت نیوز 15 فروردین 1403 تجارت نیوز 16 فروردین 1403 تجارت نیوز 17 فروردین 1403 تجارت نیوز 18 فروردین 1403 تجارت نیوز 19 فروردین 1403 تجارت نیوز 20 فروردین 1403 تجارت نیوز 21 فروردین 1403 تجارت نیوز 22 فروردین 1403 تجارت نیوز 23 فروردین 1403 تجارت نیوز 24 فروردین 1403 تجارت نیوز 25 فروردین 1403 تجارت نیوز 26 فروردین 1403 تجارت نیوز 27 فروردین 1403 تجارت نیوز 28 فروردین 1403 تجارت نیوز 29 فروردین 1403 تجارت نیوز 30 فروردین 1403 تجارت نیوز 31 فروردین 1403 
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۴:۴۷    
معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: وصولی های گمرک و واریزی به خزانه در سال 1402 با 54 درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به رقم 247 هزار میلیارد تومان رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۴    
فرزاد وجیهی با اشاره به پیشرفت باشگاه های فوتبال عربستان سعودی گفت: تیم پرسپولیس به عنوان بزرگترین و پر طرفدارترین باشگاه آسیا می تواند بهترین مربیان و بازیکنان فوتبال را در اختیار بگیرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
مجموع واردات کشور در سال گذشته (بدون احتساب شمش طلای استاندارد) 64.3 میلیارد دلار بوده است که رشد 6.7 درصدی نسبت به سال قبل از آن دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۷    
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برای راهپیمایی روز قدس تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اتخاذ کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۷    
به گفته رییس شورای تامین کنندگان دام افزایش قیمت دام منجر به گرانی گوشت گرم در بازار شد که با عرضه گوشت تنظیم بازار قیمت به تعادل رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۵    
وزیر امور خارجه در یادداشتی نوشت: روز جهانی قدس، علاوه بر آنکه فرصتی مهم برای اعلام همبستگی یکپارچه و جهانی با مردم فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از رژیم صهیونیستی و محکوم کردن حامیان آن است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
بهار طبیعت از راه رسیده و همه ما در انتظار تغییراتی هستیم که با آن همراه است. برند فونیکس هم یک بار دیگر با فرا رسیدن فصل بهار، برنامه ای برای همراهی با نوروز باستانی تدارک دید ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: تردد بین استانی از ابتدای طرح سفرهای نوروزی 1403 تا چهاردهم فروردین با 42 میلیون و 628 هزار و 126 وسیله نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۶    
هوش مصنوعی برای موسیقی دانان به تهدیدی جدی تبدیل شده است و 200 هنرمند اعتراض خود را به ابزارهای مبتنی بر این فناوری اعلام کردند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۶    
تحویل برق به صنایع کشور با رشد 14.6 درصدی به بالاترین سطح در 3 سال اخیر رسید و با این شرایط بیشترین میزان برق به صنایع فولاد، سیمان و فلزات اختصاص یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۱    
سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامه ای ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1403 را برای اعمال در احکام کارگزینی کارمندان به دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پروانه فعالیت یک شرکت خدمات مسافرت هوایی، به علت گران فروشی و نمایش نرخ بلیت در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ مصوب این سازمان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: لازمه خودکفایی در تولید گندم، سمپاشی به موقع و مراقبت از مزارع برای مقابله با بیماری ها و آفات این محصول است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
تردد در محورهای چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال روان در برخی از محورهای استان کرمان دارای بارش باران است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۸    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: در روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری 113.5 میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع و مصرف شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۴    
مراجع اعظام تقلید در حالی که ماه رمضان به روز های پایانی خود نزدیک می شود و در آستانه عید سعید فطر قرار داریم، مبلغ فطریه سال 1403 را برای مقلدین خود اعلام کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۷    
در بسیاری از مغازه های بالای شهر تهران، گوجه سبز هم اکنون با قیمت 3 میلیون و 850 هزار تومان به فروش می رسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به امضای تفاهم نامه 30 بندی اخیر بین ایران و ترکیه و توجه ویژه دو طرف به توسعه همکاری های همه جانبه در حوزه های اقتصادی ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۱    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت امکان دارد مچ دست خود را به تیغ جراحان بسپارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
فروش اکران نوروزی سینمای ایران در سال 1403 به بیش از 86 میلیارد و 71 میلیون تومان با یک میلیون و 325 هزار و 568 نفر مخاطب رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۷    
در معاملات سامانه نیما از مجموع 280.4 میلیون دلار حواله عرضه شده، 130.7 میلیون دلار آن معامله شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۲    
یک جامعه شناس می گوید: اینکه زنان امروزه به یک خودآگاهی نسبی رسیده اند و به دنبال حقوق خود هستند و می خواهند وجود خودشان را اثبات کنند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۲    
قبل از انقلاب اسلامی، در روزگارانی که سفر با اتوبوس بیشتر از امروز مورد توجه بود، وقتی حادثه ای پیش می آمد که جان مسافران به خطر افتاده بود، در اولین قدم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۲    
ترانزیت خارجی از مسیر ایران در سال 1402 با 36.52 درصد افزایش به رقم 17 میلیون و 790 هزار تن رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۳:۰۲    
یک عضو کمیسیون نفت و گاز و منابع طبیعی پارلمان عراق گفت که عراق هنوز در تولید گاز به خودکفایی نرسیده و به گاز ایران نیازمند است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۷    
هم اکنون در فضای مجازی تبلیغات مختلف فروش کارت سوخت با قیمت های عجیب و غریب را شاهد هستیم.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۳    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: مقتول قبلا کسی را به قتل رسانده بود و امروز وقتی آزاد شد جلوی بیمارستان به او تیر زدند و سپس با کمین او را به قتل رساندند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۲    
افزایش 27 درصدی دستمزد در سال 1402 و افزایش 35درصدی در سال 1403 در حالی است که نرخ تورم هنوز بیشتر از 42 درصد است و سبد معیشت به بالای 20 میلیون تومان رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۲    
خبرنگار ایتالیایی اعلام کرد که اینتر در خط حمله اش برای فصل آینده روی مهدی طارمی اتکا خواهد کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بیش از 6 میلیون نفر در ایام نوروز از مراکز تاریخی و میراث فرهنگی بازدید داشتند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی صنعت آب در خصوص وضعیت سدهای کشور گفت: در حال حاضر با بهبود نسبی در بارش های اخیر در شرایط مساوی با سال گذشته، 58 درصد مخازن سدهای کشور پر است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
امروز چهارشنبه 15 فروردین 1403 قیمت هر کیلو گرم تخم مرغ در بازار حداقل 40 هزار تومان و حداکثر 44 هزار تومان گزارش می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل 3 هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد ماه سال جاری به متقاضیان خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: با تشویق شرکت های صادرات محور مناطق آزاد با رشد فروش سالانه 3 درصدی برای بهره مندی از معافیت های مادام العمر مالیاتی، به دنبال تحریک تولید صادرات محور ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: هفت استان برای ساخت مدرسه نیاز به توجه بیشتری دارند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
یک کارشناس محیط زیست با اشاره به تنفس هوای پاک در تعطیلات نوروز گفت: تنفس هوای پاک به دلیل خروج حدود یک میلیون خودرو از تهران بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
رییس کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: معتقدم سپردن تعیین دستمزد به مجلس، به صلاح کشور، مجلس و جامعه هدف نیست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
تنوع محصولات در بازار کالاهای دیجیتال امروزه خیلی ها را سردرگم کرده است. برای کاربری گیمینگ کسب اطلاعات کامل در مورد جزئیات هر قطعه و محصول بسیار ضروری است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
بازار اجاره مسکن 1403، با دو انتظار درباره سطح تورم قابل پیش بینی و همچنین وضعیت عرضه فایل به این بازار در سال جاری روبه روست.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس خبرداد که با دو کشته و یک مجروح به همراه است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی از وضعیت میزان بدهی خارجی و داخلی دولت مردمی در مقایسه با دیگر کشورها ارائه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۱۵    
ایران در سال های اخیر با چالش های متعددی از جمله افزایش قیمت، رکود معاملات، عدم تناسب عرضه و تقاضا و... مواجه بوده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات غرب آسیا، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
بیت کوین اخیراً شاهد کاهش قابل توجهی بوده است. این رمز ارز بیش از 7.1 درصد سقوط کرده و موقتا از تاریخ 24 مارس، زیر سطح 65 هزار دلار قرار گرفته است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
حدود 15 میلیون سفر نوروزی در شبکه حمل ونقل کشور با خدمت رسانی 200 هزار نفر ثبت شده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با بازیکنان برگزیده و در آستانه پایان مدت همکاری را در دستور کار دارد و اقدام لازم در این ارتباط با توجه به عوامل تاثیرگذار در موعد مقرر انجام خواهد شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۷    
یک اقتصاددان افزایش نرخ ارز را صرفا سیاسی دانست و پیش بینی کرد که در روزهای آینده قیمت دلار کاهش یابد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۷    
سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری، سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است. بررسی روند نام گذاری ها حاکی از این است که از سال 1396 تاکنون یعنی به مدت 8سال متوالی شعار سال با محوریت تولید نام ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۲    
این گزارش محبوبیت روزافزون زندگی شهری و اهمیت تضمین امنیت، پایداری و فراگیر بودن شهر هوشمند را برجسته می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۸    
جمعه 17 فروردین ماه همزمان با روز جهانی قدس همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تعطیل هستند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۳    
طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با کش و قوس هایی روبرو بوده و تا امروز به قانون تبدیل نشده است؛ چراکه باید ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برطرف شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۳    
چند ماه از وعده جایزه پنج خودروی BMW شرکت میهن نمی گذرد که طبیعت، یکی از زیرمجموعه های این شرکت نیز وعده جایزه بنز C200 را می دهد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۶    
شرکت خودروسازی بی وای دی، ممکن است پس از کاهش فروش سه ماهه اول، عنوان فروشنده خودروهای برقی برتر را به تسلا بازگرداند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
طبق آخرین گزارش ها، غول کره ای احتمالاً سری گلکسی S25 را نیز در نسخه های اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهد کرد؛ بنابراین خط تولید سری S25 با اگزینوس 2500 و اسنپدراگون 8 نسل 4 تأمین می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۲    
این روزها که واگذاری سرخابی های پایتخت وارد فاز جدیدی شده و وزارت ورزش سعی می کند خود را خواهان واگذاری این دو باشگاه نشان دهد بد نیست یک حساب سرانگشتی انجام دهیم تا ببینیم واقعاً وضعیت این دو باشگاه ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۲    
تورم بزرگترین اقتصاد اروپا، آلمان از 2.5 درصد به 2.2 درصد کاهش یافت.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۲    
میزان فطریه رمضان 1445 از سوی دفتر رهبر انقلاب اعلام شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
بازار سهام به رسم همیشگی، شروع خوبی در سال 1403 داشت اما افزایش تنش ها در روزهای اخیر باعث شد تا ریتم بازار تغییر کند. شرایط بازار سهام در هفته آتی چگونه ارزیابی می شود؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۶    
روزنامه کیهان نوشت: وقتی برخی چهره های سیاسی یا نامزدهای انتخاباتی به جای گفت وگوی روشنگرانه و آگاهی بخش پیش چشم مردم ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۹    
تورم سالانه ترکیه در سومین ماه سال 2024 به 68.5 درصد رسید. این بالاترین میزان تورم از نوامبر 2022 است. با وجود رشد 1.4 درصدی تورم در این ماه، همچنان رشد نرخ مذکور پایین تر از پیش بینی ها بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۴    
قیمت دلار با شروع معاملات نقدی در روز چهارشنبه کاهش محدودی را تجربه کرد اما در ادامه افزایشی شد و به کانال بالاتر راه یافت ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۲    
در حالی که ظرفیت بهشت زهرا (س) به عنوان بزرگترین آرامستان کشور رو به اتمام است؛ لزوم چاره اندیشی مدیریت شهری برای خانه ابدی شهروندان تهرانی بیش از پیش مورد توجه بوده و موضوع احداث آرامستان های جدید و ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: کسری تراز تجاری نشان می هد که دردسر بزرگی دارد بازار ارز را تهدید می کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
NAV مخفف کلمه Net Asset Value و به معنای ارزش خالص دارایی است. این شاخص ارزیابی در سایت مربوط به هر صندوق، به صورت روزانه سه نوع ارزش خالص دارایی گزارش می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۴    
صادرات نفت دریابرد روسیه در هفته پایانی مارس، به بالاترین رکورد سال 2024 صعود کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن ضمن اشاره به توان تولید داخلی برندهای موجود در بازار و اینکه میزان عرضه لاستیک پاسخگوی نیاز بازار و تقاضا است ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۴    
طبق آمارهای بانک مرکزی، در پایان سال گذشته همچنان بیش از 280 هزار نفر در صف دریافت وام فرزندآوری بوده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی کرد که نمایشگاه کتاب امسال یک نمایشگاه کاملا متفاوت نسبت به ادوار گذشته خواهد بود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۴    
با وجود احتمال نابودی بشر توسط هوش مصنوعی، ایلان ماسک معتقد است که باید توسعه این فناوری را پیش برد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۲    
بانک جهانی و سازمان ملل تاکید کردند هزینه خسارات زیرساختی ناشی از جنگ غزه به 18.5 میلیارد دلار در چهار ماه رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۹    
یک کارشناس حوزه انرژی گفت: واقعیت اینکه میزان قابل توجهی نفت خام و گاز طبیعی متعارف داریم که با هزینه کمتر از شیل یعنی بین 10 تا 15 دلار تولید می شود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۰    
تیلور سوئیفت، خواننده سرشناس آمریکایی و شخصیت سال 2023 مجله تایم و شخصیت موسیقی سال 2023 یورونیوز، به اولین موسیقی دانی تبدیل شد که صرفا به دلیل آهنگ ها و اجراهایش وارد فهرست ثروتمندان فوربس می شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۴    
مسعود نیلی اقتصاددان معتقد است در غیاب اعتماد و مشارکت سیاسی ذی نفعان معیشتی و نیز با تضعیف ظرفیت نظام تکنوکراسی، ابتکار عمل در دستان ذی نفعان رانتی قرار می گیرد که با استمرار وضعیت موجود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۳    
طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حالی در روزهای پایانی مرحله دوم اجرا قرار دارد که از زمان شروع طرح (18 بهمن ماه) تا پایان روز 13 فروردین با انجام بیش از 39 میلیون تراکنش موفق ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۱    
طبق اعلام وزیر نفت تا 10 روز آینده کارت سوخت جایگاه ها جمع آوری می شود و تنها امکان سوخت گیری از طریق کارت های شخصی امکان پذیر خواهد بود. حال آیا در پس چنین تصمیمی قیمت بنزین تغییر خواهد کرد؟
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۱    
افزایش حقوق ها به فروردین ماه می رسد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۵    
کارت سوخت اضطراری پمپ بنزین ها جمع نمی شود.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۳    
هنوز مشکلات قطع و جابه جایی درختان به بهانه ساخت مسجد در بوستان وقفی قیطریه فرو ننشسته که تصاویر ساخت و ساز در خانه میراثی فخرالدوله در منطقه 12 رسانه ای شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۸    
مطابق آمارها تعداد افراد دارای اشتغال ناقص در زمستان 1402 حدود 2 میلیون و 82هزار و48نفر است که این تعداد در زمستان 1401 حدود2میلیون و 229هزار و 502 نفر بوده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۴    
بانک تجارت در پاسخ به سازمان بورس درباره احتمال مالکیت باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه عقب افتادن سرمایه مردم از رشد قیمت مسکن و نیاز سازندگان به سرمایه باعث افزایش معاملات پیش فروش مسکن شد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
رئیس دانشگاه الزهرا (س) معتقد است دانشکده های تک جنسیتی ویژه دختران، متقاضیان بیشتری در دنیا و حتی کشور های اروپایی و آمریکایی پیدا کرده اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۹    
آمریکا از کره جنوبی درخواست کرده است محدودیت های مشابه واشنگتن را برای صادرات فناوری نیمه رسانا به چین، اعمال کند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
حسن روحانی در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تأکید کرد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
قیمت طلا و سکه امروز با افزایش قیمت دلار همراه شد و کاهش انس جهانی طلا بازیگر فعالی در این بازار نبود ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۱    
شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی با زیر سوال بردن پیش بینی های دفتر بودجه کنگره آمریکا درباره بدهی دولت این کشور هشدار داد نسبت این بدهی به تولید ناخالص داخلی آمریکا تا سال 2034 به 123 درصد افزایش خواهد ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۲    
شرکت ناشر استیبل کوین تت، به تازگی اقدام به افزایش بیت کوین در پرتفوی شرکتی خود کرده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۷    
رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی از رانندگان خواست کاملاً احتیاط کنند تا با یوزپلنگ آسیایی برخورد نکنند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۷    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: نوسانات اخیر قیمت دلار بعد از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، مثل اتفاقات سال گذشته زودگذر و هیجانی است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۴    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حوزه سلامت خاک، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ملی حفاظت محیط زیست موظف به نگهداری و حفظ خاک هستند که البته سازمان حفاظت محیط زیست مسؤولیت بیشتری دارد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
به دنبال وقوع زلزله 7.5 ریشتری در تایوان، هشدار سونامی در ژاپن و فیلیپین صادر شد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 6 سنت معادل 0.07 درصد افزایش به 88 دلار و 98 سنت رسید.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۳    
مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری با اعلام جزئیات محدودیت ترافیکی در جاده های کشور از ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور از زمینه چینی برای برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی در تابستان امسال خبر داد.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۸    
با ساخت این مسجد در هفته های پایانی سال مطرح شد، کارزاری شکل گرفت که تا روز سه شنبه 14 فروردین به 68 هزار امضا رسیده است.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل روابط کار جبران خدمت و بیمه بیکاری وزارت کار گفت:سقف پرداخت حقوق در مصوبه شورای عالی کار شامل کارگران بخش خصوصی نمی شود .
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
بانک مرکزی با انتشار گزارش تحولات بازار مسکن تهران در اسفندماه، اعلام داده های مربوط به بازار املاک در سال 1402 را به پایان رساند ...
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
برخی از کارگران اصناف و واحدهای خرد هنوز عیدی پایان سال را نگرفته اند.
تجارت نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۷    
شورای عالی معماری و شهرسازی با وضع قانون برای محدودیت گسترش شهرها و عدم عرضه زمین باعث گران شدن زمین در تهران و تخریب باغ های تهران شد که هزینه های این اشتباه را مردم با آلودگی ...
  • ۱